Kertokaas mielipiteitänne Pöytyästä, johon Karinainenkin (Kyrö) liitettiin.
Olen aikoinaan lapsena ollut hyvinkin paljon sukulaisten luona Pöytyällä. Mukavaa oli maaseudun rauhassa ...
PÖYTYÄ ???
4
1008
Vastaukset
- Ritu
Eikös tosiaan kukaan ole kiinnostunut Pöytyästä ???
- Ytyä
Taitaa olla Pöytyä näitä ohiajettavia paikkakuntia. Antiikkiliike opastaa valtatieltä niin monen kilometrin päähän, ettei viitsi ajella. Suihkari huoltoaseman pihassa on ainoa, mikä vähän säväyttää. Vai onko sekin jo viety pois?
Pöytyän maratoniakaan ei enää juosta, vai?
Kepu sentään heiluttaa nuijaa valtuustossa? Se on se lopullinen kuolinisku. - Ritu
Ytyä kirjoitti:
Taitaa olla Pöytyä näitä ohiajettavia paikkakuntia. Antiikkiliike opastaa valtatieltä niin monen kilometrin päähän, ettei viitsi ajella. Suihkari huoltoaseman pihassa on ainoa, mikä vähän säväyttää. Vai onko sekin jo viety pois?
Pöytyän maratoniakaan ei enää juosta, vai?
Kepu sentään heiluttaa nuijaa valtuustossa? Se on se lopullinen kuolinisku."YTYÄ" sentään oli Sinulle tuttu eli sinappi-keisari Väinö Laihon (di) tuotehan se.
Suihkari muuten on ollut Oripäässä (= Pöytyän naapurikunta) huoltoaseman nurkissa, mutta ei tietääkseni ole enää.
Kumpaakohan Pöytyän antiikkiliikettä nyt tarkoitat ?
- Villa Wanha (ent. Kunnalliskoti) vaiko Kolme Kolikkoa (ent. kansakoulu) ? Molempiin pääsee valtatieltä, mutta eri sellaiselta.
- Kolme Kolikkoa pääsi juuri Turku TV:n ohjel-
maankin.
Jos jotakin haluaa nähdä, niin silloin on poikettava hieman pois valtatieltäkin ! Mielestäni tyypillistä kaupunkilaisen ajattelua tuollainen, ettei yhtään voisi ajaa pienempää tietä. Itse ainakin olen yleensä positiivisesti yllättynyt, kun olen valinnutkin pienemmän tien valtaväylän sijaan. Mutta nämähän ovat makuasioita ...
-
Maratonista en tiedä.
Minkäs takia Kepu on kuolinisku ? Paikkakunnalla, jolla sentään vielä on maanviljelystä ! Itse en puolueista perustele, joten on ihan sama, minkä kannan edustaja nuijaa missäkin heiluttaa ...
- Anonyymi
No uteliaita ihmisiä
Ja pahansuopia osa.
Yleisesti ihan mukavia
Mutta mitään tekemistä täällä ei ole
Esim työtä vailla olevilla on autoilu ja oleilu
Ja jatkuu kunnes jotain löytyy.
Melko kuoleva kunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885