Tietääkö kukaan auttaisiko leikkaus tällaiseen..5 vuotta sitten todettiin pieni pullistuma joka ei normaalisti aiheuttaisi mitään, mutta kun spinaalikanava (selkäydinkanava?) on ahdas niin painaa sinne.ekat kolme vuotta oli kivut aika kovat, nyt ajoittain on tosi pahana.Istuessa puutuu takareidet ja pakarat.särkyä on pientä koko ajan milloin missäkin kohtaa alaraajoissa. Lisäksi rintarangassa on scheuermanin tauti joka alkoi vaivata nopeasti sen jälkeen kun prolapsi tuli.nyt olkapäät on paskana kun yläselkä ei liiku mihinkään kun liikkuvuutta jossakin pitää olla.fysioterapiat käyty ja ahkerasti urheilua harrastanut monipuolisesti, mutta ei ole sen parempi silloinkaan ollut.auttaisiko prolapsin poisto, jotta alaselkä saisi liikkuvuutta eikä kaikki tyä tulisi ylä/keskiselällä tehtyä ja pistisi nikamia niin perkeleen jumikseen koko ajan..
selkä hajalla..
13
11365
Vastaukset
- Selkävaivainen
Mulla ainakin auttoi kun kävin Mietoisissa "ihmeparantajalla" :) ajan voi varata numerosta: 024310994, Marja-Liisa Lundström. Hinta, n.45e/tunti
- epäuskoinen
Hei!
Minäkin käynyt saman parantajan luona vuosia sitten migreenin takia.En uskonut ihmeparantajiin, mutta äiti kävi siellä tenniskyynärpään ja reistailevan vatsan takia ja molemmat vaivat häipyivät, joten ajattelin, että ei kai siinä mitään menetä jos kerran kokeilee...En menettänyt vaan sain hienon kokemuksen ja krooniseksi muuttunut kova päänsärky meni pois, enkä vuosiin kärsinyt päänsärystä kun koko ikäni olin siitä kärsinyt. Nyt olen raskaana ja taas on alkanut päänsärky vaivata, joten ajattelin taas varata ajan, koska en usko läkkeisiin, jotka eivät hoida vaan vie vaan säryn pois, enkä nyt edes voi sellaisia käyttää. Suosittelen kaikille että kokeilee kerran, ei se kaikille voi toimia mutta minulle ja monelle muulle toimii ja tuo uutta valoa elämään... - uskallanko
epäuskoinen kirjoitti:
Hei!
Minäkin käynyt saman parantajan luona vuosia sitten migreenin takia.En uskonut ihmeparantajiin, mutta äiti kävi siellä tenniskyynärpään ja reistailevan vatsan takia ja molemmat vaivat häipyivät, joten ajattelin, että ei kai siinä mitään menetä jos kerran kokeilee...En menettänyt vaan sain hienon kokemuksen ja krooniseksi muuttunut kova päänsärky meni pois, enkä vuosiin kärsinyt päänsärystä kun koko ikäni olin siitä kärsinyt. Nyt olen raskaana ja taas on alkanut päänsärky vaivata, joten ajattelin taas varata ajan, koska en usko läkkeisiin, jotka eivät hoida vaan vie vaan säryn pois, enkä nyt edes voi sellaisia käyttää. Suosittelen kaikille että kokeilee kerran, ei se kaikille voi toimia mutta minulle ja monelle muulle toimii ja tuo uutta valoa elämään...Tietääkö kukaan mitä menetelmää Marja-Liisa Lundström käyttää, onko mikä koulutus jne? Haluaisin tietä onko kyseessä luotettava ammattihenkilö eikä mikään poppamies. Jotain hierontaa kuulemma käyttää ainakin, tietävät kertokaa? Mua kammottaa nimi "parantaja" tulee voodoot mileen..
- apua saannut
uskallanko kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitä menetelmää Marja-Liisa Lundström käyttää, onko mikä koulutus jne? Haluaisin tietä onko kyseessä luotettava ammattihenkilö eikä mikään poppamies. Jotain hierontaa kuulemma käyttää ainakin, tietävät kertokaa? Mua kammottaa nimi "parantaja" tulee voodoot mileen..
Mene rauhassa hoitoon olen käynnyt muutaman kerran ja voi rauhassa sanoa sinulle ei ole woodoota , 2 vuotta sitten auto ajoi päälleni ja siitä jäi outo kipu käteen jota ei voitu todentaa kuvissa eikä hermoratakuvissakaan. Vakuutusyhtiö pesi kätensä ja sanoi ei mitään vikaa............käytyäni Marja-Liisan luonna muista vioista hän sanoi että korjataan samalla tuo käsi ! ? Niinpä nyt käsi on kunnossa ennen en voinnut luottaa käteeni kun pienikin virheasento ja tavarat putosivat kädestä nyt olen tyytyväinen että en mennyt privattiin hermoleikkaukseen käsi on ok ja Marja-Liisa on myös ok ei mikään huuhaa .
- pate m
apua saannut kirjoitti:
Mene rauhassa hoitoon olen käynnyt muutaman kerran ja voi rauhassa sanoa sinulle ei ole woodoota , 2 vuotta sitten auto ajoi päälleni ja siitä jäi outo kipu käteen jota ei voitu todentaa kuvissa eikä hermoratakuvissakaan. Vakuutusyhtiö pesi kätensä ja sanoi ei mitään vikaa............käytyäni Marja-Liisan luonna muista vioista hän sanoi että korjataan samalla tuo käsi ! ? Niinpä nyt käsi on kunnossa ennen en voinnut luottaa käteeni kun pienikin virheasento ja tavarat putosivat kädestä nyt olen tyytyväinen että en mennyt privattiin hermoleikkaukseen käsi on ok ja Marja-Liisa on myös ok ei mikään huuhaa .
Olen käynyt pari kertaa Marja-Liisan luona selkäni ym.. takia ja on auttanut. Tunnen myös henkilökohtaisesti pari tapausta missä hän on parantanut potilaat hyvinkin vaikeista vaivoista. En tiedä mistä hänen voimansa tulee mutta auttanut on. Eikä hänen tarvitse aina hieroa tai edes koskettaa potilasta. Vaan käsissä on jotain parantavaa voimaa. Ei hän puoskari ole, hänen luonaan on käynyt jopa lääkäreitäkin apua hakemassa.
- minäkin.-
pate m kirjoitti:
Olen käynyt pari kertaa Marja-Liisan luona selkäni ym.. takia ja on auttanut. Tunnen myös henkilökohtaisesti pari tapausta missä hän on parantanut potilaat hyvinkin vaikeista vaivoista. En tiedä mistä hänen voimansa tulee mutta auttanut on. Eikä hänen tarvitse aina hieroa tai edes koskettaa potilasta. Vaan käsissä on jotain parantavaa voimaa. Ei hän puoskari ole, hänen luonaan on käynyt jopa lääkäreitäkin apua hakemassa.
kävin viimeksi eilen ja aikaisemnmin viikko sitten.
odotin jotain kummallista, mutta eipä siellä mitään ihmeellistä tapahtunut. Hän vaan tutki paikat josta valitin ja paikansi vaivat ja kertoi mikä vaivaa. Luulin esim vian olevan munasarjassa. Vika olikin suolistossa. Käytänössä hän paineli vatsaa ja löysi tarkalleen paikan mikä sattui.Paineli vielä jalanpohjista joka tuntui aika kovin alussa. Kummasti alkoi vatsa kurnimaan.
Sain mysö ranteeni painelua (vaivannut n.22 vuotta)totesi että toinenkaan ranne ei ole kunnossa. Issiashermo vaivankin hän löysi eikä hoito tuntunut sen kummallisemmalta kuin hierojallakaan käynti.Jalkaani (käytän erikoispohjallista joka sekin maksoi pelkästään 175 euroa)hän laittoi luut paikoilleen:) Se tuntui kyllä. Sanoi etten tarvitse pohjallista, en ole vielä testannut kestääkö jalka lenkkeilyä ilman pohjallista. Ilmoitan vaikka täällä kun ehdin lenkille, auttoiko hoito.
Sain myös voimaa, mikä ei satu koska minuun ei edes koskettu. Puhuttiin koko ajan ja ainoa ihmeellinen asia minkä koin on että rauhoituin enkä jaksanut kälättää enää niin paljon. Olkapääkipuni, minkä olen kokenut työstä johtuvaksi oli ihmeellisin. Eipä ole hieroja saannut sitä kuntoon ensimmäisen kerran jälkeen. Otteet ei ollut sen kummallisempia kuin hierojallakaan , paitsi ettei sitä "tahkottu" minuuttikaupalla. Olen kuulema perusterve ja minua vaivaa vaan muutamat "krempat".Alkavaa
selkäkyttyrää hän hoiti vaikken asiasta puhunut.Sanoi että avaa jottei mene pahemmaksi.
Olotilani olitoisen kerran hyvä ja mieleni oli iloinen ja rauhallinen.
Sain "voimaa" tupakanpolttooni , en tiedä auttaako , jos vähenee tai lopetan voin siitäkin antaa myöhemmin palautetta. Ajatustakaan ei ole ollut lopettaa kun sinne menin ainakaan.
Koin että sain apua ja oli ihana tunne kun joku löytää viat noin pian. Ei mennyt rahat haaskuun ainakaan ja säästöä sekin kunnei tarvitse hierojalla käydä 10 krt yhden olkapääkivun takia. Issiashermon takia en päässyt hierojalta tultuani edes ilman apua kävelemään, kun oli oikein paha. En marja-liisan luon käydessäni kokenut hänen tekevän mitään joka olisi ollut vaarallista.Ei esimerkiksi ollut mitään selkän rusauttelöua tai päästä nikasauttelua, joka jo ajatuksena tuntuisi arvelluttavalta. Olen meinaan kokenut senkin muualla vuosia sitten, eikä tullut halu palata ja ottaa ns. riskin.
tällainen kokemus minulla näin heti tuoreeltaan :)
- marsmars
Asian tunteva lääkäri kai parhaiten tietää asian juuri sinun kannaltasi kunhan menet näyttämään sitä jonnekin.
Mutta oman isäni kohdalta voin kertoa että hänellä oli sama vaiva 7 vuotta ja vaivan pahennuttua niin että joutui loppujen lopuksi kipujen takia konttaamaan, hän meni lääkäriin.. Sai leikkausajan ja tokkurasta heräillessään huomasi että kipu oli poissa. Ei ole sen koomin nähty :)
Sanoin vain ettei muistanutkaan että näinkin hyvä olo on joskus ollut.
Leikkauksesta on n 15v.- halu parantua
Ihmettelen tätä kommenttia.... elämä on liian lyhyt, jotta pitäisi kestää huonoa tilaa ja huonoa elämänlaatua 7 vuotta???
Ilmeisesti kipu ei sitten kuitenkaan ollut tarpeeksi kovaa, jotta olisi ollut valmis ihan mihin vain hoitoon. Ihminen on valmis muutokseen vasta kun nykytila on tarpeeksi kurja.
Minä olen käynyt kaiken maailman "poppamiehillä". Apua olen saanut aina. Esim. vuosia kestänyt munuaistulehdus hävisi oudosti eikä länsimainen lääketiede pysty sitä selittämään. Eikä sitä ilmeisesti haluakaan, koska silloin pitäisi myöntää, että maailmassa on jotakin muutakin kuin Pasteurin linja asioiden hoitoon.
Minä en ole ollut vielä Marja-Liisan hoidossa, mutta kun olen jonottanut yli 0,5 vuotta mangneettikuvaan kipeän käden vuoksi, tulen hänen hoitoaan kokeilemaan niin pian kuin mahdollista. Kiitokset vinkistä. - marsmars
halu parantua kirjoitti:
Ihmettelen tätä kommenttia.... elämä on liian lyhyt, jotta pitäisi kestää huonoa tilaa ja huonoa elämänlaatua 7 vuotta???
Ilmeisesti kipu ei sitten kuitenkaan ollut tarpeeksi kovaa, jotta olisi ollut valmis ihan mihin vain hoitoon. Ihminen on valmis muutokseen vasta kun nykytila on tarpeeksi kurja.
Minä olen käynyt kaiken maailman "poppamiehillä". Apua olen saanut aina. Esim. vuosia kestänyt munuaistulehdus hävisi oudosti eikä länsimainen lääketiede pysty sitä selittämään. Eikä sitä ilmeisesti haluakaan, koska silloin pitäisi myöntää, että maailmassa on jotakin muutakin kuin Pasteurin linja asioiden hoitoon.
Minä en ole ollut vielä Marja-Liisan hoidossa, mutta kun olen jonottanut yli 0,5 vuotta mangneettikuvaan kipeän käden vuoksi, tulen hänen hoitoaan kokeilemaan niin pian kuin mahdollista. Kiitokset vinkistä.Tuona aikana isäni selkä oli oireillut, mutta lääkäri katsoi että ei ollut aihetta leikata. Kunnes sitten repsahti klassisella tavalla heinätöitä tehdessä; talikolla heinäpaalia navetan parvelle heilauttaessa..
- vakava varoitus ihmeparanta...
HUOM!
marja-liisaan en ole tutustunut, mutta sen perusteella mitä olen kuullut ja täältä lukenut, en ainakaan itse menisi hänelle missään tapauksessa
Yhteystiedoissaan ei lukenut edes mitään ammattia,...
Koetelkaa kaikki kehottaa Raamattu, JOKA ON RAKKAUSKIRJE SINULLE JA MINULLE, kirjoitettu, jotta osaamme välttää kaikkea pahaa ja voimme pelastua todelliseen elämään
Lue sinäkin ja pysy uskollisena sille sanalla, vaikka koetellaankin, Herra ei hylkää,ei jätä, eikä petä
vaikka joskus voit joutua odottamaan, kun sinulle on parasta, että sinua vähän koetellaan,
Hän auttaa sinua niissäkin ja niiden läpi
Näin se on
Jumala on todellinen rakkaus. Hän tarjoaa niin paljon enemmmän, kuin mitä tämä maailma ikinä voi tehdä. ota se vastaan, se on sinulle tarkoitettu, ilmaista armoa=hyvyttä ja rakkautta
- kartsa-48
OLEN VM.48 NEUVO- TILAA MARJA-LIISA LUNDSTRÖM aika-ennen veistä..et ainakaan mitään menetä..apua saanut-vaiks epäilin..älä luota liikaa lääkäreihin-he tekevät voitavansa-kuin kirjoista opin saaneet.. ihan hyvä niin-en ali arvosta..Kortisooni ei vastaus kaikkeen..Tiedän..
- läheltä nähnyt
..vältä puukkoa varsinkin jos olet mikkelin seudulta, monen tutun selkäleikkaus epäonnistunut ja yksi läheinen pyörätuolissa. Tyriminen jatkuu edelleen...
- JHE12
Kyllä, Marja-liisa Lunström on taitava ja tietävä parantaja hakkaa koululääkärit näissä asioissa 6-0. Olen käynyt selkävaivan takia lääkärillä, osteopaatilla ja viimeksi Marja-liisan luona ja vaivat jäi sinne. Suosittelen, siellä ne käy TYKSIN lääkäritkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1455362Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1853825Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi483219Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut471959Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401299Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun411216Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3221174Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei311126- 831066
Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten
Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä255877