Onko normaalia kun mulla ei lennä mällit ku ehkä 0.5cm ja niitä loppujaki saa aina puristella ulos?
Onko tarinat monesta kymmenestä sentistä vain huhuja?
paljonko teil lentää
20
9418
Vastaukset
- Normaali
Jos runkkaat todella hitaasti ja "pitkität" sessiota, saattavat mällit lentää kymmeniäkin senttejä. Jos taas teet session todella nopeasti, ei mällit paljon lennä.
- niiiiiii
minullakin, yleensä lentää jotaan 10 centin korkeuteen...
- Tare
Ehem.. Tuohon sperman lentämiseen on pikku lihas juju jolla saa sen lentään pisemmälle, mutta ei siitä ole juurikaan hyötyä oikeassa yhdynnässä jossa päämäärä on lapsi. Vaginan sisäinen puristus estää jo heti esikättelyssä mällinlentämiskulun.
- on lennellyt
mä runkkasin kerran makuulteen ja sain mällättyä itteeni leukaan xD hyi helvetti
en siis runkannu ylösalaisin vaan ihan normaalisti - Hihhi
Se on normaalia, jos haluat kuitenkin että lentää pidemmälle niin pidä 1-2 viikkoa taukoa.
- noufeissi
orgasmissa lihakset supistelevat, se kuinka kovaa siemensyöksy tulee, kuinka pitkälle lentää ym. riippuu siitä kuinka kovaa lihaksesi supistelevat orgasmissa.
aina ei supistele ollenkaan (todella harvinaista) eli on periaatteessa miehenkin mahdollista kokea laukeaminen ilman mällejä.
naisella sama juttu, paitsi että nainen ei pahemmin mitään erittele niin sitä ei huomaa (paitsi jos olet esim. naisen sisällä niin varmasti tunnet)- kettunen
mulla on lentäny makuulla ollessa monestikkii päähän tai olkapään yli, mutta yleensä siihen navalle asti
- Anonyymi
kettunen kirjoitti:
mulla on lentäny makuulla ollessa monestikkii päähän tai olkapään yli, mutta yleensä siihen navalle asti
Navalle? Oma penishän yltää navan yläpuolelle 😂 mutta joo jos runnkua pidättelee vaikka 45min niin varmasti saa sperman lentämään. Mut jos vatkaa 5minuutissa niin sit ei kastu muutakuin varsi ja sormet 😅
- Arski-Patteri
Niin että...
- runkkis
En nää ku runkkaan mun kurahousujen sisään mut kyllä ne ihan mällissä sisältä aina aamuisin on :-)
- LUEHAN POIS
Jos ootte kattonut Scary Movien, niin tiedätte, miten mällin pitää lentää.
- jos haluu
Jos olen runkkaamatta viikon ja sitten oikein herkuttelen, niin kyllä puol metrii lentää.
Jos runkaan muutaman kerran päivässä, niin valuu vain hikisesti sormien välistä.
- Ckgidyvkck
Siinä ku kerran runkkasin ikkuna auki nii ovikelloo soitettii ja tyttö ystävä tuli imee mun isoa
RUOHONLEIKKURIA !!!- Anonyymi
En olekoskaan mitalla mitannut mut ekakerrallalla tais lentää saunan puoleenväliin ehkä puolitoista metriä, oli tosi voimakas laukeeminen.Myöhemmin tein kyllä pituus ennätys harjotteita, mutta en muista kuinka pitkälle sain lentämään kuiteskin aikapitkälle . Muistan sängyssä vaimon kanssa olin jalkopäässä hän oli jalat koukussa kun pääsi laukeeman silloin siemenneste lensi vaimon selän yli päin säng yn päätyä, siitä hän kysyi mitä nyt tapahtui kun lensi niinpitkälle .
- Anonyymi
kyl mulla on lentäny metrin ainakin, kun jätin pari päivää runkkaamatta.
- Anonyymi
Vaihtelee ja on ihan normaalia.
Välillä tosiaan lentää niin hiton kauas ja välillä melkeinpä vain valuu ulos kullin päästä.
Mun tyttöystävä tykkää runkata mua, niin joskus, kun runkkaa mua sohvalla istuessamme, niin mällit on lentäneet joskus jopa rintakehälleni asti, johonkin rintalastan tietämille. Välillä vaan pursuaa kullista ulos, ekat 2-3 ryöppyä lentää ehkä parin sentin verran.
Ja sisälle jää aina mälliä, mitä joutuu just "puristelemaan" ulos. - Anonyymi
Mulla ruiskuaa joskus jopa 20 cm.
- Anonyymi
Muutamia sennttejä, vähän vaihtelee.
5-10cm lienee se tavallisin lentomatka, mutta joskus enempikin vain valuu ja joskus tulee taas kovalla paineella ja saattaa lentää juurikin usemmankin kymmenen senttiä. - Anonyymi
Kyllä mulla useimmiten vaimon runkkauksesta lentää toista metriä. Istualtaan sohvalla on monesti vaimon rinnoilla joka istuu vieressä. Siinä hän sitten ihmettelee että "mites se nyt silleen". Takaapäin pakaroille on usein vaimon hiuksilla. Harvemmin jää valumaan käsille mut niitäkin hetkiä on.
- Anonyymi
Silloin, kun aloitin masturpoinnin noin kolmentoista ikäisenä siemenneste lensi pitkässäkaaressa tosi pitkälle ja tunne oli myös sen mukainen, en tosin koskaan mitannut miten pitkälle lensi, mutta ihanalta se aina tuntui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1394386Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3422209Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071810
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561777Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571469Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4861355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441326