Ei ihan oikea palsta, mutta...

dinah

Mitä ihmettä voin häävieraana laittaa päälle. Kun ei saa olla mustaa eikä valkoista ja talvikin kun ikävästi on. Kaikki juhlakoltut on enempi kesäisiä, tai sitten mustia. Joulu ja uusi vuosi rahatkin vieneet eli ei olisi varaa investoida vaatteisiin? jätänkö siis mieluummin häihin menemättä kun pukeutuneena sopimattomasti?

6

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tss

Laita musta mekko ja jokin värikäs huivi tai jakku tms. sen kanssa tai ihan musta mekko ja värikkäät kengät laukkukin on mielestäni ok, nykyisin ei olla ihan niin tarkkoja. Meilläkin oli useampi vieras mustissa, eikä siitä mitään hautajaistunnelmaa tullut saati että olisin ollut loukkaantunut heidän pukeutumisestaan.

• Anni

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

• täysmustissa
        Anni kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

kesähäissä
        jos joku loukkaantui niin voivoi. Kyllä pitää sekin ymmärtää, että kaikilla ei ole varaa kuteisiin. Musta on tyylikäs, eikä mikään hautajaisasu. Jos on esim. musta nahkajakku tms. niin ei se tuo hautajaistunnelmaa mielestäni. Musta käy juhlaan kuin juhlaan, valkoinen ei.

• dinah

Kiitos asiallisista vastauksista. Helpotti kummasti mieltä!

• JEEE

LAITA PÄÄLLE JOKU SEXI ASU!!!
      TAI MEE ALASTI...

• klassista

ítse olin vuosi sitten talvihäissä myös ja ostin mustan jakkupuvun (takin ja housut, ei hametta) ja alle mustan pitsitopin. kyllä olen niin monesti käyttänyt ko. kledjuja sen jälkeenkin. jakkuasu on ajaton, tyylikäs...
      toivottavasti löydät jotain kivaa!
      ihania häitä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe