Onkohan jollakin kokemuksia kyseisestä 80- luvun alun pikkutraktorista. Tekniikkahan pitäisi olla perinteistä hyväksi havaittua MF- laatua. Onko erityistä heikkoa kohtaa, joka kannattaisi mahdollisen ostotapahtuman yhteydessä erityisesti tarkastaa. Itsellä kun ei aikaisempaa kokemusta kyseisestä merkistä ole...
MF 265
9
8829
Vastaukset
- perustraktoreita ne
Aja peräöljyt lämpöseks ja sit varmista et multipoveri ei luista jos sellanen on.
Kokeille pakki ettei pakinrattaassa vikaa.
Ohjauksen välykset vaikee kiriä .
Koppi pikkasen pienenlainen isolle miehelle tai se ajoasento outo istuin niin alhaalla polkimiin nähden.
Ketterä ,näppärä ,kevyt....
Nostolaite hydrauliikassa oppimista vielä uudemmillekkin traktorin tekijöille- moi
hyviä koneita ovat itellä on vaan 300 ja 100 ja 600 sarjoista kokemuksia hyviä ovat!!
- sirkus so...
hytti on huono ahdas
polkimet riippumallisia, hankalat käyttää
vaihdekepissä suuri liikerata
onko kyseessä neliveto, vai takapotku?
- nassey
käyttöön tulee? Tuollainen ollu meillä 25v. Huonointa ehkä hankalakäyttöinen voimanotto ja nostolaitetta ei tarkoitettu kovin raskaille työkoneille(ainoo paikka mikä hajonnu). Hyvää tod. sitkeä moottori ja hyvä vaihteisto(MP),hyttiin kulku helppo ja tasalattia.
- ostoaikeissa
Tuo takavetoinen malli tulisi aikalailla satunnaiskäyttöön - eläkevirkaan. Talvella silloin tällöin lumilingon pyöritystä, kesällä pienen perunamaan muokkausta. Käyttötunnit on tuossa kiikarissa olevassa yksilössä kuudentuhannen paikkeilla, ei liene vielä polkunsa päähän kulkenut. Vaikuttaa muuten siistiltä ja hyvin pidetyltä traktorilta.
- vaan
ostoaikeissa kirjoitti:
Tuo takavetoinen malli tulisi aikalailla satunnaiskäyttöön - eläkevirkaan. Talvella silloin tällöin lumilingon pyöritystä, kesällä pienen perunamaan muokkausta. Käyttötunnit on tuossa kiikarissa olevassa yksilössä kuudentuhannen paikkeilla, ei liene vielä polkunsa päähän kulkenut. Vaikuttaa muuten siistiltä ja hyvin pidetyltä traktorilta.
siihen hommaan liiankin hyvä ...lämmin koppi ..tehostettu ohjaus ..ajovoiman ulosotto ..helppo irrottaa kivet lingonsiivistä takaperin pyöräyttämällä..
- sirkus so
vaan kirjoitti:
siihen hommaan liiankin hyvä ...lämmin koppi ..tehostettu ohjaus ..ajovoiman ulosotto ..helppo irrottaa kivet lingonsiivistä takaperin pyöräyttämällä..
Näin on, kyllä tuollapärryyttimellä kelpaa satunnaisia lumi -ja muitakin töitä tehdä.
Kiiitän ajovoimanoton vinkistä, eipä ole tullut mieleen vaikka kiviäkin ontullut lingottua. - laatu traktori
vaan kirjoitti:
Minulla 265 vm.85 ,ajettu tällän hetkellä 6800 tuntia.Kytkinlevy on kerran vaihdettu ja jotain pienta mm.raidetangonpäät,laturi,lämmityslaitten puhallin on vaidettu.Ohjaus tuntuu olevan herkästi väljistyvää sorttia,mutta osia on kyllä siihen helposti saatavilla.65 hevovoimanen perkins menee aika vähällä polttoaineella ja vääntää mukavasti.Ohjaamo on tasalattiainen ja grammerin istuimellä kelvollinen ajettava.Nostolaitteen nostoteho ja pumpun tuotto on pienehkö ainakin takapotkussa.Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen traktoriin.Suosittelen.
- yoakam
laatu traktori kirjoitti:
Minulla 265 vm.85 ,ajettu tällän hetkellä 6800 tuntia.Kytkinlevy on kerran vaihdettu ja jotain pienta mm.raidetangonpäät,laturi,lämmityslaitten puhallin on vaidettu.Ohjaus tuntuu olevan herkästi väljistyvää sorttia,mutta osia on kyllä siihen helposti saatavilla.65 hevovoimanen perkins menee aika vähällä polttoaineella ja vääntää mukavasti.Ohjaamo on tasalattiainen ja grammerin istuimellä kelvollinen ajettava.Nostolaitteen nostoteho ja pumpun tuotto on pienehkö ainakin takapotkussa.Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen traktoriin.Suosittelen.
Meillä ollut sellanen vuodesta -84. Pois ei antais rahallakaan. Näppärä,väännökäs kone,loistavat peltovaihteet. Koppiin mahtuu ainakin tällanen 190-senttinen 120kilonen ihan hyvin. Eikä oo tarvinnu polvet suussa ajaa.
Tiellä kulkee 40, taitaa olla tosiaan vähän liiankin hyvä satunnaiseen lumenauraukseen. Ajettu on n7000 tuntia eikä mitään isompia vikoja. Kytkin uusittu joskus vuosia sitten mutta noihin tunteihin pitääkin. Ollut muutaman vuoden talon ainoa traktori ja joutunut aika-ajoin tosi lujille. Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759