Tämä ei ole sitten mikään provo tai muukaan!!!
Joulukuussa, taisi olla 25 päivä, sattui jotain tosi outoa. Ja vielä oudompaa on, etten muista mitään tapahtuneesta. No, seuraavina päivinä alkoikin tapahtua.
Yöllä heräsin tuijotukseen, ei ketään missään. Seuraavana yönä juoksin kovasti jotain karkuun ja heräsin makuuhuoneeni ovella. Tämän jälkeen en meinannut unta saada, vaikken edes muistanut, mitä olin karkuun juossut.
Vielä myöhemmin. Tulin katsomaan omaan huoneeseeni. Kuulin ihme natinaa ja kolinaa. Huomasin, että sänkyni kolisi ja natisi ihan itsestään. Samana iltana olin alkamassa nukkumaan. Yhtäkkiä huomasin, kuinka ns. "toimistotuolini" kääntyi itsestään minua kohti. Aivankuin joku olisi katsellut minua. Tämä tilanne toistuu melkein aina, kun menen makaamaan sänkyyn.
Tänä yönä, kuulin ovelta koputuksen. Ei ketään. Siis oman huoneeni ovelta, en ulko-ovelta. Tämä toistui kaksi kertaa kolmen tunnin sisällä.
Vähän myöhemmin kuuntelin kovaa musiikkia kuulokkeillani. Yhtäkkiä kuulin jonkun tosi ison äänen. En tiedä, että millainen ääni oli. Tiedän vain kuulleeni jotakin. Aivan kuin joku olisi kutsunut minua tai jotain...
Noin tunti sitten olin tässä koneella. Huomasin sivusilmällä, kuinka varjo lensi ikkunan edestä. Asun siis 2-kerroksessa. Ja kerrostalossa. Varjon aiheuttaja ei voinut olla esim. puu. Kaikenlisäksi se varjo himmensi kattolampun sekunnin murto-osaksi.
Nyt olen pari kertaa sivusilmällä huomannut nopeasti liikkuvan mustan hahmon. En tiedä, että mikä se oli, mutta joku täällä liikkui. Ja se siis katosi samantien.
Tämä on oikeasti pelottavaa. Juuri vähä aika sitten huoneen läpi meni kylmä viima, vaikka ikkunat ei edes ole auki. Nyt tärisen kylmästä... ja pelosta.
Haluaisin jotain selitystä tähän. Nyt on sitten turha kenenkään skeptikko-tohtorin tulla tähän selittelemään mistään kohtauksesta ym. sairaudesta. (joskus on niin käynyt).
Sen verran mä vaistoan, että jotain yliluonnollista tähän liittyy. Olen siitä aivan varma. Kyllä ihminen vaistoaa jopa sellaisen "henkilön" läsnäolon, jota ei edes näy.
Tässä tällainen tarina. Toivoisin, että jotkut OIKEASTI KUMMITTELUUN USKOVAT ym. vastaisivat tähän.
Selityksiä otetaan vastaan.
Pelottaa!
18
4869
Vastaukset
- Tosijuttu
Muistin yhtäkkiä jutun, jonka myöskin koin. Sitä "karkuun juoksemista" edeltävänä iltana kurkkasin (edelleen 2. kerroksen) ikkunasta ulos. Ikkunasta heijastui kuvani... joka oli todella pelottava. Aivankuin joku paha puoli minusta. Varsinkin ne silmät... vai pitäisikö sanoa silmäni?
Myöskin tämän tapauksen jälkeen tärisin pelosta. Ja nyt tärinä vain kasvaa.
Kertokaa joku, että voisikos tämä yhtäkkinen kylmyys pelokkuus tulla siitä, jos mieleen palautuu jotain muistoja jostain yliluonnollisesta jutusta?
Itselle käy usein näin. Kauhuleffoja katselen ihan tavallisesti. Myöskin kummitusjuttuja pystyn lukemaan ilman panikointia. Sitten yhtäkkiä tulee välähdus jostain "omasta kokemuksesta", jota ei muista. Sitten tuleekin kylmä ja pelko... Ikäänkuin jonkinlainen pieni shokkitila. Ja sama juttu toistuu joka kerta, kun sitä yliluonnollista juttua miettii.- Trinity.
Itsensä voi suggestoida näkemään ja kokemaan vaikka mitä. Luulen, että ilmiöt loppuvat kun saat jotain mielenkiintoista muuta ajateltavaa.
- Noita-Nainen
Taidat olla suhteellisen herkka ja taipuvainen itsesuggerointiin?
Se ei toki poissulje yliluonnollisia ilmioita, mutta...sinun kannattaisi ehka tietoisesti lukea jotain "hauskaa ja kevytta" ja katsella vaikka tv:sta komediaohjelmia jne...
Eli ala siis "harrasta" itsesi pelottelua.
- böömies
Jännä homma, nimittäin heräsin tuossa uuden vuoden aatosta tai oikeastaan havahduin oman huoneeni ovelta, ja muistin miten joku suuri musta varjo vieressäni kurottautui minua kohti, ja silloin nousin ylös. Taju tuli kunnolla vasta ovella, voi olla että se oli unta, mutta kun tässä talossa on tapahtunut ennenkin mitä omituisimpia juttuja. Esimerkiksi muutama vuosi sitten heräsin yöllä siihen kun sänkyni vieressä oli lyhyt valkoinen vanha nainen kesähattu päässä, nainen oli siis valkoinen ja läpikuultava, ja ilmeisesti jotenkin "hehkuva" koska näin hänet pimeässä, katsoin häntä jonkin aikaa ensin tajuamatta mikä se oli, kunnes se kääntyi minua kohti, kasvoillaan surkea ilme. Silloin ryntäsin huoneestani ja lujaa. Olin silloin 19, ja niin kyllä olen nyt 23, ja asun vielä vanhempieni luona tilanteiden pakosta, mutta pääsen onneksi muuttamaan keväällä. Lisäksi äidillenikin on tapahtunut outoja, seurustelin vuosi sitten erään helsinkiläisen neidon kanssa, ja olin heillä tapauksen sattuessa yötä. Äitini oli yöllä hereillä ja näki miten minä kävelin käytävässä huonetta kohti hitaasti katsoen vanhempieni huoneeseen etteivät nämä herää, lisäksi mukanani oli kaksi punatakkista ja vaalea tukkaista naista. Äitini nousi katsomaan mitä ihmettä, mutta ketään ei näkynyt enää. Lisäksi hän kertoo tumman hahmon usein kurkkivan vanhempieni huoneeseen öisin. Enkä se ole minä heh. Välillä kun olen yksin kotona, niin voin kuulla vaimeaa piano musiikkia, naapurimme ei omista pianoa, eikä se varmaan kantautuisi omakotitalo alueella noin hyvin. Lisäksi muistan tapauksen kun huonettani remontoitiin niin heräsin aamulla tavallisesti avaamatta vielä silmiä, venyttelin ja haukottelin avaten silmäni, niin naamani edessä oli valkoinen naama joka hymyili leveästi virnuillen, säikähdin kääntäen kylkeä ja katsoin taas niin ei mitään. Nämä kaikki jutut ovat totta, ja onhan tuota kerrottavaa vielä vaikka kuinka mutta en jaksa enempiä kertoa, tosin sen voin kertoa kun olin juuri tullut töistä ja istuin koneelleni, mutsini oli laittamassa pyykkiä ja faija töissä, kuulin miten ulko-ovi avattiin ja suljettiin. Oman huoneeni sijaitsee aulan tuntumassa ja siitä on suora näköyhteys ovelle. Luulin että faija tulee joten en välittänyt, yhtäkkiä mutsini tulee huoneen ovelle ja kysyy tuliko joku vai kävinkö minä jossain? Katsoin ihmeissäni ja sanoin luulleeni faijan tulleen. Faija soitti kahdenkymmenen minuutin päästä ilmoittaen olevansa ylitöissä. Se joka oven avasi ja paiskasi kiinni ei ole tietoa tähänkään päivään mennessä. Vanhempani ovat talon rakentaneet, eikä täällä sinänsä ole mitään kummallista tapahtunut, mutta jostain syystä täällä tapahtuu kummallisia asioita aika ajoin, ja parin viime vuoden aikana on alkanut tapahtua vielä kiihtyvämpää vauhtia. Nämä kaikki tarinat ovat sitten totta, sen vannon kun tässä istun.
- aave nainen
äitini sanoi nähneensä minut kettan kävelemässä heidän sängyn ohi. mutta isekkin uneksin olevani kotona. luulisin että tiettyä telepatiaa tms. äidin ja lapsen välillä tavalla tai toisella:) mutta myös kait "hahmotkin" voi leikitellä kukahan sen määrää missä muodossa energia yleensä ilmenee.
- Noita-Nainen
Ettet vain olisi "harrastanut" jotain okkultistista viime aikoina?
Et siis valttamatta spiritistilaudalla, mutta jotenkin muutenkin...?
Mieti, mika olisi voinut aiheuttaa kyseisia ilmioita?- Tosijuttu
En oikeistaan harrastanut mitään tuollaista. Paholainen ym. jutut on aina kiinnostanut mua. Ei kuitenkaan missään "saatananpalvonta" -mielessä. Vaan ihan muuten vaan. Esimerkiksi mieluummin tietokoneella teen kuvia paholaisesta tai demonista kuin jostain enkeleistä. Kuviin useimmiten risti menee väärinpäin, eikä oikeinpäin. Se vaan näyttää jotenkin paremmalta noin.
Itseäni on aina ärsyttänyt se, kuinka jotkut selittävät esimerkiksi jotain jumalasta tai jeesuksesta. Mutta pholainen onkin asia erikseen. Jotenkin mua on aina enemmän kiinnostanut tämä maailma "pimeämpi puoli". Mihinkään jumalaan en myöskään usko. Mutta uskon, että jonkin sortin paholainen on oikeasti olemassa.
Joten nyt asiaan. Toivoin mielessäni joulun alla, että saisin jonkinlaisen merkin esimerkiksi paholaisen olemassaolosta. Tuli vain sellainen olo. Lisäksi toivoin mielessäni, että näkisin pari kuollutta tuttuani esimerkiksi haamuina. Tai, että he antaisivat jonkinlaisen merkin.
Kaikki yliluonnollinen kiinnostaa mua. Tästä syystä aina toivonkin, että saisin jonkinlaisen todisteen yliluonnollisten voimien olemassaolosta.
Mutta siis mitään tuon pahempaa en ole tehnyt. Mitään spiritismiä en koskaan tule koittamaan, vaikka aihe kiehtoo ja kiinnostaa mua.
Niin ja tuli mieleen, että ennen joulua näin unen, jossa kuollut sukulaiseni tulee yhtäkkiä kylään meille. Aivan kuin hän ei koskaan olisikaan kuollut. Mutta silti tiesin hänen olevan kuollut. Se kuollut tuttuni sanoi minulle unessani jotain tyyliin "koita kestää. kyllä se elämä vielä sullekin hymyilee".
Tuon jälkeen sain ns. "uusia voimia" ja jaksoin ottaa kaikki elämän haasteet vastaan.
Isäni kertoi myöskin jutun, joka liittyi tuohon kuolleeseen tuttuuni. Juuri kuoleman jälkeen isäni oli nähnyt hänen istuvan tuolissa. Tuttu oli sanonut jotenkin näin: "Mieti nyt tarkkaan, mitä sä meinaat elämälläs tehdä". Isäni ei tiennyt, että oliko se unta vai mitä.
Vähän ajan päästä selvisi, että isäni oli pettänyt äitiäni kauan ja vanhempani erosivat.
Ja voin kertoa, että nykyään, jopa eilenkin tunsin tuon kuolleen tuttuni läsnäolon tässä huoneessa. Mutta tunsin myöskin, että täällä olisi ollut joku muukin.
Se on aika sekava tunne. Ei oikein tiedä, että pelottaako vai mitä. Pitäisikö lähteä karkuun vai jäädä huoneeseen.
Mutta tällasta tällä kertaa. - aave nainen
Tosijuttu kirjoitti:
En oikeistaan harrastanut mitään tuollaista. Paholainen ym. jutut on aina kiinnostanut mua. Ei kuitenkaan missään "saatananpalvonta" -mielessä. Vaan ihan muuten vaan. Esimerkiksi mieluummin tietokoneella teen kuvia paholaisesta tai demonista kuin jostain enkeleistä. Kuviin useimmiten risti menee väärinpäin, eikä oikeinpäin. Se vaan näyttää jotenkin paremmalta noin.
Itseäni on aina ärsyttänyt se, kuinka jotkut selittävät esimerkiksi jotain jumalasta tai jeesuksesta. Mutta pholainen onkin asia erikseen. Jotenkin mua on aina enemmän kiinnostanut tämä maailma "pimeämpi puoli". Mihinkään jumalaan en myöskään usko. Mutta uskon, että jonkin sortin paholainen on oikeasti olemassa.
Joten nyt asiaan. Toivoin mielessäni joulun alla, että saisin jonkinlaisen merkin esimerkiksi paholaisen olemassaolosta. Tuli vain sellainen olo. Lisäksi toivoin mielessäni, että näkisin pari kuollutta tuttuani esimerkiksi haamuina. Tai, että he antaisivat jonkinlaisen merkin.
Kaikki yliluonnollinen kiinnostaa mua. Tästä syystä aina toivonkin, että saisin jonkinlaisen todisteen yliluonnollisten voimien olemassaolosta.
Mutta siis mitään tuon pahempaa en ole tehnyt. Mitään spiritismiä en koskaan tule koittamaan, vaikka aihe kiehtoo ja kiinnostaa mua.
Niin ja tuli mieleen, että ennen joulua näin unen, jossa kuollut sukulaiseni tulee yhtäkkiä kylään meille. Aivan kuin hän ei koskaan olisikaan kuollut. Mutta silti tiesin hänen olevan kuollut. Se kuollut tuttuni sanoi minulle unessani jotain tyyliin "koita kestää. kyllä se elämä vielä sullekin hymyilee".
Tuon jälkeen sain ns. "uusia voimia" ja jaksoin ottaa kaikki elämän haasteet vastaan.
Isäni kertoi myöskin jutun, joka liittyi tuohon kuolleeseen tuttuuni. Juuri kuoleman jälkeen isäni oli nähnyt hänen istuvan tuolissa. Tuttu oli sanonut jotenkin näin: "Mieti nyt tarkkaan, mitä sä meinaat elämälläs tehdä". Isäni ei tiennyt, että oliko se unta vai mitä.
Vähän ajan päästä selvisi, että isäni oli pettänyt äitiäni kauan ja vanhempani erosivat.
Ja voin kertoa, että nykyään, jopa eilenkin tunsin tuon kuolleen tuttuni läsnäolon tässä huoneessa. Mutta tunsin myöskin, että täällä olisi ollut joku muukin.
Se on aika sekava tunne. Ei oikein tiedä, että pelottaako vai mitä. Pitäisikö lähteä karkuun vai jäädä huoneeseen.
Mutta tällasta tällä kertaa.tuohon voisin kyllä sanoa että jos tämä "pimeäpuoli" kiehtoo niin sitä valitettavasti saattaa saada mitä tilaa.
nimittäin teininä (15->) minulle tapahtui monen moista. vaikka minua ei kiinnostanutkaan pimeä puoli niin olin kumminkin niin masentunut että "joku" sieltä lähestyi minua tahtomattani.. ja ne vaikka olisikin ns sukulaisen muodossa eivät heitä ole.
mutta siis itselläni ei ollut kun pari kohtaamista tämän "tyypin" kanssa. mutta silloinkin ajattelin "mene pois" ja minulla vaihtui samoihin aikoihin käsittääkseni "henkiopas/suojelia) naisesta mieheksi. mutta sen kummemmin en käy selittämään. mutta tuolloin olin kovin herkkä kaiken näköiselle. - Noita-Nainen
Tosijuttu kirjoitti:
Mutta tällasta tällä kertaa.Niin...itse asiassa spiritismia voi "pelata" ilman sita kuuluisaa lautaakin. Ja riippuu sitten oikeastaan ihmisesta, kuinka "pitkalle paasee". Kyse on kuitenkin yhtakaikki siita, etta a) haluat yhteyden henkiin/henkeen b) olet valmis hieman "rikkomaan rajoja" c) olet valmis kohtaamaan jopa itse Saatanan.
Eli kuten aave nainen sanoi, "sita saa mita tilaa"...
Tuo tiivis mielenkiintosi pimeaan puoleen selittaa jo aikalailla sinulle tapahtuneista asioista ja pelkotiloista. Ja muista, etta pimea puoli saattaa pistaa sinut myos nakemaan asioita, joita ei "todellisuudessa tapahdu". Siis etta kukaan muu ei niita havaitse. - Obi-Wan
Noita-Nainen kirjoitti:
Niin...itse asiassa spiritismia voi "pelata" ilman sita kuuluisaa lautaakin. Ja riippuu sitten oikeastaan ihmisesta, kuinka "pitkalle paasee". Kyse on kuitenkin yhtakaikki siita, etta a) haluat yhteyden henkiin/henkeen b) olet valmis hieman "rikkomaan rajoja" c) olet valmis kohtaamaan jopa itse Saatanan.
Eli kuten aave nainen sanoi, "sita saa mita tilaa"...
Tuo tiivis mielenkiintosi pimeaan puoleen selittaa jo aikalailla sinulle tapahtuneista asioista ja pelkotiloista. Ja muista, etta pimea puoli saattaa pistaa sinut myos nakemaan asioita, joita ei "todellisuudessa tapahdu". Siis etta kukaan muu ei niita havaitse.Anakin... Stay away from the darkside
- -M-
Teininä oli aivan samoja kokemuksia, aiheuttajana olin tod. näk. minä itse.
Jotenkin vaan kuuluu (esi)murrosikään tuollaiset poltergeistit. Milloinkohan tiede osaa mitata ja tutkia näitä asioita?
Niin, ja näitä "aiheuttamiani" ilmiöitä huomasi moni...- '''''
hei haloo,minkäs ikänen itse olet?ei yliluonnolliset asiat ikää katso!!!!!
- Diza
Itselläni oli myös joskus lapsena sellainen "vaihe", jolloin näin kaikenlaisia mustia varjoja ja joskus mustia leijuvia epämääräisiä hahmoja. Kerran kun nukuimme veljeni kanssa samassa huoneessa heräsin ihmeelliseen pahanolon tunteeseen. Katselin ympärilleni hämärässä huoneessa ja näin miten veljestäni lähti tai nousi ylös sellainen musta hahmo, joka leijui seinän läpi pois. Yhden kerran tuollainen samanlainne musta hahmo leijaili huoneeni patterin takaa.
Nyttemmin noita ihmenäkyjä tai aistiharhoja ei onneksi enää ole ollut. - m82
Lähesty Jumalaa rukoillen ja kerro kokemuksistasi hänelle. Saatana on ihan oikeasti olemassa, mutta onneksi on myös häntä suurempi Kaikkivaltias, rakastava Jumala. Kun annat Jeesuksen tulla sydämeesi, niin sinun ei enää tarvitse pelätä mitään pahaa, sillä Hän on voittanut pahan ja kuoleman golgatan keskimmäisellä ristillä. Aamen.
T: 23v opiskelija - ja myös tosissaan
Mikäli haluat eroon kyseisistä jutuista yms mikä pelottaa, kannattaa kokeilla muutamia niksejä, mitkä ei todellakaan kuulu minkään uskonto-nimikkeen alle...ihan kerron omalla kokemuksella! Voi yliluonnollista kokea ilman pelkojakin! Riippuu se tosin ihmisestäkin näkeekö vai ei...
Ensiksikin kannattaa alkaa opettelemaan positiivisempaa/varauksetonta suhtautumista asioihin, vaikka vaan vähitellen. Toiseksi, jos näitä juttuja tulee, niin suhtaudu niihin uteliaasti ja kuvittele esim. että näitä 'varjoja' pelottaa ja ne pyytävät sinulta sitä rakastavaa syliä...tahdo niille HYVÄÄ ja auta heitä!! Rutistele ja rakasta ne mielessäsi piloille! Sillä hyvä karkoittaa aina pahan. (vanha klisee, mut on toiminut!) Ja mikäli todella ja välttämättä haluat tavata/saada merkin kuolleelta sukulaiselta (joka ei todennäköisesti kuitenkaan ole se miltä näyttää/tuntuu) kannattaa sitäkin asiaa lähestyä positiivisissa merkeissä, eikä pitää tarkoituksella/tahattomasti kiinni pimeyden voimista ja kyvyistä. Näkyy sit jos on tarpeen näkyä.
Opettele rentoutumaan ja mietiskelemään (vaikka ilman mitään meditointiakin) vapautuneesti. Ota hyvä asento ja laita silmät kiinni, anna asioiden tulla mieleen ja seuraa niitä ilman järkeilyä. Pidä tietoisuus kuitenkin siinä määrin valppaana, että et lähde mielikuvituksen vietäväksi :)
Hyvää jatkoa.- kebab
Jos oikein armollinen haluaa olla voi jopa yrittää rakastella näitä hahmoja. Mitään mielihyvää tuskin kuitenkaan saa ilman "lävistämisestä", mutta ne voivat pitää siitä silti.
- TheOneAndOnly
Nonniin, tässä tulee minun näkemykseni tilanteestasi.
Ensin yleistä henkimaailmasta ja muusta:
Universumissa on eri tasoja, tämä meidän fyysinen taso on niistä yksi ja henkimaailma on toinen. Ja noita tasoja on sitten monta "päällekkäin" tai oikeammin sisäkkäin.
Me kaikki, jotka elämme tässä fyysisessä maailmassa olemme tällä hetkellä "viritetyt" näkemään ja kokemaan vain tämän tason asioita. Näin siis yleensä ja silloin kun olemme hereillä.
Kun kuolemme(tai olemme unessa), virittäydymme toiselle tasolle, joka värähtelee nopeammin kuin tämä materiaalinen maailma. Silloin siis näemme sen tuon toisen tason juttuja. Periaate on siis sama kuin miten radio toimii, kun olet virittänyt radion KISS FM:lle, niin kuulet vain sen kanavan juttuja, vaikka kaikki muutkin kanavat ovat samalla aikaa toiminnassa. Toiset kanavat vaan ovat vähän eri taajuudella.
Kuten varmaan tiedät maailmassa on ihmisiä joka lähtöön, on hyviä, pahoja ja suurin osa jostain siltä väliltä. Kun kuolemme, emme muutu suoraan enkeleiksi, kuten monet luulevat, vaan pysymme mieleltämme aivan samanlaisina kuin nytkin olemme. Tästä seuraa se, että toisella puolella on siis porukkaa joka lähtöön, osa hyviä osa pahoja ja suurin osa siltä väliltä.
