Mitä ihmettä voin häävieraana laittaa päälle. Kun ei saa olla mustaa eikä valkoista ja talvikin kun ikävästi on. Kaikki juhlakoltut on enempi kesäisiä, tai sitten mustia. Joulu ja uusi vuosi rahatkin vieneet eli ei olisi varaa investoida vaatteisiin? jätänkö siis mieluummin häihin menemättä kun pukeutuneena sopimattomasti?
Ei ihan oikea palsta, mutta...
6
1454
Vastaukset
- tss
Laita musta mekko ja jokin värikäs huivi tai jakku tms. sen kanssa tai ihan musta mekko ja värikkäät kengät laukkukin on mielestäni ok, nykyisin ei olla ihan niin tarkkoja. Meilläkin oli useampi vieras mustissa, eikä siitä mitään hautajaistunnelmaa tullut saati että olisin ollut loukkaantunut heidän pukeutumisestaan.
- Anni
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.
- täysmustissa
Anni kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa. Kyllä mustaakin voi ihan hyvin käyttää juhlassa kuin juhlassa. Itsekin olen kaikissa juhlissa aina mustissa eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.
kesähäissä
jos joku loukkaantui niin voivoi. Kyllä pitää sekin ymmärtää, että kaikilla ei ole varaa kuteisiin. Musta on tyylikäs, eikä mikään hautajaisasu. Jos on esim. musta nahkajakku tms. niin ei se tuo hautajaistunnelmaa mielestäni. Musta käy juhlaan kuin juhlaan, valkoinen ei.
- dinah
Kiitos asiallisista vastauksista. Helpotti kummasti mieltä!
- JEEE
LAITA PÄÄLLE JOKU SEXI ASU!!!
TAI MEE ALASTI... - klassista
ítse olin vuosi sitten talvihäissä myös ja ostin mustan jakkupuvun (takin ja housut, ei hametta) ja alle mustan pitsitopin. kyllä olen niin monesti käyttänyt ko. kledjuja sen jälkeenkin. jakkuasu on ajaton, tyylikäs...
toivottavasti löydät jotain kivaa!
ihania häitä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028