Oliskos joku niin ihana että kertois mulle suomalaisia kolikko- tai setelitemppuja??? Sivustotkin kelpaa. Mut vaan suomeks.Mut jos on joku ihan mahti saitti englanniks nii saa kertoo;D KIIZ kauheesti.
Kolikkotemppuja?
2
2917
Vastaukset
- jsffsasfsafasf
www.kolikkotemput.com/jee
- terukki
ota kolikko, näytä sitä katsojille ja anna parin kokeilla että se on aito. laita kolikko toiseen käteesi. toisessa kädessäsi on taikasauva (kynäkin käy jos ei taikasauva ole mahdollinen). selosta, että saat kolikon katoamaan kolmannella taikasauvan napautuksella. napauta kolikkoa taikasauvalla kahdesti ja laske samalla. kun nostat sauvan kolmannen kerran, työnnä se nopeasti korvasi taakse ja vie kätesi kolikon luo kuin napauttaisit kolikkoa. selosta että kadotitkin vahingossa taikasauvasi ja osoita sitten vapaalla kädellä että se onkin korvasi takana. samalla sujauta kolikko kädestäsi taskuun. ota taikasauva korvasi takaa ja esitä että yrität uudelleen. nyt napauta taikasauvalla kolmesti tyhjää kättäsi, äläkä näytä katsojille että se on tyhjä. kun avaat kätesi, kolikko onkin kadonnut. kerro sitten että kolikko onkin siirtynyt taskuusi, ja ota se sieltä. näytä sitä vielä katsojille.
olen kokeillut tuota itse ja se on hyväksi havaittu. sopii kaiken ikäisille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191