Japanissa tehty uusi Yaris

laatuun tottunut

Omaa ostopäätöstä nopeutti se että ilmeisesti kaikki alkupään autot on valmistettu Japanissa. Uuden Yariksen valmistus Ranskassa alkaa kuulemma 14.1.2006. Sen jälkeen voi olla vaikea saada Japanissa tehtyä.
Eihän laadussa pitäisi olla mitään eroa mutta jotenkin olen tottunut luottamaan Made in Japan merkintään. Japanissahan Yarista on tehty jo vuoden verran.

10

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eza

      Sain 8.12 viestin jälleenmyyjältä, että tilaamani Yaris on Ranskassa tuotanossa, arvioitu luovutus 20.1. no samapa tuo, eiköhän tuo kuitenkin toimi

      • laatuun tottunut

        Mulla 1,3 Linea Sol Plus. En mitenkään mainostanut haluavani Japanissa tehtyä yksilöä. Myyjä vain totesi että saan Japanissa tehdyn koska valmistus Ranskassa alkaa 14.1.2006. Tarkoitti ehkä vain tuota mallia?


      • Eza
        laatuun tottunut kirjoitti:

        Mulla 1,3 Linea Sol Plus. En mitenkään mainostanut haluavani Japanissa tehtyä yksilöä. Myyjä vain totesi että saan Japanissa tehdyn koska valmistus Ranskassa alkaa 14.1.2006. Tarkoitti ehkä vain tuota mallia?

        itse tilasin marraskuun lopussa, saattaa toki olla että Plus malli tulee japanista, valmistunumerosta sen näkee jos tietää mitä etsii, kuulemma


      • juur se
        Eza kirjoitti:

        itse tilasin marraskuun lopussa, saattaa toki olla että Plus malli tulee japanista, valmistunumerosta sen näkee jos tietää mitä etsii, kuulemma

        onko plus -malli juuri se missä on lämpömittari ja nappistartti?


      • Eza
        juur se kirjoitti:

        onko plus -malli juuri se missä on lämpömittari ja nappistartti?

        se ei ole tarkalleen ottaen lämpömittäri vaan automaattisen ilmastoinnin lämpötilansäädin jos tarkoitat mainoksessa vilahtavaa kuvaa jossa vilahtaa astelukuja, toki se ulkolämpömittari myös löytyy kaikista malleista


    • ei matti

      Kyllä yarikset tehdään ranskassa..ja pian 3 ovisetkin ...lukea moottorilehteä

      • Toi ota

        Dieselit, ne tulee Japanista.


    • Toyotamies

      Olkaa iloisia että ensimmäisen sukupolven Yarista/Yaris Versoa tehtiin vain Japanissa. Toyota avasi Ranskan tehtaan vasta kesällä 2005 kun toisen sukupolven Yariksen tuotanto alkoi. Nykyistä Yarista tehdään sekä Japanissa että Ranskassa. Ranskassa valmistetaan Yarista lähinnä Välimeren markkinoita varten! :)

      • +990

        Turusta myytiin "välimeren malli" ja rikkihän se oli koko takuuajan. Sittemin saatu toimimaan.


      • Jariss

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe