Pari vuotta sitten

Setä

Olimme vaimoni kanssa päiväseltään käymässä Porin Jazzeilla. Ilma oli aamusta ihan ok mutta iltapäivän mittaan muuttui sateiseksi niin kuin koko silloin kesä. Päätimme siinä pienen kiertelyn jälkeen lähteä extemporena Yyterin kylpylään saunomaan. Koska emme aamulla kotoa lähtiessämme olleet lainkaan tätä suunnitelleet meillä ei tietystikään ollut mitään uima-asuja mukana mutta saimme ne vuokrattua hotellilta. Kylpylässä oli hyvin vähän ihmisiä meidän lisäksi ehkäpä pari paria muuta yksittäinen pulikoija. Kävimme molemmat lämmittelemässä jonka jälkeen suuntasimme altaaseen pulikoimaan. Altaassa oli lapsille tarkoitettu liukumäki joka oli rakennettu kiinteäksi sellaiselle ns. leikkivuorelle. Liukumäen sivussa oli kaksi poresuihkua jossa voi hierotuttaa hartioitaan yms. Vaimoni halusi mennä hierotuttamaan hartioitaan ja minä ängin mukaan siihen pieneen kulmaukseen. Hänen siinä suihkun alla nauttiessa minä menin hänen taakseen ja aloin hyväillä kaluani hänen takapuolessaan. Kaluni alkoi jäykistyä hyvin nopeasti ja vaimoni huomasi myös sen. Hän alkoi kiusoitellen pyöritellä pyllyään kaluani vasten. En kestänyt enää vaan otin kaluni uimahousuista ja raotin vaimoni uimahousuja ja tungin kaluni vaimoni märkään pilluun takaapäin. Viereemme tuli isä poikansa kanssa myös suihkuttelemaan mutta he eivät nähneet meitä koska ne suihkut olivat sellaisessa puolikaarellisessa holvissa molemmat omissaan. Jatkoin työntöjä vielä hetken aikaa mutta vaimoni vetäytyi pois ja halasi minua kiitti orgasmistaan ,jota en edes ollut huomannut, samalla pyytäen että siirtyisimme ulkoaltaalle. Ulkoaltaalla oli keskellä sellainen iso puolikaarellinen koristekaari jonka yläreuna on n. puoli metriä vedenpinnan alapuolella. Vaimoni isui reunalle ja pyysi minua tulemaan lähemmäs ja jatkamaan siitä mihin äsken jäimme. Kaluni ei tarvinnut muuta esileikkiä kuin nuo ihanat sanat. Siirryin vaimoni eteen laskin uikkarini reisille ja raotin vaimoni uima-asua ja tunkeuduin hänen sisälle. Työntelimme jo aika kiihottuneina kun yhtäkkiä sinne tuli toinen pariskunta. Onneksi huomasimme heidät ennenkuin he meidät. Halailimme siinä hämäykseksi samalla kun kaluni oli vaimoni pillussa. Vetäydyimme siitä pois ja siirryimme sisälle. Vaimoni ehdotti että josko menisimme saunaan välillä lämmittelemään. Sovimme että menisimme kokeilemaan myös talon turkkilaista saunaa. Olin hieman näreissäni koska en vieläkään ollut saanut koska meidät oli yllätetty kahdesti mutta ajattelin että onpahan kivat esileikit siihen asti kunnes pääsemme kotiin illalla. No turkkilaisessa saunassa ei ollut ketään muita kuin me ja siinä hieman aikaa niitä näitä jutustellessa vaimoni tarttui kuin yllättäen kaluuni ja sanoi pitäähän kulta sinunkin saada kun minäkin sain jo. Hän alkoi hitaasti runkata kaluani joka oli hetkessä, johtuen aiemmista akteista, kovettunut kivikovaksi samalla hän kyyristyi syliini ja upotti tuon kovan kalun suuhunsa. Ja taas muutaman kerran jälkeen meidät yllätettiin ja saunaan saapui mies. Onneksi saunassa kuitenkin on sen verran höyryä, ettei siellä ensimmäiseen minuuttiin näe yhtään mitään ennenkuin silmät tottuvat, jotenka ehdin laittaa uikkarit takaisin jalkaan. Turinoimme hetken aikaa ja päätimme mennä uimaan. Kirosin taas suihkussa että pitikö näin käydä taas. Vaimoni oli odottamassa minua jo uima-altaalla ja hänkin oli pahoillaan äskeisestä keskeytyksestä. Sovimme kuitenkin että heti kun mies tulee pois saunasta menemme takaisin saunaan. Uimme muutaman altaan vedon ja kuvittelin jo kuinka nain vaimoani saunassa kun samalla kuulin kuinka suihkuhuoneen ovi avautui ja mies saapui allasosaston puolelle. Me äkkiä ylös altaasta ja molemmat suoraan pesuhuoneisiin ja ilman suihkua saunaan. Kun pääsimme saunaan näin ilokseni että vaimonikin oli matkallaan riisunut uikkarit pois ja oli alasti. Hän asettui aikailematta lauteille ja minä hänen päälleen. Aloitin rytmikkään työnnöt ja johtuen aimmista keskeytyksistä ja niiden tuomasta jännitteestä, aloin tuntea kuinka lastini oli jo valmiina kovettuneissa kiveksissäni. Tunsin samalla vaimoni supistelut ja minun olikin pakko hieman hidastaa että en tulisi liian äkkiä. Vaimoni selvittyä orgasmistaan jatkoin taas nopeammalla temmolla. Vaimoni tarrautui samalla kiveksiini kun työntelin häntä ja kuiskutteli korvaani että tunnen kulta että tulet pian kiveksesi ovat ihan kovat. Ei kestänyt varmasti kuin kaksi kolme työntöä kun ruiskutin spermat vaimooni. Mieleni teki huutaa suoraa huutoa ja vaimonikin varmasti huomasi sen koska alkoi nopeasti suudella minua. Nousimme nopeasti ylös ja sovimme että käymme pesulla ja näkisimme hotellin aulassa.

