miksi...?

armas

miksi hotelli ei kerro tavaroiden arvoja
kuvitelkaa jos leva ei oikeasti ole arvokas
mist tää on alkanu ku ei kukaa kerro niit?
aatelkaaa jos kaikki on vaa paskaa virtuaali paskaaa
ja kumi anka arvone prkl

8

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pritnii

Arvot on varmasti kerrottu silloin, kun tavara on / on ollut myynnissä.

On olemassa kamoja, joita ei löydy katalogista, ja leva on yksi niistä. Sellaisten kamojen arvo voi vaihdella rajusti. Vaikkapa kynden jämä oli jouluntienoilla vaivaiset 2 kolikkoa, mutta joku kertoi kesällä vaihtaneensa kynden jämän colaan.. :O Aika hyvä tuuri! Kesäisin jämän arvo on varmasti kohonnut, koska silloinhan niitä ei myydä..

Näiden ns. salakamojen hinta on niin vaihteleva, että ota nyt selvää, mikä se milloinkin on.. Siksipä onkin aivan ymmärrettävää, että Habbo Hotel ei kerro, minkä arvoinen mikäkin salakama on milläkin hetkellä, sillä eiväthän he edes tiedä! Jokainen Habbo saa päättää itse, minkä arvoiseksi kunkin kaman katsoo. Toiset vain ovat parempia vaihtamaan kuin toiset.. Kannattaa seurailla tilannetta, ja vaihdella krääsiä parempiin, kun niiden arvo on korkealla.

• Pleikki

Itse en ole pelannut habboa moniin vuosiin ja kävin aktsomassa huvikseen.. mutta Levarin disko kyltin ja dj-esko Taulun joka nykyään esi-isä Sai Dj-esko klubista 2001-2002 jos oikein muistan.. Sieltä kaikki rikaat niitä on saanut ja sieltä ne ovat tulleet.. Niitä ei ikinä ole myyty suomen habbossa.. Levaria kyllä hollannin habbosssa myytiin keriksenä.

• prit.
        Pleikki kirjoitti:

Itse en ole pelannut habboa moniin vuosiin ja kävin aktsomassa huvikseen.. mutta Levarin disko kyltin ja dj-esko Taulun joka nykyään esi-isä Sai Dj-esko klubista 2001-2002 jos oikein muistan.. Sieltä kaikki rikaat niitä on saanut ja sieltä ne ovat tulleet.. Niitä ei ikinä ole myyty suomen habbossa.. Levaria kyllä hollannin habbosssa myytiin keriksenä.

..todellisia hintoja kukaan ei voi tietää.. Turha siitä siis Habbo Hotellia syyttää, jos kerran hintoja ei koskaan ole ollutkaan.

• @nni
        prit. kirjoitti:

..todellisia hintoja kukaan ei voi tietää.. Turha siitä siis Habbo Hotellia syyttää, jos kerran hintoja ei koskaan ole ollutkaan.

ja otetaan esimerkki, kuvitellaan et habbo on 10 vuotta vanha juttu. jos kymmenen vuottasitten oli tullu myyntiin keris 1, jokas makso ostohetkellä 10 kolee,ja eilen tuli myyntiin keris 2, joka maksaa kans 10 kolee, ni se keris 1 on paljon arvokkaampi, eli se riippuu ihan siitä että kauanko aikaa siitä on kun se on tullut myyntiin

• Waahtis^

Jep.. Mutta lewa on salakama

• roponen

joo et kaikki väittää lewaa 1200 kolen arvoseks mutta kuinka oikeasti asia on? uskoisin että lewa maksoi varmaa 3 kolea syynä tähän on se että MITÄ HYÖTYÄ LEWASTA ON SEHÄN ON VAA KELTANEN MÖHKÄLE JOSTA EI TUU EES MUSIIKKIA!

• Esci93

...ehkä siitä, että ne ovat kalliita tai sitten siitä, että niitä voi hankkia vain silloin tällöin!

• armas

mulle väitettii (valvoja väitti) et ei oo salakamaa vaa kaikki on tavallisii kamoi mut joitakin kamoi ei vain tule myyntiin ja kamoil ei mokoma oo arvoo pitää vaa olla valmis antamaan kamasta nii plajo ku
        haluaa noin hän ainakin minulle kertoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2906
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      173
      2898
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2162
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1860
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1360
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1342
    Aihe