KÄykö 2 naaras rotalle kanin häkki,vai pitääkö olla enemmän korkeutta??!!
Kanin häkki?
12
868
Vastaukset
- ~Jemina~
En itse laittaisi naaraita kanin häkkiin, koska naaraat vaativat paljon korkeutta, kun taas urokset laajaa pinta-alaa ja kanin häkissä pinnavälit ovat liian suuret naaraille.
Eli naaraat lintuhäkkiin mielummin ja urokset taas kanin häkkiin...- rottia
Minä taas en laittaisi yhtään rottaa kanin häkkiin, en naarasta en urosta!
Kanin häkki on huono rotille! - santtu
rottia kirjoitti:
Kanin häkki on huono rotille!miksi kanin häkki muka on huonouroksille? Minusta kanin häkki käy vallan hyvin kahdelle urokselle hyvin sisustettuna!
- Lisko
rottia kirjoitti:
Kanin häkki on huono rotille!En ymmärrä minäkään miksi kanin häkki olisi huono? Nimenomaan siis pojille aivan käypä, kunhan sisustaa kunnolla, eli tasoja, riippareita jne. aivan kuten mikä tahansa muukin rotan häkki on sisustettava. Pinnaväli vaan on niin suuri, että poikaset saattaa tulla läpi. Ja naaraat aikusenakin.
- Rotsku
Lisko kirjoitti:
En ymmärrä minäkään miksi kanin häkki olisi huono? Nimenomaan siis pojille aivan käypä, kunhan sisustaa kunnolla, eli tasoja, riippareita jne. aivan kuten mikä tahansa muukin rotan häkki on sisustettava. Pinnaväli vaan on niin suuri, että poikaset saattaa tulla läpi. Ja naaraat aikusenakin.
Olen kuullut,että varsinkin naarasrotille ja poikasille kaninhäkki on huono vaihtoehto.Tietenkin sen sivuille voi laittaa lisäverkkoa(eli verkkoa kanihäkinverkon päälle)joka pienentää reikiä,mutta se sopii tuskin edes tilapäiseksi ratkaisuksi.Kannattaa hommata kunnon häkki.Minä en rotista paljon tiedä,mutta en ottaisi riskejä.
- askartelija.
Ostan kohta kaksi naaras rottaa ja minulla olisi niille tälläinen häkki: http://www.zooplus.com/shop/rodents/cages/rabbit_cage/120_cm_cages/145672
Muutkin ovat siellä rottia pitäneet: http://www.zooplus.com/customerpicturedisplay/shop/rodents/cages/rabbit_cage/120_cm_cages/145672
Nuo on tarkoitettu marsuille ja kaneille mutta mitäs luulette pysyvätkö rotteliinini siellä? Tarkoitus laittaa juurikin jonkinlainen kanaverkko viritys ainakin siksi aikaa kun kasvavat. - Sedä
Älä hanki naaraille noin matalaa sillä rakastavat kiipeämistä :) Omilla naaraillani on 80cm korkea häkki ja samankorkuinen kissojen kiipeilyteline, mutta oikeastaan surettaa, kun en pysty tarjoamaan niille enempää korkeutta. Mukavamman tuosta saa jos lisää sen päälle korkeudeksi jonkin toisen häkin. Kätevämpää olisi myös jos häkissä ei olisi noita jalkoja, rottia kun kuitenkin täytyy pitää vapaana, niin joudut rakentelemaan tuohon jonkinlaiset tikkaat, rottien kun on paras olla vapaana niin että saavat itse palata häkkiin kun haluavat.
- Brutus&Bruno
Mulla oli naarasrotat poikasena sellasessa oisko ollu 60 cm korkeassa pieni pinnavälisessä häkissä ja kun ne kasvo silleen että ei enää mahtunut marsunhäkin pinnojen välistä laitoin siihen alle sen marsunhäkin josta pääsy tikapuitapitkin "poikashäkkiin". Ja tuossa mistä oli linkki niin tais olla korkeus kuitenkin se 91cm joten mie sanoisin et tuo kävis hyvin naaraillekkin, tekis vaan itse lisää tasoja tuohon.
- kdsjkj
Linkissä olevan häkin korkeus jalkojen kanssa on 91cm. Itse häkkiosuus näyttäisi olevan vain 50cm:n paikkeilla, joka ei kyllä mielestäni käy naaraille.
- Lattunen
Mulla oli ensimmäisellä rotalla kaninhäkki jonka pinnojen välistä tuli läpi tiineenäkin,et en tosiaan suosittele sitä kaninhäkkiä laitettavaksi.
Ja tuosta korkeudesta kun moni sanoo et urokset kaipaa enemmän pinta-alaa entä korkeutta niin ainakaan mun rottien kohdalla ei pidä paikkaansa.Mullon kolme urosta ja niillon n.70cm korkia häkki niin oneissaan kiipeilevät(kaksi poikasta ja aikunen) ja roikkuvat kaltereissa =) Nyt sitten ku poijat tykkää niin paljon kiipeillä ja roikkua kaltereissa niin tilasin viel vähän korkiamman häkin jossa pinta-alaakin vähän enemmän mutta eipä nuo viihdy tuolla häkin pohjalla lainkaan kun hereillä ovat =) - Sedä
Linkin häkissä siis korkeutta jalkojen kanssa91 cm, itse häkillä vain 65 joka ei mielestäni ole riittävästi ;)
- pikkurotta
en ikinä ikinä ikinä laittiisi rottiana kanin häkkiin! en urosta tai naarasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847