Pitäsisi tehdä keittiöstä luukku kellariin, onko kukaan tehnyt? Pitäisi nyt löytää jostain vähän jotain ohjetta siihen mutta mistään ei tunnu löytyvän, osaisiko kukaan täällä auttaa???
Kellarin luukku???
2
1793
Vastaukset
- ajatusko
Hyvä ajatus jos vaan tarkoitus on tehdä tarkistusluukku alapohjaan.
Kellariluukun teko ei sisänsä ole mitenkään ihmeellinen. Pitää vaan etsiä päälattia kannakkeet ja mahdolliset koolingit ja sovittaa reikä niin,että mahdollisimman vähän varsinkin ekaa menisi poikki.
Yleensä reikä pitää tehdä etukäteen ennenkuin tietää missä ne menee sen vuoksi kannattaa tehdä ensin pieni reikä ja isontaa sopivaan suuntaan. sitten vaan kannakkeen pätkät sidotaan toisiinsa ja runkoon ja viimeistellään. Ja lopuksi rakennetaan itse luukku ja mahdollisesti portaat. Portaat olisi kyllä hyvä kiinnittää suoraan runkoon.
Homma ei sinänsä kirvestaitoja/haluja omaavalle ole vaikea juttu mutta täysin maallikolle suosittelisin kyllä ammattiapua.idea menikin jo ohi ja olin selittänyt pikkasen sekavasti tarkoitus olisi ollut saada ohje pelkästään siihen luukuun... aukko lattiassa jo onkin kun oltasiin laitettu vaan kellasriin menevät rappuset umpeen ja tilalle lattiaan vaan luukku. No laitetaan sittenkin koko aukko umpeen kun sinne kellariin kuitenkin ulkokautta kautta pääsee myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197