Ostettiin sonyn tallentava dvd RDR-HX710, telkkari myös sony pari vuotta vanha, dibiboxi Humax CX-120T. Miksi kanavahaulla ei tule digikanavia vaan muutama telkkarikanava. Olemme pari vuotta katsoneet digikanavia ja digikanavilta pitäisi kai voida tallentaa dvd-tallentimeen.
Olen yrittänyt lukemattomia keinoja. Onko jokin yksinkertainen juttu, jota en käsitä.
Scart-kaapelit menevät:
telkkari linja 1 dvd-tallennin
scart 2: dvd-tallennin digiboksi
Osaako joku auttaa?
Tallentava DVD, digiboxi ja telkkari, digikanavat ei tallennu
4
2392
Vastaukset
- laitteen
kanavahaulla?
jos kyse on dvd:stä, se ei löydä muuta kuin analogiset kanavat koska siinä ei ole digiviritintä.
digikanavat joudut nauhoittamaan jonkun av kanavan kautta ja silloinkin vain näkyvää digikanavaa. - Myös
jos löytäisit apua täältä digitv.fi sivulta
Sielä on aikapaljon ohjeita.
Myös katso Dvd.n manuaalia.
Muistaakseni omassa systeemissä piti käyttää Dvd:n
line 3: sta.- vielä vähän
siis minulla on semmonen käsitys että, et voi katsoa Dvd:llä muita kuin analogisia kanavia, mutta voit katsoa digi. boxilla, Dvd.n kautta digi kanavia.
Eli silloin voit poltaa Dvd:llä näitä ohjelmia samaan aikaan. - ...
pitkällisten tutkimusten jälkeen (opaskirjaa edestakaisin sivulta toiselle). Digikanavia ajastetaan ja tallennetaan digiboxin ajastimen kautta. Tavallisia telkkarikanavia taas dvd-tallentimen kautta. Piuhat ja sisään- ja ulostulot piti vielä tarkistaa, rgb käytössä. Lopultakin toimii. Kun tallentaa digikanavalta, voi katsoa vain analogista telkkaria. Kun tallentaa analogisia kanavia, voi käyttää digiboxia. Digiboxi käynnistää itse itsensä kun se on ajastuksella. Jos sen käynnistää itse, kun dvd ja digiboxi ovat ajastusvalmiudessa, digiboxi alkaa tallentaa välittömästi eikä lopeta ennen kuin se suljetaan. Tämmöisiä selvisi, toivottavasti on hyötyä muillekin opaskirjojen käsiteviidakossa eksyneille. Kuka vakiinnuttaisi kunnon käsitteet (esim. digiboksi-sanaa ei käytetä opaskirjoissa vaan esim. satelliittiviritin tai digitaaliviritin. Tyhmällä kesti hetken ennen kuin käsitti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733