Täältä tietoa Pokémon peleihin!

Pokémon fani

Jos teillä on ongelmia Pokémon peleissä, voin varmaankin auttaa teitä.

Kysymyksiin jotka koskevat Pokémon Stadium,Blue & Red,Gold & Silver,Crystal,Ruby & Sapphire ja Emerald pelejä vastaan mielelläni.

Colosseumia, XD:tä, Stadium 2:ta, Yellowia ja Dashia pelaavia en osaa kovin paljoa neuvoa.
Sama koskee Pokémon Trading Card Game peliä.

Jos apuni ei kelpaa, tutkikaa sivustoa

www.serebii.net

255

52242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokémon fani

      Tunnen myös joitain ''koodeja'' noihin peleihin.

      • Meww

        Pikku siskoni pelaa Goldia, ja hän haluaisi tietää mitkä pokémonit Billy (siellä Ceruleanin Cityn lähellä oleva vanha mies joka antaa kiviä) haluaa nähdä. Eli ensimmäinen on Lickitung, toinen Oddish, kolmas Staryu jne. Elikkä mitkä pokémonit Billy haluaa nähdä?


      • Pokémon fani
        Meww kirjoitti:

        Pikku siskoni pelaa Goldia, ja hän haluaisi tietää mitkä pokémonit Billy (siellä Ceruleanin Cityn lähellä oleva vanha mies joka antaa kiviä) haluaa nähdä. Eli ensimmäinen on Lickitung, toinen Oddish, kolmas Staryu jne. Elikkä mitkä pokémonit Billy haluaa nähdä?

        1.Lickitung
        2.Oddish
        3.Staryu
        4.Growlithe
        5.Pichu

        Toivottavasti auttoi!


      • Munchlax
        Pokémon fani kirjoitti:

        1.Lickitung
        2.Oddish
        3.Staryu
        4.Growlithe
        5.Pichu

        Toivottavasti auttoi!

        Mitä ns. koodeja tiedät näihin peleihin?


      • miithos
        Meww kirjoitti:

        Pikku siskoni pelaa Goldia, ja hän haluaisi tietää mitkä pokémonit Billy (siellä Ceruleanin Cityn lähellä oleva vanha mies joka antaa kiviä) haluaa nähdä. Eli ensimmäinen on Lickitung, toinen Oddish, kolmas Staryu jne. Elikkä mitkä pokémonit Billy haluaa nähdä?

        Tuo sivu on vanha kaikkien pitäis tietää ja miksi kysytte häneltä vastaus löy serebii tai pokemonelite2000


      • Pokémon fani
        Munchlax kirjoitti:

        Mitä ns. koodeja tiedät näihin peleihin?

        mm. esinenden kloonaus Blue & Red peleissä,
        Latias & Latios helposti R/S peleissä,

        MEW ilman Nintendon tickettiä tia Gamesharkkia
        Pokémonien kloonaus Blue ja Gold peleissä,
        muita MEW koodeja,

        loputtomasti MASTER palloja Rubyssa & Sapphiressa,
        ja monia muita.

        Riittää kai toistaiseksi?


      • Pokémon fani
        miithos kirjoitti:

        Tuo sivu on vanha kaikkien pitäis tietää ja miksi kysytte häneltä vastaus löy serebii tai pokemonelite2000

        arvoisa miithos, toisin kuin sinulla, minulla on KOKEMUSTA JA TIETOA näistä peleistä monen vuoden ajalta.


      • Pokémon fani
        miithos kirjoitti:

        Tuo sivu on vanha kaikkien pitäis tietää ja miksi kysytte häneltä vastaus löy serebii tai pokemonelite2000

        Joten pidä suusi kiinni!


      • master2
        Pokémon fani kirjoitti:

        mm. esinenden kloonaus Blue & Red peleissä,
        Latias & Latios helposti R/S peleissä,

        MEW ilman Nintendon tickettiä tia Gamesharkkia
        Pokémonien kloonaus Blue ja Gold peleissä,
        muita MEW koodeja,

        loputtomasti MASTER palloja Rubyssa & Sapphiressa,
        ja monia muita.

        Riittää kai toistaiseksi?

        voitko kertoo tarkemmin noist sapphiren koodeist??


      • Emerald.
        Pokémon fani kirjoitti:

        arvoisa miithos, toisin kuin sinulla, minulla on KOKEMUSTA JA TIETOA näistä peleistä monen vuoden ajalta.

        Eli olet pelannut Greenia? Ja miten tiedät, ettei miithos ole pelannut sinua kauempaa?


      • jokvaan
        Pokémon fani kirjoitti:

        mm. esinenden kloonaus Blue & Red peleissä,
        Latias & Latios helposti R/S peleissä,

        MEW ilman Nintendon tickettiä tia Gamesharkkia
        Pokémonien kloonaus Blue ja Gold peleissä,
        muita MEW koodeja,

        loputtomasti MASTER palloja Rubyssa & Sapphiressa,
        ja monia muita.

        Riittää kai toistaiseksi?

        viälä yks kysymys saphiresta

        miten löytää\saa Latiaksen ja Latioksen


      • jokvaan
        jokvaan kirjoitti:

        viälä yks kysymys saphiresta

        miten löytää\saa Latiaksen ja Latioksen

        en mä tätä viestä tähän halunnut no joka tapauksessa vastaatko


      • selebiiiiiiii
        Pokémon fani kirjoitti:

        mm. esinenden kloonaus Blue & Red peleissä,
        Latias & Latios helposti R/S peleissä,

        MEW ilman Nintendon tickettiä tia Gamesharkkia
        Pokémonien kloonaus Blue ja Gold peleissä,
        muita MEW koodeja,

        loputtomasti MASTER palloja Rubyssa & Sapphiressa,
        ja monia muita.

        Riittää kai toistaiseksi?

        voikko lähettää kaikki poke red koodit jotka tiiiät mun hottiin


      • Latias_Latios
        Pokémon fani kirjoitti:

        arvoisa miithos, toisin kuin sinulla, minulla on KOKEMUSTA JA TIETOA näistä peleistä monen vuoden ajalta.

        Että miten kauan oot pelannu? Mä 3 vuotta ajattelin alottaa Emeraldin alusta mul on siinä hyvii esim Rayquaza Groudon Kyogre Deowys ja Mew. Sorry jos viesti jotenkin ärsyttää.. ;( Ei nimittäin sellainen ole tarkoitus.


      • manne
        Pokémon fani kirjoitti:

        mm. esinenden kloonaus Blue & Red peleissä,
        Latias & Latios helposti R/S peleissä,

        MEW ilman Nintendon tickettiä tia Gamesharkkia
        Pokémonien kloonaus Blue ja Gold peleissä,
        muita MEW koodeja,

        loputtomasti MASTER palloja Rubyssa & Sapphiressa,
        ja monia muita.

        Riittää kai toistaiseksi?

        niin haluisin tietää mikä se koodi on se kopiointi


      • minkka
        Pokémon fani kirjoitti:

        mm. esinenden kloonaus Blue & Red peleissä,
        Latias & Latios helposti R/S peleissä,

        MEW ilman Nintendon tickettiä tia Gamesharkkia
        Pokémonien kloonaus Blue ja Gold peleissä,
        muita MEW koodeja,

        loputtomasti MASTER palloja Rubyssa & Sapphiressa,
        ja monia muita.

        Riittää kai toistaiseksi?

        niin haluisin tietää mikä se koodi on se kopiointi


      • poke no:1

        mä osaan kloonata pokeja ja niitten kaa itemeitä jos
        jollain ois deoxys lugia ho-oh ja /tai mew niin ilmota ehkä voitais tavata ja vaihtaa oon valmis maksaan niistä yhteensä vaikka 5e kysy lisätietoja jos sopii


      • Latias_Latios
        Latias_Latios kirjoitti:

        Että miten kauan oot pelannu? Mä 3 vuotta ajattelin alottaa Emeraldin alusta mul on siinä hyvii esim Rayquaza Groudon Kyogre Deowys ja Mew. Sorry jos viesti jotenkin ärsyttää.. ;( Ei nimittäin sellainen ole tarkoitus.

        Eli miten saa emeraldissa mewin koodilla, jos laitatte koodia tulemaan.. ja tarvitseeko koodilaitteen, että sen koodin voi peliinsä asetta? [?¿] VASTAUKSIA TULEMAAN! [¿?]


      • mikanen

        kuinka saa emeraldissa reciice, recirock ja recisteelin


    • uagf

      mikä on stadium 2 onks se colosseum vai?

    • uagf

      eiku colosseum oliki tossa sori väärä hälytys

    • puurokauha

      saa emeraldissa kyogren ja groudonin?

      • Pokémon fani

        Ensin Elite 4 läpi.

        Sitten mene Waether Instituten 2. kerrokseen ja puhu proffalle. Se kertoo että esim. Route 111 on ollut outo sää, esim. liian kova auringonpaiste tai rankkasade. Ne pokét löytyy luolista niiltä tietyiltä alueilta. Muista vain että: ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTÄ MASTER BALLIA NIIHIN! Paras vaihtoehto on mielestäni TIMER BALL, koska yleensä ottelu kestää kauan. Kyogreen toimii myös NET BALL. UlTRA BALL ON myös tehokas. Luolien nimet on TERRA CAVE ja MARINE CAVE.


      • gtfy
        Pokémon fani kirjoitti:

        Ensin Elite 4 läpi.

        Sitten mene Waether Instituten 2. kerrokseen ja puhu proffalle. Se kertoo että esim. Route 111 on ollut outo sää, esim. liian kova auringonpaiste tai rankkasade. Ne pokét löytyy luolista niiltä tietyiltä alueilta. Muista vain että: ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTÄ MASTER BALLIA NIIHIN! Paras vaihtoehto on mielestäni TIMER BALL, koska yleensä ottelu kestää kauan. Kyogreen toimii myös NET BALL. UlTRA BALL ON myös tehokas. Luolien nimet on TERRA CAVE ja MARINE CAVE.

        Miten saa Mewin Goldiin ja silveriin ilman että on mitään vaaraa että peli sekoaa tai pokemoneja/itemejä katoaa?

        Entä miten pysty monistaa pokemonin ilman että pokemon voi kadota?


      • Pokémon fani
        gtfy kirjoitti:

        Miten saa Mewin Goldiin ja silveriin ilman että on mitään vaaraa että peli sekoaa tai pokemoneja/itemejä katoaa?

        Entä miten pysty monistaa pokemonin ilman että pokemon voi kadota?

        Tietääkseni MEW:n saa Golddiin ja Silveriin vain ja ainoastaan vaihtamalla. Ja jos tarkoitit edellä mainittuja pelejä toisessa kysymyksessäsi, mene PC:lle, laita pokémon BOX:lle vaihda BOXsia. Kun peli tallentaa, sammuta. kun menet koneelle uudestaan, pokémonin pitäisi olla kloonautunut.

        HUOM! olen pahoillani, mutta tämä saattaa hävittää tietoja.

        PS: Laita pokélle ensin joku hyvä/harvinainen esine esim. TM 26


      • Pokémon fani
        Pokémon fani kirjoitti:

        Tietääkseni MEW:n saa Golddiin ja Silveriin vain ja ainoastaan vaihtamalla. Ja jos tarkoitit edellä mainittuja pelejä toisessa kysymyksessäsi, mene PC:lle, laita pokémon BOX:lle vaihda BOXsia. Kun peli tallentaa, sammuta. kun menet koneelle uudestaan, pokémonin pitäisi olla kloonautunut.

        HUOM! olen pahoillani, mutta tämä saattaa hävittää tietoja.

        PS: Laita pokélle ensin joku hyvä/harvinainen esine esim. TM 26

        MEW koodi toimii vain ja ainoastaan BLUEssa ja REDissä. Mutta ainakin se toimii.


      • superpilpopoint
        Pokémon fani kirjoitti:

        MEW koodi toimii vain ja ainoastaan BLUEssa ja REDissä. Mutta ainakin se toimii.

        toimiiks toi *r/s loputtomasti master palloja* juttu emeraldissa

        sori jos et tajunnu


      • Emerald.
        Pokémon fani kirjoitti:

        Tietääkseni MEW:n saa Golddiin ja Silveriin vain ja ainoastaan vaihtamalla. Ja jos tarkoitit edellä mainittuja pelejä toisessa kysymyksessäsi, mene PC:lle, laita pokémon BOX:lle vaihda BOXsia. Kun peli tallentaa, sammuta. kun menet koneelle uudestaan, pokémonin pitäisi olla kloonautunut.

        HUOM! olen pahoillani, mutta tämä saattaa hävittää tietoja.

        PS: Laita pokélle ensin joku hyvä/harvinainen esine esim. TM 26

        Tuo EI toimi, vaan poistaa pokemonisi. Koetin samaista kikkaa Caterpiella, ja Caterpieta ei enää ollut. Olen koettanut useamminkin!


      • Pokémon fani
        Emerald. kirjoitti:

        Tuo EI toimi, vaan poistaa pokemonisi. Koetin samaista kikkaa Caterpiella, ja Caterpieta ei enää ollut. Olen koettanut useamminkin!

        En ole kyllä itse kokeillut tuota.
        Luin jostain ton. Joillakin toimii, joillakin ei toimi.


      • nooaky
        Pokémon fani kirjoitti:

        Ensin Elite 4 läpi.

