Onko joku muka saanut noi koodit toimimaan tossa
NFSU2:n PS2 versiossa.Ei ne mulla ainakaan toimi
ja mä törmäsin johonkin saittiin missä keskusteltiin
noista koodeista mutta ainakin jotkut siellä tuntui väittävän että ne ei toimi.Ihme juttu sinällään
kun joka koodipalstalla on suurin piirtein samat koodit ja neuvotaan laittamaan ne siinä kun press start tulee näkyviin mutta ei ne vaan toimi.Mistä
ihmeestä ne on edes saanu noi koodit noille koodi sivuille kun ne ei kerran toimi.
Koodit NFS Underground 2 PS2 versioon!
Remy Bonjaski
2
566
Vastaukset
- Ne Koodit
Kun laitat pelin päälle ja valitset kielen ja niin edelleen niin ennen alkuvalikkoo on press start ruutu...Sen pitäs toimii siinä..mulla ainaki toimii
- lälälää
Voiko nissan skylinen saaha heti pelin alussa (carrer modessa)? Ja miten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2331789- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad49917- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 37715
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23692Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627