Noniin, listataas tuon huippuluokan mopon plussat ja miinukset:
-Vain paikka yhdelle
-Ei kierrolukumittari
-Valot tulee puolalata
-Melko iso käämtösäde.
Pieni kulutus, noin 1,5 sadalla
Kiihtyy aivan sikana, jättää Derbit jne. taakse
Halpa hinta
Hieno ulkonäkö
Sähköstartti
Automaattiryyppy
Nelitahti, eli ei vaatteet löyhkää öljylle.
Vääntöä niin että voi vaikka keulia
Hiljainen kone
Lukollinen tankki
Todella hyvät jarrut levy/levy
Itse olen ajanut mopolla vasta kaksi kilometriä, ja en ole ajanut kuin kakkosvaihteelle asti, mutta kakkosella jo rikkoontui 50km/h helpolla.
Tästä huippuluokan mopo halvalla!
Fude Chopper Custom Mopo +/-
21
6706
Vastaukset
- Vittu kyl derbi jyrää
Mun derbi kyl jättää ton mennen tullen...Mutta tota 2 vaihteel 50km/h..En usko..Eli miinuksia-mittaristo näyttää mitä sattuin...HEh....
- ikiK
Tossahan ei edes ole nopeusmitaria...
Vaan minulla on 9 sateliittia seuraava GPS jolla tuon mittasin, samalla sain kiihtyvyyskäyrän tietokoneelle http://members.surfeu.fi/lizes/kiihy - mmäääwwaaa
ikiK kirjoitti:
Tossahan ei edes ole nopeusmitaria...
Vaan minulla on 9 sateliittia seuraava GPS jolla tuon mittasin, samalla sain kiihtyvyyskäyrän tietokoneelle http://members.surfeu.fi/lizes/kiihyJoo no unissas ehkä voit päästä sillä ruoskalla kakkosella justiin 50. Joten kysyn sulta että oliko pahaa unta??!!! :D:D:D:D:D:D
- Kiki
mmäääwwaaa kirjoitti:
Joo no unissas ehkä voit päästä sillä ruoskalla kakkosella justiin 50. Joten kysyn sulta että oliko pahaa unta??!!! :D:D:D:D:D:D
Minun GPS:ni mitään unta näki, ja tuon käyrä purin tietokoneelle suoraan...
- ..näin on!!
Kiki kirjoitti:
Minun GPS:ni mitään unta näki, ja tuon käyrä purin tietokoneelle suoraan...
Kun Kiki kertoo, on se aina totta! Kannattaa lukea hänen aikaisempia viestejään, niistä näkee kuinka todellinen asiantuntemus suorastaan loistaa!
- Nimetön
miten munas mukaa pääset keulii ja kyl fude rikkoo 60km/h vauhdin nelosel mut ei kakkosell päästä 50.... ja jos saan kysyy niin tiedätkö mist sais tupla änkkärin toho fudee ku mull on samanlainen
- Kinroad Star Rider
Tuskin on levy jarrut eessä ja takana ja tuskin kulkee 2:lla 50. Mulla on Kinroadin customi, jossa on ne liekki maalaukset tankissa ja lokareissa niin sillä pääsee 4:llä 60-70, mutta ei kyllä millään 2:lla kulje 50, vaikka onkin täydessä iskussaan.
- starrikkamään
star rider on aivan mahtava peli, ampuu nelari-öljyä kuin vesiletku!!!!11111111 kymppi tuli!itse tykkään kun saan runkata star rideriani kun se simahtaa keskelle persettä!!!!lol XD :P :(
- öljyt valuu ja räjähtää
hahahahaa kyl muaki vituttas jos ois tommone paska ihme ku ei oo räjähtäny käsii
- vitun moinen paska
paska kiihtyy paskemmin kuin mikään muu mopo oon nähny ku se ottaa viivaa. halpa koska on páska.
ruma ulkonäkö.
