....jokin hyvä strategiapeli...mielellään helppo oppia jne...en oikein ole seurannut mitä viimeaikoina on julkaistu niin kertokaa te ketkä tiedätte ..:)
suositelkaa mulle
5
361
Vastaukset
- pelailija
jos olet etsimässä ilmaisia pelejä (eli netistä ladattavia) niin wolfenstein enemy territory on ehdoton kuningas.. jos taas etsit hyvää kaupasta ostettavaa peliä niin suosittelen call of duty 2.
F.E.A.R on myös todella hyvä jos tykkää kauhu/ strategia peleistä. tässä nyt oli muutama ehdotus..:DMutta tarkista ensin, riittääkö koneesi potku! ON nimittäin aika raskas peli, mutta kunnon koneella LOISTAVA!
- juu
adventureboy kirjoitti:
Mutta tarkista ensin, riittääkö koneesi potku! ON nimittäin aika raskas peli, mutta kunnon koneella LOISTAVA!
Nii jos kyse siis oli strategia peleistä, niin kannattaa kokeilla Civilization 4 tai Age of Empires 3. Vähän vanhempana vois vihjasta vaikka Hearts of Iron 2, Command & Conquer: Generals...
- Netistä
juu kirjoitti:
Nii jos kyse siis oli strategia peleistä, niin kannattaa kokeilla Civilization 4 tai Age of Empires 3. Vähän vanhempana vois vihjasta vaikka Hearts of Iron 2, Command & Conquer: Generals...
Netistä saa ladattua kaksi mainiota, todellista strategiapeliä.
Steel Panthers: World at War, toisen maailmansodan kekkulointia
WINSPMBT eli Steel Panthers MBT Windows-versiona, nykyajan panssarisotaa.
Ja ihan laillisesti ja ilmaiseksi voi imuroida..
- gibrael
tarkoitithan strategia pelillä juuris strategia pelejä. joillakin on mennyt näköjään aiheet sekaisin kun edottelevat cod2 ym ym räiskintäpelejä. Paras tähän mennessä ilmestynyt strategia peli on vuoden 2004 rome total war ja sen lisäosa barbarian invasion joka ilmestyi vuoden 2005 jälkipuoliskolla. siinä on sitä civilization tyylistä kaupunki hässäkkää 3d taisteluita joissa tuhannet soturit mättävät toisiaan turpaan. Jos koneessa on vähänkään potkua niin suositten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655320Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti732606- 2702463
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362379Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191804Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281547Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541151- 901076
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131073- 851060