Roni

romppu

Sopisiko Roni nimeksi Ronjan pikkuveljelle?Ovatko liian samantyyliset?

18

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aada

      itse en ehkä laittaisi noin samanlaisia nimiä, mutta miksei jos tykkää, kivat nimethän nuo.

      Ronjan veljelle voisi sopia vaikka:

      JARNO! Jaro, Jason, Joonas, Joni, Jani, Jami,
      Riku, Roope, Ramses, Rasmus,
      Arto, Arttu, Antton,
      Eelis, Erno,
      Henri, Ilja, Petro, Tero,
      Lauri, Lari
      Marko, Mitro, Miro,


      Miltä nuo kuulostaa? Mikä tytön toinen nimi on? Onko pojalle jo toinen/toiset nimet valmiina?

    • samanlaiset

      Minua ainakin häiritsi paljon, kun erittäin läheinen henkilö antoi pojalleen nimeksi Roni meidän Ronjamme jälkeen. Tuli vähän sellanen fiilis, että eikö tosiaan yhtään erilaisempaa olisi voinut keksiä, melkein tuntuu matkimiselta. Meidänkin tapauksessa isovanhemmat sekoittaa nimet jatkuvasti... :(

    • nicoj.

      Hyvin samantyylisiä, kaiken lisäksi koirannimiä.

      • RAkKi

        Niin on, ihan koiran nimiä. Minä tiedän lisää koiran nimiä tästä naapurustosta: Maija, Vilma, Aino, Anu, Hilda, hetkonen... Ei yhtään Mustia!


    • .....................

      sitten yhtään...mieti nyt!:)

    • Liisa-Maria

      eri nimiähän ne ovat. Ronja tulee Febroniasta ja Roni Ronaldista. Petri ja Petra olisivat minusta liikaa, samoin Mikael ja Mikaela.

    • ylläri

      Roni on koiran nimi.

      • Liisa-Maria

        Nykyään koirilla on usein ihmisten nimiä, mutta ihmisillä en ole tavannut koirien nimiä sellaisia kuin Musti, Moppe, Rekku tai Halli.


      • Lapsellinen
        Liisa-Maria kirjoitti:

        Nykyään koirilla on usein ihmisten nimiä, mutta ihmisillä en ole tavannut koirien nimiä sellaisia kuin Musti, Moppe, Rekku tai Halli.

        Kivempi on Roope. Ronista tule mullekin koira mieleen, vaikka tiedän, että koirat saa ihmisten nimiä nykyään. Lisäksi Roni sopii paremmin vähemmistöheimoa edustavien suomalaisten nimeksi. Roope tai Rasmus! Roope!


    • koira hullu

      Minun mielestäni baskaturpa sopisi koiralle nimeksi.

      • koira hullu

        Eikä kuin täällä kysyttiinkin ihmisen nimiä :-D no en minä niistä tiedä. Ehkä Jari on kiva, en tiedä, ja.....Kalle ihan myös.


    • järvellä

      Ronja ja Roope
      Ronja ja Rene
      Ronja ja Aleksi
      Ronja ja Riku
      Ronja ja Erik
      Ronja ja Kasperi
      Ronja ja Markus
      Ronja ja Rufus
      Ronja ja Max

    • %%%

      Ronja ja Petja

    • yööööööö

      Ronja ja Jori
      Ronja ja Rami
      Ronja ja Roope (sopii hyvin)
      Ronja ja Arttu(ri)
      Ronja ja Arto
      Ronja ja Tero
      Ronja ja Iiro
      Ronja ja Jaako
      Ronja ja Joona
      Ronja ja Harro
      Ronja ja Petter

    • ronja&onni

      Mun suosikit ehdotetuista Rasmus ja Henri.

      Lisäksi Rafael ja Robert.

      Niilo, Onni...

    • Olen Ronja!

      Ronja on kamalin nimi evö!

      Miettikää onko yhtä ainutta suomalaisperäistä sanaa, joka alkaisi ro ja kuvaisi kaunista asiaa?

      Roska, roina, romu, roisto, roikale, rontti, roikale, jne.... Romantiikkaa siis ei lasketa, koska se tulee ihan muualta eli kysyn suomalaisperäisiä sanoja.

      Mutta jos tälle tielle on lähdetty niin Romeo on komea pojan nimi. Ei kyllä yhtään sovi Ronjan pariksi. Ronja on mustalaisnimi, sellaisen tulevan nuorisorikollisen, myymälävarkaan ja pahoinpitelijän nimi. Naisvankilaan jo kandeis lapsena laittaa, kun sinne kuitenkin jossain vaiheessa joutuu sopeutumaan.

      • Anonyymi

        Roska=ruotsista rosk

        Sinä varmaan luulet, että kaikki sanat joilla ei ole englantilaista vastinetta ovat uralilaisia sanoja. Kouluttaudu kersa.


    • Anonyymi

      Kaapo-Kaaleppi olisi kyllä parempi nimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe