Kysymys käy varmaan otsikosta jo tarpeeksi hyvin ilmi.. :)
Kun fs nordicilta imuroi vaikkapa avron (blue1) ohjauspaneelin nii miten se liitetään sitten siih...
4
275
Vastaukset
http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=48 olisikohan tuosta jotain apua :)
- Lentosimu
nii ja tos ohjees lukee että Navigoi sen koneen PANEL -alahakemistoon, jossa haluat käyttää tätä paneelia (esim. C:\FS2004\AIRCRAFT\A320FIN\PANEL\) ja avaa sieltä löytyvä PANEL.CFG niin mitä tarkottaa navigointi ja miten se tehää? :)
- Allinavigaattori
Hahah, et ole tainnut olla tietokoneiden kanssa kovin kauaa tekemisissä tai sitten tuo on provo :P
- Allinavigator
Allinavigaattori kirjoitti:
Hahah, et ole tainnut olla tietokoneiden kanssa kovin kauaa tekemisissä tai sitten tuo on provo :P
Ohops, jäi vahingossa vastaamatta että se navigointi tarkoittaa vain sitä että klikkailet windowsissa sinne kyseiseen panel kansioon ja etsit sieltä kansiosta sen panl.cfg tiedoston. Tuo panel kansio siis löytyy fs9/aircraft kansion, avro-lentokone (en muista tarkkaa nimeä) kansion sisältä.
Ei se sen kummempaa siis tarkoita, eli ei tarvitse etsiä kompassia, karttoja tai gps:iä mistään että voisi "navigoida" windowsissa. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988