Ihmetyttää tämä Mariahin sensurointi Suomessa. Radioissa tai televisiossa (lukuunottamatta MTV:tä) en ole itse kuullut kertaakaan soitettavan Mariahin uusimpiä biisejä. It's like that ja Get your number ovat kuulemma pyörineet NRJ:llä mutteivat kovin ahkeraan. We belong together, Shake it off ja Don't forget about us eivät ole soineet ollenkaan radioissa eikä televisiossa. Eikä levyäkään ole Suomessa mainostettu. Menestynyt kuitenkin muualla Euroopassa (Iso-Britannia, Saksa). Ihmetyttää vaan että miksi tämä levy on melkein kokonaan sensuroitu?
ihmetyttää
tihk
2
229
Vastaukset
- stareyes1
Suomalaiset haluavat vain oman kultansa näkyvän.
- Honey.B.Fly
ihmetellyt samaa. Ajattelisi, että kun se kerta oli myydyin levy Jenkeissä ja toisiksi myydyin maailmalla, että sitä olisi edes jonkun verran soitettu tai mainostettu. Mutta ei. Itse olen kuullut vain ja ainoastaan Get Your Number biisin Suomessa ja se oli Nrj videolistalla #1. Niin ja Don't Forget About Us meni single listalla #1, vaikka ei sitä ole soitettu tietääkseni millään radiokanavalla. Wow!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409