Kertokaas mielipiteitänne Pöytyästä, johon Karinainenkin (Kyrö) liitettiin.
Olen aikoinaan lapsena ollut hyvinkin paljon sukulaisten luona Pöytyällä. Mukavaa oli maaseudun rauhassa ...
PÖYTYÄ ???
4
1027
Vastaukset
- Ritu
Eikös tosiaan kukaan ole kiinnostunut Pöytyästä ???
- Ytyä
Taitaa olla Pöytyä näitä ohiajettavia paikkakuntia. Antiikkiliike opastaa valtatieltä niin monen kilometrin päähän, ettei viitsi ajella. Suihkari huoltoaseman pihassa on ainoa, mikä vähän säväyttää. Vai onko sekin jo viety pois?
Pöytyän maratoniakaan ei enää juosta, vai?
Kepu sentään heiluttaa nuijaa valtuustossa? Se on se lopullinen kuolinisku. - Ritu
Ytyä kirjoitti:
Taitaa olla Pöytyä näitä ohiajettavia paikkakuntia. Antiikkiliike opastaa valtatieltä niin monen kilometrin päähän, ettei viitsi ajella. Suihkari huoltoaseman pihassa on ainoa, mikä vähän säväyttää. Vai onko sekin jo viety pois?
Pöytyän maratoniakaan ei enää juosta, vai?
Kepu sentään heiluttaa nuijaa valtuustossa? Se on se lopullinen kuolinisku."YTYÄ" sentään oli Sinulle tuttu eli sinappi-keisari Väinö Laihon (di) tuotehan se.
Suihkari muuten on ollut Oripäässä (= Pöytyän naapurikunta) huoltoaseman nurkissa, mutta ei tietääkseni ole enää.
Kumpaakohan Pöytyän antiikkiliikettä nyt tarkoitat ?
- Villa Wanha (ent. Kunnalliskoti) vaiko Kolme Kolikkoa (ent. kansakoulu) ? Molempiin pääsee valtatieltä, mutta eri sellaiselta.
- Kolme Kolikkoa pääsi juuri Turku TV:n ohjel-
maankin.
Jos jotakin haluaa nähdä, niin silloin on poikettava hieman pois valtatieltäkin ! Mielestäni tyypillistä kaupunkilaisen ajattelua tuollainen, ettei yhtään voisi ajaa pienempää tietä. Itse ainakin olen yleensä positiivisesti yllättynyt, kun olen valinnutkin pienemmän tien valtaväylän sijaan. Mutta nämähän ovat makuasioita ...
-
Maratonista en tiedä.
Minkäs takia Kepu on kuolinisku ? Paikkakunnalla, jolla sentään vielä on maanviljelystä ! Itse en puolueista perustele, joten on ihan sama, minkä kannan edustaja nuijaa missäkin heiluttaa ...
- Anonyymi
No uteliaita ihmisiä
Ja pahansuopia osa.
Yleisesti ihan mukavia
Mutta mitään tekemistä täällä ei ole
Esim työtä vailla olevilla on autoilu ja oleilu
Ja jatkuu kunnes jotain löytyy.
Melko kuoleva kunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757