Missä paras hääkampaus ja -meikki?

December

Suositelkaa paikkaa jossa saa samalla kerralla molemmat, meikin ja kampauksen? Saisi olla tyyliltään "nuorekas" paikka. Sariannassa saa kummatkin mutta se paikka on pois laskuista..

5

1553

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marikka

Miten olis linnoituksen Tia-Maria... tai jotain sinnepäin oli se nimi. Muutama kaveri on käynyt. Tulos ollut hyvä. Hintava paikka. Suosittelen käymään vaikka hiusten leikkauksessa ensin (siis paljon ennen h-hetkeä) näin pääsee vähän jyvälle toimiiko homma.

• morsian06

Kiinnostaisi vain tietää, miksei kysyjä halua Sariannaa? Onko huonoja kokemuksia? Itsellänikin sama valinta edessä. Olen kuullut positiivista Hiussalonki Si´:sta eli siitä joka on Patriaa vastapäätä, onko kellä siitä kokemuksia?

• December
        morsian06 kirjoitti:

Kiinnostaisi vain tietää, miksei kysyjä halua Sariannaa? Onko huonoja kokemuksia? Itsellänikin sama valinta edessä. Olen kuullut positiivista Hiussalonki Si´:sta eli siitä joka on Patriaa vastapäätä, onko kellä siitä kokemuksia?

koska kaverini kävi siellä viime syksynä meikissä ja tulos oli sellainen että joutui lopulta itse parantelemaan meikkiä. Ja kampauksen tekijällä oli ollut kauhee kiire kotiin kun työvuoro oli päättymässä jne.

• Kaaso05

Kuulin muutamalta ystävältä, että ovat käyneet taavetissa beayty salon tai joku semmonen. He kehuivat, ehkä ajelen itsekkin seuraavaksi sinne.

• Oon käyny kampauksessa meikissä Sariannassa, olin tosi tyytyväinen. Myös Hiussalonki Si´tä on kehuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe