Onko kellään kokemusta Valmennuskeskuksen kursseista oikikseen hakiessa? Tai kenties suunnitellut osallistuvansa nyt tänä keväänä? Olisin valinnut Pykälän, mutta kaikki kurssit olivat ehtineet jo täyttyä, kun aloin ottaa selvää eli myöshästyin... Toisena vaihtoehtona ajattelin sitten Valmennuskeskusta... Vai olisiko joku muu parempi? Ja koska pitäisi ilmoittautua?
Valmennuskeskus/oikeustiede/hki??
5
2112
Vastaukset
- pari vuotta sitten
Pykälä varmaan olisi paras vaihtoehto. Itse osallistuin valmennuskeskuksen oikiksen kurssille pari vuotta sitten samasta syystä, että pykälän kurssit oli jo täynnä. Mielestäni kyseessä oli melkoista massaopetusta. Opettajat olivat kyllä hyviä, mutta ryhmät aivan liian suuria. Lisäksi tutorointi oli olematonta. Isoista ryhmäkoista jäi mieleen hieman rahastusmeininki. Lisäksi kursseilla oli suoraan sanottuna tyhmääkin väkeä. Eivät selkeästikään edes lukeneet pääsykoekirjoja tosissaan. Luulivat kai, että kurssit käymällä pääsee sisään :)
Sisään kuitenkin pääsin ekalla yrittämällä, mutta suuri osa siitä lienee oman sinnikkyyteni syytä. Luin ahkerasti ja testasin oppimaani. Enpä sitten tiedä muista vaihtoehdoista ja niiden ryhmäkoista. Pykälällä taitaa kuitenkin olla pienryhmäkurssejakin. - danny.
kuinka myöhässä oikein hait sinne Pykälään? Itse olin jonottamassa ja usko meinasi jo loppua kun olin viimeisiä,mutta pääsin peräti pienryhmäkurssille vielä.
Siis ilmeisesti siellä olisi ollut puhelimitse ainakin jonkin aikaa vielä maanantainakin vapaita paikkoja. Jokatapauksessa ehkä joku suostuu kertomaan sulle aina mitä pykälän kurssilla tapahtu/voisit kopioida muistiinpanot ja vinkit?? En tiedä kannattaako ottaa mitään toisia kursseja vain siksi että käy jotain valmennuskurssia, aika hintavia käsittääkseni ovat valmennuskeskuksenkin kurssit :(- Ida
En ehtinyt hakea ollenkaan sinne Pykälään, kun "heräsin" liian myöhään ja sit katsoin netistä niin kaikki (ainakin pienryhmä-) kurssit oli jo täynnä. Että se siitä sitten. Mutta oletko tosiaan sitä mieltä, että siinä tapauksessa, kun en päässyt sinne Pykälään, mun kannattais olla hakematta millekään muulle valmennuskurssille? Itseäni sen verran tuntien voisin kuitenkin sanoa, että tällaiselle ihmiselle, jolla saattaa joskus olla ongelmia alkuun pääsyn ja itsekurin kanssa, valmennuskurssista voisi kuitenkin jonkinlaista hyötyä olla..? No jaa... Mut hei, älkää nyt sanoko et jos mulla on ongelmia itsekurin kanssa niin miks oon ylipäätään oikikseen hakemassa! Heh... Kyllä se lukeminen yleensä silloin sujuu, jos motivaatio on kohdallaan :)
Niin ja sit viel yks kysymys, et ois kiva tietää onko (esim. just helsingin) oikikseen päässy myös sellaisia "keskinkertaisia" opiskelijoita? Kun tuntuu, että kaikilla, jotka sinne pääsee on aina jotkut ällän paperit... :)
Mut kiitti vastauksista jo etukäteen......
- nettisivujen mukaan
Pykalan joillain kursseilla on ainakin vielä tilaa. Pienryhmät ovat jo täynnä, mutta muissa on siis tilaa. Suosittelen pykälää valmennuskeskuksen sijaan!
- tilaa vielä
Käy ihmeessä pykälän teoriakurssi. Valmennuskeskuksen juristikursseilla et saa yhtään enempää ja ne ovat paljon kalliimpia. Lisäksi vk:n kursseilla ei edes opetettu vastaustekniikka, koska sitä varten on oma kurssi ja kaikkien halutaan menevän sille (lisää rahaa firmalle).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181