Onko kokemuksia ja tietoa kennelistä?
Olen koiraihminen, kierrellyt näyttelyissä ja nähnyt siellä tanskandoggeja. Tietoa haettuani haluaisin hankkia ja kasvattaa perheessämme tanskandoggin. Evästyksiä tuon tehtävän vaativuudesta olen saanut ystäviltäni, joten saatan joutua uhraamaan laiskanlinnani ja olemaan tietyssä vaiheessa yhdistelmä kärsivällistä ja jämäkkää. :-)
Sain yhden suosituksen kysellä doggia Love Dane's -kennelistä? Voisitteko antaa vinkkiä vähän?
Pari niiden "poikia" olen näyttelyissä nähnyt ja aika valloittavia ovat! :-D
Love Dane's - Tornio?
2
685
Vastaukset
- ovat
Jos itse haluaisin keltaisen tai tiikerin värisen dogin, luultavasti harkitsisin pennun hankkimista sieltä... (meillä musta ja sininen doggi). Paljon taitavat käydä love dane's -koiriensa kanssa näyttelyissä, ja hyvin menestyvätkin!
- joopajoo
mielestäni kasvattaja joka pätee mollaamalla muita kasvattajia ei kuulosta kovinkaan lupaavalta..olen kyseisen kasvattajan kanssa aiemmin keskustellutkin mutta lopulta tulin toisiin aatoksiin ja hankin doggini muualta..myöskin se on minusta todella lapsellista että l-d:n kasvattien omistajien TÄYTYY pukeutua samanlaisiin takkeihin näyttelyissä käydessään,ja kuulimpa tuossa että viim.pentueen sukusiitosprosentti oli siis yli 6 eikä ensikertalaisille koiran hankkijoille moisesta mainittukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839