Mitä ihmettä voin häävieraana laittaa päälle. Kun ei saa olla mustaa eikä valkoista ja talvikin kun ikävästi on. Kaikki juhlakoltut on enempi kesäisiä, tai sitten mustia. Joulu ja uusi vuosi rahatkin vieneet eli ei olisi varaa investoida vaatteisiin? jätänkö siis mieluummin häihin menemättä kun pukeutuneena sopimattomasti?
Ei ihan oikea palsta, mutta...
6
1497
Vastaukset
- tss
Laita musta mekko ja jokin värikäs huivi tai jakku tms. sen kanssa tai ihan musta mekko ja värikkäät kengät laukkukin on mielestäni ok, nykyisin ei olla ihan niin tarkkoja. Meilläkin oli useampi vieras mustissa, eikä siitä mitään hautajaistunnelmaa tullut saati että olisin ollut loukkaantunut heidän pukeutumisestaan.
- Anni
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.
- täysmustissa
Anni kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.
kesähäissä
jos joku loukkaantui niin voivoi. Kyllä pitää sekin ymmärtää, että kaikilla ei ole varaa kuteisiin. Musta on tyylikäs, eikä mikään hautajaisasu. Jos on esim. musta nahkajakku tms. niin ei se tuo hautajaistunnelmaa mielestäni. Musta käy juhlaan kuin juhlaan, valkoinen ei.
- dinah
Kiitos asiallisista vastauksista. Helpotti kummasti mieltä!
- JEEE
LAITA PÄÄLLE JOKU SEXI ASU!!!
TAI MEE ALASTI... - klassista
ítse olin vuosi sitten talvihäissä myös ja ostin mustan jakkupuvun (takin ja housut, ei hametta) ja alle mustan pitsitopin. kyllä olen niin monesti käyttänyt ko. kledjuja sen jälkeenkin. jakkuasu on ajaton, tyylikäs...
toivottavasti löydät jotain kivaa!
ihania häitä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1392383Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n712299Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi671976EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt791670- 1071552
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021508Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191401Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321264Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811144