Niin, miten taaperon saa nukkumaan? Se ei voi nukkua tavallisessa sängyssä... Ja sitten se nukahtaa lattialle, mutta herää hetken päästä! Auttakaa, pliis!
Vastaukset 10
- viasika
laittaa pinnasänkyyn..?
- fghfghjgjuyi76987
ÄLYKÄÄPIÖÖ!!! ET VOI KYSYY TOLLASTA TOSISSAS!!!
- KisseZ
fghfghjgjuyi76987 kirjoitti:
Ei kaikki vasta-alkajat välttämättä tiedä kaikkea. En kyllä tiedä, onko viestin aloittaja vasta-alkaja, mutta ei sentään tarvitse morkata! Juu pinnasänkyyn vaan, siellä ne nukkuvat. Löytyy sieltä, mistä kaikki muutkin lastentavarat.
- minä
fghfghjgjuyi76987 kirjoitti:
mullakin oli aluks sama ongelma ku en löytäny sitä pinnasänkyy!!!!
- lillitintti
minä kirjoitti:
mullakin oli aluks sama ongelma ku en löytäny sitä pinnasänkyy!!!!
mullkin oli toi sama vika!!siellähän ne on ... oliks ne nyt siinä missä on se nalle kuvio vai mikä??
- janita
Kuka nyt aloittikin tän ketjun niin vois käyttää omaa sähköpostiosoitettansa!!
Varmaan sama joka yrittää sinne Habbo Hotelliinki.
Tarkista se osoittees toimivuus! =E - Anonyymi
LUKEKAA KIRJAA SILLE
- Anonyymi
Ei tarvitse suuttua ei kaikki vielä tiedä sentakiahan ne on just tällä sivustolla
- Anonyymi
Laitatte vaan nukkumaan ne taaperot pinnasänkyyn mutta muistakaa kattoa että se on varmasti pinna sänky ettei se oo vaikka teinin sänky
- Anonyymi
Minä menin tälle sivustolle jotta tiedän miten taaperot saa nukkumaan koska toi äiti simi ei vaan tottele siihen tulee taksin kuva kun yritän laittaa sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459