Mitä itsesi luo kutsut, riippuu taas pitkälle siitä että minkälainen itse olet, tai ketä paikalle haluat. Kuten varmasti olet huomannut, niin esim. koulujen pihoilla samanlaiset ihmiset ovat omissa porukoissa. Tämä on luonnollista vetovoimaa, koska samanlaiset "lähettävät" samanlaista signaalia ja vetävät toisiaan puoleensa. Jos johonkin peruspoikaporukkaan sitten tulee vaikka yksi "Jeesustelija" niin sitä ei hevillä siihen oteta, koska hän lähettää aivan erilaista värähtelyä.
Kerron tämän, koska kerroit itse tuossa olevasi luonteeltasi enemmän tuonne pimeän puoleen kallistuva. Tästä siis seuraa se, että pimeämmät voimat ovat sinusta kiinnostuneempia, tai siis kutsut heitä automaattisesti omalla värähtelylläsi. Luoksesi on siis saattanut tulla jonkun asteinen negatiivinen henki, joka sinua vähän pelottelee. Ilmeisesti mitään vakavampaa ei ole tapahtunut, eli en olisi sinuna muuten huolissani, vaikka pelottavaa tuo varmasti on.
Eli mitä voit tehdä asialle?
Negatiivisten henkien karkoittaminen on mahdollista, mutta se yleensä vaatii muutosta sinulta positiivisempaan suuntaan. Tällöin et enää lähetä sellaista värähtelyä, joka kutsuu kyseistä henkeä luoksesi. Myös asuntosi ilmapiirin nostaminen on tehokasta ja auttaa asiaan. Eli tässä yhteenveto jutuista mitä voit kokeilla. Mitä useampaa noista tekee yhtä aikaa sitä tehokkaampaa karkoitusvaikutus on.
1. Pidä asunto siistinä
2. Pidä asunto tuuletettuna, ja raikkaana
3. Pidä asunto valoisana
4. Soita pirteitä lastenlauluja, klassista tai hengellistä musiikkiä. Raskas musiikki siis kutsuu noita negatiivisia otuksia, pirteä, iloinen tai hengellinen taas karkoittaa.
5. Ole itse iloinen ja positiivinen ihminen(helpommin sanottu kuin tehty, mutta auttaa asiaa)
ja viimeiseksi se yksi tehokkaimmista, vaikka et varmaan tästä neuvosta tykkää(ja just sen takia vielä vähemmän tykkää ne negatiiviset henget), eli rukoile suojausta vaikka Jumalalta tai enkeleiltä, ihan sama keneltä, kunhan suunta on ylöspäin.
Sanoit että et usko Jumalaan, sillä ei ole tässä mitään merkitystä. Rukoilu toimii siitä huolimatta, koska pelkkä korkeiden henkisten olentojen ajatteleminen jo nostaa sinun värähtelytaajuuttasi. Tämän lisäksi sitten vielä ne korkeat henget vielä voi auttaa sinua, vaikka et heihin uskoisikaan. Rukoileminen siis pitäisi tehdä mahdollisimman suurella tunteella, jolloin siinä on eniten voimaa. Sanoilla ei ole niin väliä.
Rukoilu siis nostaa sinun sekä koko asuntosi värähtelytaajuutta, kuten tekee myös kaikki nuo muutkin neuvot. Eli tarkoituksena näillä kaikilla on tehdä sinusta ja asunnosta epämiellyttvä kohde negatiivisille otuksille, jolloin ne automaattisesti poistuvat paikalta.
Niin ja tuota musiikkia voi soittaa hiljaisella vaikka läpi yön samalla kun pitää jotain pientä valoa päällä, jos yöt on vaikeita. Tuolloin on tuo karkoitusefekti päällä yölläkin, jolloin nuo otukset on aktiivisimpia ja sinä olet helpoimmin kiusattavissa.
Eli siinä minun ajatuksia. Kysele lisää jos kiinnostaa.
-Pete- mmm...
näin myös lapsena mustan hahmon..ja ystäväni myös..se katsoi meitä päin ja katosi..kasvoja ei silti nähnyt..karmivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1496459- 322312
- 1872089
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101333Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.821263- 731067
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241047Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,25987Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44951Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke10838