Miten paljon tuota kiinalaista uutta vuotta (29.1.) juhlitaan Thaimaassa? Olemme juuri silloin Phuketissa ja tietty olisi kiva tietää etukäteen että onko siellä täysi hulabaloo vai eikö se vaikuta ollenkaan paikallisten elämään.
Kiinalainen uusivuosi
10
1676
Vastaukset
- huomaa
koko juhlaa, kyllä siellä juhlitaan tämä meikäläinen vuodenvaihde ja keväällä Thaimaalainen uusi-vuosi eli "songran" (olikohan oikein kirjoitettu), Hyvin hiljaisia ollut kiinalaisten juhlat, ei huomaa juuri ollenkaan.
- katoi
juhla on ehkä nykyään suurin mitä Thaimaassa on,
ei niinkään juhlana mutta väkimäärältään,onhan kiinalaisia olemassa jonkin verran,joten hotellit täys ja liikenne aivan sekaisin kaduilla tuskin mahtuu liikkumaan.
itse pyrin välttämään tätä ajan kohtaa,ja toinen on songkran ,festivaali jolloin heitetään toisten päälle vettä, talkkia,kananmunia ym ja juhla kestää viikon 24h päivässä - vuotena
katoi kirjoitti:
juhla on ehkä nykyään suurin mitä Thaimaassa on,
ei niinkään juhlana mutta väkimäärältään,onhan kiinalaisia olemassa jonkin verran,joten hotellit täys ja liikenne aivan sekaisin kaduilla tuskin mahtuu liikkumaan.
itse pyrin välttämään tätä ajan kohtaa,ja toinen on songkran ,festivaali jolloin heitetään toisten päälle vettä, talkkia,kananmunia ym ja juhla kestää viikon 24h päivässäPhuketissa kiinalaisenuudenvuoden aikana ollut, mutta en mitään pienintäkään juhlimisen tapaista kaduilla ole nähnyt, hotelli kyllä koristeltu kiinalaiseen tapaan, muusta ei tietäisikään koko tapahtumasta.
- Hämmästynyt 12
vuotena kirjoitti:
Phuketissa kiinalaisenuudenvuoden aikana ollut, mutta en mitään pienintäkään juhlimisen tapaista kaduilla ole nähnyt, hotelli kyllä koristeltu kiinalaiseen tapaan, muusta ei tietäisikään koko tapahtumasta.
Liekkö olet ollut humalassa vai mitä, mutta yksi vuoden isoista juhlista joka puolella Thaimaata juuri suuren Kiinalaisväestön takia, eli on hulabaloota ihan riittävästi!!!
- Phuketissa
Hämmästynyt 12 kirjoitti:
Liekkö olet ollut humalassa vai mitä, mutta yksi vuoden isoista juhlista joka puolella Thaimaata juuri suuren Kiinalaisväestön takia, eli on hulabaloota ihan riittävästi!!!
ei ole sitä suurta kiinalaisväestöä, enpä ole siellä juhlia nähnyt enkä kuullut, humalassakaan en ole ollut.
- Phuketissa
Phuketissa kirjoitti:
ei ole sitä suurta kiinalaisväestöä, enpä ole siellä juhlia nähnyt enkä kuullut, humalassakaan en ole ollut.
jos olet ollut selvin päin, usko minua kyllä Phuketissakin on kinalaisyhteisö joka virttää uutta vuotta!!!
- uskon
Phuketissa kirjoitti:
jos olet ollut selvin päin, usko minua kyllä Phuketissakin on kinalaisyhteisö joka virttää uutta vuotta!!!
sinua, minä menen vielä varmistamaan asian paikan päälle, lupaan olla selvinpäin ja katsella ja kuunnella tarkasti onko missään juhlia, näköni on kunnossa ja kuulokin normaali että ei pitäisi ongelmia olla, lisäksi en ole muullakaan tavoin aistiviallinen.
- Tsedästö
Olen nyt Phuketissa 85.2.20199 ja tänään on kiinalaisen uuden vuoden aatto. Jo eilen oli kovasTi väkeä liikkeellä ja tänään ON isot juhlat odotettavissa. Hotellissa on paljon kiinalaisia. Mielenkiinnolla odotetaan iltaa, !
- Tsedästö
Yritin laittaa sulut päivämäärän molemmin puolin, mutta näkyyhän tämä päivämäärä, siis 5.2.2019, tuossa nimimerkin allakin.
- Aamuunastikaljaa
saapas nähdä miten nämä meidän suomen musumatut regoivat tuohon sianvuoteen. loukkaako sekin heitä ja heidän uskontoaan syvästi X)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851