Kysymys käy varmaan otsikosta jo tarpeeksi hyvin ilmi.. :)
Kun fs nordicilta imuroi vaikkapa avron (blue1) ohjauspaneelin nii miten se liitetään sitten siih...
4
280
Vastaukset
http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=48 olisikohan tuosta jotain apua :)
- Lentosimu
nii ja tos ohjees lukee että Navigoi sen koneen PANEL -alahakemistoon, jossa haluat käyttää tätä paneelia (esim. C:\FS2004\AIRCRAFT\A320FIN\PANEL\) ja avaa sieltä löytyvä PANEL.CFG niin mitä tarkottaa navigointi ja miten se tehää? :)
- Allinavigaattori
Hahah, et ole tainnut olla tietokoneiden kanssa kovin kauaa tekemisissä tai sitten tuo on provo :P
- Allinavigator
Allinavigaattori kirjoitti:
Hahah, et ole tainnut olla tietokoneiden kanssa kovin kauaa tekemisissä tai sitten tuo on provo :P
Ohops, jäi vahingossa vastaamatta että se navigointi tarkoittaa vain sitä että klikkailet windowsissa sinne kyseiseen panel kansioon ja etsit sieltä kansiosta sen panl.cfg tiedoston. Tuo panel kansio siis löytyy fs9/aircraft kansion, avro-lentokone (en muista tarkkaa nimeä) kansion sisältä.
Ei se sen kummempaa siis tarkoita, eli ei tarvitse etsiä kompassia, karttoja tai gps:iä mistään että voisi "navigoida" windowsissa. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247