Hääkampaus lyhyiin hiuksiin

vpa,s

Millaisia kokemuksia on lyhyiin hiuksiin tehtävistä hää"kampauksista" ?? Hiukset ovat päältä noin 7cm ja sivuilta sitten ihan melko lyhyet.. Eli normaali lyhyt tukka..
Kampaajan kanssa oli puhetta, että jollekin oli laitettu jotain kalloja (kukka-Kalla) hiuksiin jotenkin pannaksi, mutta ajatus ei omaan korvaan ainakaan ilman näkemistä kolahda.
Mie en jaksa kasvattaa.... :,(

8

14804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anniina

Itselläni oli lyhyt tukka kun menin naimisiin. Kampaaja sai aikaiseksi siihen jopa kiharaa (oli suora) ja teki sellaisen pohjan hiuslakan ja pinnien avulla, että hunnun sai kiinnitettyä tukkaani. Valitettavasti en saa valokuvaa tänne, sillä niitä ei ole digimuodossa. Eli lyhyt tukkani pöyhittiin kauniin kuohkeaksi ja takaraivolle kiinnitettiin huntu (hunnussa oli kampa).

Voihan muitakin kukkia tai silkkikukkia käyttää kuin kalloja. Jomman kumman korvan päällä on aika kiva, riippuen jakauksesta. Jos ei pituus sivulla riitä kiinnitykseen, niin sitten ei...

Jos on aikaa kasvattaa, niin se voisi kaikeasta huolimatta kannattaa.. Edes vähän lisää pituutta antaa kampaajalle paljon pelivaraa.

• oli aikanaan

puolentoista sentin siili, jonka se oli kemoterapian jälkeen saanut kasvatettua. Siitä tuli kampaajalla todella kaunis kun siihen laitettiin todella kauniit värit ja sitten sellainen kukkaköynnös, joka oli morsiushuntu-nimisestä kukasta palmikoitu. Kampaaja laittoi sen pään yli oikealta ohimolta vasemman korvan taakse. Oli kuin morsiamen hiuksista olisi kasvanut kukkia.

• enkuli-1988

Mulla taas on pitkä hippi tukka enkä jaksa laitattaa sitä häihini kummoisesti ^^' Leikkautan vain huonot latvat pois ja sidon sinisen rusetin hiuksiin siten että sivuhiukset vedätään sillä taakse ettei ole edessä. Etu hiukseni nostan manga tyyppisesti sivuille(nekin suht pitkät).

Laita ihmeessä hiuksesi silleen kun sinusta tuntuu hyvältä! Olen ohminennen lukenut jostain "sanonnan": "Morsian on kaunis silloin kun hänestä tuntuu siltä"

Pilkettä silmäkulmaan ja laitata tukkasi miten tahdot ^^ Älä alistu kampaajan ideoille, etenkään jos niitä vierastat.

• haaveena

tiara. Minulla on myös lyhyet hiukset, poikatukaksi voisi jo sanoa. Pitkät kun saavat kasvoni näyttämään entistä kapoisimmilta. Lyhyt malli istuu paremmin.

Olenkin ajatellut, että joskus tulevaisuudessa hääpäivänäni käytän jotain kaunista tiaraa.

• vpa's

Niin, mullakin todellakin on POIKATUKKA. Tai jotakin sinne päin. Tukkaa on noin 4cm PARHAIMMILLAAN. Sivut luonnollisesti todella lyhyet, ja niskatukkaakaan ei enää oo (kasarivillitys meni jo!!).

Jotain kiharaa mä olen itse ajatellut. Voihan sinne sitten laittaa kaikenlaista koristusta. kampaajilla varmaan ideoita.

Lyhyt tukka on enemmän MUA, enkä sen yhden päivän takia todella (vaikka elämäni tärkein päivä onkin) halua ruveta kasvattamaan. Kiitos kaikille :)

• Tässä on kampauksista artik...
      • huono linkki

Lyhyistä hiuksista muutama rivi lopussa, eikä yhtään kuvaa malliksi. Huono linkki, eikä mitään uutta :(
        Pyh.

Itse ajattelin tiaraa. En varmaan mene edes kampaajalle, koska saan itse laitettua varmasti ihan kauniin tukan. Pari viikkoa ennen kun käy leikkaamassa ja värjäämässä (musta pohja, shokkipunaiset raidat). Samalla mallilla, kuin nyt on, eli ei muutoksia ennen häitä.

• IRE13

Moi. HIUKSET FÖÖNATAAN MALLIIN TAIKKA JOPA RULLILLA POHJAKAMPAUS...SITTEN SIIHEN OMMELLAAN JOTAKIN TEEMAAN KUULUVAA PIENTÄ KUKKASTA>HARSOKUKKA TMS. SIRO PIENI KUKKA....JA HYVÄÄ ON JÄLKIM OLLUT JA MOLRSIAN TYYTYVÄINEN.t IRE/ WWW.PARTURIKAMPAAMOIRE.FI TURKU NUMMENMÄKI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe