Hiusten väräykseen...tms. Mikä on mielestäsi hyvä?
Saara 40
Tallinnan HYVÄT kampaamot
4
1895
Vastaukset
- Sonjis
Aivan sataman lähellä on mielestäni paras kampaaja jossa itse olen käynyt. Satamaan näkyy Hotelli Metropol, suunnista sinnepäin. Kampaamon nimi on Lasso ja se löytyy samasta katsoen hotellin takaa oikealta puolelta.
- lassotaan
Tiesitkös, että ko. Lasson omistaa mafia ja siinä sun ilusalongin vieressä on Ilusalonki...kiinni aamuyöllä tpsin mutta muuten venäläistä naista tarjolla sopuhintaan ! Ovat tosin narkkareeita ja hiv-positiivisia mutta mitäs siitä kun halavalla saa...
- marjut
Salon Rävala pst kampaaja Katrin ,
suunnitteli asiakkaan kanssa tosi perusteellisesti sekä värjäyksen että leikkauksen,sanoi suoraan mikä sopii ja mikä ei.Vaikka tehttiin ihan uudella tyylillä, niin tunsi että on varmoissa käsissä.Suosittelen.- nainen...
...niin pöljä ja pieni-itsetuntoinen että virolaisen sille pitää sanoa mikä sopii ja ei ? ja vielä uskoo ?
siihenkö suomidonna uskoo enemmän kuin omiin ammatti-ihmisiin ja itseensä ja maksaa saman ja enmmänkin kuin suomessa.
mistä tää "edullisuus" tulee mukaan ??
sillä kun panostaa itseensä suomessa pelkät laivamatkaan menneet rahat, saa tosi ylellisyyttä ja tyyliä suomesta, eikä mitään neukkula-modernismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395