apua Bounceen

Lotta77

Olen jumittunut Bouncen 9. kentän loppuun, jossa pitäisi pystyä hyppäämään portin läpi kahden häkkyrän läpi seuraavalle tasolle. Olisiko joku ratkaissut tämän? Olen jo niin harjaantunut kentässä, että pelaan melkein virheettömästi tähän saakka, mutta lopussa sitten kolahtaa..

39

12305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zikahh

tee koodi se koodi on:787898

• tazza

tieksää muita koodei???

• .:apina:.
        tazza kirjoitti:

tieksää muita koodei???

No Bounce:ssaon ainakin yks koodi viel minkä mä tiedän se on lentokoodi 787899#
        Jos joku tietää noit lisää niin voikskertoo

• pelannut pelin läpi
        tazza kirjoitti:

tieksää muita koodei???

paina näppäimiä 787899# ni voit lentää ja kuolemattomuuden tiiätki eli 787898

• Loput tasot lastenleikkiä

Jos tarkoitat 9 tason lopussa häkkyröillä niitä Piikkejä,jotka puhkaisee pallon,ei ole tarkoituskaan siitä siirtyä toiselle tasolle.Heti niiden ylä puolella oikeassa yläkulmassa on taso,jolle hypättävä ja mentävä laatikon(josta nopeutta palloon)yli toiselle puolelle,josta löydät reitin toiselle tasolle.
      Toivottavasti Bounceen tehdään lisää uusia tasoja,itse jäin siihen ihan koukkuun aikanaan ja olen sen pelin suuri fani.Siis tsemppiä ;).

• jeah

niin siihen bounceen jää koukkuun :P. ite oon päässy sen jo varmaan sata kertaa läpi mutta pelaan sitä vieläkin :D... mulla on uus versio bouncesta, jossa on paremmat grafiikat ja kaikkee muuta kiwaa, mutta ei siinä oo samaa tunnelmaa ku perinteisessä:P.

• Hyvä juttu!
        jeah kirjoitti:

niin siihen bounceen jää koukkuun :P. ite oon päässy sen jo varmaan sata kertaa läpi mutta pelaan sitä vieläkin :D... mulla on uus versio bouncesta, jossa on paremmat grafiikat ja kaikkee muuta kiwaa, mutta ei siinä oo samaa tunnelmaa ku perinteisessä:P.

Sul varmaan uusi kännykkä,itellä edellinen,jossa Bounce-peli,oli ostettu 2003.Ja tämän hetkinen känny on pian vuoden,eikä siinä ole Bouncea ollenkaan.Seuraava kännykkä täytyykin valita tätä
        peliä silmällä pitäen,vaikkei uusi versio olisikaan yhtä hyvä kuin aiempi.

• Lotta77

Kiitokset neuvoista!! Johan alkoi taas peli jatkumaan..

• Elämä, kun oon surkee APUA!
        jeah kirjoitti:

APUU!! En pääse siitä missä on se sininen alusta ja josta pitää pompata korkeelle!!! Mikä avuks? Koodia käytän ;) Kiitos sairaasti jos viittis vastata...Tässä puhutaan neljännestä kentästä :D

• .:apina:.
        Hyvä juttu! kirjoitti:

Sul varmaan uusi kännykkä,itellä edellinen,jossa Bounce-peli,oli ostettu 2003.Ja tämän hetkinen känny on pian vuoden,eikä siinä ole Bouncea ollenkaan.Seuraava kännykkä täytyykin valita tätä
        peliä silmällä pitäen,vaikkei uusi versio olisikaan yhtä hyvä kuin aiempi.

mun kännykän bounsessa on ainakin 11 tasoa!

• TaZu^^
        Elämä, kun oon surkee APUA! kirjoitti:

APUU!! En pääse siitä missä on se sininen alusta ja josta pitää pompata korkeelle!!! Mikä avuks? Koodia käytän ;) Kiitos sairaasti jos viittis vastata...Tässä puhutaan neljännestä kentästä :D

Kuule, siniset alueet ovat kuin "kumimattoja" eli kun pidät hyppynäppäintä pohjassa pääset aina vain korkeammalle. :)

• PELANNUT PELIN LÄPI

PAINA HYPPYÄ POHJASSA ku oot sinisellä!!!
        ja kuolemattomuuskoodin saa ku painaa peräkkäin 787898

• Nimetön
        jeah kirjoitti:

mistä löysit sen uudemman version??? kiitti jos vastaattt

• jom sam

moi käytä kuolemattomuus koodia se on:787898

• jom sam

annan sulle sellasen koodin ku et pääset nelos tasost ettei sun tarttee tehä muutaku se koodi se koodi on:7878993

• jeah

elikkäs ei mulla oo mitään uutta kännykkää... hain sen uuden bouncen jostain ilmaselta wap-sivulta jonka ossaa en nyt muista valitettavasti... mutta pelasin sen läpi ja hyvä oli :D. eli ei kannata ostaa uutta kännykkää uuden bouncen takia koska sitä EI TULE kännykän mukana. sori

• moijh

koodi tasolle 7?????

• jom sam
        moijh kirjoitti:

koodi tasolle 7?????

annan sulle kuolematto muus koodin se on:787898

• pelle hermanni suomessa!!!!...
        moijh kirjoitti:

koodi tasolle 7?????

kuolemattomuus koodi on 787898 ja lento koodi on 787899# kun teet lento koodia kuuluu pieni ääni kun olet näppäillyt 787899!!
        kelpaako

• heidi-angel

auttakaa... mä en tajua, miten tasolla viisi saa hypättyä niin korkealle eli kyseessä on kohta, jossa ensin hypitään "portaita" ylös ja sitten pitäisi hypätä pitkän matkaa ylöspäin. Ei se ole mahdollista tai mä en ainakaan keksi ratkaisua... auttakaa te, jotka olette tason jo suorittaneet... koukussa peliin, mutta minkäs teet!

• Jou JOu

Sun pitää mennä oikealle ja sieltä sitte mee iha perälle ja muuta pallosi isoksi sellasessa tolpassa ja sittee mee sinne keskelle mis on ne "portaat" ja siitä pystyt hypätä ylös.
        (Muista hypätä oikealle puolelle ja pienennä pallosi ylhäällä) kuolemattomuus koodi on:
        787898

• jom sam

koodi on:7878993

• zigi

sun pitää painaa ihan kaikkia näppäimiä kerralla niin pääset seuraavaan kenttään.

• viluinmind

vähä paska koodi ku ei toimi ... oot varmaa ite keksiny.

• hgfdthrdgf
        viluinmind kirjoitti:

vähä paska koodi ku ei toimi ... oot varmaa ite keksiny.

moi kentänläpi meno koodi on oikeesti 787895

• tuukka
        hgfdthrdgf kirjoitti:

moi kentänläpi meno koodi on oikeesti 787895

koodi on 7878948

• Hensku^^

apua Bounceen
      Lotta77 2.1.2006 klo 21.54 v: menet ekana sinne reunaan ja sitten rupeat pommimaan nopeasti sinne toiselle puolelle tai jos äskeinen ei toiminut kokeile tätä minä itse pääsin tällä. No mene siihen reuna kohtaan missä on vähän tilaa...siitä rupeat pomppimaan ylös alas ja sitten oikealla kohdalla pomppaat toiselle reunalle mutta HUOM!!! varo sähköista tappia toisella puolella...

• nim32

painakaa 5 tosta niin tulee pisteitä ja pääset kentän läpi jos haluut peruttaa kenttiä paina ykköstä 11 kertaa ja sitten taas vitosta 11 kertaa mulla on 50000000 pistettä uskokaa

• Nimetön

mene lopussa ylempään aukkoon ja sieltä oikealle ja kun tiput alas nii sieltä alempaan käytätvään

• bouncari

kuolemattomuus on 787898 jasuper koodit on jolla voit lentää super hyppy ja kenttä läpi painamalla näppäintä 3 eteempäin ja 1 1 kenttä taakseppäin on 7878993

• daniel29

tee koodi 787898loputon elämä ja 787899taso koodi ja samalla lento koodi

• bllaaah

en oikeen tiä miten siinä leijutaan.. sisko sanoi et se leijunta koodi ei toimi mun kännykkä mallissa..

• ets aaa 23345 jo oj
        bllaaah kirjoitti:

en oikeen tiä miten siinä leijutaan.. sisko sanoi et se leijunta koodi ei toimi mun kännykkä mallissa..

kiitti koodeista (=

• moiihq

syötä kesken pelin puhelimeesi kuolemattomuus koodi joka on 787898 jolloin et voi kuolla kun osut tappaviin esteisiin silloin pääset lopusta yli

• petrisplayer

aika huono vai mitä? siis bounce touch on aika huono verrattuna bounceen ja bounce talesiin :)

• koodit

on toi kuolemattomuus koodi joka on 787898 ja sit on 787899 ja sit painaa 1 nii menee edelliseen maahan ja sit 3 nii eteepäin ja 5 menee eteenpäin ja saa 500 pistettä ja # josta se muttaa painovoimaa

• aleksi.lah

saisko ton bouncen samsung 5230

• äääääääääääääääääääh

hä?? tein ton koodin 787898 ja koitin hypätä piikkeihin nii kuolin??????????????????????????????????????????????

• Ylpee isosisko

Veli päässy Bounce Talessin monta kertaa läpi, aikalisätki. Eikä mittää koodeja oo käyttäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe