Oliskos joku niin ihana että kertois mulle suomalaisia kolikko- tai setelitemppuja??? Sivustotkin kelpaa. Mut vaan suomeks.Mut jos on joku ihan mahti saitti englanniks nii saa kertoo;D KIIZ kauheesti.
Kolikkotemppuja?
2
2924
Vastaukset
- jsffsasfsafasf
www.kolikkotemput.com/jee
- terukki
ota kolikko, näytä sitä katsojille ja anna parin kokeilla että se on aito. laita kolikko toiseen käteesi. toisessa kädessäsi on taikasauva (kynäkin käy jos ei taikasauva ole mahdollinen). selosta, että saat kolikon katoamaan kolmannella taikasauvan napautuksella. napauta kolikkoa taikasauvalla kahdesti ja laske samalla. kun nostat sauvan kolmannen kerran, työnnä se nopeasti korvasi taakse ja vie kätesi kolikon luo kuin napauttaisit kolikkoa. selosta että kadotitkin vahingossa taikasauvasi ja osoita sitten vapaalla kädellä että se onkin korvasi takana. samalla sujauta kolikko kädestäsi taskuun. ota taikasauva korvasi takaa ja esitä että yrität uudelleen. nyt napauta taikasauvalla kolmesti tyhjää kättäsi, äläkä näytä katsojille että se on tyhjä. kun avaat kätesi, kolikko onkin kadonnut. kerro sitten että kolikko onkin siirtynyt taskuusi, ja ota se sieltä. näytä sitä vielä katsojille.
olen kokeillut tuota itse ja se on hyväksi havaittu. sopii kaiken ikäisille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117