Tein semmoisen erehdyksen että klikkasin hiiren oikealla painikkeella kuvan päällä ja valitsin estä kuvat osoitteesta se ja se.
Voiko jollain tavalla saada kuvat taas näkyviin?
Tässä ubuntun firefox 1.0,7 näyttää olevan erillainen kuin windowsin firefox 1.0,7.
Kiitos.
Firefox kysymys.
9
564
Vastaukset
- ninetymice2
No mul ei ole ollu kuin harmia koko firefoxin kans
Ittelläni vastaava debian versio ja kaatuilee kuin juoppo.
Yritin sf päivityksellä ja parannus oli aika heikko.
Sit viskasin koko foxin mäkeen ja rupesin käyttää gnomen epiphanyy ja aitoo mozillaa. nyt ongelmat on tiessään.
En tiedä mistä firefoxyn ongelmat johtuu, mut se vaan ei ainakaan mulla ole osoittanut vakavuuttaan.- minä
Itse asensin Debianiin Firefoxin AutoPackage-paketoituna eikä ainakaan noi ole kertaakaan kaatunut. Ensin oli asennettuna 1.0.7, nyt 1.5. AutoPackagena siksi, että sitäkautta saa nopeammin uudemman Firefoxin kuin Debianin paketinhallinnan kautta. Toki uusimman Firefox 1.5:n voi hakea myös suoraan Mozillan sivuilta tai Debian paketoituna joukosta epävirallisia Debian repositoryja. itse ehdin kuitenkin hakea tuon AutoPackagena ennenkuin löysin sen epävirallisten repositoryjen kautta, ehkä joskus vaihdan vielä.
- snooze
minä kirjoitti:
Itse asensin Debianiin Firefoxin AutoPackage-paketoituna eikä ainakaan noi ole kertaakaan kaatunut. Ensin oli asennettuna 1.0.7, nyt 1.5. AutoPackagena siksi, että sitäkautta saa nopeammin uudemman Firefoxin kuin Debianin paketinhallinnan kautta. Toki uusimman Firefox 1.5:n voi hakea myös suoraan Mozillan sivuilta tai Debian paketoituna joukosta epävirallisia Debian repositoryja. itse ehdin kuitenkin hakea tuon AutoPackagena ennenkuin löysin sen epävirallisten repositoryjen kautta, ehkä joskus vaihdan vielä.
joku, miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?
- mahdollisuus
snooze kirjoitti:
joku, miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?
"miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?"
Päivityksiä tulee ohjelmiin. Osa on pieniä korjauksia, jotkut taas merkittäviä bugi-korjauksia tai jopa tietoturvaan liittyviä, välttämättömiä päivityksiä.
Nykyisin päivittäminen on niin vaivatonta, ettei se juuri ketään estä noutamasta uusinta uutta.
Mikään pakkohan ei kenenkään ole uusia versioita ohjelmista noutaa - kunhan huolehtii kuitenkin nimenomaan tietoturvapäivityksistä. - snooze
mahdollisuus kirjoitti:
"miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?"
Päivityksiä tulee ohjelmiin. Osa on pieniä korjauksia, jotkut taas merkittäviä bugi-korjauksia tai jopa tietoturvaan liittyviä, välttämättömiä päivityksiä.
Nykyisin päivittäminen on niin vaivatonta, ettei se juuri ketään estä noutamasta uusinta uutta.
Mikään pakkohan ei kenenkään ole uusia versioita ohjelmista noutaa - kunhan huolehtii kuitenkin nimenomaan tietoturvapäivityksistä.eikös ne tietoturva päivitykset tule ihan normaalin päiviyksen mukana? Siis selaimen (esim.firefoxin) versio säilyy ennallaan mutta virheet paikataan (esim.debian) jos en nyt sitte ole ihan väärin käsittäny.
Edit/Preferences/Web Features/Exceptions/Remove ..
- linux noviisi.
Kiitos avusta.
- miksuh.
Linuxin Firefox eroaa Windows versiosta lähinnä siinä, että Linuxissa asetusikkuna löytyy Edit menusta, Windows versiossa se on muistaakseni nykyään Tools-menussa.
- linux noviisi.
No, sieltähän ne tosiaan löytyivät, en lainkaan älynnyt sieltä katsoa.
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673