Ilkeitä opettajia

Minä vaan

Hei! Haluaisin kysellä kokemuksianne opettajista jotka ovat kiusanneet, loukannet tai jotenkin kohdelleet teitä/lapsianne epäoikeudenmukaisesti. Itse opiskelen opettajaksi ja olen harmikseni huomannut koulutuksessa (suurin osa valmistuneita opettajia) kuinka opettajat puhuvat peetä oppilaista, haukkuva, vähättelevät ja nauravat selän takana. Kerskuvat millaisa kommenteja ovat uskaltaneet laukoa oppilaillen päin naama ynm... Olen myös huomannut että minut suljetaan ryhmän ulkopuolelle koska en ole heidän kanssaan samaa mieltä... He kohtelevat minua kuin idioottia ja voivottelevat uravalintaani.. Olen ollut töissä jo 4 vuotta (tätä he eivät tiedä).

Antaapas kuulua kokemuksia...

19

5080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lehtori

      Jotkut oppilaat ja vanhemmat pitävät kiusaamisena normaalia kurinpitoa. Opettaja muuttuu ilkeäksi, kun hän ei lähde mukaan oppilaiden flirttailuihin ja paskanjauhamisiin. Opettaja on kiusaaja, kun hän tuskastuu, kun joku oppilas ei kolmannellakaan kerralla kuuntele, mitä pitää tehdä. Opettajien kommentit oppilaista ei ole puoleksikaan niin pahoja kuin oppilaiden ja vanhempien kommentit opettajista ja vanhempien kommentit vielä oppilaiden kuullen.

      Olikohan alkuperäinen kirjoitus joku provontapainen? Kyllä opettajille aina arvostelijoita löytyy.

    • outoa

      Hämää vain tuo, "opiskelen opettajaksi" mutta kuitenkin että olet työelämässä ollut jo 4 vuotta ja työporukka sulkee sinut ulkopuolelle?

      Taisi provoilijalla mennä senat sakasin ;)


      Minä opiskelen luokanopettajaksi, ja minulla on ollut pari todella hirveää opettajaa, mutta muutama myös aivan huippuihanaa, ja keskivertoja paljon.

      Minä pidän huolen että juuri minusta tulee sellainen hyvä opettaja.

      Jos kirjoituksesi on totta, saanko udella minkä ikäisiä nämä haukkujaopettajat ovat?
      Työelämässä on vielä näitä jotka eivät ole maistereita vaan valmistuneet ennen 70-lukua opettajakorkeakoulusta, jolloin heidän koulutuksensa ei luonnollisesti ole yhtä laadukas kuin nykyään.

      Kyllä kaikki nuoret opettajat jotka minä tunnen ovat erittäin sydämellisiä ja innostuneita - ja se näkyy oppilaistakin.

    • epätoivoa ala-asteella

      Oma kokemukseni ekaluokan opettajasta traumatisoi kolulunkäyntiä pitkälti koko peruskoulun ajan.

      Olin hyvin hiljainen oppilas ja opettaja otti minut silmätikukseen. Hän päti ja nauratti muuta luokkaa kustannuksellani. Minulle tuli hirveitä pelkotiloja ja lintsasin koulusta aina kuin mahdollista. Koko ala-aste meni pelon vallassa. Yläaste sujui heikosti kun ei ollut juuri mitään ala-asteella oppinut. Kuuluin siihen "kovisjengiin" vaikken mikään perinteinen kovis ollutkaan.

      Keski-asteella sain opettajikseni maanläheisiä ja vilpttömästi auttamishaluisia opettajia.
      Preppasin taitojani ja nostin arvosanoja, sain töitä, perustin yrityksen ja nyt olen kaikin puolin tyytyväinen elämääni.

      Sittemmin kuulin että kyseisellä ekaluokan opettajalla oli aviokriisi kiusaamiseni aikoihin. Olisi hakeutunut hoitoon eikä purkanut pahaa oloaan minuun. (en muista oliko muita uhreja,oli omassa elämässä tarpeeksi tekemistä).

      En ole sellaista tyyppiä joka käyttää tälläisiä kokemuksia koko ikänsä syynä epäonnistumisiinsa mutta (vieläkin) herkkänahkaisempi olisi saattanut ajautua vaikka kuinka huonoille poluille tai dramaattisiin ratkaisuihin.

      • minä vaan

        ... käämi paloi heti kun tuli kommenttia "opettajien käytöksestä". Mitä sitte jos vasta opiskelen??? SE on täysin mahdollista ja olen toiminut opettajan jo 4 vuotta. Tämä ei ollut mikään provo vaan aivan oikea kysymys!!!! Enkä kysynyt opettajien mielipidettä vaan oppilaiden!!! Tottakai molemmilla on oma käsitys asioista... Tietenkin on vanhempia jotka vetävät herneet nenään joka asiasta niin on myös opettajia. En puhun "normaalista" kurinpidosta vaan samanlaisista kokemuksista joita (epätoivoa ala-asteella) mainitsi.


      • Juulis
        minä vaan kirjoitti:

        ... käämi paloi heti kun tuli kommenttia "opettajien käytöksestä". Mitä sitte jos vasta opiskelen??? SE on täysin mahdollista ja olen toiminut opettajan jo 4 vuotta. Tämä ei ollut mikään provo vaan aivan oikea kysymys!!!! Enkä kysynyt opettajien mielipidettä vaan oppilaiden!!! Tottakai molemmilla on oma käsitys asioista... Tietenkin on vanhempia jotka vetävät herneet nenään joka asiasta niin on myös opettajia. En puhun "normaalista" kurinpidosta vaan samanlaisista kokemuksista joita (epätoivoa ala-asteella) mainitsi.

        Opettaja ei puuttunut ala-asteella kiusaamiseeni. Vähätteli vain kuin uskaltauduin kertomaan. Sanoi että tällä minun kiusaajallani on vaikeaa yms.

        Toinen opettaja nosti piirokseni ylös luokan eteen ja sanoi sanoi luokalle "katsokaa kuinka huonosti väritetty" olin 9 -vuotias.

        Ala-asteella minua kiusattiin jättämällä ulkopuolelle. Luokassa vaihdettiin istumajärjestystä ja minä jäin ulkopuolelle, yllätys. Istuin sitten yksin. Luokkakaverina olleelle pojalle sattui samalla tavalla ja opettaja siirsi. ko. pojan istumaan ryhmäksi muiden kanssa.

        Ammattikoulussa kieltenopettajat (englannin suurimmaksi osaksi) olivat aivan kamalia. Luokallamme ollut poika oli aivan loistava englanninkielessä. Mutta opettaja laski hänen numeronsa aina yhdella tai kahdella, koska hän ei viitannut. Toinen ns. hänen lempioppilaansa ei ikinä viitannut, mutta vastaessaan vastasi aina oikein, numero nousi.


      • edelleen...
        minä vaan kirjoitti:

        ... käämi paloi heti kun tuli kommenttia "opettajien käytöksestä". Mitä sitte jos vasta opiskelen??? SE on täysin mahdollista ja olen toiminut opettajan jo 4 vuotta. Tämä ei ollut mikään provo vaan aivan oikea kysymys!!!! Enkä kysynyt opettajien mielipidettä vaan oppilaiden!!! Tottakai molemmilla on oma käsitys asioista... Tietenkin on vanhempia jotka vetävät herneet nenään joka asiasta niin on myös opettajia. En puhun "normaalista" kurinpidosta vaan samanlaisista kokemuksista joita (epätoivoa ala-asteella) mainitsi.

        Suoraan sanottuna todella harmi että olet toiminut epäpätevänä opettajana noin pitkään. Voit olla hyvä tyyppi ja kaikkea, mutta kyllä siihen hommaan koulutus tarvitaan. Hienoa että olet nyt päässyt sisään.

        Tulevaisuuden varalle, parantaaksesi uskottavuutta, vähennä huuto- ja kysymysmerkkien sekä kielioppivirheiden tekemistä. Kirjoituksesi näyttää ihan teinikirjoitukselta, ja kovasti edelleen epäilen että tämä on provo.

        Mutta, opettajien kiusaaminen on hyvä aihe keskustella, minullakin on niin traumaattisia muistoja parista, että OKL:n kaksi proffaa ja sadan hengen luentosali kohahti kun kerroin mitä opettajani oli minulle sanonut ala-asteella.

        Muistetaan silti edelleen että kaikki opettajat eivät ole sellaisia.


    • Nyt yli 30v

      Minulla oli ala-asteella ilkeä opettaja, jolla oli jostain syystä jotain minua, ei muita vastaan. Kerroin kiusaamisesta parhaille luokkakavereillekin, jotka huomasivat asian vasta, kun kehotin heitä tarkkailemaan.

      Opettaja esim. ei antanut minun vastata koskaan yhteenkään kysymykseen, joita hän kyseli (läksyjen kuulustelu). Saatoin olla ainoa, joka viittasi ja hän vain odotteli, että eikö kukaan tiedä, vaikka näki, että viittaan koko ajan. Tätä jatkui kuukausitolkulla. Aivan uskomatonta. Hirveä nainen, en ikinä halua tavata moista enää. Kun opettajamme vaihtui, arvosanani nousivat heti.

    • pääkallopaikalta

      ...ihan opettajanhuoneen puolelta vuosien kokemuksella että aloittaja on aivan oikeassa. Tai sitten meille on sattunut huonot työtoverit:) Tässä joku aiempi kirjoittaja vaikutti juuri tällaiselta opettajalta jota en mielelläni halua myöntää kanssani samaan ammattikuntaan kuuluvaksi,nin ylimielistä oli tekstisi. Pudottakaa jo se sädekehä ja kavutkaa alas pilvilinnoista - ohi ovat ne ajat kun luultiin että olemme parempia kuin muut.
      Suvaitsevaisuutta myös opehuoneeseen!

      • Lissunen

        Pääkallopaikalta puhut asiaa. Olen kanssasi samaa mieltä.


      • Eija 36
        Lissunen kirjoitti:

        Pääkallopaikalta puhut asiaa. Olen kanssasi samaa mieltä.

        Tässä oli monella hyviä pointteja, ja huomaa, että erityyppisiä opettajiakin on.
        Työurani aikana olen nähnyt molempia ääripäitä,
        mutta totta on että nuoret opettajat eivät yleensä ole ensimmäisenä haukkumassa muita. Ehkä kyseessä on varovaisuus vakipaikan toivossa, tai se että he eivät ole vielä leipääntyneet työhönsä. Toki voi sukupolvenvaihdoskin tuoda erilaisia käytäntöjä, ja minusta hyvä niin!

        Ketjun aloittaja ja pääkallopaikalta puhuva ovat selkeästi käytännönläheisiä ja vähemmän akateemisesti ajattelevia, enkä sano tätä pahalla.

        OKL-opiskelija oli kyllä nokkava kun napautti kirjoitustyylistä, toisaalta se oli hauska ja ihan totuudenmukainen näpsäytys.
        Opiskelija vaikuttaa älykkäältä ja ideologiselta,
        ketjun aloittaja taas tavallisemmalta tallaajalta, mutta puhuu erittäin tärkeästä asiasta. Teitä molempia tarvitaan, älkää riidelkö keskenänne!

        Meitä opettajia on monenlaisia. Käytönnönläheisempiä ja älykkö-tyyppisiä tarvitaan kaikkia, ja tämän sanon yli kymmenen vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä.
        Yhteistä etua varmasti ajaa, että kaikenlaiset opettajat ja koulun muukin henkilökunta eivät kyräilisi tai käyttäytyisi asiattomasti.
        Valitettavasti kaikkein eniten opettajia haukkuu meidän työyhteisösämme jostain syystä koulunkäyntiavustajat.

        Oppilaiden haukkuminen on aina väärin, tosin kyllä joskus hyvän työkaverin kanssa kahden jotain harmitonta voi lohkaista :)


      • perustella
        Eija 36 kirjoitti:

        Tässä oli monella hyviä pointteja, ja huomaa, että erityyppisiä opettajiakin on.
        Työurani aikana olen nähnyt molempia ääripäitä,
        mutta totta on että nuoret opettajat eivät yleensä ole ensimmäisenä haukkumassa muita. Ehkä kyseessä on varovaisuus vakipaikan toivossa, tai se että he eivät ole vielä leipääntyneet työhönsä. Toki voi sukupolvenvaihdoskin tuoda erilaisia käytäntöjä, ja minusta hyvä niin!

        Ketjun aloittaja ja pääkallopaikalta puhuva ovat selkeästi käytännönläheisiä ja vähemmän akateemisesti ajattelevia, enkä sano tätä pahalla.

        OKL-opiskelija oli kyllä nokkava kun napautti kirjoitustyylistä, toisaalta se oli hauska ja ihan totuudenmukainen näpsäytys.
        Opiskelija vaikuttaa älykkäältä ja ideologiselta,
        ketjun aloittaja taas tavallisemmalta tallaajalta, mutta puhuu erittäin tärkeästä asiasta. Teitä molempia tarvitaan, älkää riidelkö keskenänne!

        Meitä opettajia on monenlaisia. Käytönnönläheisempiä ja älykkö-tyyppisiä tarvitaan kaikkia, ja tämän sanon yli kymmenen vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä.
        Yhteistä etua varmasti ajaa, että kaikenlaiset opettajat ja koulun muukin henkilökunta eivät kyräilisi tai käyttäytyisi asiattomasti.
        Valitettavasti kaikkein eniten opettajia haukkuu meidän työyhteisösämme jostain syystä koulunkäyntiavustajat.

        Oppilaiden haukkuminen on aina väärin, tosin kyllä joskus hyvän työkaverin kanssa kahden jotain harmitonta voi lohkaista :)

        miksi koulunkäyntiavustajat haukkuvat eniten opettajia ja miten olet saanut sellaisen kuvan, että näin tapahtuu...?

        ps.koulunkäyntiavustaja seuraa opettajan työtä todella läheltä ja rekisteröi opetuksen aikana kaiken luokassa...hmmm...huomaa myös puutteet ja epäkohdat...oiskohan perää...? näin itse ajattelisin.


      • ilkeitä
        perustella kirjoitti:

        miksi koulunkäyntiavustajat haukkuvat eniten opettajia ja miten olet saanut sellaisen kuvan, että näin tapahtuu...?

        ps.koulunkäyntiavustaja seuraa opettajan työtä todella läheltä ja rekisteröi opetuksen aikana kaiken luokassa...hmmm...huomaa myös puutteet ja epäkohdat...oiskohan perää...? näin itse ajattelisin.

        Itselläni on todella paljon huonoja kokemuksia opettajista (peruskoulun opettajista) Sain kokea fyysistä ja henkistä väkivaltaa niin paljon, että en jaksa edes enää kirjoittaa tänne mitä koin. Tohon lapsien kokemaan väkivaltaan opettajien taholta tulisi suhtautua hyvinkin vakavasti. Se voi vaikuttaa todella rajusti kehittyvään lapseen( ja opettajienhan tulisi kasvatuksen ammattilaisina tuntea nämä kehitysvaiheet ja niiden tahtävät) ja sitä kautta loppu elämään. Hyvinkin tarumatisoiva kokemus.
        Ja te opettajat mitkä hyökkäätte heti kirjoituksillanne vastaan, niin te ette taida enää nähdä näitä asioita oikeasta näkökulmasta, vaan heti niinkuin nousee "karvat pystyyn", että ei näin ole - ei terve reaktio!!!! hakekaa työnohjausta


      • haukkuvat?
        Eija 36 kirjoitti:

        Tässä oli monella hyviä pointteja, ja huomaa, että erityyppisiä opettajiakin on.
        Työurani aikana olen nähnyt molempia ääripäitä,
        mutta totta on että nuoret opettajat eivät yleensä ole ensimmäisenä haukkumassa muita. Ehkä kyseessä on varovaisuus vakipaikan toivossa, tai se että he eivät ole vielä leipääntyneet työhönsä. Toki voi sukupolvenvaihdoskin tuoda erilaisia käytäntöjä, ja minusta hyvä niin!

        Ketjun aloittaja ja pääkallopaikalta puhuva ovat selkeästi käytännönläheisiä ja vähemmän akateemisesti ajattelevia, enkä sano tätä pahalla.

        OKL-opiskelija oli kyllä nokkava kun napautti kirjoitustyylistä, toisaalta se oli hauska ja ihan totuudenmukainen näpsäytys.
        Opiskelija vaikuttaa älykkäältä ja ideologiselta,
        ketjun aloittaja taas tavallisemmalta tallaajalta, mutta puhuu erittäin tärkeästä asiasta. Teitä molempia tarvitaan, älkää riidelkö keskenänne!

        Meitä opettajia on monenlaisia. Käytönnönläheisempiä ja älykkö-tyyppisiä tarvitaan kaikkia, ja tämän sanon yli kymmenen vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä.
        Yhteistä etua varmasti ajaa, että kaikenlaiset opettajat ja koulun muukin henkilökunta eivät kyräilisi tai käyttäytyisi asiattomasti.
        Valitettavasti kaikkein eniten opettajia haukkuu meidän työyhteisösämme jostain syystä koulunkäyntiavustajat.

        Oppilaiden haukkuminen on aina väärin, tosin kyllä joskus hyvän työkaverin kanssa kahden jotain harmitonta voi lohkaista :)

        >>Valitettavasti kaikkein eniten opettajia haukkuu meidän työyhteisösämme jostain syystä koulunkäyntiavustajat.


      • Eija 36
        haukkuvat? kirjoitti:

        >>Valitettavasti kaikkein eniten opettajia haukkuu meidän työyhteisösämme jostain syystä koulunkäyntiavustajat.

        Hei,

        en tarkoittanut että kaikki koulunkäyntiavustajat puhuisivat eniten selän takana pahaa, mutta meidän työyhteisössämme he ovat jotenkin liittoutuneet periaatteellisesti opettajia vastaan, ja ihan tavalliset kokouksetkaan eivät ota sujuakseen.

        Minulla ei ole KKA:ta luokassani, kouluavustaja joskus auttelemassa mutta me tulemme hyvin toimeen. Enemmänkin muutama, jo eläkeikää lähestyvä, naisopettaja kokee minunkin "liittoutuneen" avustajien kanssa yhteen, koska kerran ajoin koulussa linjauspäätöstä, josta nämä eivät pitäneet.
        Kaikissa työyhteisöissä on ongelmia joskus, ja totta on että jotkut opettajat sietäisivät miettiä uudelleen opettamistaan. Ei ole kuitenkaan mielekästä yleistää, että kaikki opettajat ovat sitä tai tätä.

        Asiallinen kritiikki on mielestäni paikallaan, mutta toisaalta ihmisillä voi olla samasta asiasta hyvin erilaiset näkemykset ja esim. se että KKA sanoo että "teet tuossa väärin" voi johtaa muutokseen opettajan käytöksessä, mutta opettajalla voi olla tarkaan mietitty filosofia miksi hän toimii niin, ja hän on kasvatuksen asiantuntija. KKA:n työ ei ole arvostella opettajan pedagogiikkaa, laiminlyöntien sattuessa toki saa sanoa.

        Oppilaan haukkuminen ym on aina väärin, siitä ei ole mitään epäselvyyttä.


      • kiitos...=)
        Eija 36 kirjoitti:

        Hei,

        en tarkoittanut että kaikki koulunkäyntiavustajat puhuisivat eniten selän takana pahaa, mutta meidän työyhteisössämme he ovat jotenkin liittoutuneet periaatteellisesti opettajia vastaan, ja ihan tavalliset kokouksetkaan eivät ota sujuakseen.

        Minulla ei ole KKA:ta luokassani, kouluavustaja joskus auttelemassa mutta me tulemme hyvin toimeen. Enemmänkin muutama, jo eläkeikää lähestyvä, naisopettaja kokee minunkin "liittoutuneen" avustajien kanssa yhteen, koska kerran ajoin koulussa linjauspäätöstä, josta nämä eivät pitäneet.
        Kaikissa työyhteisöissä on ongelmia joskus, ja totta on että jotkut opettajat sietäisivät miettiä uudelleen opettamistaan. Ei ole kuitenkaan mielekästä yleistää, että kaikki opettajat ovat sitä tai tätä.

        Asiallinen kritiikki on mielestäni paikallaan, mutta toisaalta ihmisillä voi olla samasta asiasta hyvin erilaiset näkemykset ja esim. se että KKA sanoo että "teet tuossa väärin" voi johtaa muutokseen opettajan käytöksessä, mutta opettajalla voi olla tarkaan mietitty filosofia miksi hän toimii niin, ja hän on kasvatuksen asiantuntija. KKA:n työ ei ole arvostella opettajan pedagogiikkaa, laiminlyöntien sattuessa toki saa sanoa.

        Oppilaan haukkuminen ym on aina väärin, siitä ei ole mitään epäselvyyttä.

        Itse työskentelen kka:jana erityisluokassa.

        Työilmapiirin olen mieltänyt positiiviseksi. Tuntuu, että opet ja avustajat "puhaltavat hyvin yhteen hiileen", eli yhteistyö pelaa...=)

        Vuosien varrella on oppinut "lukemaan" opettajaa ja päinvastoin.
        Palautetta työstä on annettu puolin ja toisin, mikä on vain lujittanut yhteistyötä.

        On nautinnollista työskennellä mukavassa työyhteisösssä, joka varmasti vaikuttaa myös positiivisesti oppilaisiinkin.


    • Gabriel

      Ollessani ala-asteella liikuntatunnilla, opettajani sanoi minulle "Näkisit miten rumalta sinun naamasi nyt näyttää" kun en suostunut tekemään (mielestäni nolonnäköistä) liikettä.

      Ylä-asteella olin koulukiusattu ja liikuntatunneilla kiusaaminen ilmeni kaikista selvimmin. Ilmoitin kiusaamisesta ja sanoin liikuntatuntien olevan minulle oikeasti vaikeita (esm. jos pelattiin jalkapalloa, niin nämä oppilaan joukoista valitut "valkit" valitsivat minut viimeisenä ja alkoivat suurinpiirtein kiistelemään siitä, kuka joutuu ottamaan minut joukkueeseensa) no, maikka ei tuntunut ymmärtävän, vaan otti minut kaiken lisäksi silmätikukseen, "mene reippaammin", "mene mukaan nyt tuonne", "ei se nyt voi olla niin vaikeaa". On minulla tusina muitakin (kamalampiakin) tilanteita...

      Pointtina on siis, että koulukiusatuilla voi olla TODELLA vaikeaa. Pienimmät, helpoimmiltakin näyttävät asiat saattavat oikeasti olla vaikeita. Tällaisia oppilaita tulisi ymmärtää paremmin ja keskustella rauhallisesti. Koulukiusaus voi olla todella julmaa ja useimmat opettajat tuntuvat täysin sulkevan siltä silmänsä, eivät osaa/viitsi puuttua siihen! En tiedä menikö nyt off topic, mutta...

    • Pala

      Minulla on myös kokemuksia muutamista todella kamalista opettajista.

      Olin 3. luokalla, kun kerran eräs opettaja alkoi valittaa minulle, että en saa puhua tunnilla. Paras siinä oli se, että en ollut sanonut sanaakaan, vaan joku, joka istui takanani. Kaverinikin sanoi, että olin ollut ihan hiljaa, mutta opettaja ei uskonut. Sain siitä 2 tuntia jälki-istuntoa. Ehkä hieman kohtuutonta?

      5. luokalla pidimme esitelmiä historiasta. Kun olin esitelmäni pitänyt, opettaja sanoi: "Tässä meillä on loistava esimerkki surkeasta esitelmästä. Tämä oli epäilemättä hunoin, mitä olen koskaan kuullut." Enkä ollut edes ainoa, kenen esitelmä oli huono.

      Pahimmat opettajat ovatkin sitten olleet yläasteella. Olin joutunut käsityön opettajani silmätikuksi jo heti alusta asti, en tiedä miksi. Aluksi ei tapahtunut sen pahempaa, kuin että hän vaan naljaili minulle luokan edessä jatkuvasi ja olin oikein naurun kohteena luokassa. No, tilanne paheni, kun kerran vahingossa kankaassa kiinni ollut nuppineula hieman vääntyi, alkoi kauhea sota. Hän huusi minulle pienimmästäkin virheestä, jonka tein. Muille ei. 9. luokalla hän käski minun jäädä aina YKSIN siivoamaan luokkaa muitten jäljiltä. Kun en enää 3. kerralla suostunut, vaan lähdin kotiin, hän alkoi seuraavien tuntien jälkeen raivota ihan täysillä, haukkui minua v*ttumaiseksi kakaraksi, joka ajattelee vaan itseään ja sanoi tulevansa pahalle tuulelle aina kun näkee minut yms. hän kävi kyllä kaikki kirosanat läpi. En mennyt seuraaville tunneille, enkä sitä seuraaville. Lintsasin vaan jatkuvasti hänen tuntinsa. Kerran englannin opettajani tuli juttelemaan minulle ja sanoi käsityönopettajan levittelevän minusta kaikkia omituisia juttuja.
      Ei ollet kivaa se, ja kuulin, että tällä hetkellä opettaja on hermolomalla.

      Toinen oli yläasteen liikunnanopettaja. Minulla oli ollut useita vuosia ongelmia nilkkani kanssa. Pääsin viimein 9. luokalla leikkaukseen. Kun menin liikunnan tunneille, opettaja luuli, että valehtelin leikkauksesta ja käski pelata salibandya. Selitin hänelle, että voin tuoda lääkärintodistuksen vasta seuraavalla viikolla, koska se oli minun valmentajalla. Kun en tietenkään suostunut pelaamaan salibandyä, hän haukkui minut luokan edessä, pisti 4 tuntia jälki-istuntoa ja lapun rehtorille.

    • Anonyymi

      apuva

    • Anonyymi

      Myös henkilökohtaisille avustajille ovat ilkeitä amiskaopet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe