Firefox kysymys.

linux noviisi.

Tein semmoisen erehdyksen että klikkasin hiiren oikealla painikkeella kuvan päällä ja valitsin estä kuvat osoitteesta se ja se.

Voiko jollain tavalla saada kuvat taas näkyviin?

Tässä ubuntun firefox 1.0,7 näyttää olevan erillainen kuin windowsin firefox 1.0,7.

Kiitos.

9

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninetymice2

      No mul ei ole ollu kuin harmia koko firefoxin kans
      Ittelläni vastaava debian versio ja kaatuilee kuin juoppo.
      Yritin sf päivityksellä ja parannus oli aika heikko.
      Sit viskasin koko foxin mäkeen ja rupesin käyttää gnomen epiphanyy ja aitoo mozillaa. nyt ongelmat on tiessään.
      En tiedä mistä firefoxyn ongelmat johtuu, mut se vaan ei ainakaan mulla ole osoittanut vakavuuttaan.

      • minä

        Itse asensin Debianiin Firefoxin AutoPackage-paketoituna eikä ainakaan noi ole kertaakaan kaatunut. Ensin oli asennettuna 1.0.7, nyt 1.5. AutoPackagena siksi, että sitäkautta saa nopeammin uudemman Firefoxin kuin Debianin paketinhallinnan kautta. Toki uusimman Firefox 1.5:n voi hakea myös suoraan Mozillan sivuilta tai Debian paketoituna joukosta epävirallisia Debian repositoryja. itse ehdin kuitenkin hakea tuon AutoPackagena ennenkuin löysin sen epävirallisten repositoryjen kautta, ehkä joskus vaihdan vielä.


      • snooze
        minä kirjoitti:

        Itse asensin Debianiin Firefoxin AutoPackage-paketoituna eikä ainakaan noi ole kertaakaan kaatunut. Ensin oli asennettuna 1.0.7, nyt 1.5. AutoPackagena siksi, että sitäkautta saa nopeammin uudemman Firefoxin kuin Debianin paketinhallinnan kautta. Toki uusimman Firefox 1.5:n voi hakea myös suoraan Mozillan sivuilta tai Debian paketoituna joukosta epävirallisia Debian repositoryja. itse ehdin kuitenkin hakea tuon AutoPackagena ennenkuin löysin sen epävirallisten repositoryjen kautta, ehkä joskus vaihdan vielä.

        joku, miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?


      • mahdollisuus
        snooze kirjoitti:

        joku, miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?

        "miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?"

        Päivityksiä tulee ohjelmiin. Osa on pieniä korjauksia, jotkut taas merkittäviä bugi-korjauksia tai jopa tietoturvaan liittyviä, välttämättömiä päivityksiä.

        Nykyisin päivittäminen on niin vaivatonta, ettei se juuri ketään estä noutamasta uusinta uutta.
        Mikään pakkohan ei kenenkään ole uusia versioita ohjelmista noutaa - kunhan huolehtii kuitenkin nimenomaan tietoturvapäivityksistä.


      • snooze
        mahdollisuus kirjoitti:

        "miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?"

        Päivityksiä tulee ohjelmiin. Osa on pieniä korjauksia, jotkut taas merkittäviä bugi-korjauksia tai jopa tietoturvaan liittyviä, välttämättömiä päivityksiä.

        Nykyisin päivittäminen on niin vaivatonta, ettei se juuri ketään estä noutamasta uusinta uutta.
        Mikään pakkohan ei kenenkään ole uusia versioita ohjelmista noutaa - kunhan huolehtii kuitenkin nimenomaan tietoturvapäivityksistä.

        eikös ne tietoturva päivitykset tule ihan normaalin päiviyksen mukana? Siis selaimen (esim.firefoxin) versio säilyy ennallaan mutta virheet paikataan (esim.debian) jos en nyt sitte ole ihan väärin käsittäny.


    • Edit/Preferences/Web Features/Exceptions/Remove ..

      • linux noviisi.

        Kiitos avusta.


    • miksuh.

      Linuxin Firefox eroaa Windows versiosta lähinnä siinä, että Linuxissa asetusikkuna löytyy Edit menusta, Windows versiossa se on muistaakseni nykyään Tools-menussa.

      • linux noviisi.

        No, sieltähän ne tosiaan löytyivät, en lainkaan älynnyt sieltä katsoa.

        Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe