häälahja kaasolta?

tytsy

oisko jollain ideoita mitä voisin ostaa hääparille lahjaksi, kun olen kaaso?
Mietin jotain hopeista valokuvakehystä..onko tyhmä?

16

18209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaaso

      Mietin itse myös jotain tuollaista. Mitäs jos kustantaisi hääparin kuvauksen ja kehystäisi hopealla :) Aika hyvä idea?

    • vastaa

      annan lahjaksi hääyön hotellissa ja sinne kuohuviinipullon

    • Makee juttu!

      Ota yhteyttä kukkaliikkeisiin ja kysele hintoja. Pyydät morsiamelta hänen hääkukkakimppunsa ja toimitat kukkaliikkeeseen. Kuivattavat siitä ihanan, oikeaa kukkakimppua muistuttavan taulun. Kehykset, lasit ja kaikki.

      Takuulla pitävät lahjasta. Sen voi laittaa seinälle ja seuraa elämänvaiheissa mukana. Muistorikas ja ainutlaatuinen lahja! Mitäs tykkäät???

      Minä ainakin haluan sitten joskus tällaisen!!!

      • tonttu

        Kukkataulu hääkimpusta teetettynä voi maksaa yli 200 euroa! Joten kannattanee miettiä edullisempaa lahjaa... Ole varuillasi!


      • Monane

        tylsää ja vanhanaikaista. kuivakukat eivät enää monenkaan mielestä välttämättä ole kovinkaan hienoja, eivät edes, vaikka kyseessä olisi oma hääkimppu ja kukat tauluna.


    • edes mieleen

      hui itekki olin kaasona..enkä antanu mitään..morsian antoi mulle kiitokseksi hienon taulun..

      • tytsy

        Ostin sellaisen kehyksen johon saa valokuvia, siihen tulee kaiverrus johon tulee nimet ja päivämäärä.
        extrana siskoni ompelee sydäntyynyn satiinista, johon kirjotetaan heidän nimet ja väliin tietty sydän:)
        Tämän yritän antaa täysin yllärinä, toimittaa paikkaan jossa hääyö vietetään. Siskoni on ennenkin ommellut näitä tyynyjä ne on varsin suloisia.


    • maapette

      tavaroita ja lahjoja joita ei varmasti löydy joka kodista. käy katsomassa sivuilta www.partylite.fi tai ota yhteyttä minuun jos asut Vantaa-Helsinki-Espoo alueella

    • Never heard!

      en minäkään antanut lahjaa varsinaisesti kun kaasona olin. "työpanos" korvasi sen.
      riippuen hääparista ja hääyöpaikasta voisit vielä koristella ekstrana hääyöpaikan. ja tehdä pikku jäyniä... elmukelmua wc-pöntön ja suihkun ympärille... kivaa syömistä hääparille sinne (kakkua myös tietysti), kynttilöitä...

      • jotain porhoja?

        Ei kyllä mulla ainakaan ole varaa kustantaa mitään valokuvauksia! Jo polttareiden järjestämiseen menee aika paljon rahaa, lisäksi juhlavaatteisiin ja lapsenvahdin palkkaan häitten ajaksi taksiin. Olen ajatellut hoitaa tehtäväni kunnolla; järjestää kivat polttarit(myös polttarikansio), hauskaa hääohjelmaa ja tehdä monia asioita morsiamen puolesta. Lahjaksi olen hankkinut 35 €:n arvoisen koristeen joka on hääparin tyylinen, jotta häistä jää myös jotain konkreettista. Lahjatilille en aio laittaa rahaa, koska juuri kaasona haluan antaa jotain pysyvää.


    • noin kiire

      naimisiin jos ei ole varaa ostaa edes välttämättömiä taloustavaroita vai unohtuiko ehkäisy.

    • kaasis

      Itse valitsin lahjan ihan vain häälahjalistalta (25 e arvoinen). Kyllä mä luulen että on nyt ihan ok, kun on kuitenkin jutuissa auttanut ja polttarit järjestänyt (näiden järjestämisen kulut jaettiin kokonaisuudessaan tasan osallistujien kesken).

      Ja täytyy kyllä sanoa: Mä todellakin ostan mielelläni lahjalistalta, koska vaikka toisten maun suurinpiirtein tietäisikin, niin on se kuitenkin aina kivempaa antaa toiselle sellaista mikä on sit just eikä melkein tosi kiva juuri heille.

      Esim. itse olen sentyylinen, että en niinkään välittäisi valokuvakehyksestä tms. koriste-esineistä (ja toiset sitten taas kovasti tykkää); Mulle tulisi sellainen olo, että voi että kun on ihmiset laittaneet johonkin juttuihin rahaa ikäänkuin "turhaan". Ajatus on tottakai tärkein, mutta kyllä mä olettaisin, että se ajatus on myös siinä, että jokainen lahjanantaja haluaa ensisijaisesti antaa juuri sellaista, mistä lahjan saaja kovasti tykkäisi ja mille olisi tarvetta.

      Eli siinä mielessä lahjalista helpottaa todella, eikä tarvitse sitten miettiä, että olisiko kuitenkin pitänyt ostaa jotain muuta, ja tykkääköhän he sitten kuitenkaan juuri tuosta yms...

    • valitsin

      vaikka kaaso olinkin. Ja arvatkaapa mitä ostin - porakoneen. Kunnollisen sellaisen.

      • tuleva kaaso

        Minä ostin häälahjaksi Aallon juhlavuoden maljakon, lahjalistalta. Morsiammelle ostin vielä erikseen seksikkäät alusvaatteet, jotka annan hänelle polttareiden yhteydessä.


      • tuhlattua
        tuleva kaaso kirjoitti:

        Minä ostin häälahjaksi Aallon juhlavuoden maljakon, lahjalistalta. Morsiammelle ostin vielä erikseen seksikkäät alusvaatteet, jotka annan hänelle polttareiden yhteydessä.

        Itse olin kaasona ja tuli laitettua aika paljon rahaa ensinnäkin polttareihin..vaikkakin polttarikulut jaettiin suurimmaks osaks osallistujien kesken (morsian ei siis maksanut tietty mitään). Häälahjaks ostettiin poikaystäväni kanssa yhteinen lahja n.60e. Sen lisäks annoin ns. kaason lahjan->paketti hääyötä varten!
        Aika kalliiks tuli siis kaasona oleminen, varsinkin ku rahaa paloi myös matkoihin, yöpymiseen ja vielä jos kaiken vaivannäön polttareita ja hääjuhlaa ajatellen vois rahoissa mitata...niin kallista oli olla kaaso toden totta:)
        Muuten ei ehkä harmittas niinkään tuo rahan palaminen, mutta minkäänlaista kiitosta en ole saanut, ei suullisena, konkreettisena ei edes kiitoskorttina! Eli miettikääs tarkkaan kaasot!
        Jälkeenpäin pelkkä kaasona oleminen ois riittänyt lahjana...kaiken sen "kiitoksen" jälkeen:>


      • Nimetön
        tuhlattua kirjoitti:

        Itse olin kaasona ja tuli laitettua aika paljon rahaa ensinnäkin polttareihin..vaikkakin polttarikulut jaettiin suurimmaks osaks osallistujien kesken (morsian ei siis maksanut tietty mitään). Häälahjaks ostettiin poikaystäväni kanssa yhteinen lahja n.60e. Sen lisäks annoin ns. kaason lahjan->paketti hääyötä varten!
        Aika kalliiks tuli siis kaasona oleminen, varsinkin ku rahaa paloi myös matkoihin, yöpymiseen ja vielä jos kaiken vaivannäön polttareita ja hääjuhlaa ajatellen vois rahoissa mitata...niin kallista oli olla kaaso toden totta:)
        Muuten ei ehkä harmittas niinkään tuo rahan palaminen, mutta minkäänlaista kiitosta en ole saanut, ei suullisena, konkreettisena ei edes kiitoskorttina! Eli miettikääs tarkkaan kaasot!
        Jälkeenpäin pelkkä kaasona oleminen ois riittänyt lahjana...kaiken sen "kiitoksen" jälkeen:>

        Minkälainen toi sun paketti hääyötä varten oli? Mä olen miettinyt kans että haluaisin keksii jotain hääyötä varten, mutta sviittiä en koristelemaan missään välissä pääse..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe