Kysymys käy varmaan otsikosta jo tarpeeksi hyvin ilmi.. :)
Kun fs nordicilta imuroi vaikkapa avron (blue1) ohjauspaneelin nii miten se liitetään sitten siih...
4
293
Vastaukset
http://www.fsnordic.net/article/article_view.php?ID=48 olisikohan tuosta jotain apua :)
- Lentosimu
nii ja tos ohjees lukee että Navigoi sen koneen PANEL -alahakemistoon, jossa haluat käyttää tätä paneelia (esim. C:\FS2004\AIRCRAFT\A320FIN\PANEL\) ja avaa sieltä löytyvä PANEL.CFG niin mitä tarkottaa navigointi ja miten se tehää? :)
- Allinavigaattori
Hahah, et ole tainnut olla tietokoneiden kanssa kovin kauaa tekemisissä tai sitten tuo on provo :P
- Allinavigator
Allinavigaattori kirjoitti:
Hahah, et ole tainnut olla tietokoneiden kanssa kovin kauaa tekemisissä tai sitten tuo on provo :P
Ohops, jäi vahingossa vastaamatta että se navigointi tarkoittaa vain sitä että klikkailet windowsissa sinne kyseiseen panel kansioon ja etsit sieltä kansiosta sen panl.cfg tiedoston. Tuo panel kansio siis löytyy fs9/aircraft kansion, avro-lentokone (en muista tarkkaa nimeä) kansion sisältä.
Ei se sen kummempaa siis tarkoita, eli ei tarvitse etsiä kompassia, karttoja tai gps:iä mistään että voisi "navigoida" windowsissa. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437