sähköstartti jää kylmäl ilmal tielle.
vääntö ei riitä keulimiseen
hiljainen kone koska on nelitahti paska ääni paska haju - paskaa
sun juttus on uskomatonta paskaa.
ensikski,pyörä on ihan saatanan ruma,se on epävarma ja harvinaisen luuska peli,jolla ei keulita muutakuin tangosta repimällä.takana on alkeellinen rumpu,jota ei ole käytetty kunnon peleissä moniin vuosiin.pelisi ei myöskään mene 50kmh kakkosella,vaan yrität kusettaa härskisti,tai sitten mittaris kusettaa sua härskisti..ja muutenkin,jos se nyt sattuisi sen verran kulkemaan kakkosvaihteella,niin moottori huutaisi kuin pistetty sika kierroksista johtuen.lisää vikoja: moottori on surkeasti epäonnistunut hondan kopio,kaasari on surkeasti onnistunut keihinin kopio,kaikki muukin pikkusysteemi on päin prinkkalaa,esim. hirttävä kaasu,luistava kytkin,vaihteet ja vaihdevipu on perseestä ja raskas kaikki muu repeää käsiin jo ensimmäisillä käyttökerroilla.
Eli siis tämä ei ole mitään Derbipoikien uhoa vaan
kerron yksinkertaisesti totuuden siitä, mitä kaverin pyörä on poikunut.siellähän se nytkin makaa purettuna työmaan lattialla, koska leikkasi kiinni sylinteristä ja kiertokangesta kiinni männäntappiin.eli siis hyviä puolia jää melko vähän.. kiitos lukijoille ja suurempi kiitos niille jotka oikeasti ottavat jotenkin tosissaan puheeni.toisaalta,olen huomannut,että näissä on hyvinkin toimivia pelejä, mutta suurin osa on maanantaikappaleita.eli hyvällä säkällä sinulle sattuu pyörä, jonka on kasannut ei-humalainen kiinalainen :p- starrikka
oujee!!starriderin kakstahti dieselkoneelle ei pärjää mitkää dööbit!!!!1111star rider kulkee sen 195km/h 10/100 väleillä ja jos siitä ottaa renkaat irti niin se lentää jo pelkästään pakokaasun voimasta.Ostakaa kaikki starrikat ni mennää ajaa muna-asennossa motarille!!!!1111
- mmm
Miten se voi olla huippuluokan mopo, jos se on halpa. :D Hinta ja laatu kulkee käsi kädessä.
- Danlig
Oon korjannu mun Princestä noita miinuksia :D Se on nyt kahden istuttava(Rakentelin siihen istuimen taakse) ja siinä on kierrosmittari(Ostin). Kiihtyvyys on suhteellisen hyvä ja minulla se jättää suurimman osan mopoista taakse(Tosin viritysten takia). Mutta onko sinulla ikik tosiaan mopossa eessä ja takana levy jarru? Minulla ei oo ku eessä ja takana rumpujarru.
- Masaij mies
Sun mopo ei ikinä jätä mun derbiä.
- selventäjä
olen omistanut kyseisen pyörän vuodesta 2006 ja mitään konevikaa tai runkovikaa ei ole näkynyt
1 vaihde 25km/h 2 50km/h noin 3 70km/h ja nelosta ei ei pysty ajaa suoralla loppuun koska teho ei riitä koska sen on cruising vaihde ja vakio kone.
kaverin vakio derbi kiihtyi suunnilleen tasoissa ja lopuksi jäi koska derbi ei vakiona mene 70km/h ja tämä on totta ja omaa kokemusta
hinta on ollut uutena 900 e ja vaikka jotain hajoisikin niin jää rahaa noin 1000- 2000 e korjaamiseen jos tarvitsisi vielä derbiin verrattuna
jos ei osaa käyttää ni kaikki hajoo ja sitä ei voi pistää halvemman mopon piikkiin - selventäjä
selventäjä kirjoitti:
olen omistanut kyseisen pyörän vuodesta 2006 ja mitään konevikaa tai runkovikaa ei ole näkynyt
1 vaihde 25km/h 2 50km/h noin 3 70km/h ja nelosta ei ei pysty ajaa suoralla loppuun koska teho ei riitä koska sen on cruising vaihde ja vakio kone.
kaverin vakio derbi kiihtyi suunnilleen tasoissa ja lopuksi jäi koska derbi ei vakiona mene 70km/h ja tämä on totta ja omaa kokemusta
hinta on ollut uutena 900 e ja vaikka jotain hajoisikin niin jää rahaa noin 1000- 2000 e korjaamiseen jos tarvitsisi vielä derbiin verrattuna
jos ei osaa käyttää ni kaikki hajoo ja sitä ei voi pistää halvemman mopon piikkiinja kuinka monta harrikkaa tulee keula pystössä vastaan tiellä tai radalla
- selventäjä
selventäjä kirjoitti:
ja kuinka monta harrikkaa tulee keula pystössä vastaan tiellä tai radalla
derbi tietenkin kun maksaa 2500 on selviö että se on aina kunnossa ja paras mahdollinen mutta voi olla että derbin teko hinta ei ole hirveä iso ja pyydetään rahaa vain välistä enemmän jolloin näyttää kalliilta ja hyvältä
- selventäjä
selventäjä kirjoitti:
derbi tietenkin kun maksaa 2500 on selviö että se on aina kunnossa ja paras mahdollinen mutta voi olla että derbin teko hinta ei ole hirveä iso ja pyydetään rahaa vain välistä enemmän jolloin näyttää kalliilta ja hyvältä
kaikki on tehty hajoamaan koska jos myytäisiin derbi missä lukee kestää ikuisesti kenenkään ei tarvitsisi ostaa niitä enää tai varaosia sama pätee muihinkin
- Kinroad kuski
Tää selventäjä laittaa porukan hiljaseks! Tottahan toi on!
Mullakin on toi Kinroad Prince ja se on todella varma peli, ei oo jättäny tielle kertaakaan. hienot äänet ja hieno ulkonäkökin! Kuka edes yrittäis keulia jollain chopperilla?! Mihin sitä ominaisuutta tarvii?! Hahhah. Kovat pojat osaa keulia niiden crossimopoilla! - Kin(g) of road
Kyllähän nuo custom mopot ovat upeita pelejä. Itsellä on tuollanen Kinroad Prince ollut nyt muutaman kuukauden ajan. Käytettynä ostettu, -05 vuoden malli, ajettu vain 3000km ja oli aika scheissena tullessaan meille. Oikeiden säätöjen tekemisen ja parin kulutusosan vaihtamisen jälkeen kulkee kuin unelma ja nyt aurinkoisten kelien tullessa on voinut ulkonäköönkin panostaa maalailulla ja piuhojen piilottelulla.
Juuri nyt on kyllä saanut tapella tuon kaasuttimen kanssa, mutta nyt tänään löytyivät unelmasäädöt, ja kiihtyy nopeammin kuin ikinä. Vakio, kulkee päälle 60km/h.
Suurena miinuksena minulle henk. koht. on sosiaaliset paineet. Koulussani derbi-kovikset dissaa harlikkaa niin kovaa että oksat pois. omituista siitä tekee se että yhdellä porukasta on kyykkymopo (itseasiassa porukan ainoa hyvä tyyppi joka ei dissaa mua yleensäkään). Mutta kaikki tämä saattaa johtua vain omasta nörtti-imagostani, joka on syntynyt ilman omaa avustustani. Minulla on pitkät hiukset, pukeudun semi-tyylikkäästi, soitan kitaraa, musiikki ja moottoripyörät ovat elämäni.. ja minulla on silmälasit. syy taisi löytyä...
Hieno avautuminen Hermanni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985