Hei, kyselen tiffany.com:sta löytämistäni sormuksista että onkohan kenelläkään mitään tietoa hinnoista? Edes jotain ympäripyöreätä että mistä summista liikkeelle lähdetään kivellisissä sormuksissa!? :) Löysin sieltä aivan upean sormuksen, mutta tiedän että hinta on huikea... :D
Tiffanyn sormukset!
4
1914
Vastaukset
- tss
Itselläni on pari Yhdysvalloista ostettua Tiffanyn hopeakorua ja hinnat hopeakoruissa lähtevät noin sadasta dollarista ylöspäin. Kultaiset, valkokultaiset ja platinaiset Tiffanyn sormukset, varsinkin jos niissä on kiviä ovat yleensä useampia tuhansia dollareita. Suomestahan Tiffanya ei saa, mutta nettisivuilla on varmaankin kansainvälisten liikkeiden osoitteet, musitaakseni ainakin Lontoossa ja Pariisissa on Tiffanyn liikkeet.
- sfdggfdshgfd
Jos ostat jotain kallista korua saat sitä mitä haluat kun tilaat sen kultasepältä.
Ajattele asiaa näin että Tiffanyllä käy rikkaat jenkkilehmät jotka ei tiiä koruista mitään. Hintaa suolataan sen mukaan.
- kuitenkin
käydä ihan täällä kotosuomessa katsomassa liikkeistä. Täälläkin on erilaisia sormuksia. Helsingissä eniten liikkeitä tietty. Kun juoksee kymmenessä eriketjun liikkeessä niin jo tietää mitä on markkinoilla. ja sitten voi kokeillä käteen! Kuvassa voi näyttää hyvältä mutta tuntuuko se sitten kädessä omalta?
itse todellakin juoksin paikkoja ja kokeilin ja lopulta se mitä olin ajatellut ei ollutkaan se mitä halusin. päädyin aivan erityyppiseen. Kuitenkin yksinkertaiseen mutta erityyppiseen kuin alunperin. Tärkeää on, ainakin minulle että sormusistuu hyvin sormeen eikä kokoajan tunnu. Ja sitten että sitä jaksaa katsella useamman vuoden. tosin minusta kyllä voi vaihtaakin sormusta jos siltä tuntuu. eipä se sormus ole niin vakava asia. se on vain sormus.
Yksi vaihtoehto on ottaa kuva sieltä ja mennä kultasepälle ja sanoa, että tällaista haluan mitä mkasaisi? Tietty kulta seppä ei voi ihan samanlaista tehdä mutta riittää, että laittaa jokun pienen yksityis kohdan eritavalla.. yksi vaihtoehto on ensin laittaa zirkonit timanttien tilalle ja sitten vaihtaa aidot kun on paremmin varaa. - todella
käydä kultasepällä. Mieheni teetti minulle (5 vuotta sitten) jenkkien häälehdessä näkemäni sormuksen. Mitään muutosta ei tarvinnut tehdä, harvat sormukset ovat "mallisuojattu". Jos en nyt aivan väärin muista niin timanttien koko on 0,8 ja niitä on 5 valkokultaan istutettuna. Ehkä vähän pramea meidän suomalaiseen makuun mutta mielestäni silloin ja edelleen kaunis. Niin mutta siis asiaan: tämän sormuksen tettäminen maksoi 1700egee kun lähes samanlainen valmiissa mallistossa hiemen pienemmillä kivillä (puhtausluokka sama) oli 2400egee. Eli kysy kultasepältä se on neuvoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882