Meillä olisi valmiina 2.000 palan palapeli, jossa on liima mukana.
TIETÄÄKÖ MUKAAN, PITÄÄKÖ TUO PALAPELILIIMA LAITTAA PALAPELIN ETU- VAI TAKAPUOLELLE ? ONKO HYVÄ ?
Palapelin liimaaminen
6
6745
Vastaukset
- pelailija
Ei tietoa, mutta itse vedin kontaktimuovin palapelin taakse. Jotkut laittavat päälypuolellekin, mutta jos laittaa lasin ja kehykset, laitan taakse mieluummin. Liimaa en ole käyttänyt.
- miten hemmetissä
sä sait sen käännettyä ympäri, siis takapuolen esiin?
Mä aikoinaan laitoin liiman etupuolelle. - Hipsukka
miten hemmetissä kirjoitti:
sä sait sen käännettyä ympäri, siis takapuolen esiin?
Mä aikoinaan laitoin liiman etupuolelle.Kun laitoit liiman etupuolelle, tuliko siitä
liimauksesta ihan siisti ? ?
- mie vaan
etupuolelle ja kokemusta on...tottakai etupuolelle...
Joskus alle 10 vuotiaana on tullut palapelejä rakenneltua enemmänkin. Kontaktimuovi vaan päälle. Siinä tosin saa olla hieman kärsivällinen, muuten tulee helposti ryppyjä.. Pikku hiljaa rullaa avata ja painella sitämukaa kiinni. Pelkästään taustapuolelle en suosittele. Ottaa huonommin kiinni ja pitemmän päälle palat alkaa tippua..
Liimaa voi myös käyttää, jos on se nimenomaan siihen tarkoitukseen. Pelin mukana tullut on varmasti käyttökelpoista, ellei ole päässyt kuivumaan tms. Mulla on yksi liimalla koottu tällä hetkellä seinällä. Toimiva kello, jonka tein muutamia vuosia sitten. Liima vaan levitellään pintaa ja on pysynyt todella hyvin koossa. Tuossa huvikseni ottama kuva. En nyt muista montako palaa tuossa on..
http://www.netikka.net/jmi/kello.html- Liisa Liima
Mä oon ainakin yhden palapelin liimannut etupuolelta, kun siinä mukana tuli jauhe, joka sekoitettiin veteen (siitä tuli vähän ku iisteriä), ja se käskettiin nimenomaan levittää etupuolelle. Hyvä siitä tuli! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073