Mulla on vajaa kk sit käyttöön otettu v3 puh,vastasin siihen kädet kosteena ja siitä oli puh hapettunu nii pahasti et meni joku piirilevy,jne.No,takuu ei tiettykkään korvaa,mut puh kuitenki pystt päällä,mitä nyt välillä pätkii ja näppäin valot ei toimi ja joskus sammuu itekseen,mutta,luuletteko että puh vois silti kestää "hengissä"ehkä vaikka vuodenki.ois tosi paskamaista jos noin kallis puhelin ei kestäis ku hetken vaan.
Mitä luulette
Katja
2
292
Vastaukset
- olli
Jos se vesi sun käsissä oli puhdasta eikä ollut mitään saippuoita/shampoita tms. niin huollossa vois ehkä rapsutella hapettumat pois. Käy ainakin kysymässä.
- ois tosi paskamaista jos no...
rahat meni. heh. heh heeee. Osta uus ja samanlainen tietysti. Heheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155