Reppujakkarat

Osku

Nyt sai omat kokemukset pilkkijakkaroista vahvistusta Erä-lehden 1/2006 testissä: Retken Finland on ihan ylivertanen. Ainakin Timberplussalla on myös netissä http://www.timberplus.fi/tuotteet/51/

7

2781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppujakkara

onpa timberplussalla kallis retken ovh.29,90

• prismasta

Turun Itäharjun Prismasta Finlandin sai hintaan 19,90€! löytyy varmasti muistakin Prismoista.

• Osku
        prismasta kirjoitti:

Turun Itäharjun Prismasta Finlandin sai hintaan 19,90€! löytyy varmasti muistakin Prismoista.

Retken oikea ovh on 49,90 E, tarkistin sen Retken omilta kotisivuilta. Siinä lehdessä oli väärä ovh. Olen itsekin nähnyt Prisman "sisäänvetotarjouksena" joskus 29,90 E, tohon 19,90 E suhtaudun kyllä varauksella, sehän menisi kauppiaallekin jo kympin pakkaselle...

• 29,90
        Osku kirjoitti:

Retken oikea ovh on 49,90 E, tarkistin sen Retken omilta kotisivuilta. Siinä lehdessä oli väärä ovh. Olen itsekin nähnyt Prisman "sisäänvetotarjouksena" joskus 29,90 E, tohon 19,90 E suhtaudun kyllä varauksella, sehän menisi kauppiaallekin jo kympin pakkaselle...

Siis oikea hintahan on 29,90,katso vaikka uusin Erä-lehti.Prismassa vihreä malli 19,90 ja grafiitti 29,90.Itse osti vihreän ja siitä vielä -15% henk.kunta-alennusta,niin aika halvalla lähti.
        Suhtaudu vaikka kuinka varauksella,miksi ihmeessä vedättäisin tälläisellä asialla?senkun käyt Prismassa.Kerronpa toisenkin löydön Prismasta: Sunridgen kellunta haalari ovh 159€,lähti alle kolmenkympin.Tämä löytyi Myllyn Prismasta.
        Etsivä löytää

• Osku
        29,90 kirjoitti:

Siis oikea hintahan on 29,90,katso vaikka uusin Erä-lehti.Prismassa vihreä malli 19,90 ja grafiitti 29,90.Itse osti vihreän ja siitä vielä -15% henk.kunta-alennusta,niin aika halvalla lähti.
        Suhtaudu vaikka kuinka varauksella,miksi ihmeessä vedättäisin tälläisellä asialla?senkun käyt Prismassa.Kerronpa toisenkin löydön Prismasta: Sunridgen kellunta haalari ovh 159€,lähti alle kolmenkympin.Tämä löytyi Myllyn Prismasta.
        Etsivä löytää

Siis johan sanoin, että siinä Erä-lehdessä oli virhe. Oikea ovh on 49,90 €, katso vaikka valmistajan sivut http://www.retki.fi/?sid=30003&tuoteid=56&luokkaid=1
        Ei kaikki ole totta mikä lehdessä painettuna lukee, virheitä tulee heillekin... Ja Suomihan on vapaa maa, kuka tahansa kauppiaskin saa jakaa tuotteita vaikka ilmaiseksi jos vaan haluaa ja takapuoli kestää...

• vahvistettu
        Osku kirjoitti:

Siis johan sanoin, että siinä Erä-lehdessä oli virhe. Oikea ovh on 49,90 €, katso vaikka valmistajan sivut http://www.retki.fi/?sid=30003&tuoteid=56&luokkaid=1
        Ei kaikki ole totta mikä lehdessä painettuna lukee, virheitä tulee heillekin... Ja Suomihan on vapaa maa, kuka tahansa kauppiaskin saa jakaa tuotteita vaikka ilmaiseksi jos vaan haluaa ja takapuoli kestää...

Onkohan tuolla Retki.fi:ssä hintoja päivitetty ties milloin?
        pienellä vaivalla löyty pulju mistä löyty hintaan 39,90€
        http://www.erakontio.fi/tuote.php?tuoteryhma=REPUT JA RINKAT

Ps.Retki Finlandin omistaja 19,90€:lla

• pa uli
        vahvistettu kirjoitti:

Onkohan tuolla Retki.fi:ssä hintoja päivitetty ties milloin?
        pienellä vaivalla löyty pulju mistä löyty hintaan 39,90€
        http://www.erakontio.fi/tuote.php?tuoteryhma=REPUT JA RINKAT

Ps.Retki Finlandin omistaja 19,90€:lla

ei kait se nyt ole kympistä kiinni. Jos se palli on hyvä ja kestää vaikka viisikin vuotta niin ei se päivää päälle paljoa tee.
        jos jakkaran tänään ostaa niin tuskin ensi syksyn jäillä enää muistellaan mitä se mahtoi maksaa. Tosin ja isuin on ihan paska niin joka sentti oli liikaa.
        Itse kyllä hommasin tuon nimenomaisen stuulin ja ihan hyvähän se tuntuu olevan, ainut vika verrattuna perinteiseen konttiinon se, että perse on paljon kylmempi kun tuuli pääsee alapuolelta vislaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      94
      8529
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6565
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6399
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5081
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      60
      3907
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      49
      3401
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3325
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      2992
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2892
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2866
    Aihe