Hei, onko kellään tietoa tästä paikasta? Onko tämä samlla alueella kuin Marina Sol? Onko isokin alue? Kulkuyhteydet Fuengirolaan? Olen ymmärtänyt että matka olisi n. 2km. Jos jotain tietoa tästä paikasta otamme ilomielin vastaan.
Kiitos etukäteen.
Club La costa,Marina Park
11
6723
Vastaukset
- Viola
http://groups.msn.com/lomaosakematkailijat/ sivuilla on jotain juttua Marina Parkistakin (keskustelu: yleistä "Vihdoinkin tärppäsi). Sivuilla on paljon asiaa muutenkin.
- ei enää
Olimme tässä paikassa RCI kautta, enkä voi suositella.Ainoa RCI paikka, jossa olemme saaneet tosi huonoa ja töykeää palvelua sekä respassa että ravintolassa.Suuri alue, jossa on monta erillistä kohdetta ja ravintoloita.Fuengirolaan pääsee respan edestä pikku bussilla, mutta kätevämpää on ottaa paikallisbussi moottoritieltä.Kävelläkin voi, mutta silloin joutuu kävelemään moottoritien penkalla,joka ei oo kivaa.Huoneistona oli 2 mh, joka oli pimeä ja nuutunut.Olimme liikkeellä loppu keväästä ja allas ja tuolien määrä olivat täysin riittämättömiä.Tosin voit käyttää muitakin alueita.
- Ella
Voiko joku suositella jotain muuta paikkaa, korkeintaan 2 km "keskustasta", eli kävelyetäisyydellä ja lähellä rantaa?? Olen uusi käyttäjä ja mielestäni RCI:n luettelosta ei selviä esim. kuinka lähellä kaupunkia/kylää joku paikka on.
- CLC
Ella kirjoitti:
Voiko joku suositella jotain muuta paikkaa, korkeintaan 2 km "keskustasta", eli kävelyetäisyydellä ja lähellä rantaa?? Olen uusi käyttäjä ja mielestäni RCI:n luettelosta ei selviä esim. kuinka lähellä kaupunkia/kylää joku paikka on.
Suosittelen Club La Costa at Marina Del Sol, vain 2km Fuengirolasta. Ei ole pakko kävellä moottoritien reunaa, vaan voi mennä rantaa pitkin perille. Bussi maksaa vain yhden euron. Taksit pyytää 10-12 euroa, vaikka oikea hinta noin 7€. Älä maksa liikaa!!! Kohde on tasokas ja sieltä löytyy ok palvelut. Palvelu on myös ihan hyvää. Olin kohteessa jouluna eli viikolla 52. Fuengirolassa kannattaa käydä ehdottomasti Suomi baarissa nimeltä Refla, löytyy venesataman läheltä.
- Asiakas
CLC kirjoitti:
Suosittelen Club La Costa at Marina Del Sol, vain 2km Fuengirolasta. Ei ole pakko kävellä moottoritien reunaa, vaan voi mennä rantaa pitkin perille. Bussi maksaa vain yhden euron. Taksit pyytää 10-12 euroa, vaikka oikea hinta noin 7€. Älä maksa liikaa!!! Kohde on tasokas ja sieltä löytyy ok palvelut. Palvelu on myös ihan hyvää. Olin kohteessa jouluna eli viikolla 52. Fuengirolassa kannattaa käydä ehdottomasti Suomi baarissa nimeltä Refla, löytyy venesataman läheltä.
Tunteeko joku club la costalta pariskuntaa nimeltä Tiina ja Timo Larjasto???,oletko mahdollisesti ollut heidän asiakas?,kerro kokemuksiasi.
- Eelin
Asiakas kirjoitti:
Tunteeko joku club la costalta pariskuntaa nimeltä Tiina ja Timo Larjasto???,oletko mahdollisesti ollut heidän asiakas?,kerro kokemuksiasi.
Kerro nyt ihmeessä mistä on kyse, eihän siellä pyöritetään mitään laitonta buisnestä? Olemme kohtapuolin lähdössä sinne ja haluan ehdottomasti tietää jos kyseessä on jotain tällaista.
- Asiakas
Eelin kirjoitti:
Kerro nyt ihmeessä mistä on kyse, eihän siellä pyöritetään mitään laitonta buisnestä? Olemme kohtapuolin lähdössä sinne ja haluan ehdottomasti tietää jos kyseessä on jotain tällaista.
Kysyin tunteeko joku heitä tai ollut heidän clubi esittelyssä?
- Kuullut
Asiakas kirjoitti:
Kysyin tunteeko joku heitä tai ollut heidän clubi esittelyssä?
Tiina on kuollut ja Timo on luikkinut Suomeen, paskiainen.
- lomailija
Kuullut kirjoitti:
Tiina on kuollut ja Timo on luikkinut Suomeen, paskiainen.
Onko kenelläkään mitään tietoa keitä kaikkia tämä
kaveri on kusettanut? - Kuullut
lomailija kirjoitti:
Onko kenelläkään mitään tietoa keitä kaikkia tämä
kaveri on kusettanut?Googlaapa nimellä "Timo Larjasto" niin löydät n. tuhat sivua oikeudenkäyntiasiakirjoja ja päätekijöiden tuomiot.
- Anonyymi
Mikä tuo tuomio juttu on.
Mitä Timppa on tehnyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826