tämän palstan tasoon. täällä keskitytään provoiluun ja ilkeilyyn. monet aloituksista ovat provoja ja jos joku sattuu asiallisesti jotain kysymään, niin heti ollaan vastaamaassa täysin asiattomasti.
toisaalta en usko, että rodusta kiinnostuneet jaksavat tätä palstaa kovinkaan kauaa seurata, parempiakin löytyy.. joten täällä asioistaan jauhavat taitavat monesti olla rodusta tietämättömiä kiihkoilijoita. tällä en tarkoita KAIKKIA kirjoittajia, mutta ikävä kyllä tällaisia on täällä useampiakin.
itselläni on nuori dobermanni-narttu, jonka koulutuksesta ja hyvinvoinnista olen hyvin kiinnostunut. tätä palstaa en kuitenkaan enää viitsi lukea, sillä se ei anna minulle mitään.
jatkakaa provoiluanne, minä en sitä enää vaivaudu lukemaan.
olen pettynyt
5
761
Vastaukset
- samaa
mieltä kanssasi!!Itsekkin olen kysynnyt jotain täällä, niin turha odottaakkaan että saisi ns.asiallista vastausta...no tiedämpähän sen että en enää täältä ainakaan kysele mitään...
- PoliceGirl82
Niin mihinkä kysymykseen? Luin tuossa noita juttuja alaspäin eikä tuossa nyt kovin asiatonta tekstiä ollut...
- PoliceGirl82
Mitkä viestit koet provoiksi tällä palstalla? Jos ahdistaa niin laita postia! Viestit, jotka eivät liity dobermanneihin tai ovat tasoltaan heikkoja, poistetaan tai siirretään.
Oletko käynyt dobermanniyhdistyksen palstalla? Itse en siellä viihtynyt kovin kauaa, koska pointtina tuntui olevan se, kellä on paras koira ja kuka syöttää kalleinta ruokaa. Mihin kysymykseen on vastattu asiattomasti? Jos seisot sanojesi takana, niin vastaa edes siihen. - DoberMan
Tuolta löytyy foorumi, jonne kannattaa kirjoitella, jos on jotain kysyttävää. Siellä vastailevat "ammattilaiset" eli dobberinomistajat ei muut.
http://www.kriegerhof-dobermanns.com/forum/index.php- mieltä
Kriegerhoffin dobermanfoorumi(linkki yllä) on mielestäni paras ja vilkkain keskustelupalsta ja siellä kysymyksiin vastailevat todelliset rodun asiantuntiat, pitkänlinjankasvattajat ja harrastajat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398