        Sitten mene Waether Instituten 2. kerrokseen ja puhu proffalle. Se kertoo että esim. Route 111 on ollut outo sää, esim. liian kova auringonpaiste tai rankkasade. Ne pokét löytyy luolista niiltä tietyiltä alueilta. Muista vain että: ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTÄ MASTER BALLIA NIIHIN! Paras vaihtoehto on mielestäni TIMER BALL, koska yleensä ottelu kestää kauan. Kyogreen toimii myös NET BALL. UlTRA BALL ON myös tehokas. Luolien nimet on TERRA CAVE ja MARINE CAVE.

        missä on water institut va mikä se olikaan!

        siis missa kaupungissa!?!?!?!?!?


      • auttakaa joku
        Pokémon fani kirjoitti:

        Ensin Elite 4 läpi.

        Sitten mene Waether Instituten 2. kerrokseen ja puhu proffalle. Se kertoo että esim. Route 111 on ollut outo sää, esim. liian kova auringonpaiste tai rankkasade. Ne pokét löytyy luolista niiltä tietyiltä alueilta. Muista vain että: ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KÄYTÄ MASTER BALLIA NIIHIN! Paras vaihtoehto on mielestäni TIMER BALL, koska yleensä ottelu kestää kauan. Kyogreen toimii myös NET BALL. UlTRA BALL ON myös tehokas. Luolien nimet on TERRA CAVE ja MARINE CAVE.

        Mauvillessä sijaitseva "Mauville game corner"
        Haluaisin pelata täällä mutta en tiedä mistä saan Coin Case:n eli tarvisisin apua että saisin tietää mistä ja keneltä saisin tämän kyseisen esineen.


      • meganium
        Pokémon fani kirjoitti:

        Tietääkseni MEW:n saa Golddiin ja Silveriin vain ja ainoastaan vaihtamalla. Ja jos tarkoitit edellä mainittuja pelejä toisessa kysymyksessäsi, mene PC:lle, laita pokémon BOX:lle vaihda BOXsia. Kun peli tallentaa, sammuta. kun menet koneelle uudestaan, pokémonin pitäisi olla kloonautunut.

        HUOM! olen pahoillani, mutta tämä saattaa hävittää tietoja.

        PS: Laita pokélle ensin joku hyvä/harvinainen esine esim. TM 26

        kiva mun paras pokemon hävis kiitos pokemon fani


      • Sir Roy J
        meganium kirjoitti:

        kiva mun paras pokemon hävis kiitos pokemon fani

        Mitäs kokeilit parhaalla pokemonillas? Kannattais testata aluks esim. Cyndaquilillä, Caterpiellä jne.


      • rnnvg
        gtfy kirjoitti:

        Miten saa Mewin Goldiin ja silveriin ilman että on mitään vaaraa että peli sekoaa tai pokemoneja/itemejä katoaa?

        Entä miten pysty monistaa pokemonin ilman että pokemon voi kadota?

        laita kuusi pokemonia 100leveliksi ja menesinne


      • Probleema
        auttakaa joku kirjoitti:

        Mauvillessä sijaitseva "Mauville game corner"
        Haluaisin pelata täällä mutta en tiedä mistä saan Coin Case:n eli tarvisisin apua että saisin tietää mistä ja keneltä saisin tämän kyseisen esineen.

        Mun mielestä siinä tiellä joka on sen game cornerin alla siis ennen mauvillee on joku poika seisomassa jonkun talon vieressä. Ja siällä talossa on joku nainen jolle sun pitää käydä ostamassa tai antaa jos sulla on jo, joku maili. Ja sit saat siltä coin casen.


      • Joku
        auttakaa joku kirjoitti:

        Mauvillessä sijaitseva "Mauville game corner"
        Haluaisin pelata täällä mutta en tiedä mistä saan Coin Case:n eli tarvisisin apua että saisin tietää mistä ja keneltä saisin tämän kyseisen esineen.

        Voisiko joku kertoa miten saan Latioksen tai Latiaksen sapphiressa?


      • Kaikkitietävä Pokemoneista
        auttakaa joku kirjoitti:

        Mauvillessä sijaitseva "Mauville game corner"
        Haluaisin pelata täällä mutta en tiedä mistä saan Coin Case:n eli tarvisisin apua että saisin tietää mistä ja keneltä saisin tämän kyseisen esineen.

        Anna harbor mail naiselle, joka on vasemmalla puolella olevassa talossa Rock Smash -miehen talosta katsottuna.

        Harbor Mailin saa ostettua Slateport Cityn kaupasta.


    • pompeli.

      ensinnäki toi sama kysymys kuin edellinen, et saako emeraldissa master ball-esineitä "rajattomasti"?
      ja sitte et mistä saa waterfallin ja whirlpoolin, ne kyllä varmaan löytyis mut en oo vielä niin pitkällä.. ja kun sootopoliscityäkään en ole löytänyt.. siis mistä sen löytäisi?

      • Pokémon fani

        Kyllä. Master balleja saa niin paljon kuin huvittaa. Mutta palaan siihen myöhemmin.

        Waterfallin saa WALLACELTA palkkioksi kun on pelastanut Hoennin/voittanut 8. gym leaderin, JUANnin.

        Jos tarkoitit että saako WHIRPOOLIA HM:nä niin vastaus on: Ei saa it kemälläkään! Tämä siksi että sitä ei tarvita pelissä. Tosin jotkut pokét oppivat sen luonnostaan. Yksi taisi olla CLAMPERLL ja toinen WAILMER.....

        MASTER BALL kysymyksen vastauksen laitan jatkoksi ilmoitukseeni.

        PS: Hoennin pelastaminen tarkoittaa tällä kertaa visiittiä SKY PILLAR:ssa


      • pompeli.
        Pokémon fani kirjoitti:

        Kyllä. Master balleja saa niin paljon kuin huvittaa. Mutta palaan siihen myöhemmin.

        Waterfallin saa WALLACELTA palkkioksi kun on pelastanut Hoennin/voittanut 8. gym leaderin, JUANnin.

        Jos tarkoitit että saako WHIRPOOLIA HM:nä niin vastaus on: Ei saa it kemälläkään! Tämä siksi että sitä ei tarvita pelissä. Tosin jotkut pokét oppivat sen luonnostaan. Yksi taisi olla CLAMPERLL ja toinen WAILMER.....

        MASTER BALL kysymyksen vastauksen laitan jatkoksi ilmoitukseeni.

        PS: Hoennin pelastaminen tarkoittaa tällä kertaa visiittiä SKY PILLAR:ssa

        jos vain jaksat pokèmon fani, niin voisitko kertoa et mistä se sootopoliscityn löytää?:D


      • Pokémon fani
        pompeli. kirjoitti:

        jos vain jaksat pokèmon fani, niin voisitko kertoa et mistä se sootopoliscityn löytää?:D

        Etkö tiedä? Sinne pääsee DIVE:llä Route 126:lta
        Kaupunkia ympäröi vaalea kallio.


      • pompeli.
        Pokémon fani kirjoitti:

        Etkö tiedä? Sinne pääsee DIVE:llä Route 126:lta
        Kaupunkia ympäröi vaalea kallio.

        olin löytänyt sen aikasemmin mut blondi kun olen niin enhän ymmärtänyt että sen "luolan" kohdalla pitää nousta ylös...:DD
        muttä nyt onkin uusi ongelma.. että kun sen gymin ovi on lukossa, niin miten sen saisi auki?
        joo, kaikki täällä pähkäilee jotain jännenpää ja mä en ees oo vielä päässy elite 4:ia läpi!


      • Anime-Man
        pompeli. kirjoitti:

        olin löytänyt sen aikasemmin mut blondi kun olen niin enhän ymmärtänyt että sen "luolan" kohdalla pitää nousta ylös...:DD
        muttä nyt onkin uusi ongelma.. että kun sen gymin ovi on lukossa, niin miten sen saisi auki?
        joo, kaikki täällä pähkäilee jotain jännenpää ja mä en ees oo vielä päässy elite 4:ia läpi!

        Sinun pitää ensin herättää GROUDON JA KYOGRE.
        Teepä visiitti kaupungissa olevaan CAVE OF ORIGINIIN. Oletko käynyt TEAM MAGMAn ja AQUAn piilopaikoissa? Nekin pitää läpäistä.


      • vulture68
        Pokémon fani kirjoitti:

        Kyllä. Master balleja saa niin paljon kuin huvittaa. Mutta palaan siihen myöhemmin.

        Waterfallin saa WALLACELTA palkkioksi kun on pelastanut Hoennin/voittanut 8. gym leaderin, JUANnin.

        Jos tarkoitit että saako WHIRPOOLIA HM:nä niin vastaus on: Ei saa it kemälläkään! Tämä siksi että sitä ei tarvita pelissä. Tosin jotkut pokét oppivat sen luonnostaan. Yksi taisi olla CLAMPERLL ja toinen WAILMER.....

        MASTER BALL kysymyksen vastauksen laitan jatkoksi ilmoitukseeni.

        PS: Hoennin pelastaminen tarkoittaa tällä kertaa visiittiä SKY PILLAR:ssa

        Mite saa master palloi loputtomii


    • Pokémon fani

      No niin. Temppu jota te kaikki olette odottaneet:

      *OHJEET LOPUTTOMAAN MÄÄRÄÄN MASTER BALL MÄÄRÄÄN*

      Loputtomat MASTER BALL:t, keino 1.

      HUOMAUTUS! Tämän suorittaminen ON aikaa vievä, joten kaikki eivät ehkä edes viitsi yrittää.

      *TÄSSÄ OHJEET*

      Ensiksi: tarvitset REGIROCK:n,REGISTEEL:n ja REGICE:n.

      Toiseksi: Niiden täytyy olla tasolla 100 !!!

      Kolmanneksi: Niiden TÄYTYY olla mukanasi.

      Noin! Alkuvalmistelut tehty.
      Nyt toimeen!

      1.Kun REGIT ovat mukanasi, mene LILYCOVE CITY:n kauppaan.

      2.Puhu oikealla olevalle naiselle tiskin takana. Sille joka suorittaa sen arvonnan.

      (:Paras osa:)

      3. Hän antaa sinulle kerralla 99 MASTER BALLia!!!

      4. Kun sinulla on ne MB:t, :
      MENE NAPPAAMAAN POKÈMONEJA HITTO VIE!!!!!

      Noin, temppu vaatii aikaa, mutta on se sen arvoista.

      Loputtomat MASTER BALL:t keino 2.

      *HUOMAUTUS*
      Tämä vaatii VIELÄ enemmän aikaa.

      Puhu sille samalle naiselle (nyt ei tarvita mitään tiettyä pokémonia)

      Jos kaikkien mukana olevien pokémoniesi ID-numerot täsmäävät, saat häneltä VAIN yhden MASTERBALL:n.

      Sanoinhan että se vie aikaa. Tätä varten tarvitaan useita pokémoneja.

      *NÄMÄ KAKSI YLINTÄ TOIMIVAT EMERALDISSA, SAPHHIRESSA JA RUBYSSA*

      Loputtomat MASTER BALL:t keino 3.

      Tämä on ainakin helppoa:

      KLOONAA yksi. MissingNO. on olemassa kaikissa poké-peleissä (joissakin tulee esiin vain Gamesharkilla)

      Loputtomat MASTER BALL:t keino 4.

      Käytä Gameshark koodeja.

      Päätinkin laitta vähän useamman kuin yhden kikan.

      "Have fun!"

      • Emerald.

        Tuossa mikään ei pidä paikkaansa otsikon perusteella, paitsi viimeinen. Ja uskon, että valtaosaala on AR ennemmin kuin gameshark.
        MissigNO. löytyy vain ja ainoastaan Redistä ja Bluesta. FireRedistä ja LeafGreenistä niitä on turha etsiä. Ja oletko itse koettanut noita "koodeja"? En usko että tuo regi-kikka toimii, mutta voihan se toimia.


      • rudyn pelaaja

        miten sitten ne regit saa ? ja mistä saa relicantin????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


      • aertyui
        rudyn pelaaja kirjoitti:

        miten sitten ne regit saa ? ja mistä saa relicantin????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

        noh,,,, ne saa temmpeleistä...


      • pichu

        mä koitin tota regi kikkaa ja se EI TOIMI mieti vähän mitä kirjoittelet


      • kaladada

        Mistä saan ne registeelit ja kumppanit ?


      • ???

        Kokeilin keinoa 2, mut eise antanu.


      • pokemon-tietäjä
        rudyn pelaaja kirjoitti:

        miten sitten ne regit saa ? ja mistä saa relicantin????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

        relicanthin saa kun sukellat lähellä sootopulis cityä ja uit pusikoissa.
        regi-trioon tarvitset wailordin ja relicanthin.
        sitten sinun täytyy sukeltaa erääseen luolaan ja kaivaa siellä. sitten kun luolasta avautuu ovi niin kolmessa paikassa aukeaa ovet. sitten kun olet luolissa esim regirockiin tarvitset Flashin ja sinun täytyy olla luolan keskellä


      • IWANTMASTERBALLS

        Juu, olen aika aloittelija. Mutta miten siis tuo kloonaus tapahtuu? Olen vähän hämmentynyt.


    • Emerald.

      Tämä kysely on vain ja ainoastaan ketjun aloittajalle.
      1. Miten saat Mewin Rubyyn ja Rediin?
      2. Miten saa Itemin nimeltä "Sacred Fire"?
      3. Mikä MissingNo. On?

      Tiedän itse vastaukset.

      • Pokémon fani

        1. Rubyyn farawayisland:sta,mutta pitää olla Mystic Ticket. Vaihto onnistuu mm.Leaf Green:stä
        Rediin:
        a)Nintendon tapahtumasta
        b)MEW koodilla, joka voidaan suorittaa heti, kun on päästy CELADON CITY:n. Löydettäessä tasolla 7.
        c)Vaihtamalla BLUE:sta

        2. Oletkohan erehtynyt? Eikös "Sacred Fire" ole yksi HO-OH:n hyökkäyksistä? NO jaa.....Jos on kyse FG & FR peleistä, se löytyi muistaakseni näin: ITEM Sacred Ash löytyy kun on taistellut HO-OH:ia vastaan ja käyttää ITEMFINDERIÄ.
        Tai sitten se kantoi sitä. En oikein muista....

        3. Bugi.Toiset senovat sitä virheeksi pelissä. Sen avulla onnistuu mm. pokémonien ja esineiden kloonaus.

        Ja muuten, MissingNo. ON jokaisessa pokémon pelissä. Tosin G/S/C/S/Ru/E/LG/FR peleissä sen saa esiin vain gameshark koodilla.

        Niin, ja vielä toisesta viestistä: Olet oikeassa. Vain se viimeinen on niinkuin otsikko kertoo. Sen REGI tempun pitäisi toimia. Itse en vielä ole kokeillut Emeraldissa. Piti aloittaa alusta kun sammutin vanhingossa koneen tallennuksen aikana.....*itkee surusta*


      • Pokémon fani
        Pokémon fani kirjoitti:

        1. Rubyyn farawayisland:sta,mutta pitää olla Mystic Ticket. Vaihto onnistuu mm.Leaf Green:stä
        Rediin:
        a)Nintendon tapahtumasta
        b)MEW koodilla, joka voidaan suorittaa heti, kun on päästy CELADON CITY:n. Löydettäessä tasolla 7.
        c)Vaihtamalla BLUE:sta

        2. Oletkohan erehtynyt? Eikös "Sacred Fire" ole yksi HO-OH:n hyökkäyksistä? NO jaa.....Jos on kyse FG & FR peleistä, se löytyi muistaakseni näin: ITEM Sacred Ash löytyy kun on taistellut HO-OH:ia vastaan ja käyttää ITEMFINDERIÄ.
        Tai sitten se kantoi sitä. En oikein muista....

        3. Bugi.Toiset senovat sitä virheeksi pelissä. Sen avulla onnistuu mm. pokémonien ja esineiden kloonaus.

        Ja muuten, MissingNo. ON jokaisessa pokémon pelissä. Tosin G/S/C/S/Ru/E/LG/FR peleissä sen saa esiin vain gameshark koodilla.

        Niin, ja vielä toisesta viestistä: Olet oikeassa. Vain se viimeinen on niinkuin otsikko kertoo. Sen REGI tempun pitäisi toimia. Itse en vielä ole kokeillut Emeraldissa. Piti aloittaa alusta kun sammutin vanhingossa koneen tallennuksen aikana.....*itkee surusta*

        Pidän tyylistäsi. Et kysele tyhmiä.


      • Emerald.
        Pokémon fani kirjoitti:

        Pidän tyylistäsi. Et kysele tyhmiä.

        Rekisteröippä nimimerkki itsellesi. Hyviä vastauksia muuten, ja tein sen virheen, Ash eikä Fire.


      • Pokémon fani
        Emerald. kirjoitti:

        Rekisteröippä nimimerkki itsellesi. Hyviä vastauksia muuten, ja tein sen virheen, Ash eikä Fire.

        Rekisteröin jo. Tosin se on Anime-Man


    • Pokémon fani

      Tästä lähtien viesteihin vastaan nimimerkillä "Pokémon fani" tai "Anime-Man".
      Riippuu siitä milloin jaksen rekisteröityä ja milloin en.
      Ilmoitan taas kun rekisteröin uuden nimimerkin.
      No ei tässä muuta.

    • bgfhag

      siis miten ne koodit laitetaan tää on esimerkki

      6ad4asf465e7fs564fasdf478ef47 kaikki pötköön

      56464SDAd 4a5dfg54as as47fd456fa välit

      a5f46d5as4f
      das6fd54566
      iuadfjasg46 aleittain

      kerro plz mewtwon pokeluola ei näy mun koneella eli älä ehota mennä sinne

      • Anime-Man

        Siis mihin ne pitäisi laittaa? Emulaattorille vai onks sulla gameshark?


      • Anime-Man

        Ja miten niin et pääse sinne? Koita googlea.


      • bgfhag
        Anime-Man kirjoitti:

        Siis mihin ne pitäisi laittaa? Emulaattorille vai onks sulla gameshark?

        kyl tiiän minne laitetaan mut miten ku mälaitan ne kolme rivii yhteen nii se ei hyväksy sitä tai ei tuu mitään siihen emulla


      • Anime-Man
        bgfhag kirjoitti:

        kyl tiiän minne laitetaan mut miten ku mälaitan ne kolme rivii yhteen nii se ei hyväksy sitä tai ei tuu mitään siihen emulla

        KIRJOITA JOSKUS NIIN ETTÄ SIITÄ SAA SELVÄÄ!

        KOITA GOOGLESTA "GAMESHARK". KAI SINÄ ENGLANTIA OSAAT!?


      • Anime-Man
        bgfhag kirjoitti:

        kyl tiiän minne laitetaan mut miten ku mälaitan ne kolme rivii yhteen nii se ei hyväksy sitä tai ei tuu mitään siihen emulla

        Koska moni on kysellyt miten Gameshark-koodeja käytetään niin tein sitten ohjeet miten koodeja voi käyttää emulaattorilla(itse en nimittäin Gameshark-laitetta omista). Sama ohje pätee myös Code Breaker-koodeihin ja vastaaviin..

        Ensin avaat Cheat-valikon niinkuin kuvasta näkyy ja valitset sieltä kohdan Cheat list.

        Tämän jälkeen näyttöön aukeaa ikkuna jossa pitää valita millaisen koodin laitat (esim A208DB56547FB6C5 tämän tyylinen koodi on Gameshark-koodi ja tällainen 82031F84 421A on CodeBreaker-koodi). On hyvin tärkeää tietää koodin "laji" jotta sen osaa laittaa oikeaan paikkaan.
        Kumminkin kun olen valinnut minkä koodin laitat niin Descriptioniin voit kirjoittaa vaikka koodin nimen tai mitä se tekee (siihen voi yhtä hyvin laittaa vaikka sitä kuuluisaa dfbvbdbsf-tekstiä koska descriptionin merkitys on vain se että erotat sen muista "samanlajisista" koodeista.
        Sitten siihen Code-kenttään kirjoitat itse koodin ja painat OK.

        HUOM! Koodista pitää poistaa KAIKKI välilyönnit ennen OK:n painamista koska välilyönnit ovat vain koodissa sen tunnistamista helpottavana asiana.

        Kun et enää käytä koodia niin muista valita koodi ja painaa Enable/Disable-nappulaa ennen kuin painat Remove-nappulaa koska muuten koodin vaikutus voi säilyä etkä saa sitä pois ennen kuin käynnistät pelin uudestaan.

        Tämä tekstinpätkä löytyy Mewtwon Pokéluolasta.


      • poke mies

        Jos haluat mewtwon ILMAN GAMESHARKKIA niin kuuntele (HUOM. tämä toimii vain red/blue/yellow)

        Mene siihen cityyn jossa on toinen G.Y.M.
        Mene ylöspäin kunnes tulee ohut silta.
        sillan lopussa käänny vasempaan ja mene ruohikkoa pitkin alas. käytä surffia ja surffaaa vasemmalle.
        kun tulee maata mene maalle ja etene kunnes näet luolan. JOS luolan edessä on vartia et pääse sinne (vartia lähtee pois kun vedät pelin läpi) Etene luolaa ja sen päästä löydät mewtwon! (oon vetäny pelin noin 30 kertaa läpi)


      • ööhh.
        Anime-Man kirjoitti:

        KIRJOITA JOSKUS NIIN ETTÄ SIITÄ SAA SELVÄÄ!

        KOITA GOOGLESTA "GAMESHARK". KAI SINÄ ENGLANTIA OSAAT!?

        Ole sinä homo pervo hiljaa!


      • ????????????????
        Anime-Man kirjoitti:

        KIRJOITA JOSKUS NIIN ETTÄ SIITÄ SAA SELVÄÄ!

        KOITA GOOGLESTA "GAMESHARK". KAI SINÄ ENGLANTIA OSAAT!?

        mikä gameshark on


    • nooaky

      Miten saa sen suicunen kiinni (ei siis mitään semmosta aikeita oomulla napata sita)
      (crystallissa)?????

      • Anime-Man

        läpi, sitten meet sulla pitäs olla yks esine, CLEAR BELL. Sen saa (muistaakseni)TIN TOWERIN "viisailta" kun olet voittanut heidät. TIN TOWER ON ECRUTEAK CITY:ssä.


      • Anime-Man
        Anime-Man kirjoitti:

        läpi, sitten meet sulla pitäs olla yks esine, CLEAR BELL. Sen saa (muistaakseni)TIN TOWERIN "viisailta" kun olet voittanut heidät. TIN TOWER ON ECRUTEAK CITY:ssä.

        Sen Clear bellin saakin muualta (nyt vaan en muista mistä!) Vasta sitten ku sulla on se, voit haastaa viisaat.


      • Anime-Man
        Anime-Man kirjoitti:

        Sen Clear bellin saakin muualta (nyt vaan en muista mistä!) Vasta sitten ku sulla on se, voit haastaa viisaat.

        Radiotornin johtaja antaa CLEAR BELL:n kun TEAM ROCKET on kukistettu.


      • Anime-Man
        Anime-Man kirjoitti:

        Radiotornin johtaja antaa CLEAR BELL:n kun TEAM ROCKET on kukistettu.

        ei tarvi mennä läpi. Pahoittelen virheitäni.
        _____
        '-_-'
        '-'_'-'
        ' '
        - ' '-


    • nooaky

      miten pääsee toka vikalle salille?!?

    • Anime-Man

      Tämä kokeeseen saa osallistua vain Emerald. .

      1) Mitä löytyy MIRAGE ISLAND:lta?

      2) Missä STEVEN on Elite 4:n jälkeen?

      3) Minkä iskun JIRACHI oppii tasolla 50?

      • Munchlax

        Miten muka saa latioksen/latiaksen helpommin ruby/sapphire peleissä? ja sitten miten saa jirachin/deoxysin emeraldiin mää tiedän että pitää olla ne 5 tähtee mutta miten ´ne saa? Ja missä on 70's trainer house emeraldissa??????


      • Anime-Man
        Munchlax kirjoitti:

        Miten muka saa latioksen/latiaksen helpommin ruby/sapphire peleissä? ja sitten miten saa jirachin/deoxysin emeraldiin mää tiedän että pitää olla ne 5 tähtee mutta miten ´ne saa? Ja missä on 70's trainer house emeraldissa??????

        No Lati@s:n saa "helpommin" surffaamalla Mossdeep City:stä etelään ja etsimällä sieltä. Tai sitten näin: Osta muutama repel ja hanki Acro Bike, ryhmän kärkeen Lv.40 pokémon (suosittelen Wobbuffettia tai Wynauttia). Käytä repeliä, mene ruohikkoon pomppimaan pyörällä. Lati@sin pitäisi ilmestyä kohta.

        Ja sitten: Jirachi ja Deoxys, ne saadaan "kuusta". Itse hankin omani koodeilla.

        Mikä ihmeen 70's trainer house?


      • Anime-Man
        Anime-Man kirjoitti:

        No Lati@s:n saa "helpommin" surffaamalla Mossdeep City:stä etelään ja etsimällä sieltä. Tai sitten näin: Osta muutama repel ja hanki Acro Bike, ryhmän kärkeen Lv.40 pokémon (suosittelen Wobbuffettia tai Wynauttia). Käytä repeliä, mene ruohikkoon pomppimaan pyörällä. Lati@sin pitäisi ilmestyä kohta.

        Ja sitten: Jirachi ja Deoxys, ne saadaan "kuusta". Itse hankin omani koodeilla.

        Mikä ihmeen 70's trainer house?

        Toi kuu juttu oli vitsi


      • rayquaza

        1 liechi berry ja wynanutteja
        2 meteor fallseilla
        3 doom desire


      • Kyhyjä
        Anime-Man kirjoitti:

        No Lati@s:n saa "helpommin" surffaamalla Mossdeep City:stä etelään ja etsimällä sieltä. Tai sitten näin: Osta muutama repel ja hanki Acro Bike, ryhmän kärkeen Lv.40 pokémon (suosittelen Wobbuffettia tai Wynauttia). Käytä repeliä, mene ruohikkoon pomppimaan pyörällä. Lati@sin pitäisi ilmestyä kohta.

        Ja sitten: Jirachi ja Deoxys, ne saadaan "kuusta". Itse hankin omani koodeilla.

        Mikä ihmeen 70's trainer house?

        Missä pitää olla ja pomppia että saa lioksen rybys


      • Anime-Man
        Kyhyjä kirjoitti:

        Missä pitää olla ja pomppia että saa lioksen rybys

        Se oli pelkkä vitsi, jonka joku pölvästi laittoi nettiin.


      • pokedude
        Munchlax kirjoitti:

        Miten muka saa latioksen/latiaksen helpommin ruby/sapphire peleissä? ja sitten miten saa jirachin/deoxysin emeraldiin mää tiedän että pitää olla ne 5 tähtee mutta miten ´ne saa? Ja missä on 70's trainer house emeraldissa??????

        niit saa jostain pokemon tapahtumista.


      • biosfääri112
        Anime-Man kirjoitti:

        No Lati@s:n saa "helpommin" surffaamalla Mossdeep City:stä etelään ja etsimällä sieltä. Tai sitten näin: Osta muutama repel ja hanki Acro Bike, ryhmän kärkeen Lv.40 pokémon (suosittelen Wobbuffettia tai Wynauttia). Käytä repeliä, mene ruohikkoon pomppimaan pyörällä. Lati@sin pitäisi ilmestyä kohta.

        Ja sitten: Jirachi ja Deoxys, ne saadaan "kuusta". Itse hankin omani koodeilla.

        Mikä ihmeen 70's trainer house?

        missä rubyssa on kuu? miten sä sait ne koodeilla.


      • kokenut4
        Munchlax kirjoitti:

        Miten muka saa latioksen/latiaksen helpommin ruby/sapphire peleissä? ja sitten miten saa jirachin/deoxysin emeraldiin mää tiedän että pitää olla ne 5 tähtee mutta miten ´ne saa? Ja missä on 70's trainer house emeraldissa??????

        Hyi hyi! Viekää hän ne teidän huijaus koodit pois. :P


      • Pelaaja111
        kokenut4 kirjoitti:

        Hyi hyi! Viekää hän ne teidän huijaus koodit pois. :P

        Mulla on muuten Pokemon X: ässä Dialga, Giratina, Palkia, Black Kyuorem, White Kyourem ja Kyourem :)


    • 321

      miten pääsen mossdeepcityyn

      • Anime-Man

        Surffaa Lilycovesta oikealle vähän matkaa.


    • Shiny-Jirachi

      Vastaan nyt myös tällä nimimerkillä :)

      Terveisin Shiny-Jirachi

    • tuntematon

      onko silveriin mahollisuus hankkia mew tai metwo?

      • entei

        Wattsonin salille Sabhiressa? Ne aqua hemmot on edessä ja enkä tiedä miten ne raivataan pois.


      • Shiny-Jirachi

        On. Mutta ne pitää vaihtaa muista pelistä tai hankkia gameshark koodeilla.


      • Shiny-Jirachi
        entei kirjoitti:

        Wattsonin salille Sabhiressa? Ne aqua hemmot on edessä ja enkä tiedä miten ne raivataan pois.

        Mene Slateprt Cityssä ensin sinne isoon ruskeaan rakennukseen lähellä veneitä. Puhu siellä sille kaljulle ukolle pöydän vieressä. Sitten menet museoon(vihertävä rakennus lähellä pokémon centteriä). Muista puhua siellä kaikille Aqualaisille. Yksi antaa sulle TM 46(numero saattoi mennä väärin). Sit meet museon yläkertaan ja puhut Sternille. Pari Aqualaista tulee. Voita heidät, ja lähde kaupungista sinne missä tie oli tukossa.


      • ????????????????

        mewtwon ainakin saa luolasta nimeltä: Cerulean Cave


    • Miror_B

      Kaikihan tuon sivun tietää serebiin Fuhhohohohooo
      Oliko tuossa edes järkeä tehdä tuollaista luttua XDXDXDXDXDXDXD

      • Shiny-Jirachi

        Olet säälittävä Miror_B. Sitäpaitsi, jotkut uudet pokémon fanit ja muut vastaavat eivät ehkä ole kuulleet siitä ikinä.


      • Miror_B
        Shiny-Jirachi kirjoitti:

        Olet säälittävä Miror_B. Sitäpaitsi, jotkut uudet pokémon fanit ja muut vastaavat eivät ehkä ole kuulleet siitä ikinä.

        Selevä. '__*


      • Anime-Man
        Miror_B kirjoitti:

        Selevä. '__*

        *Hymiöpakko*

        XD XD XD XD XD XD XD


    • :M.H: (habon nimi)

      en saa regiceä oon juossut ympäri ja oon oottanu siinä seinässä kerro vähän tarkemmin muuten tarviin regicen sit emeraldiin

      • Anime-Man

        Mee siihen luolaan ja avaa kivitaulu seinässä. oota 2 (vai oliko se 20) min painamatta mitään nappia, ja Tadaa! homma hoitui ^_^


      • Wanna-be-potato
        Anime-Man kirjoitti:

        Mee siihen luolaan ja avaa kivitaulu seinässä. oota 2 (vai oliko se 20) min painamatta mitään nappia, ja Tadaa! homma hoitui ^_^

        On se neliön muotoinen saari jonne pääsee vain divellä tai fly:llä. Siel on luola, jossa oli se ihme elite4 "salipäällikkö", nyt sen luolan suuaukon eessä seisoo vanha pappa. Miten sinne luolaan pääsee? Vai kuuluuks sin ees päästä?

        Mistä sais moon ja sun stoneja?
        Pystyyks niit ostaa mistään? Haluisin jigglytuffin ja sunkerin kehittymään.

        Mahd.nopea vastaus. Vastaus voi pistää mul osotteesee: [email protected]


      • Anime-Man
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        On se neliön muotoinen saari jonne pääsee vain divellä tai fly:llä. Siel on luola, jossa oli se ihme elite4 "salipäällikkö", nyt sen luolan suuaukon eessä seisoo vanha pappa. Miten sinne luolaan pääsee? Vai kuuluuks sin ees päästä?

        Mistä sais moon ja sun stoneja?
        Pystyyks niit ostaa mistään? Haluisin jigglytuffin ja sunkerin kehittymään.

        Mahd.nopea vastaus. Vastaus voi pistää mul osotteesee: [email protected]

        No, aloitetaan:

        Tarkoitat Sootopolis Cityä. Sinne luolaan pääsee kyllä mutta myöhemmin. Sen nimi on muuten Cave of Origin.

        Moon Stoneja löytyy vain yksi (siis maastosta) jotkut pokémonit saattavat kantaa niitä.
        Ai niin! Se löytyy Meteor Fallsista.
        Sun Stonen saa Mossdeep Cityn avaruuskeskuksesta puhumalla ekan kerroksen seilorille.

        Moon stone kannattaisi minusta käyttää Skittyyn, mutta omapa on asiasi...

        Noita kiviä ei voi ostaa. Paitsi ehkä Battle Frontierista...(en nyt muista)


      • en tiä mitään
        Anime-Man kirjoitti:

        No, aloitetaan:

        Tarkoitat Sootopolis Cityä. Sinne luolaan pääsee kyllä mutta myöhemmin. Sen nimi on muuten Cave of Origin.

        Moon Stoneja löytyy vain yksi (siis maastosta) jotkut pokémonit saattavat kantaa niitä.
        Ai niin! Se löytyy Meteor Fallsista.
        Sun Stonen saa Mossdeep Cityn avaruuskeskuksesta puhumalla ekan kerroksen seilorille.

        Moon stone kannattaisi minusta käyttää Skittyyn, mutta omapa on asiasi...

        Noita kiviä ei voi ostaa. Paitsi ehkä Battle Frontierista...(en nyt muista)

        haluaisin tietää kun pokémon saphiressa sieltä saarelta mihin se yks hyypiö vie sil veneelläs ja pääse myös SURFilla ja FLYlla sieltä kun lähtee surffaa ylöspäin ja näytön oikeessa laidassa näkyy saaria ja menee sinne... siel on joku kivi höskä ja sen ympärillä "pikku-kiviä" ... mikäs paikka sellanen on ja saako sielt jotain hyödylistä?? vai onko se vaan joku "koriste" paikka et on vaan tehty sinne kun ei oo keksitty mitään muuta mitä laittais...

        Tää on kyl hivenen epäselvä mut toivon et saisit selvää =D kiitos jo etukäteen... voisit vastata niin pian kun mahdollista mut ei silti mikään kiire ole ;D


      • en tiä mitään
        en tiä mitään kirjoitti:

        haluaisin tietää kun pokémon saphiressa sieltä saarelta mihin se yks hyypiö vie sil veneelläs ja pääse myös SURFilla ja FLYlla sieltä kun lähtee surffaa ylöspäin ja näytön oikeessa laidassa näkyy saaria ja menee sinne... siel on joku kivi höskä ja sen ympärillä "pikku-kiviä" ... mikäs paikka sellanen on ja saako sielt jotain hyödylistä?? vai onko se vaan joku "koriste" paikka et on vaan tehty sinne kun ei oo keksitty mitään muuta mitä laittais...

        Tää on kyl hivenen epäselvä mut toivon et saisit selvää =D kiitos jo etukäteen... voisit vastata niin pian kun mahdollista mut ei silti mikään kiire ole ;D

        siis sanoin *oikeessa laidasssa* tarkoitin tietenkin vasemmassa laidassa :D kun oikeella on vaan kivii eikä siit pääse sinne sivulle


      • reegice

        siis näin saat regicen elikkä ensin ment täysin suoraan ovesta eteen kierrät kieroksen täysin seinän vieressäkun olet tulut lähtö pisteeseen ovi avautuu siellä on regice!


      • kaakka

        ok siis team aqua varastaa sukellus veneen menen sinne paikkaan jost saa master ballin minne se sukelus vene menee!


      • kas kun..
        reegice kirjoitti:

        siis näin saat regicen elikkä ensin ment täysin suoraan ovesta eteen kierrät kieroksen täysin seinän vieressäkun olet tulut lähtö pisteeseen ovi avautuu siellä on regice!

        ..itse tein,mutta ei siellä mitään regicea ollut. muita en tällä hetkellä omista kuin regirockin.


    • pompelipom

      löysin näitä saaria koskevia tietoja lisää linkkejä kohdasta. niihin molempiin tarvitaan jotain ihme tickettejä, mutta mistä ne saa?
      aina joka paikassa puhutaan faraway islandista, jossa pitäisi olla mew, mutta mistä saa sen ticketin, että sinne pääsisi?

      • en tiä mitään

        kiitos tiedosta... niist ticketeist ei oo mullakaan mitään hajuu :D niinkun nimimerkki kertoo ;D eikä kyl paljon muustakaan... ^-^


      • Anime-Man

        Ne ticketit saa Nintendon erikois tapahtumasta. Suomessa sellainen on ollut ainakin kerran.


      • akertyu
        Anime-Man kirjoitti:

        Ne ticketit saa Nintendon erikois tapahtumasta. Suomessa sellainen on ollut ainakin kerran.

        no just juu olis kiva saada lugia ja ho-oh ilman sellaisii
        :/


      • Rayquaza
        Anime-Man kirjoitti:

        Ne ticketit saa Nintendon erikois tapahtumasta. Suomessa sellainen on ollut ainakin kerran.

        Ja millon niinku niitä tulee? Vähän mahdotonta Pyydystää Mew ja ne ku Mystery Giftiäkään ei voi aktivoida. nii et millon ja miten. Ja mikä se wilesse adapter on


      • Anime-Man
        Rayquaza kirjoitti:

        Ja millon niinku niitä tulee? Vähän mahdotonta Pyydystää Mew ja ne ku Mystery Giftiäkään ei voi aktivoida. nii et millon ja miten. Ja mikä se wilesse adapter on

        Ei varmaankaan milloinkaan. Wireless adapter on langaton adapteri, jollaisen saa mm. ostamalla Fire Redin tai Leaf Greenin.


    • möhelö

      1. jos mew:iä ei voi saada ilman niitä game sharkkeja tai käymällä nintendo eventissä, voipiko sen saada jollain muulla?
      2. milloin mirage islandille pääsee ja missä se on? mitä sieltä löytyy?
      3.ja sitten: joku sanoi että mewin voi saada old
      mapilla,niin jos se on totta,mistä sen old mapin saa? toivottavasti en kysele liikaa =\

      • Anime-Man

        On ilo auttaa. =^_^=

        Tässä vastauksia:
        1 & 3. Mewin voi saada emeraldissa vain se old sea mapin avulla. Sen saa Nintendon erikoistapahtumasta. Gamesharkillakin onnistuu, mutta sen saa jenkeistä.

        2. Kukaan ei tiedä milloin Mirage Islandille pääsee. ^_^Mutta sangen moni tietää MITEN.
        OK, pääset Mirage Islandille kun käyt puhumassa
        Pacifidlog Townin ukolle eräässä hökkelissä.
        Hän on kalju vanhus joka tuijottaa ikkunasta ulos (ikkunaa ei näy). Jos viet oikeat pokémonit hänen nähtäväkseen hän sanoo "I can see Mirage island today." niin pääset Mirage Islandille. Jos veit väärät pokémonit hän sanoo "i can't see Mirage Island today.". Asiaa on hieman hankalaa selittää, mutta katso täältä tarkemmin:

        http://www.serebii.net/pokemon_advance/illusion.shtml

        Saari on route 131:llä.
        Sieltä löydät Wynautteja ja Liéchi Berryn. Se berry on ainoa koko pelissä, joten sinun on istutettava se saadaksesi lisää.


      • möhelö
        Anime-Man kirjoitti:

        On ilo auttaa. =^_^=

        Tässä vastauksia:
        1 & 3. Mewin voi saada emeraldissa vain se old sea mapin avulla. Sen saa Nintendon erikoistapahtumasta. Gamesharkillakin onnistuu, mutta sen saa jenkeistä.

        2. Kukaan ei tiedä milloin Mirage Islandille pääsee. ^_^Mutta sangen moni tietää MITEN.
        OK, pääset Mirage Islandille kun käyt puhumassa
        Pacifidlog Townin ukolle eräässä hökkelissä.
        Hän on kalju vanhus joka tuijottaa ikkunasta ulos (ikkunaa ei näy). Jos viet oikeat pokémonit hänen nähtäväkseen hän sanoo "I can see Mirage island today." niin pääset Mirage Islandille. Jos veit väärät pokémonit hän sanoo "i can't see Mirage Island today.". Asiaa on hieman hankalaa selittää, mutta katso täältä tarkemmin:

        http://www.serebii.net/pokemon_advance/illusion.shtml

        Saari on route 131:llä.
        Sieltä löydät Wynautteja ja Liéchi Berryn. Se berry on ainoa koko pelissä, joten sinun on istutettava se saadaksesi lisää.

        JOO...mut mitkä poket sinne papparaiselle pitää viedä?ja eikö lugiaa\ho-ohia\deoxysta voi saada muuten kuin käymällä siel erikoistapahtumassa eiks niihin tarvita niitä ticettejä?ja miten nincada kehittyy shedninjaks? =]kiitti etukäteen!


      • Anime-Man
        möhelö kirjoitti:

        JOO...mut mitkä poket sinne papparaiselle pitää viedä?ja eikö lugiaa\ho-ohia\deoxysta voi saada muuten kuin käymällä siel erikoistapahtumassa eiks niihin tarvita niitä ticettejä?ja miten nincada kehittyy shedninjaks? =]kiitti etukäteen!

        Se, mitkä pokémonit sille pitää viedä:
        Kukaan ei tiedä! mutta MINÄ tiedän miten oikeat saa. OK, laitan sen tähän mahdollisimman lyhyesti: Pokémonit jotka sinun pitää viedä voivat olla mitkä tahansa. Katsos, pokémoniella on oma "koodinsa". Se "koodi" vaihtuu joka kerta
        kun pistät pokén BOX:lle. Joten sinun pitää käyttää kaikkia pokémonejasi hänen luonaan. =^_^=
        Se voi kestää, mutta kannattaa yrittää.

        Ja sitten Shedinja.

        Tämä on aika yksinkertaista kunhan sen keksii. OK, näin se tapahtuu: Kouluta Nincadasi tasolle 20, jolloin se kehittyy Ninjaskiksi. Varmista kuitenkin, että sinulla on mukanasi VAIN 5 pokémonia (yksi näistä Nincada)!

        Sitten kun siitä tulee Ninjask, saat Shedinjan kylkiäisenä. Muista! Vain 5 pokémonia! Shedinjasta tulee kuudes. Sinulla pitää myös olla ylimääräinen Poké pallo mukanasi.

        Tietoa Shedinjasta:
        Sukupuoleton.
        Vain viiden eri tyyppin hyökkäyksiä voi käyttää Shedinjaa vastaan.
        Nämä ovat Fire, Flying, Rock, Ghost, Dark.
        Lisäksi iskujen Hail, Leech Seed, Sandstorm ja Spikes pitäisi vaikuttaa.

        Sen vartalo on pelkästään ontto kuori. Sen uskotaan olevan Nincadan kehittyessään pois heittämän suojan henki. (oletus jonka löysin)

        Pokédex fakta:

        Ruby Finnish: Shedinjan kova vartalo ei liiku – ei nykäystäkään. Itse asiassa sen keho näyttää olevan pelkkä ontto kuori. Tämän Pokémonin uskotaan varastavan kenen tahansa hengen, joka kurkistaa sen onttoon kehoon selän kautta.

        Sapphire Finnish: Shedinja on kummallinen Pokémon. Se näyttää ilmaantuvan selittämättömästi PokéPalloon Nincadan kehityttyä. Tämä outo Pokémon on täysin liikkumaton – se ei edes hengitä.

        Lugiaa, Ho-Ohia tai Deoxysiä ei saa muuten kuin Gamesharkilla tai niillä Nintendon erikois jutuilla.


      • möhelö
        Anime-Man kirjoitti:

        Se, mitkä pokémonit sille pitää viedä:
        Kukaan ei tiedä! mutta MINÄ tiedän miten oikeat saa. OK, laitan sen tähän mahdollisimman lyhyesti: Pokémonit jotka sinun pitää viedä voivat olla mitkä tahansa. Katsos, pokémoniella on oma "koodinsa". Se "koodi" vaihtuu joka kerta
        kun pistät pokén BOX:lle. Joten sinun pitää käyttää kaikkia pokémonejasi hänen luonaan. =^_^=
        Se voi kestää, mutta kannattaa yrittää.

        Ja sitten Shedinja.

        Tämä on aika yksinkertaista kunhan sen keksii. OK, näin se tapahtuu: Kouluta Nincadasi tasolle 20, jolloin se kehittyy Ninjaskiksi. Varmista kuitenkin, että sinulla on mukanasi VAIN 5 pokémonia (yksi näistä Nincada)!

        Sitten kun siitä tulee Ninjask, saat Shedinjan kylkiäisenä. Muista! Vain 5 pokémonia! Shedinjasta tulee kuudes. Sinulla pitää myös olla ylimääräinen Poké pallo mukanasi.

        Tietoa Shedinjasta:
        Sukupuoleton.
        Vain viiden eri tyyppin hyökkäyksiä voi käyttää Shedinjaa vastaan.
        Nämä ovat Fire, Flying, Rock, Ghost, Dark.
        Lisäksi iskujen Hail, Leech Seed, Sandstorm ja Spikes pitäisi vaikuttaa.

        Sen vartalo on pelkästään ontto kuori. Sen uskotaan olevan Nincadan kehittyessään pois heittämän suojan henki. (oletus jonka löysin)

        Pokédex fakta:

        Ruby Finnish: Shedinjan kova vartalo ei liiku – ei nykäystäkään. Itse asiassa sen keho näyttää olevan pelkkä ontto kuori. Tämän Pokémonin uskotaan varastavan kenen tahansa hengen, joka kurkistaa sen onttoon kehoon selän kautta.

        Sapphire Finnish: Shedinja on kummallinen Pokémon. Se näyttää ilmaantuvan selittämättömästi PokéPalloon Nincadan kehityttyä. Tämä outo Pokémon on täysin liikkumaton – se ei edes hengitä.

        Lugiaa, Ho-Ohia tai Deoxysiä ei saa muuten kuin Gamesharkilla tai niillä Nintendon erikois jutuilla.

        kiitos tiedoista.


      • Anime-Man
        möhelö kirjoitti:

        kiitos tiedoista.

        kiva kun edes joku kaipaa tietojani =^_^=


      • möhelö
        Anime-Man kirjoitti:

        kiva kun edes joku kaipaa tietojani =^_^=

        kysymyksiä kysymyksiä kysymyksiä...
        1. mikä on se pönikkä, jonka päällä on keltainen pallukka siellä lilycove cityssä,siellä rannalla?
        2. mistä sen mystery gift optionin saa?
        3. mistä saa exp.sharen?
        4. onko siellä mosdeep cityn space centerissä jotain älykästä?
        5. mistä saa pokeviruksen ja kantsiiks se ottaa?
        6.millon saa johto poket?
        7. mistä saa pokerushin?
        danke! =^_^= p.s. kyselenkö NYT liikaa =}
        p.p.s. 8. kuka opettaa substituten?
        p.p.p.s peli oli sitten emerald.


      • Anime-Man
        möhelö kirjoitti:

        kysymyksiä kysymyksiä kysymyksiä...
        1. mikä on se pönikkä, jonka päällä on keltainen pallukka siellä lilycove cityssä,siellä rannalla?
        2. mistä sen mystery gift optionin saa?
        3. mistä saa exp.sharen?
        4. onko siellä mosdeep cityn space centerissä jotain älykästä?
        5. mistä saa pokeviruksen ja kantsiiks se ottaa?
        6.millon saa johto poket?
        7. mistä saa pokerushin?
        danke! =^_^= p.s. kyselenkö NYT liikaa =}
        p.p.s. 8. kuka opettaa substituten?
        p.p.p.s peli oli sitten emerald.

        Vitsi! Tietenkin voin! Tiedän kaiken!

        Vastauksia:

        1. Joku lyhty tai vastaava. Sillä ei ole mitään merkitystä pelissä.

        2. Mene mihin tahansa Pokémarttiin. Siinä on tiskillä valkoinen lappu. Mene sen eteen ja paina A. Kirjoita siihen teksti "LINK TOGETHER WITH ALL" Niin saat Mystery Gift toiminnon peliisi.

        3. Kun olet vienyt kirjeen Stevenille, palaa Rustboro Cityyn ja mene puhumaan Devon Corporation yhtiön johtajalle.

        4. On. Saat siellä olevalta seilorilta Sun Stonen.

        5 & 7. Se pokeviirus ja Pokérus ovat sama asia.
        Saat sen kun hakkaat villipokémonin jolla se on. Et voi tosin tietää millä pokémonilla se on. Jos saat sen, parantaessasi pokémonejasi Hoitaja Joy
        sanoo "Your POKéMON may be infected with POKéRUS." Kun pokémon on saanut sen kerran, se ei saa sitä toiste, koska sille on kehittynyt "vastustuskyky" sille.

        6. Kun olet voittanut Elite 4:n, Safari Zonella avautuu uusi alue josta voit pyydystää Johton Pokémoneja. Saat valita jonkun G/S/C pelien aloitus pokémoneista kun täytät PokéDexin.

        8. Tyyppi Lilycove Cityn Deparment Storen katolla.

        Etpä tainnut kysellä liikaa nytkään.


      • möhelö
        Anime-Man kirjoitti:

        Vitsi! Tietenkin voin! Tiedän kaiken!

        Vastauksia:

        1. Joku lyhty tai vastaava. Sillä ei ole mitään merkitystä pelissä.

        2. Mene mihin tahansa Pokémarttiin. Siinä on tiskillä valkoinen lappu. Mene sen eteen ja paina A. Kirjoita siihen teksti "LINK TOGETHER WITH ALL" Niin saat Mystery Gift toiminnon peliisi.

        3. Kun olet vienyt kirjeen Stevenille, palaa Rustboro Cityyn ja mene puhumaan Devon Corporation yhtiön johtajalle.

        4. On. Saat siellä olevalta seilorilta Sun Stonen.

        5 & 7. Se pokeviirus ja Pokérus ovat sama asia.
        Saat sen kun hakkaat villipokémonin jolla se on. Et voi tosin tietää millä pokémonilla se on. Jos saat sen, parantaessasi pokémonejasi Hoitaja Joy
        sanoo "Your POKéMON may be infected with POKéRUS." Kun pokémon on saanut sen kerran, se ei saa sitä toiste, koska sille on kehittynyt "vastustuskyky" sille.

        6. Kun olet voittanut Elite 4:n, Safari Zonella avautuu uusi alue josta voit pyydystää Johton Pokémoneja. Saat valita jonkun G/S/C pelien aloitus pokémoneista kun täytät PokéDexin.

        8. Tyyppi Lilycove Cityn Deparment Storen katolla.

        Etpä tainnut kysellä liikaa nytkään.

        ja taas kysymyksiä...:
        1. mitä sillä mystery giftillä tekee?
        2. voiko mewin saada rubyyn tai firerediin muulla kuin niillä gamesharkeilla ja niillä?
        3. pitääks ne kaikki 386 kerätä? äääääääääh...
        4. mikä on sun lempipoke? =P
        kiitti etukäteen =)


      • Anime-Man
        möhelö kirjoitti:

        ja taas kysymyksiä...:
        1. mitä sillä mystery giftillä tekee?
        2. voiko mewin saada rubyyn tai firerediin muulla kuin niillä gamesharkeilla ja niillä?
        3. pitääks ne kaikki 386 kerätä? äääääääääh...
        4. mikä on sun lempipoke? =P
        kiitti etukäteen =)

        Ja taas vastauksia...

        1. Saat joitakin esineitä sillä. En jaksa kirjoittaa niitä tähän. Sinun pitää tosin linkittää gameboysi kaverisi kanssa jolla on Mystery Gift.

        2. Jep. Vaihda.

        3. Ei. Tosin Pokémon peleissä saa aina palkinnon jos nappaa kaikki pelissä olevat. Itse hankin aina niin monta kuin mahdollista.

        4. Se onpi... Jirachi! Se on paras, upea, makea, mahtava, söpö, suloinen, loistava, vahva, nätti, salaperäinen, kaunis, ihana, hellittävä, voimakas, halittava ja plaa plaa plaa. Säästän sinut nyt esitelmältä Jirachin upeudesta, jotta mielenterveytesi säilyisi. Toinen nimimerkkini onkin Shiny-Jirachi.


      • Kyllä tietää
        möhelö kirjoitti:

        JOO...mut mitkä poket sinne papparaiselle pitää viedä?ja eikö lugiaa\ho-ohia\deoxysta voi saada muuten kuin käymällä siel erikoistapahtumassa eiks niihin tarvita niitä ticettejä?ja miten nincada kehittyy shedninjaks? =]kiitti etukäteen!

        Saat shedninjan kun jätät yhden tyhjän paikan vapaaksi sun poke ryhmääs. Pyydystä nincada ja kehitä se 20lv., sitten sinnne tyhjään paikkaan tulee shedninja ja se sun nincada pysyy sulla silti. Sillä shedninjalla on vaan yks HP!!


      • Pokemon<3
        Anime-Man kirjoitti:

        On ilo auttaa. =^_^=

        Tässä vastauksia:
        1 & 3. Mewin voi saada emeraldissa vain se old sea mapin avulla. Sen saa Nintendon erikoistapahtumasta. Gamesharkillakin onnistuu, mutta sen saa jenkeistä.

        2. Kukaan ei tiedä milloin Mirage Islandille pääsee. ^_^Mutta sangen moni tietää MITEN.
        OK, pääset Mirage Islandille kun käyt puhumassa
        Pacifidlog Townin ukolle eräässä hökkelissä.
        Hän on kalju vanhus joka tuijottaa ikkunasta ulos (ikkunaa ei näy). Jos viet oikeat pokémonit hänen nähtäväkseen hän sanoo "I can see Mirage island today." niin pääset Mirage Islandille. Jos veit väärät pokémonit hän sanoo "i can't see Mirage Island today.". Asiaa on hieman hankalaa selittää, mutta katso täältä tarkemmin:

        http://www.serebii.net/pokemon_advance/illusion.shtml

        Saari on route 131:llä.
        Sieltä löydät Wynautteja ja Liéchi Berryn. Se berry on ainoa koko pelissä, joten sinun on istutettava se saadaksesi lisää.

        Eli mitkä pokemonit tarvii siihen, että se ukko sanoo että " Today i see mirage island " vai mikä nyt olikaan ;)


      • Anime-Man
        Pokemon<3 kirjoitti:

        Eli mitkä pokemonit tarvii siihen, että se ukko sanoo että " Today i see mirage island " vai mikä nyt olikaan ;)

        vaan niiden kouluttajien ID. tunnuksesta. Eli kannattaa vaihdella muiden kanssa, koska heillä on eri ID. numero kuin sinulla, ja mahdollisuudet saaren ilmestymiseen kasvavat.


    • möhelö

      sillä mystery giftillä niin mitä esineitä sil saa
      ja miten? =^_^= thanks

      • Anime-Man

        No, sillä voi saada melkeinpä mitä tahansa.
        Esineitä saa kun kytket GBA/GBA SP/GBA Micro:n kaverisi tai omaan koneeseen ja sitten aktivoit molemmissa peleissä Mystery Giftin.


      • möhelö
        Anime-Man kirjoitti:

        No, sillä voi saada melkeinpä mitä tahansa.
        Esineitä saa kun kytket GBA/GBA SP/GBA Micro:n kaverisi tai omaan koneeseen ja sitten aktivoit molemmissa peleissä Mystery Giftin.

        mutta MITÄ esineitä? voitko tehä listan?
        kiitoksia kuitenkin xD


      • Anime-Man
        möhelö kirjoitti:

        mutta MITÄ esineitä? voitko tehä listan?
        kiitoksia kuitenkin xD

        esineitä on jotain pari sataa.


      • sadfa
        Anime-Man kirjoitti:

        esineitä on jotain pari sataa.

        mul on mystery gift saako sillä uusia pokei vai mitä mul on kadonnut gba link laite niin voiko sitä käyttää ilman sitä?


      • Anime-Man
        sadfa kirjoitti:

        mul on mystery gift saako sillä uusia pokei vai mitä mul on kadonnut gba link laite niin voiko sitä käyttää ilman sitä?

        Ei saa uusia pokémoneja, eikä se toimi ilman GBA linkki- laitetta tai langatonta adapteria.


    • -jope-

      Miten saan pokemon redissä huilun? Ja miten pääsen haamu talon katolle? En pääse yksistä rappusista eteenpäin? Mitä tervitsen? ja mistä sen saa?

      • Anime-Man

        Silph Scopen ja PokéFluten.

        Silph Scopen saat Saffron Citystä, Silph CO. rakennuksesta. Sitten pääset "haamutornin" huipulle. Pelasta Mr. Fuji, ja mene puhumaan hänelle hänen talossaan. Sitten saat PokéFluten ja pääset eteenpäin.

        PS. Oliko tuo viestisi vitsi? Kuka enää pelaa Rediä?


    • möhelö

      no kysysin et mist saa semmose picachun millä on se light ball? ja saako siitä mitään kun antaa siellä lilycoven poke centeris sille naiselle jonku jutun?ja mitä sille marja papan vaimolle pitää sanoo et se antaa jotai erikioisii berryi?
      kiittish!

      • Anime-Man

        Safari Zonelta löytyy pikachu, jolla on Light Ball, mutta mahdollisuus löytää sellainen on 5%.

        En ole varma. Meikäläiselle se ei ainakaan ole antanut yhtikäs mitään.

        Koeta näitä sanontoja sille "marja papan" vaimolle:

        Overhelming Latias
        Cool Latios
        Challenge Contest
        Super Hustle
        Great Battle


      • möhelö
        Anime-Man kirjoitti:

        Safari Zonelta löytyy pikachu, jolla on Light Ball, mutta mahdollisuus löytää sellainen on 5%.

        En ole varma. Meikäläiselle se ei ainakaan ole antanut yhtikäs mitään.

        Koeta näitä sanontoja sille "marja papan" vaimolle:

        Overhelming Latias
        Cool Latios
        Challenge Contest
        Super Hustle
        Great Battle

        mää nyt tongin kaikenlaista täällä...hehehee...


      • jokvaan
        möhelö kirjoitti:

        mää nyt tongin kaikenlaista täällä...hehehee...

        kysymyksiä pokemon saphireen

        1.mistä sen esineen löytää jolla pääsee safari zonelle.

        2. mitä tekee sun stonella

        3.pystyykö saphiressa monistaan esineitä ja jos pystyy niin miten

        4.mistä löytää recirockin, regicen ja registeelin


      • en tiä mitään
        jokvaan kirjoitti:

        kysymyksiä pokemon saphireen

        1.mistä sen esineen löytää jolla pääsee safari zonelle.

        2. mitä tekee sun stonella

        3.pystyykö saphiressa monistaan esineitä ja jos pystyy niin miten

        4.mistä löytää recirockin, regicen ja registeelin

        1.Ekasta kaupungista missä on Contest paikka
        2.ehittää pokemoneja kuten Gloom --> Bellossom
        3.En tiedä jotkut sanovat että voi, itse en osaa
        4.Tää on niin pitkä juttu etten jaksa selittää


      • 567hrt
        Anime-Man kirjoitti:

        Safari Zonelta löytyy pikachu, jolla on Light Ball, mutta mahdollisuus löytää sellainen on 5%.

        En ole varma. Meikäläiselle se ei ainakaan ole antanut yhtikäs mitään.

        Koeta näitä sanontoja sille "marja papan" vaimolle:

        Overhelming Latias
        Cool Latios
        Challenge Contest
        Super Hustle
        Great Battle

        mis se joku marja pappa on?


      • Anime-Man
        567hrt kirjoitti:

        mis se joku marja pappa on?

        joka taas on Mauville Citystä itään.


    • kerro jos tiiät

      mistä löytää koodeja oon kattonu pikku veljen kanssa mewtwon pokeluolan koodit ja myös pokemon eliten sivultukerro jos tiiät

    • minä vaan

      tota miten kun aina on kiviä jossain tukkeena ja sitten tulee teksti että pokemon pystyisi siirtämään kiven, niin miten saan sen sitten siirtämään, mistä saan sen liikkeen???

      • mikko507

        jos sulla on "strenght" isku niin anna se pokemonille joka sen saa
        en valitettavasti muista mistä sen saa


    • mikko507

      tarviisin sapphiressa hiukka apuu
      asiaan:
      mie oon vetäny liigan läpi ja mikään pokemon ei oo 60...(aika hyvin luulisin)
      raygiatzaa en pyydystäny vaik oon nähny sen sky pillarissa koska tulee ihan eri leveliset poket...
      latios, se tulee vaan jostakin vastaan eli en voi pyydystää


      1. kysymys.

      regize ja muut:
      tiiän millä routella ainakin regize on mutta mitä tarviiin sen saadakseni
      muistaakseni tarvitsin wailmerin ja jonkin pokemonin vielä että saisin regizen...
      osionko oikeaan??? vastaa mitkä poket tartten ja mistä paikasta ne saan


      2.kysymys.

      olen löytänyt "pacifidlog town":ien virtauksista dive paikan sukelsin ja jokin kirjoitus...
      nousin ja siellä oli lisää kirjotuista...
      mitä se on? hyödyttääkö se mitään???

      3.kysymys.

      mitä mun pitäs tehä seuraaavaks??? mun on pakko otella battle towerissa mutta siinä menee pitkään että sekin on läpi...

      • Anime-Man

        1. & 2. kysymys:

        Regirock, Regice & Registeel: Ensiksi tarvitset Relicantin ja Wailordin ja pokémonit jotka tietävät Digin, Surfin ja Diven. Surffaa Pacifidlog Townista länteen. Pysyttele lähellä etelistä kivikkoa niin sinun pitäisi päästä helposti paikkaan josta voi sukeltaa. Sukella, mene luolaan ja käytä Diggiä huoneen päädyssä olevan kiviseinän edessä. Luola aukeaa. Mene sisään ja aseta Wailord ensimmäiseksi pokémoniksi ja Relicanth viimeiseksi. Lue kivitaulun teksti.
        Maanjäristys alkaa ja Regien luolien ovet aukeavat. Nyt Relicanth ja Wailord eivät enää ole pakollisia.

        Saadaksesi Regirockin tarvitset pokémonin joka tietää Rock Smashin. mene aavikolle Route 111:lle. Mene aavikon eteläosassa olevaan luolaan ja mene kivitaulun eteen. Lue teksi ja astu 2 askelta vasemmalle ja 2 alas ja käytä Rock Smashiä. Regirockin luola aukeaa.

        Registeel on Route 120:llä. Varmista että joku tiimistäsi osaa Flashin. Lue teksti. Mene keskelle luolaa niin että seisot neljä askelta suoraan oven yläpuolella ja käytä Flashia. Ovi aukeaa ja voit napata Registeelin.

        Regicen luola on Route 105:llä, pohjoiseen Dewford Townista. Mene sisään ja lue teksti kivitaulussa. Kierrä nyt luolan ympäri myötäpäivään, niin että kuljet luolan reunoja myöten. Ovi aukeaa.
        Kaikki Regit ovat tasolla 40.
        (Teksti on viestistäni
        "Legendaaristen hankinnasta Emeraldissa:", mutta Regit juttu pätee myös Sapphireen.)

        3. No, kun olet pyydystänyt legendaariset, voit joko
        a)Kerätä loput pokémonit
        b)Läpäistä Battle Towerin
        c)Aloittaa alusta


      • ihan pihal
        Anime-Man kirjoitti:

        1. & 2. kysymys:

        Regirock, Regice & Registeel: Ensiksi tarvitset Relicantin ja Wailordin ja pokémonit jotka tietävät Digin, Surfin ja Diven. Surffaa Pacifidlog Townista länteen. Pysyttele lähellä etelistä kivikkoa niin sinun pitäisi päästä helposti paikkaan josta voi sukeltaa. Sukella, mene luolaan ja käytä Diggiä huoneen päädyssä olevan kiviseinän edessä. Luola aukeaa. Mene sisään ja aseta Wailord ensimmäiseksi pokémoniksi ja Relicanth viimeiseksi. Lue kivitaulun teksti.
        Maanjäristys alkaa ja Regien luolien ovet aukeavat. Nyt Relicanth ja Wailord eivät enää ole pakollisia.

        Saadaksesi Regirockin tarvitset pokémonin joka tietää Rock Smashin. mene aavikolle Route 111:lle. Mene aavikon eteläosassa olevaan luolaan ja mene kivitaulun eteen. Lue teksi ja astu 2 askelta vasemmalle ja 2 alas ja käytä Rock Smashiä. Regirockin luola aukeaa.

        Registeel on Route 120:llä. Varmista että joku tiimistäsi osaa Flashin. Lue teksti. Mene keskelle luolaa niin että seisot neljä askelta suoraan oven yläpuolella ja käytä Flashia. Ovi aukeaa ja voit napata Registeelin.

        Regicen luola on Route 105:llä, pohjoiseen Dewford Townista. Mene sisään ja lue teksti kivitaulussa. Kierrä nyt luolan ympäri myötäpäivään, niin että kuljet luolan reunoja myöten. Ovi aukeaa.
        Kaikki Regit ovat tasolla 40.
        (Teksti on viestistäni
        "Legendaaristen hankinnasta Emeraldissa:", mutta Regit juttu pätee myös Sapphireen.)

        3. No, kun olet pyydystänyt legendaariset, voit joko
        a)Kerätä loput pokémonit
        b)Läpäistä Battle Towerin
        c)Aloittaa alusta

        en löydä regi steelin luolast mitää tekstii ja regi icen ovi on kiinni niinku regi rokinki ja en löydä mitään tekstii ees ulkoo ja flash ei toimi regi steelis ehkä kun en oo lukenu tekstii ku ei löydy prkl tarttisin vähä tarkempaa tietoo.=^~^=


      • Anime-Man
        ihan pihal kirjoitti:

        en löydä regi steelin luolast mitää tekstii ja regi icen ovi on kiinni niinku regi rokinki ja en löydä mitään tekstii ees ulkoo ja flash ei toimi regi steelis ehkä kun en oo lukenu tekstii ku ei löydy prkl tarttisin vähä tarkempaa tietoo.=^~^=

        jokaisessa luolassa luolan yläosasta. Voit lukea sen painamalla A-painiketta.


    • Pika-pi

      Miten pääsen Mauville cityyn? (sapphire)

      • Anime-Man

        Slateportissa mene ensiksi telkalle. Se on iso rakennus lähellä kaupungin itä-reunaa ja sen edessä on veneitä. Mene sisään ja puhu kaljupäiselle tyypille. Sitten mene
        merimuseoon. Se on se vihreä vihreä rakennus jonne Aqua Ryhmän jäsenet jonottivat aiemmin. Mene sisään ja toiseen kerrokseen. Puhu valkotakkiselle tyypille. Pari Aquan tyyppia tulee haastamaan sinut taisteluun. Voitettuasi mene Slateportin pohjoisosaan ja ulos kaupungista. Pääset Mauvilleen kääntymällä itään ns. "Temppumestarin" talosta (talon edessä on kyltti). Kuljettuasi vähänmatkaa May/Brendan haastaa sinut otteluun. Voita hänet ja seuraa reittiä pohjoiseen.

        PS. Merimuseon keskellä olevan Aqua ryhmäläinen antaa sinulle Thiefin.


    • uni_koira

      miten pääsee safari zoneen sapphiressä?

      • Anime-Man

        Tarvitset PokeBlock Casen, jonka saat Slateportin Contest Housesta. Sitten vain Safari Zonelle.


    • aapuuupaa

      misttä löydän koodeja sapphireen came boylle lähetä mun hottiin mist?

    • halukas

      voikko lähettäää mul sähkö postii kaikki silverin koodit

      • Anime-Man

        laita e-mail osoitteesi seuraavaan viestiisi, niin laitan ne sulle.


      • jirachi
        Anime-Man kirjoitti:

        laita e-mail osoitteesi seuraavaan viestiisi, niin laitan ne sulle.

        miten jirachin voi saada tarteeko siihen jotain kamaa?jos tarttee niin mistä sen tai ne saa:ja missä jirachi loppujen lopus on?


      • Jani L
        jirachi kirjoitti:

        miten jirachin voi saada tarteeko siihen jotain kamaa?jos tarttee niin mistä sen tai ne saa:ja missä jirachi loppujen lopus on?

        Miten saa pokeblockin emeraldissa?


      • Anime-Man
        jirachi kirjoitti:

        miten jirachin voi saada tarteeko siihen jotain kamaa?jos tarttee niin mistä sen tai ne saa:ja missä jirachi loppujen lopus on?

        Luin jostakin aika luotettavalta saitilta että Jisrachin voi napata kun:

        Olet voittanut Elite 4:n, kaikki Pokémon Contestit ja napannut kaikki pokémonit ja voittanut Battle Frontierin. Sitten menet Mossdeep Cityyn ja puhut valkotakkisen miehen kanssa. Sitten pääset KUUHUN nappaamaan Jirachin joka on lv. 70.

        Minusta kuitenkin on helpompaa siirtää se Pokemon Channelistä. Tietysti voit mennä New Yorkin Pokémon Centteriin, mutta taitaisi tulla törkeän kalliiksi.


      • Anime-Man
        Jani L kirjoitti:

        Miten saa pokeblockin emeraldissa?

        Lilcove Cityn Pokémon Contest Hallista.


      • jirachi
        Anime-Man kirjoitti:

        Luin jostakin aika luotettavalta saitilta että Jisrachin voi napata kun:

        Olet voittanut Elite 4:n, kaikki Pokémon Contestit ja napannut kaikki pokémonit ja voittanut Battle Frontierin. Sitten menet Mossdeep Cityyn ja puhut valkotakkisen miehen kanssa. Sitten pääset KUUHUN nappaamaan Jirachin joka on lv. 70.

        Minusta kuitenkin on helpompaa siirtää se Pokemon Channelistä. Tietysti voit mennä New Yorkin Pokémon Centteriin, mutta taitaisi tulla törkeän kalliiksi.

        okei mut pitääkö olla myös johto ja kanto poket et voi saada jirachin ja miten niin voittaa battle frontier?


      • Anime-Man
        jirachi kirjoitti:

        okei mut pitääkö olla myös johto ja kanto poket et voi saada jirachin ja miten niin voittaa battle frontier?

        Pitää. Sanoinhan jo: Kaikki pokémonit.
        Battle Frontier jos pelaat Emeraldia.


      • jirachi
        Anime-Man kirjoitti:

        Pitää. Sanoinhan jo: Kaikki pokémonit.
        Battle Frontier jos pelaat Emeraldia.

        millä tavalla battle frontier pitää voittaa pitääkö saada ne kaikki symbolit vai mite ja jos pitää nii voiko niiden saamiseen vaikuttaa?????


    • pthemesiq

      miten pystyy laittaa koodeja emeraldii?mä en ees löydä sit koodi paikkaa

      • Anime-Man

        ei mielestäni ole toimivia koodeja.


      • pthemesiq
        Anime-Man kirjoitti:

        ei mielestäni ole toimivia koodeja.

        (otsikko)


    • mew-fani

      miten saa mewn silverissä?

      • Anime-Man

        Koodeilla tai vaihtamalla. Ei muuten.


      • mew-fani
        Anime-Man kirjoitti:

        Koodeilla tai vaihtamalla. Ei muuten.

        okei onko sulla tietoa miten saa celebin silverissä?


      • mew-fani
        mew-fani kirjoitti:

        okei onko sulla tietoa miten saa celebin silverissä?

        onko jollain tietoa miten saa celebin silverissä? toivottavasti joku vastaa pian


      • Anime-Man
        mew-fani kirjoitti:

        onko jollain tietoa miten saa celebin silverissä? toivottavasti joku vastaa pian

        GameShark koodeilla.


      • Nepali on kiva paikka
        Anime-Man kirjoitti:

        Koodeilla tai vaihtamalla. Ei muuten.

        Eikö joku vois kirjotaa goldin koodeja suaraa tohon näytölle mä tarttisin.


    • Probleema

      Siis minne noi koodit kirjotetaan?

      • Anime-Man

        Tavallisella laitteella koodeja käytetään GameShark/Action Replay- laitteella, joita saa mm. jenkeistä.

        Jos pelaat emulaattorilla, työkalurivistä "Cheats". Sitten valitset joko GameShark tai Action Replay- kohdan, riippuen siitä, mille laitteelle koodit on tarkoitettu. Kirjoitat koodin ja klikkaat OK.


      • Probleema
        Anime-Man kirjoitti:

        Tavallisella laitteella koodeja käytetään GameShark/Action Replay- laitteella, joita saa mm. jenkeistä.

        Jos pelaat emulaattorilla, työkalurivistä "Cheats". Sitten valitset joko GameShark tai Action Replay- kohdan, riippuen siitä, mille laitteelle koodit on tarkoitettu. Kirjoitat koodin ja klikkaat OK.

        Juu älysin äskö etteihä GameBoylla voi kirjottaa xD Joten kloonaan noita rare candyjä... Pitäis vaan jostain hankkia rare candy josta kloonata.


      • chikorita<3
        Probleema kirjoitti:

        Juu älysin äskö etteihä GameBoylla voi kirjottaa xD Joten kloonaan noita rare candyjä... Pitäis vaan jostain hankkia rare candy josta kloonata.

        miten pystyy laittamaan niitä koodeja emeraldiin?

        Voisitko vastata nopeasti...


      • mänä
        chikorita<3 kirjoitti:

        miten pystyy laittamaan niitä koodeja emeraldiin?

        Voisitko vastata nopeasti...

        voisiko joku lahettää s.postiin koodeja tai vinkkejä pokemon sapphireen?
        Kiitos jo etukäteen
        S.postini on: [email protected]


      • tuntematon
        Anime-Man kirjoitti:

        Tavallisella laitteella koodeja käytetään GameShark/Action Replay- laitteella, joita saa mm. jenkeistä.

        Jos pelaat emulaattorilla, työkalurivistä "Cheats". Sitten valitset joko GameShark tai Action Replay- kohdan, riippuen siitä, mille laitteelle koodit on tarkoitettu. Kirjoitat koodin ja klikkaat OK.

        miten koodit laitetaan advansella pelatessa rubya vai voiko ollenkaan jos joku tietää ni oiskiva jos laittaisi vaikka sähköpostia [email protected]


    • sakaki

      mistä saa jirachin sapphiressa?

      • Joku

        Miten saa Latioksen tai Latiaksen Sapphiressa?


    • Anime-Man

      En viitsi enää vastata kaikkiin kysymyksiin mitä tänne laitetaan, No okei, en viitsi vastata enää yhteenkään. Aina kysellään samoja asioita, eikä kukaan viitsi ottaa asioista itse selvää.

      Pitääkö aivan välttämättä aina laittaa uusi viesti? Eikö voisi vähän tutkia pitempiä viestiketjuja? Tai googlettaa? Tai tutkia joitakin useista hyvälaatuisista fanisivuista kuten Serebii ja Psypoke?

      Arvatkaapa miten minä ole saanut tietoni?
      Vastaus on kaikessa yksinkertaisuudessaan tämä:
      Pelaamalla. Ei siihen muuta tarvita. Tokihan vaikeimmista jutuista saa kysyä, mutta tarvitseeko jokaista yksinkertaista asiaa tiedustella täällä?

    • loiklokjhg

      Miten voi monistaa itemejä?

      • poke mies

        Ok MUN ohje on MONISTAA juttuja (esim.pokemoneja ja itemeitä niitten mukana) Jos kelpaa ni hyvä Aluksi löydä rare candy. JOS olet vetänyt elite 4:än mene Battle frontieriin ja sieltä mene Battle toveriin. HUOLEHDI ETTÄ BOX 9 ON tyhjä pokemonit jotka haluat monistaa (rare candyt mukana) laita boxiin 9 mene pois koneelta ja saveta pelisi. sen jälkeen ota pokemonit pois ja mene puhumaan naiselle joka ottaa linkki tappeluun. ota challenge ja open level ota kaksi pokemonia. Kun nainen alkaa savettaa peliäsi niin ole valpas. Kun se sanoo wanna you overwrite the last save game. PISTÄ SORMI OFF/ON napille ja kun se POWER sana on tullut/kirjoittamassa sitä paina nopeasti pelisi kiinni. kun uudestaan avaat pelin se sanoo ettei sitä voi ladata, ja se ottaa edellisen savesi. Mutta kun pääset uudelleeen pelaamaan niin olet siinä missä seivasit viimeksi. kun katsot poke partyysi niin näet pokemonisi siellä. mene katsomaan box 9:sää ja siellä on ne samat pokemonit (ja itemit) TADAA laita viestiä jos ei onnistu niin neuvon tarkemmin ([email protected])




        By:Poke mies :D (lähetä viesti)


    • Nimetön

      elikkä pokemon crystalissa oon tuolla fighting towerissa siellä on sillä tytöllä sairas pokemon ja sille pitäis viedä lääkettä? antidotea koitin mut sitä ei pystyny ku antaa omille pokemoneille? elikkäs miten tästä eteenpäin?????

      • poke mies

        En tiedä mutta vastatkaa tähän! Jos haluan käyttää koodeja kun pelaan pokemonia koneella (VisualBoyAdvancella) niin pitääkö minun asentaa jotain ylimääräistä jos haluan pelata koodeilla? Mulla kaikki tapahtuu näin mä avaan Codes paikan ---> cheat list ---> add gameshark (esim.master ball koodi 0101fdd5)ja pistän sen ---> peli sanoo että koosi on käytössä ja alan pelaa mutta mulla ei oo yhtäkään masterballia!! mitä tapahtui?? (jos joku haluaa poke crystallin koneelle ni kattokaa youtubesta video POKEMON DOWNLOAD TUTORIAL 2!!)


    • mikko11111111

      joo! miten pääsee mirage islandille?

    • Help...

      Miten Pokemon Rubyssä saa lisää Master balleja.
      Olen kuullut että niitä saa jotenkin Lilycove cityn lotosta mutta en ole ikinä voittanu siinä. Onko siihen jotain koodia jolla voittaa???

    • jamin10

      Miksi tällänen vanha viesti on täällä ensimmäisellä sivulla!?! 06 lähetetty!

    • entiiä242

      en saa aukaistua pokemon emeraldia kun sanottiin että winrar aukoo mutta ei se auennut eikä etsinnällä ollut tulosta joten... MITÄ TEEN???!!!

    • pk

      kuinka saa rubyssa 99 master palloa

    • höpönpöpönpöppö

      Minulla on koneelle ladattuna Pokemon Stadium 2, emuna on project 64, mutta peli ei toimi. Se toimii kyllä muuten normaalisti, mutta sitä ns. vipua ei voi käyttää, eli osoitinta ei voi liikuttaa ylös, alas, vasemmalle tai oikealle. Mistä tämmöinen voiso johtua?

    • anon-1562

      Miten pääsee mt.silveriin crystallissa? Pääsin äskettäin snorlax:sin ohi mutta en osaa eteenpäin): Iso kiitos jos osaat neuvoa.

    • helllp

      miten saa huilun redissä

      • nm

        Mee Lavender townin poke towerii ja hoitele team rocket


    • sarlan

      kuinka mä voin poistaa pokemonin emeraldis meinaa mul on yks cascoon mikä on lvl5 eikä osaa muutaku hardenin eli kuinka voin poistaa sen

    • PokeMaster

      Olen jäänyt jumiin heart goldissa siihen laivaan, kun on voittanut ensimmäiset salijohtajat.. Kertokaa joku miten siitä kohdasta pääsee läpi. Olen herättänyt sen yhden laivamiehes sieltä sängystä. Laivan kapteeni on yhdessä hytissä ja kertoo jonkun tyttärensä kadonneen, ja että ei ole hätää, jos hän on laivalla mutta hän on todella enrginen ja näin.. En pääse ohjaamoon, sillä joku mies seisoo siinä edessä. Olen puhunut kaikille ja taistellut kaikkia vastaan. Mitä teen, auttakaa!

      • nm

      • rndm.

      • Pokemontietäjä^
        rndm. kirjoitti:

        ^-- =D

        Juu eli ylempää luin jostain että kun käyttää etherin ja menee acrolla pomppimaan ruohikkoon, Latiaksen pitäisi ilmestyä ^^ Itse olin kouluttamassa Sealeoa Lilylove cityn ruohikkoalueella, kun vastaan tuli yht'äkkiä tämä Latias. Kannattaa käyttää '' Loputtomasti Master Ball - koodia '', sillä muilla palloilla Latias on vaikea napata - et kerkeä edes iskeä, kunnes Latias '' juoksee '' pakoon. Joten heitä siihen Master Ball, ja tee '' Loputtomasti Master Ball:ja '' koodi ^^ Saattaisi olla helpompi tapa, vaikka tuuripeliähän tämä minullakin oli.


      • nm
        Pokemontietäjä^ kirjoitti:

        Juu eli ylempää luin jostain että kun käyttää etherin ja menee acrolla pomppimaan ruohikkoon, Latiaksen pitäisi ilmestyä ^^ Itse olin kouluttamassa Sealeoa Lilylove cityn ruohikkoalueella, kun vastaan tuli yht'äkkiä tämä Latias. Kannattaa käyttää '' Loputtomasti Master Ball - koodia '', sillä muilla palloilla Latias on vaikea napata - et kerkeä edes iskeä, kunnes Latias '' juoksee '' pakoon. Joten heitä siihen Master Ball, ja tee '' Loputtomasti Master Ball:ja '' koodi ^^ Saattaisi olla helpompi tapa, vaikka tuuripeliähän tämä minullakin oli.

        Päivämäärä ihmiset... *facepalm*


      • CherryLuva
        nm kirjoitti:

        Päivämäärä ihmiset... *facepalm*

        miten slateport citystä (emerald) pääsee pacifidlog towniin?
        vastaus mahdollisimman pian!


      • nm
        CherryLuva kirjoitti:

        miten slateport citystä (emerald) pääsee pacifidlog towniin?
        vastaus mahdollisimman pian!

        Slateport citystä ei pääse suoraan Surffaamalla Pacifilog towniin, vaan sinne pääsee eri reittiä jatkamalla peliä eteenpäin.


      • ApuakaipaavaPokeFani
        nm kirjoitti:

        Slateport citystä ei pääse suoraan Surffaamalla Pacifilog towniin, vaan sinne pääsee eri reittiä jatkamalla peliä eteenpäin.

        Miten ladata emulaattorille Pokemon Rubyn?Mun emulaattori on Visualboy Advance! Onks mun emu väärä???? Voisko joku auttaa?!?!?!


      • nm
        ApuakaipaavaPokeFani kirjoitti:

        Miten ladata emulaattorille Pokemon Rubyn?Mun emulaattori on Visualboy Advance! Onks mun emu väärä???? Voisko joku auttaa?!?!?!

        Emulaattorisi on mitä mainioin. Näin avaat Ruby emulaattorilla File-> Open-> ja etsi Ruby sieltä kansiosta mihin sen olet tallentanut.


      • ApuaKaipaavaPokeFani
        nm kirjoitti:

        Emulaattorisi on mitä mainioin. Näin avaat Ruby emulaattorilla File-> Open-> ja etsi Ruby sieltä kansiosta mihin sen olet tallentanut.

        Kiitos avusta! Mut mitä mä teen kun emuun tuli valkone tausta, yläpalkissa vaihtuu koko aika prosentit ja se ei alota Rubya???


    • p

      Pelaan Pearlia ja haluaisin tietää voiko siinä kilpailijansa haastaa otteluun vielä sen jälkeen on otellut häntä vastaan juuri ennen pokemon liigaan menoa? Platinumissa häntä vastaan on ainakin voinut otella lauantaisin ja sunnuntaisin...
      Kiitos jo etukäteen!

    • r.a.

      hei! mistä saan ne kolme pokemonii snowpoint templen tarumaiseen pokemonii mul on jo snorunt.


      kysymys koskee pokemon platinum versiota.


      T: joku vaan...

    • r.a.

      OIKEEEST!!!! ):

    • "POKEMON FANI"

      pokemon fani, sinä olet täysi idiootti, kouhotat tietäväsi kaiken, mutta et tiedä mitään, joten älä tee tällaisia sivuja jos et tiedä asioita varmasti tai keksit ne ilmasta. olisi hauska tietää montako vuotta olet pelannut pokemonia. eikä sitten mitään huijausta. KATSOKAA POKEMONTIEDOT SEREBII.NETISTÄ ÄLKÄÄKÄ LUOTTAKO HUIJARIIIIIIIN. "pokemon fani" olet pokemon luuseri.
      HÄPEÄISIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(no joo tuli vähän runkatuksi tuota huutomerkkiä) JA MUKA ASIANTUNTIA. ASIANTUNTEMATON!!!!!!!?????? :( gyrbä

    • pokepoke

      r.a
      Snorunt on aivan tavallinen pokemon eikä se auta saamaan Regigigasia Snowpoint templestä. Tarvitset siihen Regirockin, Registeelin ja Regicen. Näitä kolmea legendaarista pokemonia ei voi saada platinumiin kuin vaihtamalla aikaisemmista versioista. Et voi saada Regigigasia noin vain, enkä usko että tulet saamaan sitä, mutta kaikki on mahdollista................

      • r.a.

        niin se kai on... ja oon 9v.


    • ApuaKaipaavaPokeFani

      Voisko joku nyt oikeesti auttaa??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    • Sakura chan

      niin totanoii. pelaan rubya ja haluisin tietää, et mitä koodei siihe on?

    • nm
    • poke fani

      onko jollakin whiteee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • raff

        mulla


    • nm

      poke fani@ miks kysyt.... >___>
      ja miksi juuri white..... et kertonut viestissäsi paljoa mitään.

    • pokepoke

      on white ja black myös . mutta miks kysyt

      • pokepoke

        Yks juttu vaan Pokemon fani (TAI JOKU MUUU). Eikö pokemonpelin tallennus häviä ja peli alkaa alusta, jos sammutat sen kesken savetuksen?


      • raff
        pokepoke kirjoitti:

        Yks juttu vaan Pokemon fani (TAI JOKU MUUU). Eikö pokemonpelin tallennus häviä ja peli alkaa alusta, jos sammutat sen kesken savetuksen?

        kyllä


    • POKEMON PEARL

      pelaan pearlia ja haluaisin löytää feebasin. tiedän että sen löytää mt.coronetilta ja super rodilla mutta löytääkö sen samasta lammikosta kuin dratinin?

      • POKEMON PEARL

    • jv

      mites toho pokemon emerdal saa sen whirlpool ja water fall en pääse eteepäi ollenkaa pacifidlog town /sootopolis city /mossdeep city/ ever grande city ei pääse noihi mihinkää millää.. ja mite se dive hm/tm saa et pokemon pystyy sukeltaa et pääsee siit bandetship ku o siel saare vieressä? voit iha sähk postii vastata [email protected]

    • mikorghyt

      moi jos joku tietää miten pokemon heard gold peliä pääsee eten päin kohta eli paikka mis mä oon on violet city auttakaa mua eten päin laittakaa s-postiin viestiä joka on [email protected]

    • Siis olen jumissa pokemon emerald pelissä kun sielä on edessä 3 wailmeriä ja sielä Team Aquan tukkarissa on 2 Team Aquan Jäsentä Edessä Elikkä Mitäs nyt pitää tehdä? olen jo käynyt MT.Pyrellä

    • ninja 99999

      haista paska

    • ichiro

      olin pienempänä kova Pokémon-peluri mutta viskasin pelit pois. nyt oon alkanu kiinnostumaan hommasta uudestaan ja aion hankkia ainakin yhden pelin per sukupolvi laitteet joilla pelata. toistaiseksi mulla ei oo kyllä vielä ku Red ja Game Boy Color.. eli sitä vaan kysyn että jos mulla on esim. vaikka ekan sukupolven pelissä pikachu (pokemon joka varmasti esiintyy joka pelissä), voinko mä saada sen linkkikaapeleita ja adaptereita yms. käyttämällä ihan uusimpiin peleihin? itse tiedän ainakin kuinka saada mikä tahansa pokemon red/blue/yellow -peleissä ilman vaihtoja. eli täysi pokedex (151) on mahdollinen yksinpelaaville :)

    • Pokemon Zorua

      Minulla toimi tuo Master Ball keino yksi! SAIN MASTER PALLOJA 99 kappaletta :3 ;3

    • poke.......MIX

      Miten saa Celebin Pokemon Soul Silverissä ilman koodeja tai mistä niitä koodeja oikein saa?

      • Temander

        ei saa ilman koodeja


    • Temander

      Mitä tapahtuu jos olen pelannut peliä läpi jo kauan ja minulla on 100 levelisiä paljon ja painan nwe game mutta en tallenna peliä jääkö vanha peli tiedosto silloin tallelle
      ????????

    • nm

      Jäähän ne tallelle, mutta muista varoa paikkoja jossa sinut pakotetaan tallentamaan kuten Elite Four, Wifi ym.

      • pokemo firered version

        Tarttis apuu "pokemon fired versioon"

        Eli mistä saa sellasen master ballin kun mewtwo odottaa!


    • nm~

      Master Ballin saa Saffron Cityn Silph Co rankennuksesta.

    • Talvi on parasta

      Voiko Crystalissa opettaa Pokemonille vanhoja liikkeitä, jotka se on joskus osannut, mutta jotka on sitten "unohdettu" kun on tehty tilaa muille liikkeille?

      Ja eikö joitain Pokemoneja, esim Golem ja Alakazam, voi saada muuten kuin vaihtamalla vanhemmista versioista? Minulla kun ei ole niitä vanhempia :(

    • nikolai69

      miten emeraldista tai rubysta ja muista vanhoista pokemon peleistä saa vaihdettua pokemoneja pokemon ds peleihin?

      • miicache

        Saat vaihdettua pokemon emeraldista esim pokemon platinumiin:
        1 Sinulla on oltava kaksi peliä samaan aikaan koneessa esim: emerald ja platinum
        2 avaat pokemon platinum pelin kohtaan jossa lukee continue huom älä paina siitä continuesta xD
        Selaa valikkoa kohtaan jossa lukee MIGRATE FROM EMERALD (jos haluat siirtää siitä pelistä)
        3 painat siitä ja musiikki muuttuu hauskaksi, paina kaksi kertaa yes nappia niin saat näytölle tulee toisen pelisi pokemonit. Valitset sieltä kuusi pokemonia huom jos peli ei anna valita pokemonia sillä on jokin isku joka ei käy
        4 Peli varmiataa että olet varma että haluat vaihtaa paina yes ja peli käynnistyy uudelleen.
        5 Avaat tämän uudemman pelin ja menet route 221 päähän siellä on rakennua nimeltä pal park
        6 menet sisään portin edessä on tyyppi jugtelet sille ja saat 6 poke palloa. Kävelet ruogikossa kunnes vastaan tulee valitsemasi pokemonit

        Toivottavasti auttoi selitin ehkä vähän tyhmästi... Ohjeet ovat emeraldista platinumiin mutta en ole varma toimiiko muilla peleillä :(


    • Osaaks kertoo miten saan polkupyörän tossa redissä? Mulla on se ihme lappunen mil se pitäs saada mut en tiiä miten sen saa :D

      • ...........

        Mene sinne pyöräkauppaan vesikaupungissa.


      • Miicache
        ........... kirjoitti:

        Mene sinne pyöräkauppaan vesikaupungissa.

        Joo mul ois tos Platinumis Rayquaza, Kyogre ja Groundon jos jotain kiinnostaa. Voin vaihtaa niitä laittaa vaa tähä jos haluu ja mihi vaihtaa.


      • Miicache
        Miicache kirjoitti:

        Joo mul ois tos Platinumis Rayquaza, Kyogre ja Groundon jos jotain kiinnostaa. Voin vaihtaa niitä laittaa vaa tähä jos haluu ja mihi vaihtaa.

        Joo mää tarttisin sen Atzure fluten (jos se kirjotetaan noin) Meinaan en saa Arceusta ilman sitä : / jos jollain nyt teil sattuu oleen oisin tosi ilonen jos voisitte sen lähettää mulle :)


    • juudas4

      miten voi poistaa pokemonin?? ja mihin menevät napatut pokemonit kuuden ensimmäisen jälkeen? ; o

      • Nik0025

        Pokemonit menevät pokemon kaskuksen pc:lle siltä voit vaihtaa pokemoneja sekä poistaa niitä.


    • Pokem

      Mulla on y Pokémon. Miten mä saa takaisin rullaluistimet?
      Ja miten mä saa torchickin?

    • osaatko auttaa soulsilver, heartgold, platinum peleis? ja osaatko auttaa miten 3ds pokemon pelist esim x pelist voi siirtää pokemonei soulsilveriin yms?

      • Gyarados

        Uudemmista peleistä ei voi siirtää pokemoneja vanhempiin peleihin


      • Gyarados

        Mutta jos haluut siirtää soulsilverist pokemon x-peliin niin tarviit siihen kaks ds:ää, pokemon black/white/black2/white2 joissa täytyy eka saada national pokedex ja sitten kun ne on siirrettyblack/white/black2/white2 peleihin niin tarviit Pokemon bank 3ds-sovelluksen jolla saat ne pokemonit pokemon x-peliin.


    • EpätoivoinenPikachu

      Mitä teen! Pokemon Yellowstani katosi tallennukseni! Olin pitkällä!

      • Nik0025

        Sinun gameboy kortista loppui patteri pitää vaihtaa mutta tallennus on entinen.


    • Anonyymi

      Mitä tapahtuu jos painaa new game pokemon redissä

    • Anonyymi

      Miten pääsee Saffron cityyn pokemon redissä

    • Anonyymi

      Siis pokemon tcg mulla on yksi kaveri jonka olen haastanut hänellä on paljon v vmax ex mega ja muuta ja minulla on vain roska kortteja miten voitan sen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe