....jokin hyvä strategiapeli...mielellään helppo oppia jne...en oikein ole seurannut mitä viimeaikoina on julkaistu niin kertokaa te ketkä tiedätte ..:)
suositelkaa mulle
5
362
Vastaukset
- pelailija
jos olet etsimässä ilmaisia pelejä (eli netistä ladattavia) niin wolfenstein enemy territory on ehdoton kuningas.. jos taas etsit hyvää kaupasta ostettavaa peliä niin suosittelen call of duty 2.
F.E.A.R on myös todella hyvä jos tykkää kauhu/ strategia peleistä. tässä nyt oli muutama ehdotus..:DMutta tarkista ensin, riittääkö koneesi potku! ON nimittäin aika raskas peli, mutta kunnon koneella LOISTAVA!
- juu
adventureboy kirjoitti:
Mutta tarkista ensin, riittääkö koneesi potku! ON nimittäin aika raskas peli, mutta kunnon koneella LOISTAVA!
Nii jos kyse siis oli strategia peleistä, niin kannattaa kokeilla Civilization 4 tai Age of Empires 3. Vähän vanhempana vois vihjasta vaikka Hearts of Iron 2, Command & Conquer: Generals...
- Netistä
juu kirjoitti:
Nii jos kyse siis oli strategia peleistä, niin kannattaa kokeilla Civilization 4 tai Age of Empires 3. Vähän vanhempana vois vihjasta vaikka Hearts of Iron 2, Command & Conquer: Generals...
Netistä saa ladattua kaksi mainiota, todellista strategiapeliä.
Steel Panthers: World at War, toisen maailmansodan kekkulointia
WINSPMBT eli Steel Panthers MBT Windows-versiona, nykyajan panssarisotaa.
Ja ihan laillisesti ja ilmaiseksi voi imuroida..
- gibrael
tarkoitithan strategia pelillä juuris strategia pelejä. joillakin on mennyt näköjään aiheet sekaisin kun edottelevat cod2 ym ym räiskintäpelejä. Paras tähän mennessä ilmestynyt strategia peli on vuoden 2004 rome total war ja sen lisäosa barbarian invasion joka ilmestyi vuoden 2005 jälkipuoliskolla. siinä on sitä civilization tyylistä kaupunki hässäkkää 3d taisteluita joissa tuhannet soturit mättävät toisiaan turpaan. Jos koneessa on vähänkään potkua niin suositten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853