Firefox kysymys.

linux noviisi.

Tein semmoisen erehdyksen että klikkasin hiiren oikealla painikkeella kuvan päällä ja valitsin estä kuvat osoitteesta se ja se.

Voiko jollain tavalla saada kuvat taas näkyviin?

Tässä ubuntun firefox 1.0,7 näyttää olevan erillainen kuin windowsin firefox 1.0,7.

Kiitos.

9

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninetymice2

      No mul ei ole ollu kuin harmia koko firefoxin kans
      Ittelläni vastaava debian versio ja kaatuilee kuin juoppo.
      Yritin sf päivityksellä ja parannus oli aika heikko.
      Sit viskasin koko foxin mäkeen ja rupesin käyttää gnomen epiphanyy ja aitoo mozillaa. nyt ongelmat on tiessään.
      En tiedä mistä firefoxyn ongelmat johtuu, mut se vaan ei ainakaan mulla ole osoittanut vakavuuttaan.

      • minä

        Itse asensin Debianiin Firefoxin AutoPackage-paketoituna eikä ainakaan noi ole kertaakaan kaatunut. Ensin oli asennettuna 1.0.7, nyt 1.5. AutoPackagena siksi, että sitäkautta saa nopeammin uudemman Firefoxin kuin Debianin paketinhallinnan kautta. Toki uusimman Firefox 1.5:n voi hakea myös suoraan Mozillan sivuilta tai Debian paketoituna joukosta epävirallisia Debian repositoryja. itse ehdin kuitenkin hakea tuon AutoPackagena ennenkuin löysin sen epävirallisten repositoryjen kautta, ehkä joskus vaihdan vielä.


      • snooze
        minä kirjoitti:

        Itse asensin Debianiin Firefoxin AutoPackage-paketoituna eikä ainakaan noi ole kertaakaan kaatunut. Ensin oli asennettuna 1.0.7, nyt 1.5. AutoPackagena siksi, että sitäkautta saa nopeammin uudemman Firefoxin kuin Debianin paketinhallinnan kautta. Toki uusimman Firefox 1.5:n voi hakea myös suoraan Mozillan sivuilta tai Debian paketoituna joukosta epävirallisia Debian repositoryja. itse ehdin kuitenkin hakea tuon AutoPackagena ennenkuin löysin sen epävirallisten repositoryjen kautta, ehkä joskus vaihdan vielä.

        joku, miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?


      • mahdollisuus
        snooze kirjoitti:

        joku, miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?

        "miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?"

        Päivityksiä tulee ohjelmiin. Osa on pieniä korjauksia, jotkut taas merkittäviä bugi-korjauksia tai jopa tietoturvaan liittyviä, välttämättömiä päivityksiä.

        Nykyisin päivittäminen on niin vaivatonta, ettei se juuri ketään estä noutamasta uusinta uutta.
        Mikään pakkohan ei kenenkään ole uusia versioita ohjelmista noutaa - kunhan huolehtii kuitenkin nimenomaan tietoturvapäivityksistä.


      • snooze
        mahdollisuus kirjoitti:

        "miks pitää aina olla uusin versio joka hemmetin ohjelmasta?"

        Päivityksiä tulee ohjelmiin. Osa on pieniä korjauksia, jotkut taas merkittäviä bugi-korjauksia tai jopa tietoturvaan liittyviä, välttämättömiä päivityksiä.

        Nykyisin päivittäminen on niin vaivatonta, ettei se juuri ketään estä noutamasta uusinta uutta.
        Mikään pakkohan ei kenenkään ole uusia versioita ohjelmista noutaa - kunhan huolehtii kuitenkin nimenomaan tietoturvapäivityksistä.

        eikös ne tietoturva päivitykset tule ihan normaalin päiviyksen mukana? Siis selaimen (esim.firefoxin) versio säilyy ennallaan mutta virheet paikataan (esim.debian) jos en nyt sitte ole ihan väärin käsittäny.


    • Edit/Preferences/Web Features/Exceptions/Remove ..

      • linux noviisi.

        Kiitos avusta.


    • miksuh.

      Linuxin Firefox eroaa Windows versiosta lähinnä siinä, että Linuxissa asetusikkuna löytyy Edit menusta, Windows versiossa se on muistaakseni nykyään Tools-menussa.

      • linux noviisi.

        No, sieltähän ne tosiaan löytyivät, en lainkaan älynnyt sieltä katsoa.

        Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe