Polo hakkaa 75 hv:llaan

toiset!

Naurattaa oikein ajatella sitä että oma -05 Polo 1,4 vaatimattomalla 75 hepallaan lähtee aina valoista ekana, ja pitää välimatkan, olipa vierellä mimmoinen iso limusiini tahansa. Salaisuus vissiin se että vollkarin inssit on osanneet taikoa oikeat hevoset pellin alle eikä poneja. Ja se vääntö on tarjolla matalilta kierroksilta lähtien niin ei tartte huudattaa vaan lyödä isompaa silmään. Ja se kulutus: kuutisen litraa Hesan nykivässä liikenteessä sataselle! :)

30

6214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200 hv

      että kaikki eivät kilpaile kanssasi lähtiessään valoista. Itse lähden valoista aina korostetun rauhallisesti, antaa kinnerien omistajien revitellä, jos se heidän itsetuntoaan siten ravitsee...

    • Sanna

      Luin Autobild-lehdestä, kun olivat ajaneet/tuskailleet Pololla testin loppuun.
      En ikimaailmassa ostaisi Poloa käyttööni tänne Suomen oloihin, kun jo Saksanmaallakin on noin valtavasti kaikenlaisia ongelmia vaikka eihän siellä ole edes kylmä.

      • Jamppa1

        tiedoksi että ne jotka autoista jotain ymmärtävät, pitävät autobildiä autolehtien akuankkana. Iltalehtikin on kehittävämpää luettavaa, siinä on sentään iltatyttö, tv-ohjelmat ja sarjakuvat.


      • autobildistä
        Jamppa1 kirjoitti:

        tiedoksi että ne jotka autoista jotain ymmärtävät, pitävät autobildiä autolehtien akuankkana. Iltalehtikin on kehittävämpää luettavaa, siinä on sentään iltatyttö, tv-ohjelmat ja sarjakuvat.

        Autobild, etenkin sen suomalainen käännös on lehdykkä jossa on kauniita kuvia saksalaisista autoista ja väliin on lisäilty kömpelösti saksankielestä käännettyjä artikkeleita. Artikkelit ovat lähinnä tehtaiden mainososastojen tuottamien materiaalien lainauksia ja kuvat samoja mitä näkee netissä. Suomen autobild on aika roskaa, kadonnee markkinoilta kun lehteä pukkaava pulju kyllästyy eurojen polttamiseen.


      • kosmopoliitti,

        sveitsissä tänä talvena enätys -35C ja saksa on siinä sen pohjoispuolella....kylmyys on toki suhteellinen käsite.


      • Trabantti

        Meillä oli Polo reilu puolitoista vuotta ja hyvin toimi. Kilometrejä tuli jotain 90 000 km! Ei ainuttakaan suurta vikaa autossa.


      • Olen Wv edustaja
        Jamppa1 kirjoitti:

        tiedoksi että ne jotka autoista jotain ymmärtävät, pitävät autobildiä autolehtien akuankkana. Iltalehtikin on kehittävämpää luettavaa, siinä on sentään iltatyttö, tv-ohjelmat ja sarjakuvat.

        älkää kiusatko


    • Hurraa!

      Minullapas on 193hv ja 310Nm mun volkkarissa, eikä tarvi kiihdytellä liikennevaloissa;)

    • naurattaa

      ajatella tuollaista mahdottomuutta.

    • vain

      Itsellä samanlainen Polo, myös -05 facelift. Ihan riittävästi kulkee mulle ja työmatka-ajot n. 50 km suuntaansa menee tosiaan
      6 litraa/100km. Hyvä peli on, olisi vain pitänyt ottaa kitkarenkailla, karmea nastamelu. No, kohta se kesärengasaika koittaa.
      Työajot vaan lisääntyy, seuraava auto on uusi Golf Variant dieselinä, kunhan se joskus tulee markkinoille.

      Jos haluaa ajella kovempaa, sitä varten on 1000cc motari tallissa.

    • tuo "POLO"

      Mitenkä ihmeessä kansanautoja valmistava yhtiö (saksaksiVW) onkaan suurta luovuutaan osoittaen tempaissut radikaalit ja seksiä tihkuvat nimet, POLO. VENTO, SHARAN,PASSAT, LUPO, ym ym. hauskoja ja erittäin seksikkäitä nimiä kansanautokonsernifanaatikkojen ja suomalaisten "autotoimittajien" mielikuvien mielestä. ..

      • joo..

        verrattuna vaikka erotiikkaa tihkuviin Japanilais
        versioihin...Micra =kuljettajan aivojen koko ?
        Almera = ostettu armopaloilla ?
        Maxima = mahdollisimman paljon peltiä mahdollisimman
        pienellä sijoituksella ,Primera = muuta priimaa ei
        autossa olekaan jne.


      • koska olen maanviljeliä

        Raas ssan kuulla mutta näin on½


      • Nyt sitä saa
        joo.. kirjoitti:

        verrattuna vaikka erotiikkaa tihkuviin Japanilais
        versioihin...Micra =kuljettajan aivojen koko ?
        Almera = ostettu armopaloilla ?
        Maxima = mahdollisimman paljon peltiä mahdollisimman
        pienellä sijoituksella ,Primera = muuta priimaa ei
        autossa olekaan jne.

        Landeböndet hyvää autoa !


      • Osta auto
        koska olen maanviljeliä kirjoitti:

        Raas ssan kuulla mutta näin on½

        Ei kuiteskaa pikkutakkiLaakkoselta.


      • Jamppa1 ja alkuperäinen
        koska olen maanviljeliä kirjoitti:

        Raas ssan kuulla mutta näin on½

        Ja ymmärrätte tietysti miksi kehun...vittu kun näin se on ja rahaa lyödään tiskiin..lapset odottaa puroa....


      • paha
        Jamppa1 ja alkuperäinen kirjoitti:

        Ja ymmärrätte tietysti miksi kehun...vittu kun näin se on ja rahaa lyödään tiskiin..lapset odottaa puroa....

        skitsofrenia sulla...

        Eikö tuo itsensä kanssa keskustelu käy hermoille ?


    • näyttää

      olevan ongelma minullakin. Pikkukoneella vedät heti kaulaa muihin. Sitten kun "etanat" huomaavat tämän, niin sitten ylinopeutta ajaen täytyy painaa ohi. Yleensä ovat sitä BMW, Audi, Honda tms. ns. tehoautopoppoota. Täytyy kysyä, onko reagointikyky ko. porukalla hidas, mutta näyttämisen halu iso.

    • Jamppa1

      nöyryytä itseäsi ja muita polo-kuskeja enempää.

      Kaikki tietävät että polon 12,9s 0-100 kmh kiihtyvyydellä ja 126 Nm "alaväännöllä" ei voiteta viivalla kuin rollaattorilla kulkevat mummot ja 6 litraa on täysi mahdottomuus kaupungissa.

      Mutta huumorihan pitää mielen virkeänä!

      • polo

        se on aivan sama onko 75hv vai 400hv kun nykyään on luiston esto uusissa autoissa ne menevät rinta rinnan talvikelillä kun ei ole pitoa niin ei ole (ps vaikka olis kuinka suuren talon poika jos ei ole rahaa niin ei sitä sitten ole)


      • Jamppa1
        polo kirjoitti:

        se on aivan sama onko 75hv vai 400hv kun nykyään on luiston esto uusissa autoissa ne menevät rinta rinnan talvikelillä kun ei ole pitoa niin ei ole (ps vaikka olis kuinka suuren talon poika jos ei ole rahaa niin ei sitä sitten ole)

        jos kokeiltas tolla jonka mallimerkinnässä on q-alkuinen sana ja 340 nm vääntöä. Meinaatko että mennään rinta rinnan?


      • 75 hv polossa on
        polo kirjoitti:

        se on aivan sama onko 75hv vai 400hv kun nykyään on luiston esto uusissa autoissa ne menevät rinta rinnan talvikelillä kun ei ole pitoa niin ei ole (ps vaikka olis kuinka suuren talon poika jos ei ole rahaa niin ei sitä sitten ole)

        tuo luistonesto. Vakiona se ei ainakaan tule.


    • Pena

      Veti oikein suupielet messevään hymyyn kun valoihin pysähtyi vierelle X5. Edessä moottoritien alku ja Polon pellin alla 1.6 ja 75 hv.
      Ei päässyt bemu ohi ennen kuin löysäsin pedaalia 130 km/h:n kohdalla!

      • Heräsit

        X5 ajoi vakkari päällä körökörö kyytiä ja sinä naama punaisena luulit, että sulla on kova peli. Naurattaa:D


      • Pena
        Heräsit kirjoitti:

        X5 ajoi vakkari päällä körökörö kyytiä ja sinä naama punaisena luulit, että sulla on kova peli. Naurattaa:D

        Olkoon olleet mitkä vakkarit päällä tahansa, mutta ei bemu silti pärjännyt kun valoista lähdettiin. Tosi kuin vesi.


    • Huoltomiehenä

      Olen jota unohin kertoa...täytyyhän sitä jotain leipänsä eteen....

    • TDi sen piää olla

      Itse kun kokeilin 1,4 80 hv niin huomasin, että sehän on laiska lähtemään liikkeelle verrattuna 1,4 TDi (80 hv)!

    • ----------------

      Sinne jäi e-mersu taksi kuin tikku paskaan, kun liikennevaloista lähtiessä oli loiva ylämäki ja tie jäässä... :D

      • POLO TDI 2010

        Kyllä tämä uus polo on vaan hyvä!!!

        Ei paljon paina provokirjoittelijan tekstit kaikenmaailman viosta!! hah haa


    • uusi poloilija

      Samanlainen tilanne oli mulla viime talvena, kun päätin lähteä valoista jäiseen ylämäkeen maksimikiihdytyksellä. Luistonesto vakiona ja alla uudehkot Hakka7:t rohisivat, kun lähdettiin. Viereiseltä kaistalla kuului jollain toisella olevan samoja haluja, mutta en nähnyt mikä se oli, kun oli lähdössä puoli autonmittaa jäljessä.

      Lopetin kiihdytyksen taajaman tavoitenopeudessani eli mittari-60:ssa, jolloin takaoikealla kiihdyttänyt auto pääsi ohi ja jatkoi jonnekin 80:n tietämille päästäkseen eteeni seuraaviin valoihin. Merkki oli Audi ja malli A4. Aika uusi oli, kun ledit oli takavaloina. Taisi se quattrojuttu kuitenkin puuttua.

      Mulla siis uusi korimalli ja kolmipyttyinen 51-kilowattinen nokalla:-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe