Lähetin kesäkuussa 2005 Mamaiasta, hotelli Dornan vastaanoton kautta postikortteja(vastaabottovirkailija lupasi lähettää) Romaniasta Suomeen eri kaupunkeihin ja yksikään kortti ei ole tullut perille..Onko muiden lähettämät kortit kulkeutuneet suomeen asti? Postilaatikkoihin ei kortteja kannata laittaa,silloin ne jäävät pyörimään Romanian sisälle.
Postikortit Suomeen?
12
1437
Vastaukset
- lo_siento
Neptunista lähettämäni kortit menivät perille. Postilaatikkoon ne pudotin. Ennen sitä ostin postitoimistosta merkit, esim. 10 kpl postimerkkejä Suomeen: "Zece timbre la Finlanda, va rog."
- pettynyt
heh kuullostaa tutulta. Me oltiin heinäkuussa mamaissa (eri hotelli)eikä kortteja ole tullut :(
Laittavatkohan suoraan ö-mappiin?! - meilläkään
Joo, Mamaiassa ostettiin merkit postista ja laitettiin kortit virkailijan osoittamaan laatikkoon (oisko sitten ollut suoraan roskis?), ei tulleet ikinä perille. Tapana on ollut lähettää yksi "kontrollikortti" kotiin joka reissulta niin tietää, millaisin ajoin mistäkin päin maailmaa lomaposti kulkee. Mutta Romaniassa taitavat todella mennä suoraan roskiin. Olishan se kamala vaiva suhteessa hyötyyn paikalliselle postilaitokselle varmaan kortit lajitella ja tänne kauas toimittaa. Mutta eipä tässä nyt elämiä menetetty tämän asian takia, edelleen olen sitä mieltä että vaatimaton mutta ihan ok lomapaikka tuo Mamaia.
- ....kaikki....
Kaikki tuli perille ainakin elokuussa 2005. Laitettiin Neptunin postitoimistoon.
- tuli perille
Juhannuksen jälkeen 2005 lähetettiin Mamaiasta postikortteja Suomeen (jätettiin postitoimiston International -laatikkoon), noh... osa tuli perille ja osa ei.
- lo_siento
on ilmeisesti aika luotettava, oman ja jonkun muunkin kirjoittajan kokemuksen mukaan! Paska juttu, ettei ole Mamaiasta posti edennyt.
- maikki
Constanstan pääpostista ostimme merkit Suomeen ja myyjä osoitti laatikkoa ulkona johon kortit piti pudottaa. Taisi kestää viikon verran postin kulku kesäkuun alussa 2005!
- Lomailija
Ainakin Magnaliasta lähetetyt kortit tulivat suomeen noin viikossa.
- matkamies
Itse olin elokuussa kultahietikolla Bulgariassa ja lähtin suomeen 13 korttia. Vein kaikki suoraan Postiin. Yksi ainoa kortti tuli Suomeen. Puhuivat että postin työntekijät liottavat merkit irti ja käyttävät itse uudelleen. Aika epärehellistä porukkaa. Lienee varmaan sama juttu Romaniassa.
- Romanian kävijä
Viime heinäkuussa Neptunista laitettiin kortit menemään. Kaikki tuli perille noin viikossa.
- Cockroach
Olin myös kesäkuussa 05 dornassa, ja kortit pistin postin laatikkoon tai annoin postin tiskille, en muista kumpi, mutta perille tuli.
- sahutugo
Mä laitoin kortteja viime elokuussa ja hyvin tuli perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730