paljonko teil lentää

mällit

Onko normaalia kun mulla ei lennä mällit ku ehkä 0.5cm ja niitä loppujaki saa aina puristella ulos?

Onko tarinat monesta kymmenestä sentistä vain huhuja?

20

8349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaali

      Jos runkkaat todella hitaasti ja "pitkität" sessiota, saattavat mällit lentää kymmeniäkin senttejä. Jos taas teet session todella nopeasti, ei mällit paljon lennä.

      • niiiiiii

        minullakin, yleensä lentää jotaan 10 centin korkeuteen...


      • Tare

        Ehem.. Tuohon sperman lentämiseen on pikku lihas juju jolla saa sen lentään pisemmälle, mutta ei siitä ole juurikaan hyötyä oikeassa yhdynnässä jossa päämäärä on lapsi. Vaginan sisäinen puristus estää jo heti esikättelyssä mällinlentämiskulun.


    • on lennellyt

      mä runkkasin kerran makuulteen ja sain mällättyä itteeni leukaan xD hyi helvetti
      en siis runkannu ylösalaisin vaan ihan normaalisti

    • Hihhi

      Se on normaalia, jos haluat kuitenkin että lentää pidemmälle niin pidä 1-2 viikkoa taukoa.

    • noufeissi

      orgasmissa lihakset supistelevat, se kuinka kovaa siemensyöksy tulee, kuinka pitkälle lentää ym. riippuu siitä kuinka kovaa lihaksesi supistelevat orgasmissa.

      aina ei supistele ollenkaan (todella harvinaista) eli on periaatteessa miehenkin mahdollista kokea laukeaminen ilman mällejä.
      naisella sama juttu, paitsi että nainen ei pahemmin mitään erittele niin sitä ei huomaa (paitsi jos olet esim. naisen sisällä niin varmasti tunnet)

      • kettunen

        mulla on lentäny makuulla ollessa monestikkii päähän tai olkapään yli, mutta yleensä siihen navalle asti


      • Anonyymi
        kettunen kirjoitti:

        mulla on lentäny makuulla ollessa monestikkii päähän tai olkapään yli, mutta yleensä siihen navalle asti

        Navalle? Oma penishän yltää navan yläpuolelle 😂 mutta joo jos runnkua pidättelee vaikka 45min niin varmasti saa sperman lentämään. Mut jos vatkaa 5minuutissa niin sit ei kastu muutakuin varsi ja sormet 😅


    • Arski-Patteri

      Niin että...

    • runkkis

      En nää ku runkkaan mun kurahousujen sisään mut kyllä ne ihan mällissä sisältä aina aamuisin on :-)

    • LUEHAN POIS

      Jos ootte kattonut Scary Movien, niin tiedätte, miten mällin pitää lentää.

      • jos haluu

        Jos olen runkkaamatta viikon ja sitten oikein herkuttelen, niin kyllä puol metrii lentää.
        Jos runkaan muutaman kerran päivässä, niin valuu vain hikisesti sormien välistä.


    • Ckgidyvkck

      Siinä ku kerran runkkasin ikkuna auki nii ovikelloo soitettii ja tyttö ystävä tuli imee mun isoa

















      RUOHONLEIKKURIA !!!

      • Anonyymi

        En olekoskaan mitalla mitannut mut ekakerrallalla tais lentää saunan puoleenväliin ehkä puolitoista metriä, oli tosi voimakas laukeeminen.Myöhemmin tein kyllä pituus ennätys harjotteita, mutta en muista kuinka pitkälle sain lentämään kuiteskin aikapitkälle . Muistan sängyssä vaimon kanssa olin jalkopäässä hän oli jalat koukussa kun pääsi laukeeman silloin siemenneste lensi vaimon selän yli päin säng yn päätyä, siitä hän kysyi mitä nyt tapahtui kun lensi niinpitkälle .


    • Anonyymi

      kyl mulla on lentäny metrin ainakin, kun jätin pari päivää runkkaamatta.

    • Anonyymi

      Vaihtelee ja on ihan normaalia.
      Välillä tosiaan lentää niin hiton kauas ja välillä melkeinpä vain valuu ulos kullin päästä.
      Mun tyttöystävä tykkää runkata mua, niin joskus, kun runkkaa mua sohvalla istuessamme, niin mällit on lentäneet joskus jopa rintakehälleni asti, johonkin rintalastan tietämille. Välillä vaan pursuaa kullista ulos, ekat 2-3 ryöppyä lentää ehkä parin sentin verran.
      Ja sisälle jää aina mälliä, mitä joutuu just "puristelemaan" ulos.

    • Anonyymi

      Mulla ruiskuaa joskus jopa 20 cm.

    • Anonyymi

      Muutamia sennttejä, vähän vaihtelee.
      5-10cm lienee se tavallisin lentomatka, mutta joskus enempikin vain valuu ja joskus tulee taas kovalla paineella ja saattaa lentää juurikin usemmankin kymmenen senttiä.

    • Anonyymi

      Kyllä mulla useimmiten vaimon runkkauksesta lentää toista metriä. Istualtaan sohvalla on monesti vaimon rinnoilla joka istuu vieressä. Siinä hän sitten ihmettelee että "mites se nyt silleen". Takaapäin pakaroille on usein vaimon hiuksilla. Harvemmin jää valumaan käsille mut niitäkin hetkiä on.

    • Anonyymi

      Silloin, kun aloitin masturpoinnin noin kolmentoista ikäisenä siemenneste lensi pitkässäkaaressa tosi pitkälle ja tunne oli myös sen mukainen, en tosin koskaan mitannut miten pitkälle lensi, mutta ihanalta se aina tuntui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe