Postikortit Suomeen?

kortteja odotteleva

Lähetin kesäkuussa 2005 Mamaiasta, hotelli Dornan vastaanoton kautta postikortteja(vastaabottovirkailija lupasi lähettää) Romaniasta Suomeen eri kaupunkeihin ja yksikään kortti ei ole tullut perille..Onko muiden lähettämät kortit kulkeutuneet suomeen asti? Postilaatikkoihin ei kortteja kannata laittaa,silloin ne jäävät pyörimään Romanian sisälle.

12

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lo_siento

      Neptunista lähettämäni kortit menivät perille. Postilaatikkoon ne pudotin. Ennen sitä ostin postitoimistosta merkit, esim. 10 kpl postimerkkejä Suomeen: "Zece timbre la Finlanda, va rog."

    • pettynyt

      heh kuullostaa tutulta. Me oltiin heinäkuussa mamaissa (eri hotelli)eikä kortteja ole tullut :(
      Laittavatkohan suoraan ö-mappiin?!

    • meilläkään

      Joo, Mamaiassa ostettiin merkit postista ja laitettiin kortit virkailijan osoittamaan laatikkoon (oisko sitten ollut suoraan roskis?), ei tulleet ikinä perille. Tapana on ollut lähettää yksi "kontrollikortti" kotiin joka reissulta niin tietää, millaisin ajoin mistäkin päin maailmaa lomaposti kulkee. Mutta Romaniassa taitavat todella mennä suoraan roskiin. Olishan se kamala vaiva suhteessa hyötyyn paikalliselle postilaitokselle varmaan kortit lajitella ja tänne kauas toimittaa. Mutta eipä tässä nyt elämiä menetetty tämän asian takia, edelleen olen sitä mieltä että vaatimaton mutta ihan ok lomapaikka tuo Mamaia.

    • ....kaikki....

      Kaikki tuli perille ainakin elokuussa 2005. Laitettiin Neptunin postitoimistoon.

    • tuli perille

      Juhannuksen jälkeen 2005 lähetettiin Mamaiasta postikortteja Suomeen (jätettiin postitoimiston International -laatikkoon), noh... osa tuli perille ja osa ei.

    • lo_siento

      on ilmeisesti aika luotettava, oman ja jonkun muunkin kirjoittajan kokemuksen mukaan! Paska juttu, ettei ole Mamaiasta posti edennyt.

      • maikki

        Constanstan pääpostista ostimme merkit Suomeen ja myyjä osoitti laatikkoa ulkona johon kortit piti pudottaa. Taisi kestää viikon verran postin kulku kesäkuun alussa 2005!


    • Lomailija

      Ainakin Magnaliasta lähetetyt kortit tulivat suomeen noin viikossa.

    • matkamies

      Itse olin elokuussa kultahietikolla Bulgariassa ja lähtin suomeen 13 korttia. Vein kaikki suoraan Postiin. Yksi ainoa kortti tuli Suomeen. Puhuivat että postin työntekijät liottavat merkit irti ja käyttävät itse uudelleen. Aika epärehellistä porukkaa. Lienee varmaan sama juttu Romaniassa.

    • Romanian kävijä

      Viime heinäkuussa Neptunista laitettiin kortit menemään. Kaikki tuli perille noin viikossa.

    • Cockroach

      Olin myös kesäkuussa 05 dornassa, ja kortit pistin postin laatikkoon tai annoin postin tiskille, en muista kumpi, mutta perille tuli.

    • sahutugo

      Mä laitoin kortteja viime elokuussa ja hyvin tuli perille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe