Omaa ostopäätöstä nopeutti se että ilmeisesti kaikki alkupään autot on valmistettu Japanissa. Uuden Yariksen valmistus Ranskassa alkaa kuulemma 14.1.2006. Sen jälkeen voi olla vaikea saada Japanissa tehtyä.
Eihän laadussa pitäisi olla mitään eroa mutta jotenkin olen tottunut luottamaan Made in Japan merkintään. Japanissahan Yarista on tehty jo vuoden verran.
Japanissa tehty uusi Yaris
10
2065
Vastaukset
- Eza
Sain 8.12 viestin jälleenmyyjältä, että tilaamani Yaris on Ranskassa tuotanossa, arvioitu luovutus 20.1. no samapa tuo, eiköhän tuo kuitenkin toimi
- laatuun tottunut
Mulla 1,3 Linea Sol Plus. En mitenkään mainostanut haluavani Japanissa tehtyä yksilöä. Myyjä vain totesi että saan Japanissa tehdyn koska valmistus Ranskassa alkaa 14.1.2006. Tarkoitti ehkä vain tuota mallia?
- Eza
laatuun tottunut kirjoitti:
Mulla 1,3 Linea Sol Plus. En mitenkään mainostanut haluavani Japanissa tehtyä yksilöä. Myyjä vain totesi että saan Japanissa tehdyn koska valmistus Ranskassa alkaa 14.1.2006. Tarkoitti ehkä vain tuota mallia?
itse tilasin marraskuun lopussa, saattaa toki olla että Plus malli tulee japanista, valmistunumerosta sen näkee jos tietää mitä etsii, kuulemma
- juur se
Eza kirjoitti:
itse tilasin marraskuun lopussa, saattaa toki olla että Plus malli tulee japanista, valmistunumerosta sen näkee jos tietää mitä etsii, kuulemma
onko plus -malli juuri se missä on lämpömittari ja nappistartti?
- Eza
juur se kirjoitti:
onko plus -malli juuri se missä on lämpömittari ja nappistartti?
se ei ole tarkalleen ottaen lämpömittäri vaan automaattisen ilmastoinnin lämpötilansäädin jos tarkoitat mainoksessa vilahtavaa kuvaa jossa vilahtaa astelukuja, toki se ulkolämpömittari myös löytyy kaikista malleista
- ei matti
Kyllä yarikset tehdään ranskassa..ja pian 3 ovisetkin ...lukea moottorilehteä
- Toi ota
Dieselit, ne tulee Japanista.
- Toyotamies
Olkaa iloisia että ensimmäisen sukupolven Yarista/Yaris Versoa tehtiin vain Japanissa. Toyota avasi Ranskan tehtaan vasta kesällä 2005 kun toisen sukupolven Yariksen tuotanto alkoi. Nykyistä Yarista tehdään sekä Japanissa että Ranskassa. Ranskassa valmistetaan Yarista lähinnä Välimeren markkinoita varten! :)
- +990
Turusta myytiin "välimeren malli" ja rikkihän se oli koko takuuajan. Sittemin saatu toimimaan.
- Jariss
Eläpä höpötä: "Yarista on valmistettu Japanin lisäksi Ranskassa, Valenciennesissä (Toyota Manufacturing France S.A.S.), jossa tuotanto alkoi tammikuussa 2001."
http://www.autowiki.fi/index.php/Toyota_Yaris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675800Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971916- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126989Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725