Niin, miten taaperon saa nukkumaan? Se ei voi nukkua tavallisessa sängyssä... Ja sitten se nukahtaa lattialle, mutta herää hetken päästä! Auttakaa, pliis!
Miten taaperon saa nukkumaan??!??
10
932
Vastaukset
- viasika
laittaa pinnasänkyyn..?
- fghfghjgjuyi76987
ÄLYKÄÄPIÖÖ!!! ET VOI KYSYY TOLLASTA TOSISSAS!!!
- KisseZ
fghfghjgjuyi76987 kirjoitti:
Ei kaikki vasta-alkajat välttämättä tiedä kaikkea. En kyllä tiedä, onko viestin aloittaja vasta-alkaja, mutta ei sentään tarvitse morkata! Juu pinnasänkyyn vaan, siellä ne nukkuvat. Löytyy sieltä, mistä kaikki muutkin lastentavarat.
- minä
fghfghjgjuyi76987 kirjoitti:
mullakin oli aluks sama ongelma ku en löytäny sitä pinnasänkyy!!!!
- lillitintti
minä kirjoitti:
mullakin oli aluks sama ongelma ku en löytäny sitä pinnasänkyy!!!!
mullkin oli toi sama vika!!siellähän ne on ... oliks ne nyt siinä missä on se nalle kuvio vai mikä??
- janita
Kuka nyt aloittikin tän ketjun niin vois käyttää omaa sähköpostiosoitettansa!!
Varmaan sama joka yrittää sinne Habbo Hotelliinki.
Tarkista se osoittees toimivuus! =E - Anonyymi
LUKEKAA KIRJAA SILLE
- Anonyymi
Ei tarvitse suuttua ei kaikki vielä tiedä sentakiahan ne on just tällä sivustolla
- Anonyymi
Laitatte vaan nukkumaan ne taaperot pinnasänkyyn mutta muistakaa kattoa että se on varmasti pinna sänky ettei se oo vaikka teinin sänky
- Anonyymi
Minä menin tälle sivustolle jotta tiedän miten taaperot saa nukkumaan koska toi äiti simi ei vaan tottele siihen tulee taksin kuva kun yritän laittaa sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668