VIELÄKÖ 60+ SEKSIELÄMÄÄ?

TimperinMaija

Tässä meikä lähestyy kuuttakymppiä hyvää vauhtia ja ihmettelee, tuleeko sitä 60 vastaan enää seksiä. Näin 50 on kyllä tahti hiljentynyt ja ihmettelee, jääkö tauti pysyväksi....

Vai jännitänkö liikaa Niinistön puolesta tulevissa vaaleissa? Voiko se vaikuttaa flaksiini?

136

11665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BilMan

      Onko se elämänarvoinen kysymys?

      Joitakin yksilöjä se työstää, puhuttelee.

      Vastauksen tuohonkin kysymykseen antaa meille elämä; -aika joka käsittelee kaiken tekemämme ja huomioi tunteemme.

      Ei enää tarvitse kovin esiintunkevasti tuoda palstoille jatkuvasti kaiken aikaa hyvinkin riettain sanakääntein.

      Kyllä me omista pidämme huolen.

    • eihän se mihinkään häviä. Nyt on vain valmistuttava siihen kunnon esileikin kautta. sitten kun se tuntuu kummastakin siltä, että nyt on aktin aika, aaaah sitä ihanuutta.

    • an-nikki

      Voi kun siihen ikääntymiseen liittyy jokaisen kohdalla omat "kremppansa".
      Joku menettää kiinostuksensa seksiin nuorempanakin, eikä ole helppo herättää henkiin sammunutta liekkiä sitten vanhana, mikäli asiaan liittyy satuttanut pettymys, kokemus jota ei voi unohtaa, tai sairauskin...

      Onnellinen hän, kenellä kaikki asiat tunnepuolellakin´ovat kunnossa ja mahdollistavat nautinnon.... mutta eihän se saa olla pelkkä tekninen homma, tuosta vain, kuka vain, vaan lämmöllä ja tunteella vaalittu, etsitty ja saavutettu tilanne joka vie molemmat...niin, nautintohan se on, mutta ei toki ainoa asia ikääntyvien ihmisten parisuhteessa ja elämässä.

      Harmi jos niin olisi, sillä itse ainakin kaipaan muutakin...

      • Pääsky64

        aihe on aina menossa jossain palstalla ja aina se on yhtä kiinnostava.
        Tuntuu melkein kun Bilmannin kiusalla joku laittaisi.
        Pitäähän minunkin kirjoittaa vaikka olen niin monesti jo sen sanonut.
        Yrtin poistaakkin viimmeistä kirjoitusta koska se oli liian "härski" kun luin.Sillon se ei kyllä lähe minnekkään kun haluaa poistaa.

        Vuoden aikana on saanut tuntuman täällä oleviin ihmisiin ja niitten ajatuksiin jopa seksi elämän kannan ottoihin.
        Nyt alkaa tuntua tutuilta eikä enää ilkeäkkään kirjoittaa mitä sattuu.
        Tuosta ylikypsän ihanasta olen kyllä samaa mieltä.
        Mikään ei ole huonompaa vaikka ikää tulee.
        Välillä on ollut huonojakin kausia ja luullut että tähänkö se loppui,mutta erehdys.Sitä kovemmalla vauhdilla taas menee.

        Lääkket voivat tehdä haluttomuutta mutta jos kunnolla hurmaantuu niin tuskimpa mikään pystyy estämään.

        Yhtä mielekästä on elää ilmankinkun on terve.


      • an-nikki
        Pääsky64 kirjoitti:

        aihe on aina menossa jossain palstalla ja aina se on yhtä kiinnostava.
        Tuntuu melkein kun Bilmannin kiusalla joku laittaisi.
        Pitäähän minunkin kirjoittaa vaikka olen niin monesti jo sen sanonut.
        Yrtin poistaakkin viimmeistä kirjoitusta koska se oli liian "härski" kun luin.Sillon se ei kyllä lähe minnekkään kun haluaa poistaa.

        Vuoden aikana on saanut tuntuman täällä oleviin ihmisiin ja niitten ajatuksiin jopa seksi elämän kannan ottoihin.
        Nyt alkaa tuntua tutuilta eikä enää ilkeäkkään kirjoittaa mitä sattuu.
        Tuosta ylikypsän ihanasta olen kyllä samaa mieltä.
        Mikään ei ole huonompaa vaikka ikää tulee.
        Välillä on ollut huonojakin kausia ja luullut että tähänkö se loppui,mutta erehdys.Sitä kovemmalla vauhdilla taas menee.

        Lääkket voivat tehdä haluttomuutta mutta jos kunnolla hurmaantuu niin tuskimpa mikään pystyy estämään.

        Yhtä mielekästä on elää ilmankinkun on terve.

        pelkkä seksi ei kanna mitään suhdetta, jos siihen ei kuulu rakkaus ja lämpö.

        Seksi kiinnostaa minuakin, mutta kumppanin puute katkaisee sen pelkäksi ajatukseksi, joka sekin polttaa kaipuuta.
        Onnistuneen aktin saavuttaekseen pitää mukana olla tunne, tunne ja vielä kerran tunne joka alkaa pienenä liekkinä, kasvaa ja roihuaa kuten sanotaan lämmittäen lähellä, iho ihoa vasten...

        Sinulla on luultavasti lämmin lähelläsi, eli kumppani rinnallasi ja silloin kaikki on hyvin.
        Moni täällä sivuilla vieraileva on yksin, eikä siinä lohduta kaipuuta tieto että muukin kaipaa...
        vaan ei pelkkiä puheita.

        Etsin elämäni timanttia, en sormeeni vaan rinnalleni lämmittämään loisteellaan, kuumentamaan kosketuksellaan, mutta haaveissa vain on näin.

        Ollaan silti onnellisia!


      • an-nikki kirjoitti:

        pelkkä seksi ei kanna mitään suhdetta, jos siihen ei kuulu rakkaus ja lämpö.

        Seksi kiinnostaa minuakin, mutta kumppanin puute katkaisee sen pelkäksi ajatukseksi, joka sekin polttaa kaipuuta.
        Onnistuneen aktin saavuttaekseen pitää mukana olla tunne, tunne ja vielä kerran tunne joka alkaa pienenä liekkinä, kasvaa ja roihuaa kuten sanotaan lämmittäen lähellä, iho ihoa vasten...

        Sinulla on luultavasti lämmin lähelläsi, eli kumppani rinnallasi ja silloin kaikki on hyvin.
        Moni täällä sivuilla vieraileva on yksin, eikä siinä lohduta kaipuuta tieto että muukin kaipaa...
        vaan ei pelkkiä puheita.

        Etsin elämäni timanttia, en sormeeni vaan rinnalleni lämmittämään loisteellaan, kuumentamaan kosketuksellaan, mutta haaveissa vain on näin.

        Ollaan silti onnellisia!

        Yksi pieni ristiriita on miesten ja naisten välillä. Se on kuin entisten sosialistien mainostama "työn ja pääoman ristiriita". Miehet ovat onnellisia harrastaessaan seksiä ja naiset harrastavat sitä ollessaan onnellisia. Älä pidä liian tiukkaa kontrollia, ettei "mene lapsi pesuveden mukana"


      • *mari*
        vaarivaari kirjoitti:

        Yksi pieni ristiriita on miesten ja naisten välillä. Se on kuin entisten sosialistien mainostama "työn ja pääoman ristiriita". Miehet ovat onnellisia harrastaessaan seksiä ja naiset harrastavat sitä ollessaan onnellisia. Älä pidä liian tiukkaa kontrollia, ettei "mene lapsi pesuveden mukana"

        Mitä sanotte, kun mieheni sanoi, että TYKKÄÄ minusta enemmän, jos saa???? Minä taas en pysty haluamaan, jos minusta ei tykätä.
        Olen 50 ja mieheni 60 ja seksielämä lähes kuollutta. Ei läheisyyttä, suukkoja ei mitään!
        Luulenpa, ettemme ole harrastaneet seksiä kesän jälkeen.
        Mitä tästä sanotte? Olen itse ihan kypsä tilanteeseen. En kaipaa seksiä, vaan läheisyyttä ja sen mukanaan tuomaa rakkautta ja sitä kautta syntyvää seksiäkin.
        Lähdenkö yli 30 v avioliiton jälkeen pois tästä piinaavasta olotilasta vai mitä teen.
        Kertokaa miten olette tällaisen tilanteen ratkaisseet vai onko sellaista yleensä muilla????
        Olen mielestäni ihan kivan näköinen ja itsestäni huolehtiva nainen, nautin työstä, ruoan valmistamisesta, nuorista, lapsista, kirjallisuudesta ja seuraan aikaa.
        Oikeastaan haluaisin älyllisen, iloisen,lempeän, huumorintajuisen mieskumppanin, jonka kanssa jakaa ongelmia. Onko sellaisia?


      • *mari* kirjoitti:

        Mitä sanotte, kun mieheni sanoi, että TYKKÄÄ minusta enemmän, jos saa???? Minä taas en pysty haluamaan, jos minusta ei tykätä.
        Olen 50 ja mieheni 60 ja seksielämä lähes kuollutta. Ei läheisyyttä, suukkoja ei mitään!
        Luulenpa, ettemme ole harrastaneet seksiä kesän jälkeen.
        Mitä tästä sanotte? Olen itse ihan kypsä tilanteeseen. En kaipaa seksiä, vaan läheisyyttä ja sen mukanaan tuomaa rakkautta ja sitä kautta syntyvää seksiäkin.
        Lähdenkö yli 30 v avioliiton jälkeen pois tästä piinaavasta olotilasta vai mitä teen.
        Kertokaa miten olette tällaisen tilanteen ratkaisseet vai onko sellaista yleensä muilla????
        Olen mielestäni ihan kivan näköinen ja itsestäni huolehtiva nainen, nautin työstä, ruoan valmistamisesta, nuorista, lapsista, kirjallisuudesta ja seuraan aikaa.
        Oikeastaan haluaisin älyllisen, iloisen,lempeän, huumorintajuisen mieskumppanin, jonka kanssa jakaa ongelmia. Onko sellaisia?

        Onhan meitä miehiä joka junaan ja loput tulee resinalla perässä.

        Voi kulta pieni, jos olisit minun kainalossani, niin eihän tulisi ikävä.

        Oletko itse yrittänyt saada miehesi syttymään? Ethän käytä yöpaitaa nukkuessasi. Yöpaia, vaikka se olisi kuinka ihana silkkinen, niin se katkaisee sen toisesta hehkuvan lämmön.

        Koetappa ensiyönä käyttää kaikki mahdollinen viehätysvoimasi ja pidät häntä oikein hyvänä. Jos hän käyttää pyjamaa, niin riisu se häneltä pois ja käytät ihania huuliasi ihan joka paikkaan. Sillä lailla minä ainakin sinut virittäsin ja sitten, kun se tuntuu siltä niin sitten vasta aloitatte. Olen varma, että miehesi haluaa ja sinä itsekin uusiksi ennen nukahtamista. sitten ihot vastakkain nukkumaan.


      • *mari*
        ylikypsa kirjoitti:

        Onhan meitä miehiä joka junaan ja loput tulee resinalla perässä.

        Voi kulta pieni, jos olisit minun kainalossani, niin eihän tulisi ikävä.

        Oletko itse yrittänyt saada miehesi syttymään? Ethän käytä yöpaitaa nukkuessasi. Yöpaia, vaikka se olisi kuinka ihana silkkinen, niin se katkaisee sen toisesta hehkuvan lämmön.

        Koetappa ensiyönä käyttää kaikki mahdollinen viehätysvoimasi ja pidät häntä oikein hyvänä. Jos hän käyttää pyjamaa, niin riisu se häneltä pois ja käytät ihania huuliasi ihan joka paikkaan. Sillä lailla minä ainakin sinut virittäsin ja sitten, kun se tuntuu siltä niin sitten vasta aloitatte. Olen varma, että miehesi haluaa ja sinä itsekin uusiksi ennen nukahtamista. sitten ihot vastakkain nukkumaan.

        Ainako minä teen aloitteen?????
        Voisin kertoa sinulle lukemattomia tarinoita, joita olen tehnyt, mutta olen jo väsynyt niitä tekemään. On tullut ylpeys vastaan.
        Mieheni täydellinen TIEDEMIES!!!!
        Hän voisi olla naimisissa kirjastonsa kanssa!


      • *mari* kirjoitti:

        Ainako minä teen aloitteen?????
        Voisin kertoa sinulle lukemattomia tarinoita, joita olen tehnyt, mutta olen jo väsynyt niitä tekemään. On tullut ylpeys vastaan.
        Mieheni täydellinen TIEDEMIES!!!!
        Hän voisi olla naimisissa kirjastonsa kanssa!

        Yritä kuule kerran vielä, uskon, että tiedät miten. Eihän miehesi mikään pökkelö ole. Kyllä hänellä vielä hormoonit pelaa, kunhan ne vaan herättää.
        Ethän loukkaantunut, ethän.

        Kerro onnistuiko.


      • uzma-m
        *mari* kirjoitti:

        Ainako minä teen aloitteen?????
        Voisin kertoa sinulle lukemattomia tarinoita, joita olen tehnyt, mutta olen jo väsynyt niitä tekemään. On tullut ylpeys vastaan.
        Mieheni täydellinen TIEDEMIES!!!!
        Hän voisi olla naimisissa kirjastonsa kanssa!

        olen kokenut tuon kaiken,sanoinkin kerran ystavalleni,hassua olla mustasukkainen kirjalle,panin lempi LP soimaan ja kokoajan ukko luki kirjaa,ei siina auttanut muu kuin ottaa ukko puhutteluun ja kylla han on tapansa muuttanut,ts huomaa itsekin tehda aloituksen.
        Yritappas ainakin pari kertaa viela vaikka kuinka ottais luonnolle,kylla se siita ja jos ei niin ,,


      • tuskin löydät
        *mari* kirjoitti:

        Mitä sanotte, kun mieheni sanoi, että TYKKÄÄ minusta enemmän, jos saa???? Minä taas en pysty haluamaan, jos minusta ei tykätä.
        Olen 50 ja mieheni 60 ja seksielämä lähes kuollutta. Ei läheisyyttä, suukkoja ei mitään!
        Luulenpa, ettemme ole harrastaneet seksiä kesän jälkeen.
        Mitä tästä sanotte? Olen itse ihan kypsä tilanteeseen. En kaipaa seksiä, vaan läheisyyttä ja sen mukanaan tuomaa rakkautta ja sitä kautta syntyvää seksiäkin.
        Lähdenkö yli 30 v avioliiton jälkeen pois tästä piinaavasta olotilasta vai mitä teen.
        Kertokaa miten olette tällaisen tilanteen ratkaisseet vai onko sellaista yleensä muilla????
        Olen mielestäni ihan kivan näköinen ja itsestäni huolehtiva nainen, nautin työstä, ruoan valmistamisesta, nuorista, lapsista, kirjallisuudesta ja seuraan aikaa.
        Oikeastaan haluaisin älyllisen, iloisen,lempeän, huumorintajuisen mieskumppanin, jonka kanssa jakaa ongelmia. Onko sellaisia?

        Ja jos löydät, hän on

        -varattu

        -sairas, esim. mustis pakkomielteisesti

        -Viron tai idän kulkija

        -tai muuta yhtä vähän mukavaa.


      • antaa ymmärtää koska
        *mari* kirjoitti:

        Ainako minä teen aloitteen?????
        Voisin kertoa sinulle lukemattomia tarinoita, joita olen tehnyt, mutta olen jo väsynyt niitä tekemään. On tullut ylpeys vastaan.
        Mieheni täydellinen TIEDEMIES!!!!
        Hän voisi olla naimisissa kirjastonsa kanssa!

        se on valmis paritteluun.
        Minäpä sanon sinulle olin 10.vuotta sietten halunnut miestä,eikä monesti oltu yhdessä silleen.
        Pitää olla virike ja 60.ppisen jälkeen heräsi halut että olin ihmeessä.
        Jos ei halua niin mitä siitä tekee ongelmaa jos mies ei halua niin ei sen takia eroa tarvitse.

        Oottaa kunhan se ihastuu johonkin niin jo villiintyy.Tuehaan minusta seksistä niin paljon mesotaan.Sinä turhaan ressaat sillä itseäsi elä ja nauti katsele muita vaikka,,,,


      • vaari
        *mari* kirjoitti:

        Ainako minä teen aloitteen?????
        Voisin kertoa sinulle lukemattomia tarinoita, joita olen tehnyt, mutta olen jo väsynyt niitä tekemään. On tullut ylpeys vastaan.
        Mieheni täydellinen TIEDEMIES!!!!
        Hän voisi olla naimisissa kirjastonsa kanssa!

        Toisen se on aina tehtävä. Meillä se on päinvastoin. Silti en ole vielä kyllästynyt aloitteellisuuteen.
        PS Jollei miehesi ymmärrä pienistä vihjeistä, hakeudu johonkin harrastuspiiriin (työväenopiston runopiiri, puutyöpiiri, taidepiiri tms), josta voi löytyä sopiva (vaikka varattu) mies, jolla on päinvastainen ongelma. Jos teillä synkkaa, mikäpä estäisi?


      • prossat

        Hyvässä avioliitossa seksin merkitys ei ole kuin 10%,huonossa 90%,sanoi joku tutkimus.
        Luulempa että rehellisesti puhuen emme enää ole niin iskussa kuin nuorempina.Puheet ja ajatukset,halut yms.ovat erikseen kuin totuus.Tutkimuksien mukaan eri sairauksista,lääkityksistä yms.johtuen vähenee aktit.


      • mitä?
        tuskin löydät kirjoitti:

        Ja jos löydät, hän on

        -varattu

        -sairas, esim. mustis pakkomielteisesti

        -Viron tai idän kulkija

        -tai muuta yhtä vähän mukavaa.

        Mitä tarkoitit neulan hakemisella heinäsuovasta?


      • täällä
        *mari* kirjoitti:

        Mitä sanotte, kun mieheni sanoi, että TYKKÄÄ minusta enemmän, jos saa???? Minä taas en pysty haluamaan, jos minusta ei tykätä.
        Olen 50 ja mieheni 60 ja seksielämä lähes kuollutta. Ei läheisyyttä, suukkoja ei mitään!
        Luulenpa, ettemme ole harrastaneet seksiä kesän jälkeen.
        Mitä tästä sanotte? Olen itse ihan kypsä tilanteeseen. En kaipaa seksiä, vaan läheisyyttä ja sen mukanaan tuomaa rakkautta ja sitä kautta syntyvää seksiäkin.
        Lähdenkö yli 30 v avioliiton jälkeen pois tästä piinaavasta olotilasta vai mitä teen.
        Kertokaa miten olette tällaisen tilanteen ratkaisseet vai onko sellaista yleensä muilla????
        Olen mielestäni ihan kivan näköinen ja itsestäni huolehtiva nainen, nautin työstä, ruoan valmistamisesta, nuorista, lapsista, kirjallisuudesta ja seuraan aikaa.
        Oikeastaan haluaisin älyllisen, iloisen,lempeän, huumorintajuisen mieskumppanin, jonka kanssa jakaa ongelmia. Onko sellaisia?

        on...


      • Sooloseksi
        prossat kirjoitti:

        Hyvässä avioliitossa seksin merkitys ei ole kuin 10%,huonossa 90%,sanoi joku tutkimus.
        Luulempa että rehellisesti puhuen emme enää ole niin iskussa kuin nuorempina.Puheet ja ajatukset,halut yms.ovat erikseen kuin totuus.Tutkimuksien mukaan eri sairauksista,lääkityksistä yms.johtuen vähenee aktit.

        -Miksi lämmin suihku on parempi kuin mies?

        -No kyllä siksi, että saa aina klitorisorgasmin.

        -Ja siksi, ettei lämmin suihku ole likainen.

        -Ja siksi, ettei lämmin suihku tule Virosta.

        -Lämmin suihku ei levitä AIDSia eikä klamydiaa, ei herpes II enempää kuin kondyloomaakaan.


      • Suihkuileva
        Sooloseksi kirjoitti:

        -Miksi lämmin suihku on parempi kuin mies?

        -No kyllä siksi, että saa aina klitorisorgasmin.

        -Ja siksi, ettei lämmin suihku ole likainen.

        -Ja siksi, ettei lämmin suihku tule Virosta.

        -Lämmin suihku ei levitä AIDSia eikä klamydiaa, ei herpes II enempää kuin kondyloomaakaan.

        Tosi on, musiikillinen suihkusexi hierovalla suihkulla, parempaa en tiedä.
        Yök naama punasena ähkivä ukkeli, saa pelätä onko viimeinen coitus. Ohi on onneksi se aika.


      • Sooloseksi kirjoitti:

        -Miksi lämmin suihku on parempi kuin mies?

        -No kyllä siksi, että saa aina klitorisorgasmin.

        -Ja siksi, ettei lämmin suihku ole likainen.

        -Ja siksi, ettei lämmin suihku tule Virosta.

        -Lämmin suihku ei levitä AIDSia eikä klamydiaa, ei herpes II enempää kuin kondyloomaakaan.

        Saa sen kielelläkin aikaan, sanovat isot pojat.


      • mutta mutta
        ylikypsa kirjoitti:

        Saa sen kielelläkin aikaan, sanovat isot pojat.

        Ylikypsä, ei täällä palstalla tuollaisia paljastella...


      • Justus Juu
        ylikypsa kirjoitti:

        Saa sen kielelläkin aikaan, sanovat isot pojat.

        Sinä sen sanoit. Oikein ja kauniisti. Mikä tässä on esteenä?


      • Jus
        ylikypsa kirjoitti:

        Saa sen kielelläkin aikaan, sanovat isot pojat.

        Ihana ajatus. Voiko olla mukana?


      • marita v.51
        täällä kirjoitti:

        on...

        sorry, putosin simppelinä kärryiltä. Mitä nämä salaperäiset mustilset ja Venäjän sekä Viron kiertäjät ovat? Uhka naisille, vai mitä. Vai tarkoititko kaiken kaikkiaan, että näuden nettikontaktien kautta ei voisi löytyä fiksua, tasapainoista ja hyvää kumppania?


      • Eikä...
        marita v.51 kirjoitti:

        sorry, putosin simppelinä kärryiltä. Mitä nämä salaperäiset mustilset ja Venäjän sekä Viron kiertäjät ovat? Uhka naisille, vai mitä. Vai tarkoititko kaiken kaikkiaan, että näuden nettikontaktien kautta ei voisi löytyä fiksua, tasapainoista ja hyvää kumppania?

        muualtakaan.


      • ja suojaavat
        Eikä... kirjoitti:

        muualtakaan.

        eiköhän tuo Viron sukupyolitauttilanne ole liioiteltu.


      • eritteet
        ja suojaavat kirjoitti:

        eiköhän tuo Viron sukupyolitauttilanne ole liioiteltu.

        sylki, veri ja sperma tartuttavat taudit.

        Jottei unohtuisi totuus.


      • SainpasSutKii
        Pääsky64 kirjoitti:

        aihe on aina menossa jossain palstalla ja aina se on yhtä kiinnostava.
        Tuntuu melkein kun Bilmannin kiusalla joku laittaisi.
        Pitäähän minunkin kirjoittaa vaikka olen niin monesti jo sen sanonut.
        Yrtin poistaakkin viimmeistä kirjoitusta koska se oli liian "härski" kun luin.Sillon se ei kyllä lähe minnekkään kun haluaa poistaa.

        Vuoden aikana on saanut tuntuman täällä oleviin ihmisiin ja niitten ajatuksiin jopa seksi elämän kannan ottoihin.
        Nyt alkaa tuntua tutuilta eikä enää ilkeäkkään kirjoittaa mitä sattuu.
        Tuosta ylikypsän ihanasta olen kyllä samaa mieltä.
        Mikään ei ole huonompaa vaikka ikää tulee.
        Välillä on ollut huonojakin kausia ja luullut että tähänkö se loppui,mutta erehdys.Sitä kovemmalla vauhdilla taas menee.

        Lääkket voivat tehdä haluttomuutta mutta jos kunnolla hurmaantuu niin tuskimpa mikään pystyy estämään.

        Yhtä mielekästä on elää ilmankinkun on terve.

        sovittiin tipuseni? Odotan malttamattomana, caht, tiedät missä! Aaah sun suloiset huulesi, niitäma janoan, sun ihanat kinttusi, oma kurpitsaiseni, ootan, älä unohda vain! Smack!


      • vanha kalastaja
        an-nikki kirjoitti:

        pelkkä seksi ei kanna mitään suhdetta, jos siihen ei kuulu rakkaus ja lämpö.

        Seksi kiinnostaa minuakin, mutta kumppanin puute katkaisee sen pelkäksi ajatukseksi, joka sekin polttaa kaipuuta.
        Onnistuneen aktin saavuttaekseen pitää mukana olla tunne, tunne ja vielä kerran tunne joka alkaa pienenä liekkinä, kasvaa ja roihuaa kuten sanotaan lämmittäen lähellä, iho ihoa vasten...

        Sinulla on luultavasti lämmin lähelläsi, eli kumppani rinnallasi ja silloin kaikki on hyvin.
        Moni täällä sivuilla vieraileva on yksin, eikä siinä lohduta kaipuuta tieto että muukin kaipaa...
        vaan ei pelkkiä puheita.

        Etsin elämäni timanttia, en sormeeni vaan rinnalleni lämmittämään loisteellaan, kuumentamaan kosketuksellaan, mutta haaveissa vain on näin.

        Ollaan silti onnellisia!

        Olemme vaimoni kanssa nukkuneet saman peiton alla 48v .Vieläkinseksi on hyvää,sitä on ollut noin kerran viikossa mutta nyt näyttää venyvän leikin väli kahteen viikkoon,mutta hyvä sekin!!!


      • 14+6
        eritteet kirjoitti:

        sylki, veri ja sperma tartuttavat taudit.

        Jottei unohtuisi totuus.

        Ettei totuus unohtuisi: syljestä ei ole todettu saadun yhtään hiv-tartuntaa.


    • uzma-m

      ja jo tahti hiljennyt,se voi olla mutta laatu senkun paranee.
      Nailla palstoilla on jahkailtu seksin peraan ja ihmettelen mika ihmisia oikein vaivaa,ei siina jahkailut auta toimeen vain,tuolla kaivataan selanpesijaa ja niita nakyy olevan tarjolla vaikka kuinka monta,tuollainen jahkailu ja saamattomuus ottaa jo sivusta seuraajan hermoille.

      • taitaa olla niillä selänpesijän kaipaajilla rima niin korkealla etteivät meitä täältä huoli.

        Juuri kannoin puita saunalle ja aion lämmitää, eikä ole selänpesijää, ei kuulu vaikka kuinka huhuilee, vaikka puhuvat....

        Viivana sais tulla tännekin yksi.., sittenhän nähtäis mistä se selänpesu alkaa...
        näin huumori mukana.

        Jos sanon että kaipaan, ei kukaan vastaa huutooni... ja vain miehenkipeäksi leimaavat minut.... mutta ei se ole kipua, se on paljon muuta, ja kerrotaan vain kahden kesken.


      • uzma-m
        kirjar kirjoitti:

        taitaa olla niillä selänpesijän kaipaajilla rima niin korkealla etteivät meitä täältä huoli.

        Juuri kannoin puita saunalle ja aion lämmitää, eikä ole selänpesijää, ei kuulu vaikka kuinka huhuilee, vaikka puhuvat....

        Viivana sais tulla tännekin yksi.., sittenhän nähtäis mistä se selänpesu alkaa...
        näin huumori mukana.

        Jos sanon että kaipaan, ei kukaan vastaa huutooni... ja vain miehenkipeäksi leimaavat minut.... mutta ei se ole kipua, se on paljon muuta, ja kerrotaan vain kahden kesken.

        kullakin,mulla ei oo saunaa kuin kesalla.
        onkos tanavuonna karkausvuosi,sitten saa ottaa vain vaikka kuinka vastaan rimpuilisi.
        No kylla taaltapain tulis varmaan selanpesioita vaikka kuinka paljon.
        Sie oot ihan mukava et mikaan kipee,ne muut kipeita on.


      • kirjar kirjoitti:

        taitaa olla niillä selänpesijän kaipaajilla rima niin korkealla etteivät meitä täältä huoli.

        Juuri kannoin puita saunalle ja aion lämmitää, eikä ole selänpesijää, ei kuulu vaikka kuinka huhuilee, vaikka puhuvat....

        Viivana sais tulla tännekin yksi.., sittenhän nähtäis mistä se selänpesu alkaa...
        näin huumori mukana.

        Jos sanon että kaipaan, ei kukaan vastaa huutooni... ja vain miehenkipeäksi leimaavat minut.... mutta ei se ole kipua, se on paljon muuta, ja kerrotaan vain kahden kesken.

        ei kun puut saunan pesässä, juuri tein tulet, mutta ei minullakaan ole selänpesijää, joten ajeleppa tänne, niin pestään toistemme selät ja mutkin paikat puhtaaksi .....


      • uzma-m
        ylikypsa kirjoitti:

        ei kun puut saunan pesässä, juuri tein tulet, mutta ei minullakaan ole selänpesijää, joten ajeleppa tänne, niin pestään toistemme selät ja mutkin paikat puhtaaksi .....

        katsotaas kenen kynnyksen yli siita nyt sitten mennaan,mina olen sen verran vanhanaikainen kylla se miehen pitaa ensin kylassa kayda ja pesemassa niita paikkoja.


      • tuo tuolla yllä...
        ylikypsa kirjoitti:

        ei kun puut saunan pesässä, juuri tein tulet, mutta ei minullakaan ole selänpesijää, joten ajeleppa tänne, niin pestään toistemme selät ja mutkin paikat puhtaaksi .....

        ei kun ylikypsä, minne ajelisin.
        Käännän heti Lagunan nokan sinne päin, mutta kaiken varalta, riittäähän Sinulla puita, jos matka on pitkä ja jos vaikka eksyn.
        Minullakin on sauna kuuma ja tyttö löylynlämmin.
        Vaan... kunhan kesä ja vapaat veet, ehkä sitten auringonlaskusta laineet leiskuu...


    • eerikki60

      Asiaha on iha pihvi,kyllä sie vaan jännität!odota,vaalitha on kohta ohi,sitte sun seksiki alkaa sujumaan!jos ei nii mie tuun apuun,opetan sulle unohtuneet asiat kädestä pitäen mut en sano vielä kumman kädestä!

      • mie tääl

        siehäse siel,vanha vaeikko,et tuiki tuntematon,mies hämärän perältä,moamos pienen hylkäämänä,uuen piian ottamatta?


    • Miksmiksmiks

      Tietysti on. Ei seksi mihinkään häviä. Se on tai ei ole. Jos se häviää, niin se on hävinnyt jo nuoremmalla iällä. Ei 60 vuotta ole mikään rajapyykki.

      Seksi on Jumalan lahja ja suositus aviopuolisoiden kesken.

      Joitakin vuosia sitten kyselytytkimuksen mukaan uskovat olivat paljon tyytyväisempiä seksielämäänsä kuin muut.

      • virmajärvi

        Tätä kysytään usein, koska asia koskettaa aikanaan kaikkia noille vuosikymmenille eläneitä ja on aina ajankohtainen - heille.


      • samma här

        Herättelevätkö keskusteluaihetta enemmän parisuhteessa olevat kuin yksin eläjät fantasioissaan.?


      • Pääsky64
        samma här kirjoitti:

        Herättelevätkö keskusteluaihetta enemmän parisuhteessa olevat kuin yksin eläjät fantasioissaan.?

        olijatkin vain pitäiskö luovuttaa tästä ilo sinkuille.Parempi tuoda soppaan ainekset kaikilta asian harrastajilta.

        Fantasioita pitää harrastaa luvallisesti kun luvatta kuitenkin kaikki harrastavat.
        Parisuhteessa saattaa olla ongelmia samalla lailla,en nyt puhu itsestäni.
        Minulla on ongelmia oli asia kun asia.Ei ne mihinkään häviä koko elämä on ongelma.


      • virmajärvi kirjoitti:

        Tätä kysytään usein, koska asia koskettaa aikanaan kaikkia noille vuosikymmenille eläneitä ja on aina ajankohtainen - heille.

        mutta ei tullut kyseltyä keneltäkään vieläkö seksielämä jatkuu, sehän loppui, kaveri oli pois.

        Vaan seksuaalisuus, se pysyi minussa vaikka seksin harrastaminen oli mennyttä...
        Miksi se on niin vaikeaa myöntää ääneen, sanoa että sitäkin kaipaa, vaikka ei ole tässä iässä helppoa löytää vertaistaan kaveria jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin himo.
        Minua ei himo ja halu ole ajanut hetken suhteeseen, sillä yhden yön suhde ei ole minua varteen ja eipä ole kohdalle osunut, koska en ole hakenut, mutta nyt olen päättänyt, että nyt alkoi elämäni viimeinen haku.... jos ei mitään jää haaviin, syy on minun... en osaa poimia timantteja hiekan joukosta.

        Ja rohkenen sen sanoa suoraan, koska ketään en luokkaa olemalla rehellinen.... himot ne on kuulemma hiirelläkin, ja minä ainakin luulen olevani nainen.

        En kuitenkaan lankea toivottomuudessani kuvittelemaan että jokainen avoin ovi on avattu minua varten.... koputan sentään ensiki.


      • Pääsky64 kirjoitti:

        olijatkin vain pitäiskö luovuttaa tästä ilo sinkuille.Parempi tuoda soppaan ainekset kaikilta asian harrastajilta.

        Fantasioita pitää harrastaa luvallisesti kun luvatta kuitenkin kaikki harrastavat.
        Parisuhteessa saattaa olla ongelmia samalla lailla,en nyt puhu itsestäni.
        Minulla on ongelmia oli asia kun asia.Ei ne mihinkään häviä koko elämä on ongelma.

        Sinäpä sen oikeastaan kiteytit. Kukin näkee omanlaisensa pulman, milloin milläkin sektorilla.
        Miten sen "ongelman" kanssa sitten toimii ja miten mielessään käsittelee, sekin on kaiketi persoonakohtaista.

        Parisuhteissa, nykyisin tuntuu jopa lisääntyneen, saatetaan elää ihan 'järkisyistä'. Jaetaan kuluja tai ollaan muuten avuksi, tavalla tai toisella. Miksei sellaisena alkanut suhdekin saattaisi ajan kanssa syventyä vaikka niiden satukirjojen 'he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti' tarinaksi?

        Miehet tosin saattavat olla toista mieltä ja saalistaa vain niitä söpöjä hunajapupuja. (En silti suosittele järkevälle ja älykkäälle naiselle heittäytymistä hepsankeikaksi. *sorry pupuset*)

        Ei tässä nyt juuri tuohon sänkykamarielämään tullut kommentoitua, tai mikseipä tullutkin. Onhan se osa "kokonaisongelmaa".

        Ja tähän samaan juttuun saankin vielä liitettyä toisen teeman; lähden tästä antamaan ääneni tasavallan ykköselle (se ei ole minkäänmuotoinen viiva:)), ja yritän muistaa katsoa että lappuni on oikein päin. *Siinähän tulisikin yksi seksisymboleista jos molemmat numerot joutuisi piirtelemään. Miksi muuten kopeissa on aina lyijykynät?*


      • kirjar kirjoitti:

        mutta ei tullut kyseltyä keneltäkään vieläkö seksielämä jatkuu, sehän loppui, kaveri oli pois.

        Vaan seksuaalisuus, se pysyi minussa vaikka seksin harrastaminen oli mennyttä...
        Miksi se on niin vaikeaa myöntää ääneen, sanoa että sitäkin kaipaa, vaikka ei ole tässä iässä helppoa löytää vertaistaan kaveria jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin himo.
        Minua ei himo ja halu ole ajanut hetken suhteeseen, sillä yhden yön suhde ei ole minua varteen ja eipä ole kohdalle osunut, koska en ole hakenut, mutta nyt olen päättänyt, että nyt alkoi elämäni viimeinen haku.... jos ei mitään jää haaviin, syy on minun... en osaa poimia timantteja hiekan joukosta.

        Ja rohkenen sen sanoa suoraan, koska ketään en luokkaa olemalla rehellinen.... himot ne on kuulemma hiirelläkin, ja minä ainakin luulen olevani nainen.

        En kuitenkaan lankea toivottomuudessani kuvittelemaan että jokainen avoin ovi on avattu minua varten.... koputan sentään ensiki.

        Olen koputellut ovia, olen yrittänyt avata portteja ja kokeillut, löytyykö yksinäisen rinnalle toinen yksinäinen.... mitä sitä salaamaan, minullakin on siihen oikeus, ja kun olen (liian) rehellinen ja suora, uskallan, vaikka kuinka minut leimattaisiin miehenkipeäksi, laittaa tämän aamun tekstin, päiväkirjastani, jota moni voi lukea muutoinkin, miksi sitten ei täällä...

        Minä elän tässä tekstissä, vaikka täällä sivuilla olen vain nimi.. tai miten vain, kasvoton oman tieni kulkija, tunteellinenkin, mutta se siitä...

        Avaan sieluni päiväkirjassa 04.01.2006.

        Hieno talvinen aamu, vaikka pimeää.
        Seisoin pihalla katsellen kinoksia tien varrella, huurteisia omenapuiden oksia ja pupujussin jälkiä hangella, kun taas oli nuoren omenapuun versoja pätkinyt.
        Vaikka kauroja illalla laitoin syödäkseen.... ei säästä pensaitani ja puitani.
        Pihavaraston seinän vierellä oli käynyt syömässä ruohoateriaa, pitääkin hakea tänään kuivaa heinää nelijalkaisen saataville.

        Oppisimpa ottamaan elämän kevyemmin, miettimättä kaikkien asioiden vaikutusta toiseen, ja pelkäämättä riskien ottamista.
        Tekisi minullekin joskus hyvää vaikka roikkua oksassa ja katsoa kuinka pitkälle voimat riittää ja uskallanko roikkua, vaikka voisin pudotakin. Sillä, liika varuillaan olokin kuluttaa.

        Eilen,
        olin tapahtumaan jo suhtautunut ennakolta varauksellisesti, eikä aavistukseni pettänyt.

        Joku ihminen joko hiipii sydämeesi, jää sinne vaikka kaikki hänen sanasa tai tekonsa eivät sinua miellyttäisikään..... kun taas toinen... tulee hiljalleen... tai tunneryöppynä, kaataa keikki estot ja valtaa ajatukset, kunnes.... kuva kaatuu.. tunne häviää ja jäljellä ei ole yhtään mitään.... ei edes pettymystä.

        Niin minulle kävi. Tapaamisesta ei jäänyt muuta kuin aterian jälkeinen täysi vatsa.
        Mikään ei koskettanut minääni.... mitään en jäänyt kaipaamaan, vain pieni ohimenevä kohtaaminen henkilökohtaisesti, kahden ihmisen kohtaus, jossa molemmat kuitenkin kulkivat ohi....

        Toivon kuitenkin, että joku ihminen puhuttelisi minua enemmän, antaisi haasteita ja vastaisi haasteisiini henkisesti samalla tasolla, samoin periaattein, samoin tavottein...... ei mitään kevyttä huitaisua, kauniiden sanojen heittoa, silmäniskuja, tai mitään sanomatonta puhetta, vaan tunnetta joka saavuttaa vastapuolen, vaikkapa satuttaakin, kunhan ei ole turhaa.....
        Sellaisen kun löytäisin, sellaisen suhteen haluaisin keventävän arkeani ja kulkevan mukanani juhlaan.... ihmisten väliseen henkiseen tasapainoon, jossa ei sitten muitakaan estoja olisi. Taidan vain rakentaa linnaa, vaikka perustaakaan ei ole.... mutta nurkkakivestähän ne ennenki rakentamisen aloittivat.... kun sattui sopiva kivi, siihen kolme kiveä lisää ja rakentaminen alkoi....

        Ne pellonraivaajat, kaskenkaatajat, huhdanpolttajat, heille leipäkin oli lujassa ja kuitenkin.... sieltä tämäkin henkinen pääomani on lähtenyt.... ajatuksista työn äärellä, haaveista ja unelmista jotka kantavat sukupolvesta toiseen.... jokaisessa meissä ne elävät ja jälkeemme jäävät.... rakkauden kaipuu.... elämän jatkuminen...

        Se oikea.... hän joka jaksaa katsoa auringon nousun ja jakaa kanssasi sen laskunkin.... hän... missä on hän, minulle varattu, vai onko häntä enää olemassa...

        Sain elää rikkaan suhteen, sain rakkautta ja turvaa, sain jakaa puutteen ja rikkaudet, sain kokea koko elämän kirjon.... ja nyt, vuosia sitä muistellen. herään kuin unesta! Vieläkö, löydänkö...

        En ole elämääni pettynyt vaikka en sitä uutta rakkautta löytäisi, jos ei elämääni astu ystävää joka haluaa viipyä vierelläni, ei elämäni tästä muutu.

        On ihana tunne edes haaveilla.... kokea vaikka ohi kiitävän hetken ajan olevansa mielenkiinnon kohde, ei, ei , sittenkään.... vaikka, sellaisiahan nämä viime päivien tutkimusmatkat toisen ihmisen mielen syvyyksiin ovat olleet.

        Olen sanoilla tavoittanut monta mielenkiintoista persoonaa, olemme hetkittäin soittaneet samaa säveltäkin, mutta vielä ei ole tapahtunut muuta kuin sanojen rakkautta toisiinsa.... ehkä vielä joku.... joskus.... on enemmänkin.

        Taas sain purkaa mieleni, jättää yhden kohtaamisen tänne kirjoitettuna totuutena, ja tänään.... otan erään ihmisen ajatukset eteeni, tutkin ja kuulostelen.... yhdistääkö meitä mikään.... uskallanko.... voinko.... mutta sen päätän, ilman riskin ottoa en pääse kuin tähän tilaan.... ja mikään ei muutu.

        Hän, tutkimaton lehti, kysymyksiä täynnä on mieleni ja viestini, vastaako... mutta siitä olen tyytyväinen itseeni.... uskallan kysyä!
        Mitähän minä lopultakin etsin, itseänikään en enää tunne. Huominen antaa uusia vastauksia... niitä kohti, mutta ei uhmaten vaan odottaen...


      • kirjar kirjoitti:

        Olen koputellut ovia, olen yrittänyt avata portteja ja kokeillut, löytyykö yksinäisen rinnalle toinen yksinäinen.... mitä sitä salaamaan, minullakin on siihen oikeus, ja kun olen (liian) rehellinen ja suora, uskallan, vaikka kuinka minut leimattaisiin miehenkipeäksi, laittaa tämän aamun tekstin, päiväkirjastani, jota moni voi lukea muutoinkin, miksi sitten ei täällä...

        Minä elän tässä tekstissä, vaikka täällä sivuilla olen vain nimi.. tai miten vain, kasvoton oman tieni kulkija, tunteellinenkin, mutta se siitä...

        Avaan sieluni päiväkirjassa 04.01.2006.

        Hieno talvinen aamu, vaikka pimeää.
        Seisoin pihalla katsellen kinoksia tien varrella, huurteisia omenapuiden oksia ja pupujussin jälkiä hangella, kun taas oli nuoren omenapuun versoja pätkinyt.
        Vaikka kauroja illalla laitoin syödäkseen.... ei säästä pensaitani ja puitani.
        Pihavaraston seinän vierellä oli käynyt syömässä ruohoateriaa, pitääkin hakea tänään kuivaa heinää nelijalkaisen saataville.

        Oppisimpa ottamaan elämän kevyemmin, miettimättä kaikkien asioiden vaikutusta toiseen, ja pelkäämättä riskien ottamista.
        Tekisi minullekin joskus hyvää vaikka roikkua oksassa ja katsoa kuinka pitkälle voimat riittää ja uskallanko roikkua, vaikka voisin pudotakin. Sillä, liika varuillaan olokin kuluttaa.

        Eilen,
        olin tapahtumaan jo suhtautunut ennakolta varauksellisesti, eikä aavistukseni pettänyt.

        Joku ihminen joko hiipii sydämeesi, jää sinne vaikka kaikki hänen sanasa tai tekonsa eivät sinua miellyttäisikään..... kun taas toinen... tulee hiljalleen... tai tunneryöppynä, kaataa keikki estot ja valtaa ajatukset, kunnes.... kuva kaatuu.. tunne häviää ja jäljellä ei ole yhtään mitään.... ei edes pettymystä.

        Niin minulle kävi. Tapaamisesta ei jäänyt muuta kuin aterian jälkeinen täysi vatsa.
        Mikään ei koskettanut minääni.... mitään en jäänyt kaipaamaan, vain pieni ohimenevä kohtaaminen henkilökohtaisesti, kahden ihmisen kohtaus, jossa molemmat kuitenkin kulkivat ohi....

        Toivon kuitenkin, että joku ihminen puhuttelisi minua enemmän, antaisi haasteita ja vastaisi haasteisiini henkisesti samalla tasolla, samoin periaattein, samoin tavottein...... ei mitään kevyttä huitaisua, kauniiden sanojen heittoa, silmäniskuja, tai mitään sanomatonta puhetta, vaan tunnetta joka saavuttaa vastapuolen, vaikkapa satuttaakin, kunhan ei ole turhaa.....
        Sellaisen kun löytäisin, sellaisen suhteen haluaisin keventävän arkeani ja kulkevan mukanani juhlaan.... ihmisten väliseen henkiseen tasapainoon, jossa ei sitten muitakaan estoja olisi. Taidan vain rakentaa linnaa, vaikka perustaakaan ei ole.... mutta nurkkakivestähän ne ennenki rakentamisen aloittivat.... kun sattui sopiva kivi, siihen kolme kiveä lisää ja rakentaminen alkoi....

        Ne pellonraivaajat, kaskenkaatajat, huhdanpolttajat, heille leipäkin oli lujassa ja kuitenkin.... sieltä tämäkin henkinen pääomani on lähtenyt.... ajatuksista työn äärellä, haaveista ja unelmista jotka kantavat sukupolvesta toiseen.... jokaisessa meissä ne elävät ja jälkeemme jäävät.... rakkauden kaipuu.... elämän jatkuminen...

        Se oikea.... hän joka jaksaa katsoa auringon nousun ja jakaa kanssasi sen laskunkin.... hän... missä on hän, minulle varattu, vai onko häntä enää olemassa...

        Sain elää rikkaan suhteen, sain rakkautta ja turvaa, sain jakaa puutteen ja rikkaudet, sain kokea koko elämän kirjon.... ja nyt, vuosia sitä muistellen. herään kuin unesta! Vieläkö, löydänkö...

        En ole elämääni pettynyt vaikka en sitä uutta rakkautta löytäisi, jos ei elämääni astu ystävää joka haluaa viipyä vierelläni, ei elämäni tästä muutu.

        On ihana tunne edes haaveilla.... kokea vaikka ohi kiitävän hetken ajan olevansa mielenkiinnon kohde, ei, ei , sittenkään.... vaikka, sellaisiahan nämä viime päivien tutkimusmatkat toisen ihmisen mielen syvyyksiin ovat olleet.

        Olen sanoilla tavoittanut monta mielenkiintoista persoonaa, olemme hetkittäin soittaneet samaa säveltäkin, mutta vielä ei ole tapahtunut muuta kuin sanojen rakkautta toisiinsa.... ehkä vielä joku.... joskus.... on enemmänkin.

        Taas sain purkaa mieleni, jättää yhden kohtaamisen tänne kirjoitettuna totuutena, ja tänään.... otan erään ihmisen ajatukset eteeni, tutkin ja kuulostelen.... yhdistääkö meitä mikään.... uskallanko.... voinko.... mutta sen päätän, ilman riskin ottoa en pääse kuin tähän tilaan.... ja mikään ei muutu.

        Hän, tutkimaton lehti, kysymyksiä täynnä on mieleni ja viestini, vastaako... mutta siitä olen tyytyväinen itseeni.... uskallan kysyä!
        Mitähän minä lopultakin etsin, itseänikään en enää tunne. Huominen antaa uusia vastauksia... niitä kohti, mutta ei uhmaten vaan odottaen...

        Luin päiväkirjasi tekstin, luin toiseenkin kertaan ja rivien välistäkin. Oli mahtavaa tekstiä. Olet ihana nainen. Kirjoittelen itsekin, tosin vahinko, että jätin päiväkirjan pitämisen jo ajat sitten.

        Se oikea kuule tulee vielä, kunhan jaksat odottaa. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että jos se ei kolahda, niin se vaan ei kolahda.

        Kaiken täytyy alkaa ja lähteä sydämestä, kun se oikea sitten tulee kohdallesi, et pääse hänestä vaikka tahtoisitkin. se palaa mieleesi ja ajatuksiisi aina. kaipaat sen ihon lämpöä vierelläsi.

        Elä hellitä, kyllä sinä sen vielä löydät, olen varm siitä. Vuosi 2006 on vasta alussa.


      • kylläkyllä
        kirjar kirjoitti:

        Olen koputellut ovia, olen yrittänyt avata portteja ja kokeillut, löytyykö yksinäisen rinnalle toinen yksinäinen.... mitä sitä salaamaan, minullakin on siihen oikeus, ja kun olen (liian) rehellinen ja suora, uskallan, vaikka kuinka minut leimattaisiin miehenkipeäksi, laittaa tämän aamun tekstin, päiväkirjastani, jota moni voi lukea muutoinkin, miksi sitten ei täällä...

        Minä elän tässä tekstissä, vaikka täällä sivuilla olen vain nimi.. tai miten vain, kasvoton oman tieni kulkija, tunteellinenkin, mutta se siitä...

        Avaan sieluni päiväkirjassa 04.01.2006.

        Hieno talvinen aamu, vaikka pimeää.
        Seisoin pihalla katsellen kinoksia tien varrella, huurteisia omenapuiden oksia ja pupujussin jälkiä hangella, kun taas oli nuoren omenapuun versoja pätkinyt.
        Vaikka kauroja illalla laitoin syödäkseen.... ei säästä pensaitani ja puitani.
        Pihavaraston seinän vierellä oli käynyt syömässä ruohoateriaa, pitääkin hakea tänään kuivaa heinää nelijalkaisen saataville.

        Oppisimpa ottamaan elämän kevyemmin, miettimättä kaikkien asioiden vaikutusta toiseen, ja pelkäämättä riskien ottamista.
        Tekisi minullekin joskus hyvää vaikka roikkua oksassa ja katsoa kuinka pitkälle voimat riittää ja uskallanko roikkua, vaikka voisin pudotakin. Sillä, liika varuillaan olokin kuluttaa.

        Eilen,
        olin tapahtumaan jo suhtautunut ennakolta varauksellisesti, eikä aavistukseni pettänyt.

        Joku ihminen joko hiipii sydämeesi, jää sinne vaikka kaikki hänen sanasa tai tekonsa eivät sinua miellyttäisikään..... kun taas toinen... tulee hiljalleen... tai tunneryöppynä, kaataa keikki estot ja valtaa ajatukset, kunnes.... kuva kaatuu.. tunne häviää ja jäljellä ei ole yhtään mitään.... ei edes pettymystä.

        Niin minulle kävi. Tapaamisesta ei jäänyt muuta kuin aterian jälkeinen täysi vatsa.
        Mikään ei koskettanut minääni.... mitään en jäänyt kaipaamaan, vain pieni ohimenevä kohtaaminen henkilökohtaisesti, kahden ihmisen kohtaus, jossa molemmat kuitenkin kulkivat ohi....

        Toivon kuitenkin, että joku ihminen puhuttelisi minua enemmän, antaisi haasteita ja vastaisi haasteisiini henkisesti samalla tasolla, samoin periaattein, samoin tavottein...... ei mitään kevyttä huitaisua, kauniiden sanojen heittoa, silmäniskuja, tai mitään sanomatonta puhetta, vaan tunnetta joka saavuttaa vastapuolen, vaikkapa satuttaakin, kunhan ei ole turhaa.....
        Sellaisen kun löytäisin, sellaisen suhteen haluaisin keventävän arkeani ja kulkevan mukanani juhlaan.... ihmisten väliseen henkiseen tasapainoon, jossa ei sitten muitakaan estoja olisi. Taidan vain rakentaa linnaa, vaikka perustaakaan ei ole.... mutta nurkkakivestähän ne ennenki rakentamisen aloittivat.... kun sattui sopiva kivi, siihen kolme kiveä lisää ja rakentaminen alkoi....

        Ne pellonraivaajat, kaskenkaatajat, huhdanpolttajat, heille leipäkin oli lujassa ja kuitenkin.... sieltä tämäkin henkinen pääomani on lähtenyt.... ajatuksista työn äärellä, haaveista ja unelmista jotka kantavat sukupolvesta toiseen.... jokaisessa meissä ne elävät ja jälkeemme jäävät.... rakkauden kaipuu.... elämän jatkuminen...

        Se oikea.... hän joka jaksaa katsoa auringon nousun ja jakaa kanssasi sen laskunkin.... hän... missä on hän, minulle varattu, vai onko häntä enää olemassa...

        Sain elää rikkaan suhteen, sain rakkautta ja turvaa, sain jakaa puutteen ja rikkaudet, sain kokea koko elämän kirjon.... ja nyt, vuosia sitä muistellen. herään kuin unesta! Vieläkö, löydänkö...

        En ole elämääni pettynyt vaikka en sitä uutta rakkautta löytäisi, jos ei elämääni astu ystävää joka haluaa viipyä vierelläni, ei elämäni tästä muutu.

        On ihana tunne edes haaveilla.... kokea vaikka ohi kiitävän hetken ajan olevansa mielenkiinnon kohde, ei, ei , sittenkään.... vaikka, sellaisiahan nämä viime päivien tutkimusmatkat toisen ihmisen mielen syvyyksiin ovat olleet.

        Olen sanoilla tavoittanut monta mielenkiintoista persoonaa, olemme hetkittäin soittaneet samaa säveltäkin, mutta vielä ei ole tapahtunut muuta kuin sanojen rakkautta toisiinsa.... ehkä vielä joku.... joskus.... on enemmänkin.

        Taas sain purkaa mieleni, jättää yhden kohtaamisen tänne kirjoitettuna totuutena, ja tänään.... otan erään ihmisen ajatukset eteeni, tutkin ja kuulostelen.... yhdistääkö meitä mikään.... uskallanko.... voinko.... mutta sen päätän, ilman riskin ottoa en pääse kuin tähän tilaan.... ja mikään ei muutu.

        Hän, tutkimaton lehti, kysymyksiä täynnä on mieleni ja viestini, vastaako... mutta siitä olen tyytyväinen itseeni.... uskallan kysyä!
        Mitähän minä lopultakin etsin, itseänikään en enää tunne. Huominen antaa uusia vastauksia... niitä kohti, mutta ei uhmaten vaan odottaen...

        Oli ilo lukea päiväkirjan kautta mietittyä tekstiä,siinä kuvastu syvällinen mielentilan liikkeet.
        Muuten toisen ihmisen läheisyys, kaipaus ei poistu elämästä,yksinäisyys ja voi olla vaikeaa ja näin talvisessa luonnossa voi löytyä vastaus kaipaukseen. Olen itse ottanut kiinni tukastani ja yritän nostaa jään pinnalle. Mutta se todellinen läheinen ihminen ei vain ole ilmestynyt eteeni. Mutta kevät koittaa ja toivottavasti löytyy jo ikääntynyt nainen joka tuntisi samoin kuin kerroit ajatuksissa kuvaillut.
        Olemme ihmisiä ihmisten joukossa ja elämme tätä päivää, koska ei tiedä milloin kyky vähenee ja ajatukset siirtyy vanhuuden vaivoihin. Ollaan positiivisella mielellä tulevaisuuteen, seksiäkään unhoittamatta.


      • kylläkyllä kirjoitti:

        Oli ilo lukea päiväkirjan kautta mietittyä tekstiä,siinä kuvastu syvällinen mielentilan liikkeet.
        Muuten toisen ihmisen läheisyys, kaipaus ei poistu elämästä,yksinäisyys ja voi olla vaikeaa ja näin talvisessa luonnossa voi löytyä vastaus kaipaukseen. Olen itse ottanut kiinni tukastani ja yritän nostaa jään pinnalle. Mutta se todellinen läheinen ihminen ei vain ole ilmestynyt eteeni. Mutta kevät koittaa ja toivottavasti löytyy jo ikääntynyt nainen joka tuntisi samoin kuin kerroit ajatuksissa kuvaillut.
        Olemme ihmisiä ihmisten joukossa ja elämme tätä päivää, koska ei tiedä milloin kyky vähenee ja ajatukset siirtyy vanhuuden vaivoihin. Ollaan positiivisella mielellä tulevaisuuteen, seksiäkään unhoittamatta.

        Te, jotka ymmärrätte, ajattelin kyllä saavani ryöpyn teilaavia kommentteja, kun tulen pitkällä tekstillä ja salassa puhutulla asialla, ihan rekisteröidyllä nimelläni, ja vielä päivällä.... Vaan joku sentään osaa lukea, osaa tulkita sanat ja kannustaen kohdella liian rohkeastikin mielipiteensä sanovaa.

        Eihän nainen saisi ääneen puhua, eikä sanoa ainakaan etsivänsä....
        Mutta luulen jo että minun timanttini on palanut karrelle, noeksi maan povelle, ja turhaan minä sitä sukellan etsimään.... kuvajaisia taidan kouraista, pelkkää hiekkaa löydän, mutta kuitenkin... kuin vaskooliin kerään.... ja etsin.
        Eihän sitä tiedä, ellei edes yritä!


      • tukkusutija
        kirjar kirjoitti:

        Te, jotka ymmärrätte, ajattelin kyllä saavani ryöpyn teilaavia kommentteja, kun tulen pitkällä tekstillä ja salassa puhutulla asialla, ihan rekisteröidyllä nimelläni, ja vielä päivällä.... Vaan joku sentään osaa lukea, osaa tulkita sanat ja kannustaen kohdella liian rohkeastikin mielipiteensä sanovaa.

        Eihän nainen saisi ääneen puhua, eikä sanoa ainakaan etsivänsä....
        Mutta luulen jo että minun timanttini on palanut karrelle, noeksi maan povelle, ja turhaan minä sitä sukellan etsimään.... kuvajaisia taidan kouraista, pelkkää hiekkaa löydän, mutta kuitenkin... kuin vaskooliin kerään.... ja etsin.
        Eihän sitä tiedä, ellei edes yritä!

        joten yritä.

        vaan ken on määränyt sen, ettei nainen saa puhua ääneen kertomistasi asioista?

        kirjoituksesi on harkittua, sujuvaa tekstiä.

        ja varmaan joskus, ehkä piankin kulkee löytynyt rinnalasi toteuttaen toiveesi.


      • kirjar kirjoitti:

        Te, jotka ymmärrätte, ajattelin kyllä saavani ryöpyn teilaavia kommentteja, kun tulen pitkällä tekstillä ja salassa puhutulla asialla, ihan rekisteröidyllä nimelläni, ja vielä päivällä.... Vaan joku sentään osaa lukea, osaa tulkita sanat ja kannustaen kohdella liian rohkeastikin mielipiteensä sanovaa.

        Eihän nainen saisi ääneen puhua, eikä sanoa ainakaan etsivänsä....
        Mutta luulen jo että minun timanttini on palanut karrelle, noeksi maan povelle, ja turhaan minä sitä sukellan etsimään.... kuvajaisia taidan kouraista, pelkkää hiekkaa löydän, mutta kuitenkin... kuin vaskooliin kerään.... ja etsin.
        Eihän sitä tiedä, ellei edes yritä!

        Tyylisi sopii moderniin runokirjaan. Kun laittaa itsensä likoon, yleensä syntyy parasta tekstiä. Meistä kaikista (vaikka muuten olemme täydellisiä) ei ole runoilijaksi, joten yritähän julkaista jotakin - tiedä vaikka se kustannustoimittaja...
        PS me parhaat yleensä ollaan varattuja ;-))))))


      • vaarivaari kirjoitti:

        Tyylisi sopii moderniin runokirjaan. Kun laittaa itsensä likoon, yleensä syntyy parasta tekstiä. Meistä kaikista (vaikka muuten olemme täydellisiä) ei ole runoilijaksi, joten yritähän julkaista jotakin - tiedä vaikka se kustannustoimittaja...
        PS me parhaat yleensä ollaan varattuja ;-))))))

        se kyllä pitää paikkansa, niin minäkin jouduin usein toteamaan kun tytöt meinasivat mieheni valloittaa.
        Pakkohan minun oli sanoa just' noin, ja pitää kiinni omastani, vaan kun sellaisia ei taida olla kukaan laittanut edes kierrätykseen, nykyisin kyllä kaikkea on tarjolla yllin kyllin, mutta luulis nyt hyviäkin miehiä vielä vapaana liikkuvan

        Onhan niitä, nuoriakin on tarjolla... mutta kun se ikäkin sentään joskus tulee mieleen.

        Eihän tuo proosa mikään runo.... ei, niitäkin on, mutta tuo päiväkirjasivu, liian arkista runoksi muokkaamatta.
        Jotain on julkaistu, jotain käytetty julkisesti, jotain olen itse esittänyt, ja suunnitelmissa kyllä.... on, on... ja kyselyjäkin on tullut...mutta olen kyllä aika kriittinen julkaisun suhteen.
        Kaikessa on oma sydän mukana, osassa ihan sydänvereni, mutta täällä sentään uskalsin...

        Kiitti kannustuksesta palstaystävät.

        Poikkeuksellisesti täällähän ihan kehutaankin kun panee itsensä likoon...


      • koputa vaan
        kirjar kirjoitti:

        mutta ei tullut kyseltyä keneltäkään vieläkö seksielämä jatkuu, sehän loppui, kaveri oli pois.

        Vaan seksuaalisuus, se pysyi minussa vaikka seksin harrastaminen oli mennyttä...
        Miksi se on niin vaikeaa myöntää ääneen, sanoa että sitäkin kaipaa, vaikka ei ole tässä iässä helppoa löytää vertaistaan kaveria jonka kanssa on muutakin yhteistä kuin himo.
        Minua ei himo ja halu ole ajanut hetken suhteeseen, sillä yhden yön suhde ei ole minua varteen ja eipä ole kohdalle osunut, koska en ole hakenut, mutta nyt olen päättänyt, että nyt alkoi elämäni viimeinen haku.... jos ei mitään jää haaviin, syy on minun... en osaa poimia timantteja hiekan joukosta.

        Ja rohkenen sen sanoa suoraan, koska ketään en luokkaa olemalla rehellinen.... himot ne on kuulemma hiirelläkin, ja minä ainakin luulen olevani nainen.

        En kuitenkaan lankea toivottomuudessani kuvittelemaan että jokainen avoin ovi on avattu minua varten.... koputan sentään ensiki.

        Et voi olla yksin tämän asian kanssa. Koputa vain rohjeasti oville. Kerran se ovi avautuu-

        Kiiyos kauniista ajatuksistasi. Voimia.


      • koputa vaan kirjoitti:

        Et voi olla yksin tämän asian kanssa. Koputa vain rohjeasti oville. Kerran se ovi avautuu-

        Kiiyos kauniista ajatuksistasi. Voimia.

        mutta taidan olla yksi niitä harvoja joka uskaltaa asiasta puhua "nimellä" joka palstoilla jo on tuttu.
        Kyllähän tässä sellaisen "kylähullun" maineen olen saanut niskaani, ja minua ei arvosteta "asiallisissa asioissa",

        mutta "tule vain syyparka tänne kuormaani, täällä niitä on entisiäkin".... niin, tässä mainio sanonta joka on juurtunut mieleeni, ja siksipä uskallan ottaa riskin ja sanoa joka paikkaan rehellisen mielipiteen, vaikka joskus sanomisen jälkeen hävettää.

        Vaan minkä kirjootin, sen kirjootin.
        Kiitos kannustuksestasi.


      • karsastelija
        TiaLiinu kirjoitti:

        Sinäpä sen oikeastaan kiteytit. Kukin näkee omanlaisensa pulman, milloin milläkin sektorilla.
        Miten sen "ongelman" kanssa sitten toimii ja miten mielessään käsittelee, sekin on kaiketi persoonakohtaista.

        Parisuhteissa, nykyisin tuntuu jopa lisääntyneen, saatetaan elää ihan 'järkisyistä'. Jaetaan kuluja tai ollaan muuten avuksi, tavalla tai toisella. Miksei sellaisena alkanut suhdekin saattaisi ajan kanssa syventyä vaikka niiden satukirjojen 'he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti' tarinaksi?

        Miehet tosin saattavat olla toista mieltä ja saalistaa vain niitä söpöjä hunajapupuja. (En silti suosittele järkevälle ja älykkäälle naiselle heittäytymistä hepsankeikaksi. *sorry pupuset*)

        Ei tässä nyt juuri tuohon sänkykamarielämään tullut kommentoitua, tai mikseipä tullutkin. Onhan se osa "kokonaisongelmaa".

        Ja tähän samaan juttuun saankin vielä liitettyä toisen teeman; lähden tästä antamaan ääneni tasavallan ykköselle (se ei ole minkäänmuotoinen viiva:)), ja yritän muistaa katsoa että lappuni on oikein päin. *Siinähän tulisikin yksi seksisymboleista jos molemmat numerot joutuisi piirtelemään. Miksi muuten kopeissa on aina lyijykynät?*

        katsoi aiheelliseksi tehdä jokusen poiston.
        Miksihän tänne yleensä yrittäisi jotain kirjoitella?


      • Pääsky64
        karsastelija kirjoitti:

        katsoi aiheelliseksi tehdä jokusen poiston.
        Miksihän tänne yleensä yrittäisi jotain kirjoitella?

        ja samalla aikaa oli poistettu se johon vastasin samalla minun teksti.sen voi lukea vain galleriasta käsin.
        Saattaa mennä joskus vahingossakin pois.
        Onhan seksiasia tärkeämpi sitä ei voisi poistaa.!!


      • kylläkyllä
        kirjar kirjoitti:

        Te, jotka ymmärrätte, ajattelin kyllä saavani ryöpyn teilaavia kommentteja, kun tulen pitkällä tekstillä ja salassa puhutulla asialla, ihan rekisteröidyllä nimelläni, ja vielä päivällä.... Vaan joku sentään osaa lukea, osaa tulkita sanat ja kannustaen kohdella liian rohkeastikin mielipiteensä sanovaa.

        Eihän nainen saisi ääneen puhua, eikä sanoa ainakaan etsivänsä....
        Mutta luulen jo että minun timanttini on palanut karrelle, noeksi maan povelle, ja turhaan minä sitä sukellan etsimään.... kuvajaisia taidan kouraista, pelkkää hiekkaa löydän, mutta kuitenkin... kuin vaskooliin kerään.... ja etsin.
        Eihän sitä tiedä, ellei edes yritä!

        Niin onko kevät tuonut lauhoja (leutoja)tuulia sydämmesi pohjasta ja onko ilmaantunut ihmistä lähellesi tai vierellesi, uskon että keskitalven murheet poistuu kevään mukana tyhjyys poistuu mielestä.Kerron hiukan omista toilailuista tänätalvena olin yhden varatun naisen (saman ikäisen kuin itse) jonkinlainen korvike tyhjyyteen mutta en kokenut sitä tyydyttäväksi naissuhteeksi ja pyrin siitä ulos. Sain sitten viestin joka kuulsi pettymystä minua kohtaan .Mutta sellainen suhde ei lämmitä mieltäni eikä tuo elämään lisäarvoa vaan jonkinlaista pahanolon tuntematonta miestä kohtaan jonka vihitty vaimo hän onkin. Mieluummin rehellinen suhde silloin sillä saataa olla kantavuutta ja todelista tunnetiloja jotka sinulle tuntuvat olevan tärkeitä. kevät tulee tohisten ja luulen että sinun pihakoivusi saavat lehden ennekuin minun koivuni.


    • Totta kai

      Ei seksuaalisuus ja seksihalut ole yhtään iästä kiinni. 60 tai 80 vuoden ikä ei merkitse mitään, ei ihminen muutu sukupuolettomaksi, seksielämä tulee antoisammaksi vanhemmiten.

      • Ja nainen paranee, kuin erittäin hyvä viini vanhetessaan.


    • aadu

      Hiljenemisen vauhti vain kiihtyy.
      Se tauti jää pysyväksi eikä siihen seuraava presidenttikään pysty vaikuttamaan.
      Ei mennyt aika enää palaa, ei.

      • tähdenlento

        Aadu vauhdissa .etkö tiedä että siitä puhe mistä puute , niin uskon et muuten noin kiivaasti hiljenemisen puolesta puhuisi.Muuten mielenkiintoinen puheenaihe edelleenkin, joten pistetään vain sana sinne toinen tänne, kummasti virkistää ,hiljaisiakin .


      • Justus Juu

        ei palaa tuo mennyt aika, ei. Mutta kyllä tässä tälläinen kuusikymppinen tarvitsee virikkeitä ja väristyksiä omaan seksielämäänsä.

        Toisaalta: jäin yksin vaimoni poismenon jälkeen ja en oikein tiedä, missä tapaisin ikäisiäni ja lähellä porvarillista/isänmaallista arvomaailmaa olevia pirteitä ladyja. Voitko antaa vinkin?


      • niinpä niin
        Justus Juu kirjoitti:

        ei palaa tuo mennyt aika, ei. Mutta kyllä tässä tälläinen kuusikymppinen tarvitsee virikkeitä ja väristyksiä omaan seksielämäänsä.

        Toisaalta: jäin yksin vaimoni poismenon jälkeen ja en oikein tiedä, missä tapaisin ikäisiäni ja lähellä porvarillista/isänmaallista arvomaailmaa olevia pirteitä ladyja. Voitko antaa vinkin?

        Kysyt missä tapaat.
        Esimerkiksi teatterissa. Mene ja tee tuttavuutta väliajalla kahvikupposen äärellä.


      • jätkämies+
        Justus Juu kirjoitti:

        ei palaa tuo mennyt aika, ei. Mutta kyllä tässä tälläinen kuusikymppinen tarvitsee virikkeitä ja väristyksiä omaan seksielämäänsä.

        Toisaalta: jäin yksin vaimoni poismenon jälkeen ja en oikein tiedä, missä tapaisin ikäisiäni ja lähellä porvarillista/isänmaallista arvomaailmaa olevia pirteitä ladyja. Voitko antaa vinkin?

        Noilla vaatimuksilla on parasta pysähtyä neljäviitosiin.
        Kuusikymppiset ovat pois laskuista ilman muuta, Viisikymppisissä voi olla jokunen, kun niitä on tarjolla pilvin pimein.


      • niinpä niin
        jätkämies+ kirjoitti:

        Noilla vaatimuksilla on parasta pysähtyä neljäviitosiin.
        Kuusikymppiset ovat pois laskuista ilman muuta, Viisikymppisissä voi olla jokunen, kun niitä on tarjolla pilvin pimein.

        Jätkämies ei vain ole kohdannut oikeita 60:siä.
        Lienetkö käynyt teatteri-ilmapiirin väkeä tutkailemassa?


      • Pääsky64
        jätkämies+ kirjoitti:

        Noilla vaatimuksilla on parasta pysähtyä neljäviitosiin.
        Kuusikymppiset ovat pois laskuista ilman muuta, Viisikymppisissä voi olla jokunen, kun niitä on tarjolla pilvin pimein.

        kun heti karsit kuusikymppiset.Että eikö kuuskymppisillä ole enää mitään toivoa.

        Olen kyllä tavannut vanhan oloisia ikäisiäni mutta kuusyppinen päihittää viisikymppisen mennen tullen.Koska se on vielä kaikkien maallisten huolien rasittamaja samalla kärsii vaihkareista!!!

        Jos sinussa itsessäsi on virtaa niin se vetää vähintään tanssilattialla.
        Tosissaan puhuen olen sitä mieltä että kaikille on sallittu se jonka kohtaa eikä siitä voi valittaa.


      • uzma-m
        Pääsky64 kirjoitti:

        kun heti karsit kuusikymppiset.Että eikö kuuskymppisillä ole enää mitään toivoa.

        Olen kyllä tavannut vanhan oloisia ikäisiäni mutta kuusyppinen päihittää viisikymppisen mennen tullen.Koska se on vielä kaikkien maallisten huolien rasittamaja samalla kärsii vaihkareista!!!

        Jos sinussa itsessäsi on virtaa niin se vetää vähintään tanssilattialla.
        Tosissaan puhuen olen sitä mieltä että kaikille on sallittu se jonka kohtaa eikä siitä voi valittaa.

        vielakin ihmisten saamattomuutta,olen melkein 70v. ja aina kun olen yksin Suomessa kaynyt niin kaveri olis loytynyt jos olis halunut,olen ihan tavallinen kookas,pulsaka nainen,mutta hymyilen ja juttelen helposti ihmisten kanssa,olen kinnostunut ihmisista,eihan sita heti sankyyn menna, kunnolla tutustutaan ensin ja jos niin siita vaan.


      • tähdenlento
        niinpä niin kirjoitti:

        Jätkämies ei vain ole kohdannut oikeita 60:siä.
        Lienetkö käynyt teatteri-ilmapiirin väkeä tutkailemassa?

        sanoinsimpa jotta tuskin ,kumpaankin asiaan


      • tähdenlento
        Justus Juu kirjoitti:

        ei palaa tuo mennyt aika, ei. Mutta kyllä tässä tälläinen kuusikymppinen tarvitsee virikkeitä ja väristyksiä omaan seksielämäänsä.

        Toisaalta: jäin yksin vaimoni poismenon jälkeen ja en oikein tiedä, missä tapaisin ikäisiäni ja lähellä porvarillista/isänmaallista arvomaailmaa olevia pirteitä ladyja. Voitko antaa vinkin?

        vinkin antaakkin,hätätilanteessa!!!


      • tähdenlento
        Justus Juu kirjoitti:

        ei palaa tuo mennyt aika, ei. Mutta kyllä tässä tälläinen kuusikymppinen tarvitsee virikkeitä ja väristyksiä omaan seksielämäänsä.

        Toisaalta: jäin yksin vaimoni poismenon jälkeen ja en oikein tiedä, missä tapaisin ikäisiäni ja lähellä porvarillista/isänmaallista arvomaailmaa olevia pirteitä ladyja. Voitko antaa vinkin?

        vinkin antaakkin , hätätilanteessa!!


      • nikolaus.
        Pääsky64 kirjoitti:

        kun heti karsit kuusikymppiset.Että eikö kuuskymppisillä ole enää mitään toivoa.

        Olen kyllä tavannut vanhan oloisia ikäisiäni mutta kuusyppinen päihittää viisikymppisen mennen tullen.Koska se on vielä kaikkien maallisten huolien rasittamaja samalla kärsii vaihkareista!!!

        Jos sinussa itsessäsi on virtaa niin se vetää vähintään tanssilattialla.
        Tosissaan puhuen olen sitä mieltä että kaikille on sallittu se jonka kohtaa eikä siitä voi valittaa.

        Nuoruusvuosina meikämies oli naispuolisten silmissä kai aika reppana.
        Nyt kyllä viejiä olisi. Olisivatpa olleet ajoissa liikkeellä. Sitä ne saavatkin nyt harmitella.


      • uzma-m
        nikolaus. kirjoitti:

        Nuoruusvuosina meikämies oli naispuolisten silmissä kai aika reppana.
        Nyt kyllä viejiä olisi. Olisivatpa olleet ajoissa liikkeellä. Sitä ne saavatkin nyt harmitella.

        jotka senkun paranevat ian mukana tulet charmikkaaksi,hyvaa uuutta vuotta ja loppiaista sinullekin.


      • Pääsky64
        nikolaus. kirjoitti:

        Nuoruusvuosina meikämies oli naispuolisten silmissä kai aika reppana.
        Nyt kyllä viejiä olisi. Olisivatpa olleet ajoissa liikkeellä. Sitä ne saavatkin nyt harmitella.

        muuttuvat iän mukana.Hyvä kun joskus tulee se ikä että on haluttu.On tosi että toiset ovat nuorena kiinnostavampia ja vanhana ovat ihan,,,,.Miski eivät he nyt voisi sinusta iloita.
        Jos on tuollakin mikä noita tyttöjä innostaa vaikka vain huviksee nsaisihan se kun laittaisi s.postiin kirjeen.Onhan siinä tyhjääkin parempi kiusoitella.Kaikenlainen sydämmen syke on positiivista.


      • jätkämies--
        Pääsky64 kirjoitti:

        kun heti karsit kuusikymppiset.Että eikö kuuskymppisillä ole enää mitään toivoa.

        Olen kyllä tavannut vanhan oloisia ikäisiäni mutta kuusyppinen päihittää viisikymppisen mennen tullen.Koska se on vielä kaikkien maallisten huolien rasittamaja samalla kärsii vaihkareista!!!

        Jos sinussa itsessäsi on virtaa niin se vetää vähintään tanssilattialla.
        Tosissaan puhuen olen sitä mieltä että kaikille on sallittu se jonka kohtaa eikä siitä voi valittaa.

        Heikolla pohjalla siinä ollaan.
        Suksi voi olla vankka ja luja, mutta mitäs merkitystä sillä on, kun lumella ei luista?


      • noin rajattua
        jätkämies+ kirjoitti:

        Noilla vaatimuksilla on parasta pysähtyä neljäviitosiin.
        Kuusikymppiset ovat pois laskuista ilman muuta, Viisikymppisissä voi olla jokunen, kun niitä on tarjolla pilvin pimein.

        kyllä se sokeri suussa sulaa vielä vanhemmillakin...


      • noin rajattua kirjoitti:

        kyllä se sokeri suussa sulaa vielä vanhemmillakin...

        Ihmettelen kuinka rajoittunutta, vai rajattuako, vai arkaa on täällä viestitellyt joukko.... ovatko kaikki rekisteröitymättömiä vierailijoita jotka tässä ketjussa kirjoittavat, vai onko palstojen vakiporukka vain ujoa....?

        Himot tai halut, miksi niitä vähätellä ja salata, ne joko ovat meissä, tai sitten haluamme ne kieltää ja salata, oman mielipiteensä mukaan kukin ja siihenhän meillä on oikeus.

        Ihmetellen vain... onko tämä nyt niin suuri tabu sittenkin, joko puhutaan reilusti, tai kierrellään ja kaarrellaan kuin katti kuumaa puuroa. Olemme kai kasvatuksemme vankeja ja periaatteet on jääneet päivittämättä tämän päivän tiedostoksi.


      • kirjar kirjoitti:

        Ihmettelen kuinka rajoittunutta, vai rajattuako, vai arkaa on täällä viestitellyt joukko.... ovatko kaikki rekisteröitymättömiä vierailijoita jotka tässä ketjussa kirjoittavat, vai onko palstojen vakiporukka vain ujoa....?

        Himot tai halut, miksi niitä vähätellä ja salata, ne joko ovat meissä, tai sitten haluamme ne kieltää ja salata, oman mielipiteensä mukaan kukin ja siihenhän meillä on oikeus.

        Ihmetellen vain... onko tämä nyt niin suuri tabu sittenkin, joko puhutaan reilusti, tai kierrellään ja kaarrellaan kuin katti kuumaa puuroa. Olemme kai kasvatuksemme vankeja ja periaatteet on jääneet päivittämättä tämän päivän tiedostoksi.

        Olen ihan samaa mieltä. Jokaisella kuitenkin on halut olemassa, nekö hyrrää, tai sitten ei, mitä noista salailemaan. Sanotaanhan, että jokainen mies sen kumminkin nuolee, mutta harva sen tunnustaa. Tunnustan.


      • uzma-m
        ylikypsa kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Jokaisella kuitenkin on halut olemassa, nekö hyrrää, tai sitten ei, mitä noista salailemaan. Sanotaanhan, että jokainen mies sen kumminkin nuolee, mutta harva sen tunnustaa. Tunnustan.

        himot yksin auta,tuolla lokari ja tampereen likka pisti tuulemaan ja on treffeille menos,kyl tekin kaksi olette tarpeeks puhunu,kirjar ja saa ulso vaan ja lenkille kylla luonto tikanpojan puuhun vetaa,


      • ylikypsa kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Jokaisella kuitenkin on halut olemassa, nekö hyrrää, tai sitten ei, mitä noista salailemaan. Sanotaanhan, että jokainen mies sen kumminkin nuolee, mutta harva sen tunnustaa. Tunnustan.

        Eihän sitä nyt ihan noin suoraan....
        mutta hyvä kun rehellisesti ja suoraan tunnustit!

        Olet sinä aikamoinen pakkaus!


      • uzma-m kirjoitti:

        himot yksin auta,tuolla lokari ja tampereen likka pisti tuulemaan ja on treffeille menos,kyl tekin kaksi olette tarpeeks puhunu,kirjar ja saa ulso vaan ja lenkille kylla luonto tikanpojan puuhun vetaa,

        vaikka tätä mielipiteiden vaihtoa tässä onkin käyty....
        Meillä taitaa olla vielä monta "omaa lehmää ojassa" , mutta ans'olla kun kesä tulee!!!

        Sinä uzma huomaat aina nämä hyvät jutut, kiva kun on muitakin kun minä, jolla on valmiita mielipiteitä asiaan.
        Ei ylikypsä minusta....puhunut....


      • seksipommia
        jätkämies+ kirjoitti:

        Noilla vaatimuksilla on parasta pysähtyä neljäviitosiin.
        Kuusikymppiset ovat pois laskuista ilman muuta, Viisikymppisissä voi olla jokunen, kun niitä on tarjolla pilvin pimein.

        Himot ne hyrrää vanhemmillakin. Meikä, mies, pitää 66-vuotiasta ystävätärtään äärimmäisen seksikkäänä ja himoittavana. Nami.


      • ylikypsa kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Jokaisella kuitenkin on halut olemassa, nekö hyrrää, tai sitten ei, mitä noista salailemaan. Sanotaanhan, että jokainen mies sen kumminkin nuolee, mutta harva sen tunnustaa. Tunnustan.

        Niinkuin muinainen mies: "koskaan en ole nuollut, enkä toiste nuole"
        - enpä sano ;-)


      • tangofani
        niinpä niin kirjoitti:

        Jätkämies ei vain ole kohdannut oikeita 60:siä.
        Lienetkö käynyt teatteri-ilmapiirin väkeä tutkailemassa?

        Ota ja käväise Kampin palvelutalon päivätansseissa! Siis stadissa. On muuten mahtava meno päällä ja joka lähtöön valmista 60- ja 70-kymppistä naista. Seksiä saa jos on oikealla baanalla. Iästä ei ole kiinni!


      • kokematta
        tangofani kirjoitti:

        Ota ja käväise Kampin palvelutalon päivätansseissa! Siis stadissa. On muuten mahtava meno päällä ja joka lähtöön valmista 60- ja 70-kymppistä naista. Seksiä saa jos on oikealla baanalla. Iästä ei ole kiinni!

        Peijakas, tuo paikka onkin vielä kokematta...
        Joka päiväkö siellä soi?


      • Hyvä on hiihtäjän hiihdellä
        jätkämies-- kirjoitti:

        Heikolla pohjalla siinä ollaan.
        Suksi voi olla vankka ja luja, mutta mitäs merkitystä sillä on, kun lumella ei luista?

        että jätkämiehellä on liian kiire kokeilemaan suksensa vahvuutta ja unohtaa voitelupuolen.


      • sukset seinälle
        Hyvä on hiihtäjän hiihdellä kirjoitti:

        että jätkämiehellä on liian kiire kokeilemaan suksensa vahvuutta ja unohtaa voitelupuolen.

        odottamaan niin iltaan mennessä jo luistaa.Ettei vain lennä peffalleen ei arvaa miten kova luisto.Tai voitelu ohjeet netistä.


      • Jouko 53.v
        seksipommia kirjoitti:

        Himot ne hyrrää vanhemmillakin. Meikä, mies, pitää 66-vuotiasta ystävätärtään äärimmäisen seksikkäänä ja himoittavana. Nami.

        Minusta on hienoa rakastella naisystäväni kanssa, joka 71-vuotiaana on minua "pojankoltiaista" 18 vuotta vanhempi. Seksi sujuu mainiosti, mitä nyt vähän liukastetta tarvitaan silloin tällöin. Oraaliseksikin on ihan mahtavaa!
        Eikä tee mieli nuorempaa. Katsotaan, milloin on se surullinen eron hetki seksiasioissa. Toivottavasti siihen kuluu vuosia, vuosia.


      • veke
        kokematta kirjoitti:

        Peijakas, tuo paikka onkin vielä kokematta...
        Joka päiväkö siellä soi?

        Minullakin nuo Kampin kuumat päivätanssit ovat listalla. Pitäs mennä ja menenkin vielä tänä talvena. Vähän sama vika, en tiedä viikonpöivistä enkä kellonajoista. Kannattaa käydä kurkistamassa etukäteen paikkoja niin ne selviävät.


    • 60 ja risat...

      ...hitossa sitä haluaa, mutta mistähän löytäis sen nuoren ja komean adoniksen; tai käy kyllä vähän räjähtäneempikin herra seura...enää ei kai kantsi olla turhan kranttu! Vai mitä?

      • salainen tälläkertaa

        minulla, vanhalla akalla, olisi tuossa ehdolla sellainen 50 adonis, vaan mietin mitä sille tekisin, laittaisinko köysiin ettei karkaa nuorempaa hakemaan...
        Taitaa olla turvallisempi se oman ikäluokan... vai oliskohan sittenkään...


      • aivan kuin
        salainen tälläkertaa kirjoitti:

        minulla, vanhalla akalla, olisi tuossa ehdolla sellainen 50 adonis, vaan mietin mitä sille tekisin, laittaisinko köysiin ettei karkaa nuorempaa hakemaan...
        Taitaa olla turvallisempi se oman ikäluokan... vai oliskohan sittenkään...

        piikkilanka-aidan läpi vedetty

        ei sitten ilmeisesti tule kysymykseen 60 - 70-vuotiaillekaan?

        Siirryn tuonne 80 palstalle.


      • Pääsky64
        aivan kuin kirjoitti:

        piikkilanka-aidan läpi vedetty

        ei sitten ilmeisesti tule kysymykseen 60 - 70-vuotiaillekaan?

        Siirryn tuonne 80 palstalle.

        käyttää sellaisia nimittelyjä kun räjähtäneen näköinen ja piikkilangan läpi vedetty.
        Kaikilla on oikeus olla ikäisensä näköinen ilman nimittelyjä.
        Kun muistan omat isovanhempani ei sellaiset nimet tule mieleen vaan,,,kultainen,kypsä,rakastava,nöyrä,ylpeä,viisas.
        Vanhuus ei ole rumuutta.


      • palveluksessanne madame!
        salainen tälläkertaa kirjoitti:

        minulla, vanhalla akalla, olisi tuossa ehdolla sellainen 50 adonis, vaan mietin mitä sille tekisin, laittaisinko köysiin ettei karkaa nuorempaa hakemaan...
        Taitaa olla turvallisempi se oman ikäluokan... vai oliskohan sittenkään...

        Tarjoudun palvelukseenne 60 kerhon melko uutena jäsenenä. Valitse minut! Kokeile edes!!
        Lupaan olla hellä. Otan Viagran mukaamme, joten meitä on kolme. Miten saan yhteyden?


      • salainen tälläkertaa
        palveluksessanne madame! kirjoitti:

        Tarjoudun palvelukseenne 60 kerhon melko uutena jäsenenä. Valitse minut! Kokeile edes!!
        Lupaan olla hellä. Otan Viagran mukaamme, joten meitä on kolme. Miten saan yhteyden?

        Meitä tyttöjä on täällä monta yksinäistä, satun olemaan yksi haun jättänyt ja vastauksiakin saanut, vaikka vielä ei ole oikein natsannut.
        Kuuma pakkaus, kuka lie... eikä kanssani tarvita sitä... minähän olisin sinun Viagrasi!


      • 60 ja risat
        palveluksessanne madame! kirjoitti:

        Tarjoudun palvelukseenne 60 kerhon melko uutena jäsenenä. Valitse minut! Kokeile edes!!
        Lupaan olla hellä. Otan Viagran mukaamme, joten meitä on kolme. Miten saan yhteyden?

        ...mielellänihän minä sinua kokeilen...ja vielä helläkin olisit....hmmm. Missähän sitä nyt sitten tapaisi....ehkä siellä aallonmurtajalla?


      • harmaa olen
        Pääsky64 kirjoitti:

        käyttää sellaisia nimittelyjä kun räjähtäneen näköinen ja piikkilangan läpi vedetty.
        Kaikilla on oikeus olla ikäisensä näköinen ilman nimittelyjä.
        Kun muistan omat isovanhempani ei sellaiset nimet tule mieleen vaan,,,kultainen,kypsä,rakastava,nöyrä,ylpeä,viisas.
        Vanhuus ei ole rumuutta.

        kuin ladon seinästä reväisty.

        Katsovatkohan vinoon 80 :lla? En ole vielä rohjennut kokeilla.


      • Pääsky64
        harmaa olen kirjoitti:

        kuin ladon seinästä reväisty.

        Katsovatkohan vinoon 80 :lla? En ole vielä rohjennut kokeilla.

        halveeraat.
        Emme ole sen kummempia toisetkaan ikäisesi.Saatat olla ihanakin,luota vain siihen ja nosta leuka ylös.
        Komeaksi itseään luuleva saattaa olla toisen mielestä vähemmän.
        Se tunne minkä sisällä asustaa näkyy sinusta,ihastus muuttaa koko olemuksen.


      • pohpoika

        se on että itse kukin meistä ei ole enään mikään viistoista kesäisen näköinen että täytyy katsoa vain vertaisiaan kumppaneita.
        Siis nauttikaamme siitä vaikka tarvittaisiinkin hieman tummelia liukasteeksi :))


    • rakkautta tulvillaan

      Totta kai on seksielämää,niinkauan kun sormi pysyy suorassa,ei se ikää katso.
      Lääkitystä välillä,ja taas nautinnon huipulle.

      • mekin teemme

        ja elämä sujuu ja soljuu läheisesti eteenpäin


    • jallu

      Sen toteutumiseen tarvitaan parhaimmillaan kaksi sen piirteen omaavaa vastakkaista osapuolta.
      Tarpeen vaatiessa pitää ruveta rohkeasti etsimään muualta sellaista, etenkin silloin, kun kotiolot ovat niukat.

    • vili

      66v. Ja kyllä saa ku on haluja vielä tallella, kyllä nuo 70settii naiset on himokkaita sexin perään.Oon ite kokenut

      • tahtoo

        vaikka kohta 60.ppinen nainen, himot eikun hyrrää ja miten on aivan iiiiiiihhhhhhhaaaaaannnnnnnnnnaaaaaaaaaa, kun kunnolla suap mistä asennosta vaan haluan, mies yli kuuskympinen, poijaat jää kyllä toiseksi, ku pappa rakkauven/hellyyden osoitukset antaa minulle, on vielä jaksanut tyydyttää minut ihan oikeaoppisesti, etsimme uusia virikkeitä, kun halut on niin kovat, eikä oo tarvinnut vierasta katella, kun oma rakas on vierellä ja tietää mitä tahtoo molemmat. Että näin meillä tykätään toisistamme ja jokapäivä;-)


    • älä jännitä

      kyllä Niinistö pääsee jatkoon. ei murhetta. antaa palaa vain sängyssäkin jos on partneri tai muutenkin

    • TimperinMaija

      Kiitos presidentinvaalien 1.kierroksen, Sauli
      Niinistö jatkaa taistelua.

      Timperin Maijan tuntemukset tilanteessa ovat muuttuneet, kun tuo kamala muumihörhelö saatiin kampitettua ja toinen kierros on edessä.

      Miten muuttuneet? Mieltä helpottaa ja seksi palaa mieleen. Muitakin kevään merkkejä on ilmassa!

      Niinistön prsidenttiys saisi kyllä vanhan Timperin Maijan seksuaalielämän todella vauhtiin! Varokaa vain silloin vastaantulevat miehet ikään ja kokoon - siviilisäätyyn - katsomatta....

      • Kirsti Koo

        kun helpottaa seksirintamalla. Toivotan onnea myös Niinistölle 2.äänestyskierroksella ja uskon hänen voittonsa laukaisevan loputkin jännitystilasi ja avaavan elämäsi rikkaaseen 60 ikäisten seksiin.


      • uskoiskokaan
        Kirsti Koo kirjoitti:

        kun helpottaa seksirintamalla. Toivotan onnea myös Niinistölle 2.äänestyskierroksella ja uskon hänen voittonsa laukaisevan loputkin jännitystilasi ja avaavan elämäsi rikkaaseen 60 ikäisten seksiin.

        Nythän se Niinistö vasta pressaksi valittiin!
        Jo 2006 siitä puhuttiin.D


    • Ronalisti

      Tuolla 65:ä lähestyvällä, pitkäaikaisella kumppanillani se konkretisoituu sessioon kerran, pari viikossa.
      Olisin itse hieman aktiivisempi mutta en ahdistele vaimoani enempää.
      Kyllikki toimii purkautumiskeinona muulloin.

      • Luin tuolta geenivirhe ketjusta g-pisteestä. Miten on piste löytynyt ja onko tuttu jutska sesioissanne?


      • ei laiska :).

        Lienee tuttu palstakirjoittaja asialla :)). Ollaan luettu paljon sinun ja vaimokultasi elämästä.
        Hauskaa on lukea lisääkin.


      • Ronalisti
        ei laiska :). kirjoitti:

        Lienee tuttu palstakirjoittaja asialla :)). Ollaan luettu paljon sinun ja vaimokultasi elämästä.
        Hauskaa on lukea lisääkin.

        Täytynee tästä lähtien luettaa vaimollani nämä hengentuotteet ennen enteriä!

        Mielikuvitukseni puutteellisuudesta johtuen en osaa, enkä tunne tarvetta valehteluun enkä edes liioitteluun jos satunnaista, tarkoituksellista unohtelua ei sellaiseksi lasketa.

        Tästä johtuen on muutama yhteinen tuttavamme tunnistanut meidät näistä luomuksistani.
        Jokunen vaimon kaveri lisäksi.

        Aina välillä olen hymyillyt useankin henkilön arkavarpaisuudelle ja intimitettisuojatarpeen liioittelulle.
        Vältetään jopa bonuskorttien käyttöä, ettei vaan se kauppias saa selville ostiko ko. henkilö viime viikolla reissaria vai ruispaloja.

        Toki tunnistan itsessäni pienen härnääjän, mutta aina asiassa.

        Esimerkiksi vastaukseni tähän vanhaan ketjuun kuvastaa omaa tyytyväisyyttäni olotilaamme ja kivekseni kuiskivat, ettei kaikkien mielestä tämä olisi sopivaa.
        Onnestain on puolet sinun!


      • Ronalisti
        Ronalisti kirjoitti:

        Täytynee tästä lähtien luettaa vaimollani nämä hengentuotteet ennen enteriä!

        Mielikuvitukseni puutteellisuudesta johtuen en osaa, enkä tunne tarvetta valehteluun enkä edes liioitteluun jos satunnaista, tarkoituksellista unohtelua ei sellaiseksi lasketa.

        Tästä johtuen on muutama yhteinen tuttavamme tunnistanut meidät näistä luomuksistani.
        Jokunen vaimon kaveri lisäksi.

        Aina välillä olen hymyillyt useankin henkilön arkavarpaisuudelle ja intimitettisuojatarpeen liioittelulle.
        Vältetään jopa bonuskorttien käyttöä, ettei vaan se kauppias saa selville ostiko ko. henkilö viime viikolla reissaria vai ruispaloja.

        Toki tunnistan itsessäni pienen härnääjän, mutta aina asiassa.

        Esimerkiksi vastaukseni tähän vanhaan ketjuun kuvastaa omaa tyytyväisyyttäni olotilaamme ja kivekseni kuiskivat, ettei kaikkien mielestä tämä olisi sopivaa.
        Onnestain on puolet sinun!

        Havainto! Edelliseen nopeasti kasaantuneet miikat kertovat minun onnistuneen!


      • Korppis?
        Ronalisti kirjoitti:

        Täytynee tästä lähtien luettaa vaimollani nämä hengentuotteet ennen enteriä!

        Mielikuvitukseni puutteellisuudesta johtuen en osaa, enkä tunne tarvetta valehteluun enkä edes liioitteluun jos satunnaista, tarkoituksellista unohtelua ei sellaiseksi lasketa.

        Tästä johtuen on muutama yhteinen tuttavamme tunnistanut meidät näistä luomuksistani.
        Jokunen vaimon kaveri lisäksi.

        Aina välillä olen hymyillyt useankin henkilön arkavarpaisuudelle ja intimitettisuojatarpeen liioittelulle.
        Vältetään jopa bonuskorttien käyttöä, ettei vaan se kauppias saa selville ostiko ko. henkilö viime viikolla reissaria vai ruispaloja.

        Toki tunnistan itsessäni pienen härnääjän, mutta aina asiassa.

        Esimerkiksi vastaukseni tähän vanhaan ketjuun kuvastaa omaa tyytyväisyyttäni olotilaamme ja kivekseni kuiskivat, ettei kaikkien mielestä tämä olisi sopivaa.
        Onnestain on puolet sinun!

        Miksi et vastannut kyssäriini ; )?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Luin tuolta geenivirhe ketjusta g-pisteestä. Miten on piste löytynyt ja onko tuttu jutska sesioissanne?

        Pakko puuttua tähän: "Miten on g-piste löytynyt?"
        Mitenkähän se nyt löytyisi?? Lehtiä lukemalla vai wikipediasta etsiskelemälläkö??
        Vai onko kysymyksen sävy se, että tiedättehän te missä se on, mutta löytyykö.
        Tai voihan kyseessä olla joku ihan muukin juttu mikä siellä sesioissa (kyllä: Sesioissa) kiinnostaa.
        Niin tai näin, niin ihan hauskoja juttuja kuitenkin.
        Tiede vielä kiistelee siitä g-pisteestä ja sen olemassa olosta, mutta kaikki me oikeat miehet tiedetään, että kun tyttöä oikeasta kohdasta oikeilla otteilla koskettaa, niin tyttöhän huutaa HII...


    • 6sex

      Kuka pitää ja missä iässä mitäkin seksinä?
      Pupumaisuus voi iän mukana saada erilaisia ilmenemismuotoja, kunnon ja halun mukaan.

      Liekö sexi vielä samaa, kuin 7 vuotta sitten?

    • Kielikylvyssä kivaa

      Olen nainen, 64 v., miestä ei enää ole vuoteen kiinnostanut seksi, enkä viitsi sitä tyrkyttää, olkoon ilman. Itse joudun hoitelemaan itseni.

      Luulen että seksi ei miestä enää kiinnosta, koska veitikka ei enää jaksa nousta, johtunee koko iän kestäneestä tupakoinnista ja viinan juonnista, nyt on vähentänyt huomattavasti juomistaan ja luvannut lopettaa tupakoinnin, saas nähdä kunka käy.

      Olisihan se kiva vielä joskus saada, kielikin on kiva, mutten ole kielihoitoakaan saanut.

      • Tällaisesta keskustelusta löytyy kanssasisaria ja -veljiä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10255326

        Monenlaista on tarinaa. Jos oikein yhdistellään, niin täällä varmaan voisi kohdata kysyntä ja tarjonta...


    • elämän

      Sama kuin nuorena, koska on rahaa ja onnea köyhille jakaa.

      • ikäon+

        Rahakaan ei ole ongelma: Berliinin bordellissa saa eläkeläisalennuksen.


    • makioiks

      Kiva kavuta emännän selkään saunan jälkeen, ja meillä lämpiää kakskertaa viikossa.

      • Eläimellistä menoa.

        Onko emäntä niin tankki ettei pysty kuin takaapäin? Varo ettei sujahda kakkoseen.


    • Nuerempi maistuu

      Kyllä sexi mummolta katoaa. Vaarilla vain sarvi kovenee...jos ei sitten muutoin niin pillerillä...

    • Moikka!Kyllä homma jatkuu ihan normaalisti.

      • Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin 60 naisilla on valtavasti patoutunutta kysyntää.
        Olen ollut suhteessa useampaan yli 60v ja jopa yhteen 70v naiseen, enkä kyllä ole huomannut mitään eroa nuorempiin. On intoa ja halua kokeilla vähän tuhmempaakin menoa. Joillakin on ihan vaan tarkoitusta varten hankittuja hepeneitä ja välineitäkin. Eivätkä ujostele pyytää sitä mistä pitävät.

        60 miehistä ovat nämä ladyt sen verran kertoneet, että sellaisia on vaikea löytää. Ovat usein varattuja ja siten tavoittamattomissa. No onneksi noille naisille meitä hiukan nuorempia kyllä riittää.

        Mutta topiciin: Kyllä on seksielämää 60plussilla.


      • kypsä nainen
        rojones kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin 60 naisilla on valtavasti patoutunutta kysyntää.
        Olen ollut suhteessa useampaan yli 60v ja jopa yhteen 70v naiseen, enkä kyllä ole huomannut mitään eroa nuorempiin. On intoa ja halua kokeilla vähän tuhmempaakin menoa. Joillakin on ihan vaan tarkoitusta varten hankittuja hepeneitä ja välineitäkin. Eivätkä ujostele pyytää sitä mistä pitävät.

        60 miehistä ovat nämä ladyt sen verran kertoneet, että sellaisia on vaikea löytää. Ovat usein varattuja ja siten tavoittamattomissa. No onneksi noille naisille meitä hiukan nuorempia kyllä riittää.

        Mutta topiciin: Kyllä on seksielämää 60plussilla.

        Naisille riittää aina nuorempia miehiä! Siksi koska miehillä on vaikeuksia saada jopa oman ikäisiään, saatikka nuorempia. Eikö ollut yksinkertainen yhtälö.
        Tosiasia on että nainen on aina etulyöntiasemassa miehiin nähden oli ikä mikä hyvänsä!!!!!!!


      • fg.
        kypsä nainen kirjoitti:

        Naisille riittää aina nuorempia miehiä! Siksi koska miehillä on vaikeuksia saada jopa oman ikäisiään, saatikka nuorempia. Eikö ollut yksinkertainen yhtälö.
        Tosiasia on että nainen on aina etulyöntiasemassa miehiin nähden oli ikä mikä hyvänsä!!!!!!!

        Miksi huudat?


      • kypsä nainen kirjoitti:

        Naisille riittää aina nuorempia miehiä! Siksi koska miehillä on vaikeuksia saada jopa oman ikäisiään, saatikka nuorempia. Eikö ollut yksinkertainen yhtälö.
        Tosiasia on että nainen on aina etulyöntiasemassa miehiin nähden oli ikä mikä hyvänsä!!!!!!!

        Kypsä nainen. Miksi huudat?
        Kaikki tietävät, että nainen tekee valinnat. Jos se on sitten se etulyöntiasema, niin olkoon sitten niin.


      • Kypsä nainen
        rojones kirjoitti:

        Kypsä nainen. Miksi huudat?
        Kaikki tietävät, että nainen tekee valinnat. Jos se on sitten se etulyöntiasema, niin olkoon sitten niin.

        Toisen kerran kun jo kysyt niin vastaan että siksi kun se on niin ihanaa, huutaa kun saa nuoria miehiä! Kyllä sinä tiedät ne loppumetrit kun ollaan sillai!


      • Kypsä nainen kirjoitti:

        Toisen kerran kun jo kysyt niin vastaan että siksi kun se on niin ihanaa, huutaa kun saa nuoria miehiä! Kyllä sinä tiedät ne loppumetrit kun ollaan sillai!

        Tiedä, tiedän. Eihän tässä siitä ollutkaan kyse, että kuka mitäkin tietää. Ja olen huomannut, että kyllä se huutamaan pistää kun naista - kypsää tai mitä tahansa- oikein käsitellään.


      • Kypsä nainen
        rojones kirjoitti:

        Tiedä, tiedän. Eihän tässä siitä ollutkaan kyse, että kuka mitäkin tietää. Ja olen huomannut, että kyllä se huutamaan pistää kun naista - kypsää tai mitä tahansa- oikein käsitellään.

        Hieno homma että tiedät ja osaat taidot!!!!!


      • Kypsä nainen kirjoitti:

        Hieno homma että tiedät ja osaat taidot!!!!!

        Kyllä kai se luonto ajaa tikanpojan puuhun. Ja joillain meistä ihmisistä vaan on kovempi hinku tuollaiseen fyysiseen kanssakäymiseen. Iästä riippumatta. Ja hyvä niin. Yleensä sellaiset ihmiset jotenkin löytävät toisensa ja ottavat sitten siitä kaiken irti. Ketä sellaisesta syyttää voi?


      • Ehkä mustis
        Kypsä nainen kirjoitti:

        Toisen kerran kun jo kysyt niin vastaan että siksi kun se on niin ihanaa, huutaa kun saa nuoria miehiä! Kyllä sinä tiedät ne loppumetrit kun ollaan sillai!

        Olin tuolla eräällä palstalla ja katsoin kun mies kuvasi vaimoaaan, kun nuori musta mies lempi sitä. Itse en pystyisi.


    • jdsfh

      Vaimo on nyt 57 ja seksi hänen kanssaan on yhtä hyvää kuin 30v sitten. Liekö jumpannut niin että hän tunttuu ihan kolmekymppiseltä nuorikolta.

      • kuusikymppinen-n

        Kyllä paikat kutistuu vanhemmiten, olen huomannut :) En jumppaa kun harvoin.


      • tyytyväinen 60+
        kuusikymppinen-n kirjoitti:

        Kyllä paikat kutistuu vanhemmiten, olen huomannut :) En jumppaa kun harvoin.

        Täällä kehutaan kuusikymppisiä naisia millaisia seksipetoja ovat sängyssä. Itselläni on kokemuksia ja seksiä ollut elämäni aikana yllin kyllin. Nyt nautin siitä kun olen vapaa jopa seksin tavoittelemisesta. Saatu on, koko loppuelämän ajaksi. Pitää olla ihme mies että suostun kaverisuhdetta enempään.


    • elämä on hyvää

      samat sanat, nelkytviis vuotta ollu mies, ei enää, enkä kaipaa, saldo on täynnä :)

    • Ota nuorempi mies!

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe