Ei ihan oikea palsta, mutta...

dinah

Mitä ihmettä voin häävieraana laittaa päälle. Kun ei saa olla mustaa eikä valkoista ja talvikin kun ikävästi on. Kaikki juhlakoltut on enempi kesäisiä, tai sitten mustia. Joulu ja uusi vuosi rahatkin vieneet eli ei olisi varaa investoida vaatteisiin? jätänkö siis mieluummin häihin menemättä kun pukeutuneena sopimattomasti?

6

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tss

Laita musta mekko ja jokin värikäs huivi tai jakku tms. sen kanssa tai ihan musta mekko ja värikkäät kengät laukkukin on mielestäni ok, nykyisin ei olla ihan niin tarkkoja. Meilläkin oli useampi vieras mustissa, eikä siitä mitään hautajaistunnelmaa tullut saati että olisin ollut loukkaantunut heidän pukeutumisestaan.

• Anni

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

• täysmustissa
        Anni kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

kesähäissä
        jos joku loukkaantui niin voivoi. Kyllä pitää sekin ymmärtää, että kaikilla ei ole varaa kuteisiin. Musta on tyylikäs, eikä mikään hautajaisasu. Jos on esim. musta nahkajakku tms. niin ei se tuo hautajaistunnelmaa mielestäni. Musta käy juhlaan kuin juhlaan, valkoinen ei.

• dinah

Kiitos asiallisista vastauksista. Helpotti kummasti mieltä!

• JEEE

LAITA PÄÄLLE JOKU SEXI ASU!!!
      TAI MEE ALASTI...

• klassista

ítse olin vuosi sitten talvihäissä myös ja ostin mustan jakkupuvun (takin ja housut, ei hametta) ja alle mustan pitsitopin. kyllä olen niin monesti käyttänyt ko. kledjuja sen jälkeenkin. jakkuasu on ajaton, tyylikäs...
      toivottavasti löydät jotain kivaa!
      ihania häitä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      139
      2383
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      71
      2299
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      67
      1976
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      79
      1670
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      107
      1552
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1508
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1401
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1264
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe