Ei ihan oikea palsta, mutta...

dinah

Mitä ihmettä voin häävieraana laittaa päälle. Kun ei saa olla mustaa eikä valkoista ja talvikin kun ikävästi on. Kaikki juhlakoltut on enempi kesäisiä, tai sitten mustia. Joulu ja uusi vuosi rahatkin vieneet eli ei olisi varaa investoida vaatteisiin? jätänkö siis mieluummin häihin menemättä kun pukeutuneena sopimattomasti?

6

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tss

Laita musta mekko ja jokin värikäs huivi tai jakku tms. sen kanssa tai ihan musta mekko ja värikkäät kengät laukkukin on mielestäni ok, nykyisin ei olla ihan niin tarkkoja. Meilläkin oli useampi vieras mustissa, eikä siitä mitään hautajaistunnelmaa tullut saati että olisin ollut loukkaantunut heidän pukeutumisestaan.

• Anni

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

• täysmustissa
        Anni kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

kesähäissä
        jos joku loukkaantui niin voivoi. Kyllä pitää sekin ymmärtää, että kaikilla ei ole varaa kuteisiin. Musta on tyylikäs, eikä mikään hautajaisasu. Jos on esim. musta nahkajakku tms. niin ei se tuo hautajaistunnelmaa mielestäni. Musta käy juhlaan kuin juhlaan, valkoinen ei.

• dinah

Kiitos asiallisista vastauksista. Helpotti kummasti mieltä!

• JEEE

LAITA PÄÄLLE JOKU SEXI ASU!!!
      TAI MEE ALASTI...

• klassista

ítse olin vuosi sitten talvihäissä myös ja ostin mustan jakkupuvun (takin ja housut, ei hametta) ja alle mustan pitsitopin. kyllä olen niin monesti käyttänyt ko. kledjuja sen jälkeenkin. jakkuasu on ajaton, tyylikäs...
      toivottavasti löydät jotain kivaa!
      ihania häitä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1713
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1113
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1087
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      801
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe