heips!
Kysyisin onkohan kenelläkään tullut eteen samanlaista ongelmaa kuin meillä?.
Tulevalla miehelläni on sen verran isot sormet rystyset että ei kultakaupoista löydy tarpeeksi isoa kokoa olevaa sotmusta.
Onko teettäminen kallista?
Sitä olemme tässä ruvenneet miettimään ainoana vaihtoehtona.
Ideoita otetaan vastaan.
Kiitos!!
Ongelma sormet
6
1452
Vastaukset
- muka neuvottu asiassa
Kumma ettei kultasepänliike kyennyt kertomaan teetetyn / jatketun sormuksen hintaa tai tarjoamaan ratkaisua.
En tiedä missä liikkeessä olette käyneet mutta neuvoisin käymään Kultajousen myymälässä tai soittamaan sinne ja kysymään puhelimitse neuvoa. Yleensä osaavat jotain ratkaisua ehdottaa.- Enni
Itse kyllä pysyisin mahdollisimman kaukana Kultajousesta...
Ei teettäminenkään loppujen lopuksi älyttömän kalliiksi tule. Riippuu mallista. Siinä on sekin hyvä puoli, että saa halutessaan jotain erilaista.
Mutta totta kai valmiita sormuksiakin saa jatkettua, kunhan tuleva koko ei ole niiiin iso, ettei sormuksen muoto kärsi. - enkuli-1988
Enni kirjoitti:
Itse kyllä pysyisin mahdollisimman kaukana Kultajousesta...
Ei teettäminenkään loppujen lopuksi älyttömän kalliiksi tule. Riippuu mallista. Siinä on sekin hyvä puoli, että saa halutessaan jotain erilaista.
Mutta totta kai valmiita sormuksiakin saa jatkettua, kunhan tuleva koko ei ole niiiin iso, ettei sormuksen muoto kärsi....kysäisen että miksi pysyisit kaukana Kultajousesta?
- kultaseppää
tilaamaan miehellesi oikeankokoinen sormus, varmasti pitäisi löytyä. Itsekin olen ollut joskus tilanteessa jolloin kultasepänliikkeessä ei ollut tarpeeksi isoa ja sopivaa sormusta, jolloin kultaseppä tilasi sopivan kokoisen sormuksen, aikaa meni n. viikko. Kysäiseppä!! :).
- kokemusta on
teeeimme omalaatuisen uniikkisormus´ksen Oulussa Kulta Albertissa. Todellakin maininnan arvoinen paikka, osaavat kultasepät ja edulliset hinnat. Voit myös viedä omia kultaketjuja yms.(rikkinäisiä)ja sulattavat ilmaiseksi ne sormukseen.
Me saimme unelmien sormuksen alle puoleen hintaa liikkeiden samantyylisistä sormuksista!
Suosittelen! - terska
\o
noh akalla oli niin isot sormet että ei mitään rajaa, jouduttiin teettämään ne oikeen levyseppä hitsaajalla (sormukset siis).. :) mutta nyt on nakeissa, tässä tapauksessa makkaroissa :) sormukset onnellisesti \o
soitellaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882