KUIN PITKÄ JOHNNY DEPP ON? Sanokaa samalla, mistä ootte saanu tietonne.
Kertokaa vastaus SENTTIMETREINÄ!!
Kiitosh.
KUIN PITKÄ DEPP ON?!?
11
2534
Vastaukset
- Ja helposti
5'10" = 182 cm
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=johnny depp height&meta=- Entusiasti
5'10" on noin 178 cm ja filmitähdet huomioonottaen siinä on 5 - 10 senttiä hollywood-lisää mukana.
Ihmettelen sellaisten näyttelijöiden pituuksia, jotka ovat selvästi lyhyehköjä Gary Oldman ja Kevin Spacey. hekin ovat muka 178 ja 182 cm. - Kjip
Mistä lähtien 5'10" on ollut 182cm?
Yksi jalka vastaa 12 tuumaa. Yksi tuuma on 2,54cm.
Eli 70" * 2,54cm = 177,8cm - Deppie
Kjip kirjoitti:
Mistä lähtien 5'10" on ollut 182cm?
Yksi jalka vastaa 12 tuumaa. Yksi tuuma on 2,54cm.
Eli 70" * 2,54cm = 177,8cmKiitoksia immeiset, jotka vastasitte. Voi siis sanoa, että Johnny Depp
- leffa-friikki
Deppie kirjoitti:
Kiitoksia immeiset, jotka vastasitte. Voi siis sanoa, että Johnny Depp
se on jottai 178 cm aika lyhyt mun mielest...mut johnny on kyl ihan paras! :D
- jfdhhfuhfj
leffa-friikki kirjoitti:
se on jottai 178 cm aika lyhyt mun mielest...mut johnny on kyl ihan paras! :D
Deppin pituudeksi yleisesti ilmoitetaan 177/178 cm, mutta siihen on todellakin lisätty hieman. Depp on vähän päälle 170 cm pitkä, noin 173 cm. Ei ainakaan lähelläkään 180 senttimetriä.
- depp <3<3<3<3
johnny depp on oikeasti 176 cm koska oon kysynyt häeltä itseltään ja painaa 73kg kengän koko 43,5 8( ehkä)
- Pieni se o
Deppi o pieni niiku Tom Cruiseki eli alle 1.75. Heitä pyritään aina kuvaamaan niin että vaikuttaisisvat pitemmiltä.
- Johnnyn kanssa
Kuten Cruise, myös Johnny pitää korkeampi korkoisia kenkiä. Johnny on oikeasti noin 170cm. Pieni setä on, mutta sitäkin kuumempi ;)
- Johnny on Paras <3
Sehän tarkottaa sitä, et se on mun pitunen
- Pipsa...
Lyhyys on elokuvanäyttelijälle etuudeksi, 170cm olen kuullut hänen pituudekseen ja siinä main kuvauksellisin pituus olisikin.
ps: lyhyen miehen vartalo on luonnostaan komeampi ka kuvauksellisempi koska se on yleensä sopuisan lihaksikas kuin antiikin veistoksella, pitkillä miehillä lihakset katoavat ja he ovat kylkiluut lostaen luuviuluja lättäpyllyineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.33709Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637