mikä on tilanne suksen laitossa milloin karhunkieltä on suositeltavaa käyttää???
karhunkieli
4
1544
Vastaukset
- lipasten
Itse käytän aina kun lähden tekemään uutta voitelua. Muutama veto niin lähtee sekä p..kaa että voidetta... sen lisäksi tietty pronssiharjalla ja liinalla puhtaaksi. Eli vastaus: puhdistettaessa suksea uutta voitelua varten.
- asd
karhunkieli tuli tänään tutuksi kun tuli iskän kanssa pohjustettu kolme pari suksia, aikaakin meni joku 3h ja molemmat tekivät melkein koko ajan töitä. voidetta pohjaan, siklaus, vähän harjausta, karhunkieltä ja homma alusta. vähän muutakin.
- rasvamestari
Terve! Kun lähdet uutta suksea pohjustamaan sipaise kärjestä kantaan 30-40krt karhunkielellä.
Katkeaa "karvat" pohjasta.
Sitten vaan parkun imeytystä.Toki aina voiteluiden välilläkin.Itse avaan rosteri harjalla
kuvion auki aina ennen suksen pohjustamista.Suksi hyrisee tyytyväisyyttään.- pystyyn
Eikö kannattaisi ensin laittaa parkkua pohjaan että saan karvat/nukan nousemaan ns. pystyyn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927