Nyt se on sitten hei hei ja tuskin kellään tulee ikävä, mutta antoin juuri Runescapess ensimmäiselle halukkaalle ukkoni ilmaiseksi pois ja se sai kakki tavarat ja rahatkin. Ei vain enää jaksa pelata. Morjens. En käy siis enää täälläkään.
Lopetan Runen pelaamisen
8
730
Vastaukset
- RuneOwner
ei siin mitää et lopetit, mut ois ehkä kuitenki kannattanu pitää se ukko. mun ukko on nyt 92 levanen ja se on varmaan mun neljäs ukko, ku alotin runenpelaamisen kunnolla vasta kun sain laajakaistayhteyden. eli aina ku lopetin, annoin ukkoni heti pois ( modeemilla runen pelaaminen on tuskaa). eli jos oisin pelannu ekalla äijällä jonka oisin tehny se ois voinu olla vaik miten hyvä nyt. et sun ei ehkä ois kannattanu tehä tota, mitäpä jos innostut runesta vielä joskus? olikos se ukko muuten hyvä?
- Irezum
Miksi annoit tyyppisi pois?
Jos vielä kiinnostut Runescapesta, pitää sun tehdä uusi tyyppi.
Viisasti tehty taas. - Pertsa
Irezum kirjoitti:
Miksi annoit tyyppisi pois?
Jos vielä kiinnostut Runescapesta, pitää sun tehdä uusi tyyppi.
Viisasti tehty taas.RuneOwner kirjoitti aika selvästi, että hänellä on jo neljäs ukkeli menossa (eli tehnyt 3 uutta accountia), kun on aiemmat antanut pois.
- Irezum
Pertsa kirjoitti:
RuneOwner kirjoitti aika selvästi, että hänellä on jo neljäs ukkeli menossa (eli tehnyt 3 uutta accountia), kun on aiemmat antanut pois.
Siis sanoitko ton mulle vai kenelle?
Ja mä sanoin ton mun viestin M-P:lle.
- lol
niin mikä oli ukkos lvl...?
- rudi-93
plz, voisitko antaa sen mulle plz, ku mulla on itella aika nobo aija, anna ny vaa
- laze
mä annan rune massiii aika paljon jos se on ees lvl 80 jos 90 tai 100 ni vippaan 1millin
- Snake Eyes
Ettekö te tajuu jos M-P sanoi lopettavansa täällä käymisen,nii et se ei enää tuu tänne!Ja se on hänen päätöksensä jos rune ei enää innosta!Ei teiän tarvii ruveta siitä toisia moittimaa.Hänen mittansa tuli täyteen nyt.Niinku tulee teilläki jossai vaiheessa.Vai meinasitteko pelata tätä viel vanhainkodissaki?XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995