Hei!
Mun yks norjalainen kaveri haluaisi opetella lumilautailua, ja ajattelin nyt sitten kysyä että miten kauan siihen opetteluun yleensä menee?
Joko eka päivänä osaa laskea rinteissä?
Itselläni ei laskettelun opettelu kestänyt kuin päivän (kävin hiihtokoulussa, mutta kestääkö tossa lumilautailussa enemmän aikaa?
Kiitos jo etukäteen...
Lumilautailun
5
2933
Vastaukset
- Aloittelija*
itse olen ny pari kertaa käyny mäessä, nii tuntuu että olen saanu aika hyvin juonesta kiinni, tosin mulla on ollu kaveri mukana joka on laskenu aiemmin.
- ViuhVauh
Riippuu vähän henkilöstä. Itselläni meni noin tunti, kun aloin luottamaan laudan kantteihin. Olen harrastanut vesilautailua, joten se ehkä auttoi asiassa. Kyl sen laudan kanssa saa sit varata enemmän aikaa, kuin suksien. Kannattaa opetella, hyvä laji.
- tyttö
Mä hoksasin kanttien käytön aika äkkiä, mut meni viikkoja ennenku aloin luottamaan omaan laskemiseeni niin, että pääsin ne mäet suht jouhevasti ja enempiä kaatuilematta alas.
- m32v
Itse aloitin näin vahalla iällä ja kyllä on tässä vuosia ilman kenenkään opastusta kestänyt oppia.
Tosin en ole käynyt kuin muutaman kerran kun ei siitä mitään tullut. Nyt tänä talvena opin kanttaamisen ja lauta luistaa jo mukavasti, ensi talvena "Alpit here I come!" :)
p.s. olis ollu kiva kun joku olis jo vuosia sitten kertonut että kanttaamalla käännytään eikä vain olis painottanut ohjeissaan "paino etujalalle, paino etujalalle!" - SnowBoarding4Life
Moro, minä ainakin oppisin tunnissa jo suht hyvin lautailemaan, enkä ottanut lumilautailun opettajaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802167
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871550Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141254Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2111049- 44965
- 97895
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805