Kertokaas mielipiteitänne Pöytyästä, johon Karinainenkin (Kyrö) liitettiin.
Olen aikoinaan lapsena ollut hyvinkin paljon sukulaisten luona Pöytyällä. Mukavaa oli maaseudun rauhassa ...
PÖYTYÄ ???
4
858
Vastaukset
- Ritu
Eikös tosiaan kukaan ole kiinnostunut Pöytyästä ???
- Ytyä
Taitaa olla Pöytyä näitä ohiajettavia paikkakuntia. Antiikkiliike opastaa valtatieltä niin monen kilometrin päähän, ettei viitsi ajella. Suihkari huoltoaseman pihassa on ainoa, mikä vähän säväyttää. Vai onko sekin jo viety pois?
Pöytyän maratoniakaan ei enää juosta, vai?
Kepu sentään heiluttaa nuijaa valtuustossa? Se on se lopullinen kuolinisku. - Ritu
Ytyä kirjoitti:
Taitaa olla Pöytyä näitä ohiajettavia paikkakuntia. Antiikkiliike opastaa valtatieltä niin monen kilometrin päähän, ettei viitsi ajella. Suihkari huoltoaseman pihassa on ainoa, mikä vähän säväyttää. Vai onko sekin jo viety pois?
Pöytyän maratoniakaan ei enää juosta, vai?
Kepu sentään heiluttaa nuijaa valtuustossa? Se on se lopullinen kuolinisku."YTYÄ" sentään oli Sinulle tuttu eli sinappi-keisari Väinö Laihon (di) tuotehan se.
Suihkari muuten on ollut Oripäässä (= Pöytyän naapurikunta) huoltoaseman nurkissa, mutta ei tietääkseni ole enää.
Kumpaakohan Pöytyän antiikkiliikettä nyt tarkoitat ?
- Villa Wanha (ent. Kunnalliskoti) vaiko Kolme Kolikkoa (ent. kansakoulu) ? Molempiin pääsee valtatieltä, mutta eri sellaiselta.
- Kolme Kolikkoa pääsi juuri Turku TV:n ohjel-
maankin.
Jos jotakin haluaa nähdä, niin silloin on poikettava hieman pois valtatieltäkin ! Mielestäni tyypillistä kaupunkilaisen ajattelua tuollainen, ettei yhtään voisi ajaa pienempää tietä. Itse ainakin olen yleensä positiivisesti yllättynyt, kun olen valinnutkin pienemmän tien valtaväylän sijaan. Mutta nämähän ovat makuasioita ...
-
Maratonista en tiedä.
Minkäs takia Kepu on kuolinisku ? Paikkakunnalla, jolla sentään vielä on maanviljelystä ! Itse en puolueista perustele, joten on ihan sama, minkä kannan edustaja nuijaa missäkin heiluttaa ...
- Anonyymi
No uteliaita ihmisiä
Ja pahansuopia osa.
Yleisesti ihan mukavia
Mutta mitään tekemistä täällä ei ole
Esim työtä vailla olevilla on autoilu ja oleilu
Ja jatkuu kunnes jotain löytyy.
Melko kuoleva kunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559