häälahja kaasolta?

tytsy

oisko jollain ideoita mitä voisin ostaa hääparille lahjaksi, kun olen kaaso?
Mietin jotain hopeista valokuvakehystä..onko tyhmä?

16

18316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaso

Mietin itse myös jotain tuollaista. Mitäs jos kustantaisi hääparin kuvauksen ja kehystäisi hopealla :) Aika hyvä idea?

• vastaa

annan lahjaksi hääyön hotellissa ja sinne kuohuviinipullon

• Makee juttu!

Ota yhteyttä kukkaliikkeisiin ja kysele hintoja. Pyydät morsiamelta hänen hääkukkakimppunsa ja toimitat kukkaliikkeeseen. Kuivattavat siitä ihanan, oikeaa kukkakimppua muistuttavan taulun. Kehykset, lasit ja kaikki.

Takuulla pitävät lahjasta. Sen voi laittaa seinälle ja seuraa elämänvaiheissa mukana. Muistorikas ja ainutlaatuinen lahja! Mitäs tykkäät???

Minä ainakin haluan sitten joskus tällaisen!!!

• tonttu

Kukkataulu hääkimpusta teetettynä voi maksaa yli 200 euroa! Joten kannattanee miettiä edullisempaa lahjaa... Ole varuillasi!

• Monane

tylsää ja vanhanaikaista. kuivakukat eivät enää monenkaan mielestä välttämättä ole kovinkaan hienoja, eivät edes, vaikka kyseessä olisi oma hääkimppu ja kukat tauluna.

• edes mieleen

hui itekki olin kaasona..enkä antanu mitään..morsian antoi mulle kiitokseksi hienon taulun..

• tytsy

Ostin sellaisen kehyksen johon saa valokuvia, siihen tulee kaiverrus johon tulee nimet ja päivämäärä.
        extrana siskoni ompelee sydäntyynyn satiinista, johon kirjotetaan heidän nimet ja väliin tietty sydän:)
        Tämän yritän antaa täysin yllärinä, toimittaa paikkaan jossa hääyö vietetään. Siskoni on ennenkin ommellut näitä tyynyjä ne on varsin suloisia.

• maapette

tavaroita ja lahjoja joita ei varmasti löydy joka kodista. käy katsomassa sivuilta www.partylite.fi tai ota yhteyttä minuun jos asut Vantaa-Helsinki-Espoo alueella

• Never heard!

en minäkään antanut lahjaa varsinaisesti kun kaasona olin. "työpanos" korvasi sen.
      riippuen hääparista ja hääyöpaikasta voisit vielä koristella ekstrana hääyöpaikan. ja tehdä pikku jäyniä... elmukelmua wc-pöntön ja suihkun ympärille... kivaa syömistä hääparille sinne (kakkua myös tietysti), kynttilöitä...

• jotain porhoja?

Ei kyllä mulla ainakaan ole varaa kustantaa mitään valokuvauksia! Jo polttareiden järjestämiseen menee aika paljon rahaa, lisäksi juhlavaatteisiin ja lapsenvahdin palkkaan häitten ajaksi taksiin. Olen ajatellut hoitaa tehtäväni kunnolla; järjestää kivat polttarit(myös polttarikansio), hauskaa hääohjelmaa ja tehdä monia asioita morsiamen puolesta. Lahjaksi olen hankkinut 35 €:n arvoisen koristeen joka on hääparin tyylinen, jotta häistä jää myös jotain konkreettista. Lahjatilille en aio laittaa rahaa, koska juuri kaasona haluan antaa jotain pysyvää.

• noin kiire

naimisiin jos ei ole varaa ostaa edes välttämättömiä taloustavaroita vai unohtuiko ehkäisy.

• kaasis

Itse valitsin lahjan ihan vain häälahjalistalta (25 e arvoinen). Kyllä mä luulen että on nyt ihan ok, kun on kuitenkin jutuissa auttanut ja polttarit järjestänyt (näiden järjestämisen kulut jaettiin kokonaisuudessaan tasan osallistujien kesken).

Ja täytyy kyllä sanoa: Mä todellakin ostan mielelläni lahjalistalta, koska vaikka toisten maun suurinpiirtein tietäisikin, niin on se kuitenkin aina kivempaa antaa toiselle sellaista mikä on sit just eikä melkein tosi kiva juuri heille.

Esim. itse olen sentyylinen, että en niinkään välittäisi valokuvakehyksestä tms. koriste-esineistä (ja toiset sitten taas kovasti tykkää); Mulle tulisi sellainen olo, että voi että kun on ihmiset laittaneet johonkin juttuihin rahaa ikäänkuin "turhaan". Ajatus on tottakai tärkein, mutta kyllä mä olettaisin, että se ajatus on myös siinä, että jokainen lahjanantaja haluaa ensisijaisesti antaa juuri sellaista, mistä lahjan saaja kovasti tykkäisi ja mille olisi tarvetta.

Eli siinä mielessä lahjalista helpottaa todella, eikä tarvitse sitten miettiä, että olisiko kuitenkin pitänyt ostaa jotain muuta, ja tykkääköhän he sitten kuitenkaan juuri tuosta yms...

• valitsin

vaikka kaaso olinkin. Ja arvatkaapa mitä ostin - porakoneen. Kunnollisen sellaisen.

• tuleva kaaso

Minä ostin häälahjaksi Aallon juhlavuoden maljakon, lahjalistalta. Morsiammelle ostin vielä erikseen seksikkäät alusvaatteet, jotka annan hänelle polttareiden yhteydessä.

• tuhlattua
        tuleva kaaso kirjoitti:

Minä ostin häälahjaksi Aallon juhlavuoden maljakon, lahjalistalta. Morsiammelle ostin vielä erikseen seksikkäät alusvaatteet, jotka annan hänelle polttareiden yhteydessä.

Itse olin kaasona ja tuli laitettua aika paljon rahaa ensinnäkin polttareihin..vaikkakin polttarikulut jaettiin suurimmaks osaks osallistujien kesken (morsian ei siis maksanut tietty mitään). Häälahjaks ostettiin poikaystäväni kanssa yhteinen lahja n.60e. Sen lisäks annoin ns. kaason lahjan->paketti hääyötä varten!
        Aika kalliiks tuli siis kaasona oleminen, varsinkin ku rahaa paloi myös matkoihin, yöpymiseen ja vielä jos kaiken vaivannäön polttareita ja hääjuhlaa ajatellen vois rahoissa mitata...niin kallista oli olla kaaso toden totta:)
        Muuten ei ehkä harmittas niinkään tuo rahan palaminen, mutta minkäänlaista kiitosta en ole saanut, ei suullisena, konkreettisena ei edes kiitoskorttina! Eli miettikääs tarkkaan kaasot!
        Jälkeenpäin pelkkä kaasona oleminen ois riittänyt lahjana...kaiken sen "kiitoksen" jälkeen:>

• Nimetön
        tuhlattua kirjoitti:

Itse olin kaasona ja tuli laitettua aika paljon rahaa ensinnäkin polttareihin..vaikkakin polttarikulut jaettiin suurimmaks osaks osallistujien kesken (morsian ei siis maksanut tietty mitään). Häälahjaks ostettiin poikaystäväni kanssa yhteinen lahja n.60e. Sen lisäks annoin ns. kaason lahjan->paketti hääyötä varten!
        Aika kalliiks tuli siis kaasona oleminen, varsinkin ku rahaa paloi myös matkoihin, yöpymiseen ja vielä jos kaiken vaivannäön polttareita ja hääjuhlaa ajatellen vois rahoissa mitata...niin kallista oli olla kaaso toden totta:)
        Muuten ei ehkä harmittas niinkään tuo rahan palaminen, mutta minkäänlaista kiitosta en ole saanut, ei suullisena, konkreettisena ei edes kiitoskorttina! Eli miettikääs tarkkaan kaasot!
        Jälkeenpäin pelkkä kaasona oleminen ois riittänyt lahjana...kaiken sen "kiitoksen" jälkeen:>

Minkälainen toi sun paketti hääyötä varten oli? Mä olen miettinyt kans että haluaisin keksii jotain hääyötä varten, mutta sviittiä en koristelemaan missään välissä pääse..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      320
      6282
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      67
      4134
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      41
      3485
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      77
      3378
    5. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      85
      3320
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      181
      3232
    7. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      102
      2688
    8. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      57
      2514
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      215
      2368
    10. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      78
      2113
    Aihe