Suositelkaa paikkaa jossa saa samalla kerralla molemmat, meikin ja kampauksen? Saisi olla tyyliltään "nuorekas" paikka. Sariannassa saa kummatkin mutta se paikka on pois laskuista..
Missä paras hääkampaus ja -meikki?
5
1506
Vastaukset
- marikka
Miten olis linnoituksen Tia-Maria... tai jotain sinnepäin oli se nimi. Muutama kaveri on käynyt. Tulos ollut hyvä. Hintava paikka. Suosittelen käymään vaikka hiusten leikkauksessa ensin (siis paljon ennen h-hetkeä) näin pääsee vähän jyvälle toimiiko homma.
- morsian06
Kiinnostaisi vain tietää, miksei kysyjä halua Sariannaa? Onko huonoja kokemuksia? Itsellänikin sama valinta edessä. Olen kuullut positiivista Hiussalonki Si´:sta eli siitä joka on Patriaa vastapäätä, onko kellä siitä kokemuksia?
- December
morsian06 kirjoitti:
Kiinnostaisi vain tietää, miksei kysyjä halua Sariannaa? Onko huonoja kokemuksia? Itsellänikin sama valinta edessä. Olen kuullut positiivista Hiussalonki Si´:sta eli siitä joka on Patriaa vastapäätä, onko kellä siitä kokemuksia?
koska kaverini kävi siellä viime syksynä meikissä ja tulos oli sellainen että joutui lopulta itse parantelemaan meikkiä. Ja kampauksen tekijällä oli ollut kauhee kiire kotiin kun työvuoro oli päättymässä jne.
- Kaaso05
Kuulin muutamalta ystävältä, että ovat käyneet taavetissa beayty salon tai joku semmonen. He kehuivat, ehkä ajelen itsekkin seuraavaksi sinne.
Oon käyny kampauksessa meikissä Sariannassa, olin tosi tyytyväinen. Myös Hiussalonki Si´tä on kehuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554285Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182841- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152083- 151523
- 1121426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038