Japanissa tehty uusi Yaris

laatuun tottunut

Omaa ostopäätöstä nopeutti se että ilmeisesti kaikki alkupään autot on valmistettu Japanissa. Uuden Yariksen valmistus Ranskassa alkaa kuulemma 14.1.2006. Sen jälkeen voi olla vaikea saada Japanissa tehtyä.
Eihän laadussa pitäisi olla mitään eroa mutta jotenkin olen tottunut luottamaan Made in Japan merkintään. Japanissahan Yarista on tehty jo vuoden verran.

10

2083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eza

Sain 8.12 viestin jälleenmyyjältä, että tilaamani Yaris on Ranskassa tuotanossa, arvioitu luovutus 20.1. no samapa tuo, eiköhän tuo kuitenkin toimi

• laatuun tottunut

Mulla 1,3 Linea Sol Plus. En mitenkään mainostanut haluavani Japanissa tehtyä yksilöä. Myyjä vain totesi että saan Japanissa tehdyn koska valmistus Ranskassa alkaa 14.1.2006. Tarkoitti ehkä vain tuota mallia?

• Eza
        laatuun tottunut kirjoitti:

Mulla 1,3 Linea Sol Plus. En mitenkään mainostanut haluavani Japanissa tehtyä yksilöä. Myyjä vain totesi että saan Japanissa tehdyn koska valmistus Ranskassa alkaa 14.1.2006. Tarkoitti ehkä vain tuota mallia?

itse tilasin marraskuun lopussa, saattaa toki olla että Plus malli tulee japanista, valmistunumerosta sen näkee jos tietää mitä etsii, kuulemma

• juur se
        Eza kirjoitti:

itse tilasin marraskuun lopussa, saattaa toki olla että Plus malli tulee japanista, valmistunumerosta sen näkee jos tietää mitä etsii, kuulemma

onko plus -malli juuri se missä on lämpömittari ja nappistartti?

• Eza
        juur se kirjoitti:

onko plus -malli juuri se missä on lämpömittari ja nappistartti?

se ei ole tarkalleen ottaen lämpömittäri vaan automaattisen ilmastoinnin lämpötilansäädin jos tarkoitat mainoksessa vilahtavaa kuvaa jossa vilahtaa astelukuja, toki se ulkolämpömittari myös löytyy kaikista malleista

• ei matti

Kyllä yarikset tehdään ranskassa..ja pian 3 ovisetkin ...lukea moottorilehteä

• Toi ota

Dieselit, ne tulee Japanista.

• Toyotamies

Olkaa iloisia että ensimmäisen sukupolven Yarista/Yaris Versoa tehtiin vain Japanissa. Toyota avasi Ranskan tehtaan vasta kesällä 2005 kun toisen sukupolven Yariksen tuotanto alkoi. Nykyistä Yarista tehdään sekä Japanissa että Ranskassa. Ranskassa valmistetaan Yarista lähinnä Välimeren markkinoita varten! :)

• +990

Turusta myytiin "välimeren malli" ja rikkihän se oli koko takuuajan. Sittemin saatu toimimaan.

• Jariss

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      394
      3278
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1536
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1322
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1165
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1072
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      965
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe