Meillä olisi valmiina 2.000 palan palapeli, jossa on liima mukana.
TIETÄÄKÖ MUKAAN, PITÄÄKÖ TUO PALAPELILIIMA LAITTAA PALAPELIN ETU- VAI TAKAPUOLELLE ? ONKO HYVÄ ?
Palapelin liimaaminen
6
6863
Vastaukset
- pelailija
Ei tietoa, mutta itse vedin kontaktimuovin palapelin taakse. Jotkut laittavat päälypuolellekin, mutta jos laittaa lasin ja kehykset, laitan taakse mieluummin. Liimaa en ole käyttänyt.
- miten hemmetissä
sä sait sen käännettyä ympäri, siis takapuolen esiin?
Mä aikoinaan laitoin liiman etupuolelle. - Hipsukka
miten hemmetissä kirjoitti:
sä sait sen käännettyä ympäri, siis takapuolen esiin?
Mä aikoinaan laitoin liiman etupuolelle.Kun laitoit liiman etupuolelle, tuliko siitä
liimauksesta ihan siisti ? ?
- mie vaan
etupuolelle ja kokemusta on...tottakai etupuolelle...
Joskus alle 10 vuotiaana on tullut palapelejä rakenneltua enemmänkin. Kontaktimuovi vaan päälle. Siinä tosin saa olla hieman kärsivällinen, muuten tulee helposti ryppyjä.. Pikku hiljaa rullaa avata ja painella sitämukaa kiinni. Pelkästään taustapuolelle en suosittele. Ottaa huonommin kiinni ja pitemmän päälle palat alkaa tippua..
Liimaa voi myös käyttää, jos on se nimenomaan siihen tarkoitukseen. Pelin mukana tullut on varmasti käyttökelpoista, ellei ole päässyt kuivumaan tms. Mulla on yksi liimalla koottu tällä hetkellä seinällä. Toimiva kello, jonka tein muutamia vuosia sitten. Liima vaan levitellään pintaa ja on pysynyt todella hyvin koossa. Tuossa huvikseni ottama kuva. En nyt muista montako palaa tuossa on..
http://www.netikka.net/jmi/kello.html- Liisa Liima
Mä oon ainakin yhden palapelin liimannut etupuolelta, kun siinä mukana tuli jauhe, joka sekoitettiin veteen (siitä tuli vähän ku iisteriä), ja se käskettiin nimenomaan levittää etupuolelle. Hyvä siitä tuli! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2036461Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2634372"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423565Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1083382Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m573382Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492856Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432437Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752417- 252346
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941