Tällainen mukava saunamatka meillä. Nyt muutama vuosi jälkeenpäin näitä mukavia retkiä on hieman vähemmän kiitos ihanan reilun vuoden ikäisen poikamme.

6

20547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.

      Loistava juttu, pidin erityisesti liiottelemattomasta tyylistäsi. Onnitelut perheenlisäyksen johdosta!

      • Setä

        ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta. Mitäpä sitä liioittelemaan. Minua ihmetyttää suunnattomasti kun miehet/pojat aina tosissaan kirjoittelevat mukamas "tositarinoita" siitä kuinka he saavat monia orgasmeja yhdynnässä. Veikkaanpa että sellaisia miehiä jotka saavat peräkkäisiä orgasmeja yhdynnässä on hyvin, hyvin, hyvin, hyvin vähän.


      • Kale

        Sama sauna noin 2,5 vuotta sitten. Oli erittäin hiljaista vaikka olikin kevään ensimmäiset aurinkoiset ja lämpimät päivät. Silloisen tyttöystävän kanssa päätettiin mennä aamu-uinnille. Oltuamme tovin uimassa eikä paikalla näkynyt muitakaa päätimme mennä turkkilaiseen saunaan pikaiselle. Ensin oli minun vuoro, tyttö saatti kaluni juhlakuntoon ihanalla suullaan jonka jälkeen hän tarjosi auliisti ihanan pillun takaapäin eikä siinä montaa minuttia mennyt kun minut oli hoideltu. Sitten olikin minun vuoro nuolla hänet huipulle. Hieno paikka seksille täytyykin heti varata ens talvelta jokin rauhallinen aika ;)h


    • tyttö

      siis tosi hyvin ja kiihottavasti kerrottu tarina.paras näillä sivuilla!!!!!sinulla on kertomisen taito hyppysissäsi.ilahduta ihmeessä meitä toistekkin novelleillasi.naisesi on onnekas kun hänellä on sinunlaisesi mies.mukavia yhteisiä perhe hetkiä ja myös vanhempien keskeisiä hetkiä;)

    • Someone

      Kiitos erittäin hyvästä jutustasi. Yksi asia vain jäi kaivelemaan. Koko ajan siitä lähtien kun menitte viimeisen kerran sinne höyrysaunaan odotin että sillä välin kun olitte altaalla niin joku olisi mennyt sinne saunaan teidän huomaamatta ja nähnyt krhm. touhunne=)
      Mutta aina ei käy niin kuin haluaisi.

    • 545456454

      Hei tosi hieno, ja toi vauva juttu oli hyvä lisä! (Vai oliko se totta?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe