kvik-keittiöt

rakentamaan

millaisia kokemuksia kyseisestä keittiöstä.

4

2169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj

Haimme tampereen kvik keittiöiltä tarjouksen. Keittiö olisi ollut suhteellisen edullinen mutta kaikki heidän myymänsä tuotteet ovat varastotavaraa. eli valikoima on rajattu eikä mitään erikoisempia mittoja/ malleja löydy. Syy miksi emme valinneet kvikkiä oli juuri edellämainittu. emme olisi saaneet sellaista jonka halusimme vaan toiveemme piti sovittaa standardi mittaisiin kalusteisiin.

käyttävät melko laadukkaita osia. esim saranat blummin tuotteita joita lähes kaikilla muillakin.

hidastimia ostin kvikilta. omallakeittiötoimittajallamme samat blummin hidastimet maksoivat 5e/kpl kvik 2,5e/kpl

• ison keittiön

kalusteet Kvikiltä, on kuitenkin tanskalaista laatua. Hinta laatusuhde vaikutti moneen muuhun verrattuna hyvältä, lisävarusteita löytyi meidän tarpeisiimme (hidastimet, laatikoiden sisukset yms) ainoa puute (kuten monilla muillakin) oli yleiskonemekanismin puute. Sen saan ostettua irrallisena muualta. Mitoituksissa ei tullut ongelmia, isoja laatikostoja löytyi ja mikroa ja viinikaappia varten viritetty kaappikin onnistui mittojen mukaan. Nämä siis Vantaan myymälästä.

• blond
        ison keittiön kirjoitti:

kalusteet Kvikiltä, on kuitenkin tanskalaista laatua. Hinta laatusuhde vaikutti moneen muuhun verrattuna hyvältä, lisävarusteita löytyi meidän tarpeisiimme (hidastimet, laatikoiden sisukset yms) ainoa puute (kuten monilla muillakin) oli yleiskonemekanismin puute. Sen saan ostettua irrallisena muualta. Mitoituksissa ei tullut ongelmia, isoja laatikostoja löytyi ja mikroa ja viinikaappia varten viritetty kaappikin onnistui mittojen mukaan. Nämä siis Vantaan myymälästä.

mutta niillä ei ollut kaikkia sellaisia kaappikokoja mitä oltaisiin haluttu Basic-mallistossa.

Ja tämä heidän hienompi mallisto (millähän nimellä se menikään), ei käynyt meille koska siinä työskentelykorkeus nousee ylemmäksi kui 90 cm, joka ei käynyt meille, koska
        - olen itse hieman alle 160 cm joten en halua kauhean korkeita työtasoja
        - meillä tulee myös ikkunan alle työtasoa, ja ikkunan alareuna menee niin että työtaso ei voi nousta yhtään yli 90 cm

Muuten sieltä on saanut ihan asiallista palvelua, verrattuna moneen muuhun paikkaan. Hintataso oli suht ok, tosin kalliimpi kuin Ikea tai Keittiönet.

Ostettiin sieltä kuitenkin uuni keraaminen liesi paketti (Zanussin edullinen, vain 656 eur yht.!) ja vetimet.

• korkeampi
        blond kirjoitti:

mutta niillä ei ollut kaikkia sellaisia kaappikokoja mitä oltaisiin haluttu Basic-mallistossa.

Ja tämä heidän hienompi mallisto (millähän nimellä se menikään), ei käynyt meille koska siinä työskentelykorkeus nousee ylemmäksi kui 90 cm, joka ei käynyt meille, koska
        - olen itse hieman alle 160 cm joten en halua kauhean korkeita työtasoja
        - meillä tulee myös ikkunan alle työtasoa, ja ikkunan alareuna menee niin että työtaso ei voi nousta yhtään yli 90 cm

Muuten sieltä on saanut ihan asiallista palvelua, verrattuna moneen muuhun paikkaan. Hintataso oli suht ok, tosin kalliimpi kuin Ikea tai Keittiönet.

Ostettiin sieltä kuitenkin uuni keraaminen liesi paketti (Zanussin edullinen, vain 656 eur yht.!) ja vetimet.

versio, mutta madalsimme sokkelia jotta sen kaapiston saa normaalille korkeudelle (ja mahtuu ikkunan alle), saarekkeeseen tulee tuo 95 korkeus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe