suomalaiset torrentti sivut

epeli

Mitä sellaisia torrentti sivustoja tiedätte, mistä saa ladattua suomikamaa?
Rautaportin tiedän, hyvä sivu, mutta banni tuli kun oli rationi jotain 0.1...hehheh.
Ei vaan paljon ylemmäksi sitä saa kun itellä on 2mb/256kb netti.

Sitten täällä on hehkutettu jostain venäläisistä sivuista, viittiikö joku laitta linkkiä parhaimpiin?

kiitos

16

27121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemppa

      finnbytes ja datamoon muistaakseni...mut sinne tarttee jonku inviten ...eli JOTAIN SERIAL NUMBEJA SE ON SALAISTA...HEH
      lataa DC 0.674

      • epeli

        Näin on näppylät.
        Harvoin dc:llä tulee joku leffa/peli edes 60kb/s, yleensä 10-20kb/s...torrenttina tulee parhaillaan kaistan täydeltä (mulla 240kb/s).

        Lisää vaan semmosia sivuja mihin pääsee kaikki sisälle.

        Ootteko muuten huomannu, että warettamiseen jää koukkuun? :)


      • se tulee
        epeli kirjoitti:

        Näin on näppylät.
        Harvoin dc:llä tulee joku leffa/peli edes 60kb/s, yleensä 10-20kb/s...torrenttina tulee parhaillaan kaistan täydeltä (mulla 240kb/s).

        Lisää vaan semmosia sivuja mihin pääsee kaikki sisälle.

        Ootteko muuten huomannu, että warettamiseen jää koukkuun? :)

        torrentina nopeempaa ku se lataa samaa tiedostoa monelta.ladatkaa dc revconnect sama periaate tässäkkin..se on paras


      • tämmönenki tullu
        se tulee kirjoitti:

        torrentina nopeempaa ku se lataa samaa tiedostoa monelta.ladatkaa dc revconnect sama periaate tässäkkin..se on paras

        http://dcmagnet.com/


      • epeli
        tämmönenki tullu kirjoitti:

        http://dcmagnet.com/

        mitä eroa on revconnectilla ja strong dc :lla?

        Täytyypä kokeila reviä.
        kiitti vinkistä ja linkistä.


      • toimii?
        tämmönenki tullu kirjoitti:

        http://dcmagnet.com/

        Enpä ole ennen näitä käyttänyt. Miten näitä 'magneettilinkkejä' oikein käytetään? Mulla on dc .


    • .....

      "mutta banni tuli kun oli rationi jotain 0.1...hehheh.
      Ei vaan paljon ylemmäksi sitä saa kun itellä on 2mb/256kb netti."
      - mä voin kertoa salaisuuden: trackereilla jotka vaativat rekisteröitymisen, olivat sitten suomalaisia tain muun maalaisia, tarkkaillaan ratiota... juuri sen takia että siellä ei kukaan pääse pelkästään leechaamaan
      ration kunnossapito ei millään tavalla riipu nettiyhteydestä, vaan siitä joka on siellä näppäimistön ja tuolin välissä

      mikäli liiskarimeininki kiinnostaa, on syytä pysytellä noilla ulkomaalaisilla isoilla julkisilla... kuten esim. pirate bay

      • KAIN

        piratebay on pistetty kii harmi poliisit sulki sen


      • virion

        Miettikää nyt herrajumala aikuiset ihmiset, puhuu vakavissaan jostai ratiosta =D Miksei voi olla torrent paikkoja jonne voi päästä pikkase helpommi ku nuolemalla jonku rillipään data-anaalia.


    • epeli

      thanks man...nyt tulee lujaa kaikki leffat ja muut.
      yö aikana oli tullu 6 leffaa ja yksi peli.
      ei paha, ei paha...

      Mitä eroa on strong dc:llä ja revconnectilla?
      Kumpi parempi?

      kiittikiittikiitti

      • pera

        lueskelin noita viestejä ja sit itekki latasin ton revconnectin...mut mulla se ei lataa siihe hubi listaa..mistä voi johtua?


    • Anonymous666

      Moi. Laita mulle sähköpostia ja kerro jotain itsestäs niin eiköhän se Datamoonin invite järjesty.
      :?

      • pakki

        Elikkä jos jollain olisi invitejä finbytesille, datamoonille tai muille vastaaville sivuille niin niitä otetaan vastaan enemmän kuin mielellään :) Invitet ja kaikenmoiset kysymykset aiheeseen liittyen voi lähettää osoitteeseen [email protected]


      • assj
        pakki kirjoitti:

        Elikkä jos jollain olisi invitejä finbytesille, datamoonille tai muille vastaaville sivuille niin niitä otetaan vastaan enemmän kuin mielellään :) Invitet ja kaikenmoiset kysymykset aiheeseen liittyen voi lähettää osoitteeseen [email protected]

        joo onko nämä torrentit sama asia kuin vertais verkot


    • T

      Huomena, Rautaportille jos jollakin on ylimääräisiä inviteitä, niin [email protected] postilaattikkoon voisi yhden viskaista.

    • kilju koponen

      Onkos rautaportti nurin? mikäköhän on kun en pääse? menee johonkin ihan ihme sivustolle :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe